Jarunka dostane nový serepetičky.
Když už, tak už, že jo...
Šampioni pro šampiona
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1 Šampioni pro šampiona
- Přílohy
-
- Fotografie0140.jpg (44.39 KiB) Zobrazeno 796 x
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 155
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Vůz: s60T5 01 B234T3 aut.+ V70 I 98 B5254Tman
- Bydliště: Praha 4
#2 Šampioni pro šampiona
Ty ji nějak parádíš na to, že má jít z domu .....
ale co třeba pak za ni dostaneš o 2 krávy víc ...
a i kdyby by ne tak co jen ji holku načančej však je jaro za dveřmi .....
ale co třeba pak za ni dostaneš o 2 krávy víc ...
a i kdyby by ne tak co jen ji holku načančej však je jaro za dveřmi .....
_________________
s60 T5 2002 Zlaťák a ted už také V70 (98) 2,4 T Žabák
s60 T5 2002 Zlaťák a ted už také V70 (98) 2,4 T Žabák
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3 Šampioni pro šampiona
Z domu asi nepude, nikdo jí nechce, aspoň zbylo víc na mě. Šak to znáš
Vejfuk 2.5' od katu vzad v nerezu má na cestě; větší turbítko tu hubou předělávám už dva měsíce i když díly už mam na stole; čipy čekaj na kolegy, abych nebyl sobec a vyšlo to levnějš pro všecky; další spousta věcí v plánu. Dali je mým velkým vzorem, i když RWD je RWD
Cílem je pohodový svezení s větší než malou výkonovou rezervou, protože tu mam asi 6 sad gum, co potřebujou voholit, aby mi nebylo líto je vyházet.
No a k tomu je nutný mít auto v naprostym pořádku a k tomu patří i všechny možný filtry.
Vejfuk 2.5' od katu vzad v nerezu má na cestě; větší turbítko tu hubou předělávám už dva měsíce i když díly už mam na stole; čipy čekaj na kolegy, abych nebyl sobec a vyšlo to levnějš pro všecky; další spousta věcí v plánu. Dali je mým velkým vzorem, i když RWD je RWD
Cílem je pohodový svezení s větší než malou výkonovou rezervou, protože tu mam asi 6 sad gum, co potřebujou voholit, aby mi nebylo líto je vyházet.
No a k tomu je nutný mít auto v naprostym pořádku a k tomu patří i všechny možný filtry.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#4 Šampioni pro šampiona
Urvanej píše:Z domu asi nepude, nikdo jí nechce, aspoň zbylo víc na mě. Šak to znáš
Vejfuk 2.5' od katu vzad v nerezu má na cestě; větší turbítko tu hubou předělávám už dva měsíce i když díly už mam na stole; čipy čekaj na kolegy, abych nebyl sobec a vyšlo to levnějš pro všecky; další spousta věcí v plánu. Dali je mým velkým vzorem, i když RWD je RWD
Cílem je pohodový svezení s větší než malou výkonovou rezervou, protože tu mam asi 6 sad gum, co potřebujou voholit, aby mi nebylo líto je vyházet.
No a k tomu je nutný mít auto v naprostym pořádku a k tomu patří i všechny možný filtry.
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 Šampioni pro šampiona
Někdy ti provětrám krysy, aby sis náhodou nezačal myslet, že už ti to trochu jede
Ale kdy to bude...
Ale kdy to bude...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#6 Šampioni pro šampiona
To je čest. Až se skoro červenám. Škoda že vyšíváme na platformách který jsou tak odlišný, takže při případných konzultacích brzo zjistíme, že toho o tom tvým víš několikanásobek toho co já. Dost času strávím hledáním na netu a semtam náhodou narazím i na hračky který jsou určený na zadohraby, jako například....Urvanej píše:Dali je mým velkým vzorem, i když RWD je RWD
Kdyby se tvoje konto nudilo: http://www.do88.se/en/artiklar/engine-_-tuning/bigpack/bigpack-volvo-740-940-turbo-center-connection.html
Případně prodávaj i vedení a IC zvlášť, ale podle mě jedno bez druhýho nemá moc smysl. Pokud si uvažoval o pasování nějakýho univerzálního IC, kterej koupíš třeba okolo dvojky, tak potom hodně času a peněz padne do jeho zástavby a přizpůsobení vedení... Tohle vypadá na první pohled drahý, ale když chvíli počítáš, zjistíš, že samodomem zas tolik neušetříš...
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 Šampioni pro šampiona
Trubky jsou jasný, jen sem měl uloženo tohle, což vyjde pak ještě dráž, takže mě ty ceny v SEKách zase skoro potěšily
Jinak co se platforem týče, tak je to taky motor a taky se do toho leje palivo, takže je to skoro jedno.
Jo a jedinej kdo tu vyšívá seš ty, já mam jen plnou hlavu nápadů a chuti, ale čas chybí
EDIT: zajímavý, poprvý se mi otevřel na tej stránce seznam hadic a trubek a teď podruhý na mě kouká takovej krasavec
Jinak co se platforem týče, tak je to taky motor a taky se do toho leje palivo, takže je to skoro jedno.
Jo a jedinej kdo tu vyšívá seš ty, já mam jen plnou hlavu nápadů a chuti, ale čas chybí
EDIT: zajímavý, poprvý se mi otevřel na tej stránce seznam hadic a trubek a teď podruhý na mě kouká takovej krasavec
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#8 Šampioni pro šampiona
Co se tyce vodnich trubek, je nutny podporit aktivitu us fora
https://turbobricks.com/showthread.php?t=230517
https://turbobricks.com/showthread.php?t=230517
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 Šampioni pro šampiona
vim o tom, ale už to nedělá, nebo sem to tak aspoň pochopil
navíc nemam pocit, že by moje trobky měli nějakej problém
to ho můžeš rovnou podpořit 3 palcovym vejfukem
z mojí strany zatim čipy mu musí udělat radost, na víc to nevidim
navíc nemam pocit, že by moje trobky měli nějakej problém
to ho můžeš rovnou podpořit 3 palcovym vejfukem
z mojí strany zatim čipy mu musí udělat radost, na víc to nevidim
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.