
Nějak mi začalo šrotovat, jestli by dobastlení nám vlastnícím starý krabice třeba nemohlo bejt k něčemu dobrý.
Nabízí se na první pohled zjevná výhoda.
- Pokud někdo sockuje a dotankovává po pětikilu do prázdný nádrže a řídí se ulhaným palivoměrem, tak mu to může ušetřit horký chvilky při zavzdušnění systému
- pokud někomu z jakýhokoli problému padá nafta, byl by taky bez problému...
- proč o tom přemejšlím je, že by to třeba mohlo nějak odlehčit vstřikovacímu čerpadlu, o kterých je známý, že mají životnost okolo 300tkm.... a nějak se mi zatím nedoneslo, že by ho někdo na S80 nebo V70II měl vylágrovaný, taky jsem slyšel že nejsnazší oprava špatnýho čerpadla je vzít z nějaký V70II tak jak je, bez generálky a jedem....
- zadalší jsem si nevšim, že by někdo u S80/V70II řešil špatný starty ať už za studena nebo za tepla, což u jedničkový řady řeší pořád někdo
možná to taky může něco pomoct, když je takovej mráz, že nafta sotva teče, takže díky tomu čerpadlu budete pojízdný do ještě o kus nižší teploty....
Nebo to taky může bejt jen kurvítko a o další věc navíc, která vás může nechat stát, když se rozbije.