Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 7510
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#1001 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Tak těch modrých tam zase tolik není, takže metoda pokus - omyl nebude na dlouho. Ale teď bez legrace, mám vyzkoušené, že lak na nehty je fakt dobrá volba. Při správně zvolené tloušťce nesnižuje intenzitu osvětlení a je to hodně trvanlivé. Navíc se s tím díky malému štětečku výborně pracuje.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#1002 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Nebo koupit, co tam patří
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1003 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Honzo nemáš odkaz?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#1004 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Vždycky jsem to kupoval ve Volvu... Hele já bych se dost bál napatlat to barvou, přecejen se to do toho světlovodu zasunuje (nechci nabarvit světlovod) + topí to. Třeba jsem ale zbabělec
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 883
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#1005 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Tak Kučera má tu náhradu taky jen v čiré.
https://www.saabtuning.parts/index.php?cl=details&anid=1048577&listtype=search&searchparam=1048577&force_sid=ct0mf9qveg0u9v5leuhor0a892
Celou dobu žiju v domnění, že modrá byla jen v podsvícení tunelu?
https://www.saabtuning.parts/index.php?cl=details&anid=1048577&listtype=search&searchparam=1048577&force_sid=ct0mf9qveg0u9v5leuhor0a892
Celou dobu žiju v domnění, že modrá byla jen v podsvícení tunelu?
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1006 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
HonzA: proto jsme tě žádal o odkaz, protože jsem je nenašel a když, tak v bílý.
vityjan: hele co jsem páral a rozebíral, tak jsem si myslel, že jsem modrý pozůstatky vytahal ze všech otvorů. Bohužel pokud žárovka vydržela svítit dlouho, tak z modrýho nic nezbylo nikde, ale pokud praskla brzo, tak to šlo vidět. Ale jak píšu, myslet znamená houno vědět a musel bych to ověřit rozebránim dalších aut, a na to je zima
vityjan: hele co jsem páral a rozebíral, tak jsem si myslel, že jsem modrý pozůstatky vytahal ze všech otvorů. Bohužel pokud žárovka vydržela svítit dlouho, tak z modrýho nic nezbylo nikde, ale pokud praskla brzo, tak to šlo vidět. Ale jak píšu, myslet znamená houno vědět a musel bych to ověřit rozebránim dalších aut, a na to je zima
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1007 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Zatím jsem žárovičky nebarvil. V noci jezdíme minimálně, tak je mi jedno, zda to svítí zeleně či nazelenale až bíle
Jinak aby ten lak byl odolný i proti vysoké teplotě, tak doporučuji vzít lak Shellac, který musíš následně vytvrdit pod UV lampou. Naštěstí totok žena doma má, tak mám vyřešeno.
Pokud si chcete udělat barevné žárovičky, mohu na letním sraze v Hálově mlýně udělat kosmetický kroužek pro volvomuže
Jinak aby ten lak byl odolný i proti vysoké teplotě, tak doporučuji vzít lak Shellac, který musíš následně vytvrdit pod UV lampou. Naštěstí totok žena doma má, tak mám vyřešeno.
Pokud si chcete udělat barevné žárovičky, mohu na letním sraze v Hálově mlýně udělat kosmetický kroužek pro volvomuže
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1008 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Víkendový očistec započal. Chuanita umyta, odvezena do garáže a clayování hotovo. 2 hodiny křeče v prstech mám za sebou.
Zítra ráno v 5 zavezu dcerku na plavecké závody a vrhám se na maskování plastů a beru poprvé leštičku do ruk. Tak snad vše dopadne dobře.
Zítra ráno v 5 zavezu dcerku na plavecké závody a vrhám se na maskování plastů a beru poprvé leštičku do ruk. Tak snad vše dopadne dobře.
Naposledy upravil(a) Haben dne 18 bře 2022 20:56, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#1009 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Haben lestic
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 223
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Uherské Hradiště
#1010 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
To musí bavit hezká garáž, ta je taky pro mě? Neměl bych s tím problém
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1011 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Tu jsem si musel pujcit od bratrance. Da se rici, ze to i bavilo a slo to rychleji, nez jsem cekal, ale vyskytly se necekane komplikace. Vice doplnim pozdeji. Ted jsem KO
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 223
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Uherské Hradiště
#1012 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Kdy můžu začít navážet svoje auta se nějak domluvíme. Zkušenosti už máš
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1013 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Uplynulý víkend přinesl likvidaci kůže na rukách, řezné rány a nevyspalost.
V pátek na večer jsem se pustil do mytí auta, clayování a oblepení maskovací páskou pro následující rozleštění laku na autě.
Při clayování mě chytaly fest křeče do prstů, ale nějak jsme ty 2 hodinky přetrpěl. Spotřeboval jsme cca 100 g claye, na maskování padlo cca 25 m pásky. Sobotní šichta mi začínala v 5:00 ráno odvozem dcerky na plavecké závody (ty dopadly dobře, dvě bronzové, dvě stříbrné a jedna zlatá ).
Následovalo od cca 6 hod rozlešťování auta. Během dopoledne jsem odrovnal dva svoje leštící kotouče:
- první hrubší se utrhl od suchého zipu
- druhý pěnový se vydrolil zevnitř
Ten první docela pěkně bral potřebné mini škrábance a matné fleky od šmirglu, kterým jsem zapravoval nejhlubší rýhy na střeše. Pěnový již nebral skoro nic - ten je snad jen na takové to mini přeleštění do nejvyššího lesku. Po 4 hodinách a vyleštění více jak poloviny auta jsem se tedy ocitl bez kotoučů.
Takže v 12:00 call kamarádovi a 20 km výlet pro náhradní kotouč. Ten byl taky pěnový, ale měl v sobě šestiúhelníkové prořezy, takže bral docela slušně taky. Tento vydržel s vypětím všech pěnových sil do konce leštění. Poslední leštění už z něj lítaly kusy molitanu.
Za mě tedy nemilé překvapení, že kotouče tak rychle mizí. Na celé auto bych jich ideálně potřeboval 5 ks. Nebo snížit otáčky? Leštil jsme většinou na 6. stupeň, tedy cca 5500 ot/min. S tím posledním kotoučem už jsme jel raději na 4. stupeň - odhadem 3 000 ot/min. Proto zřejmě vydržel déle, tedy téměř polovinu auta. Leštění jsme ukončil ve 13:30 s následujícím výsledkem: porovnání střechy před a po:
Pak jsem si skočil na fotbal Zlín - Pardubice, potěšen výsledkem 4:1 jsem se ještě vrhnul na "olosíkování" auta a na aplikaci tuhého vosku. Aplikaci vosku jsem začal na kapotě, kde jsme počkal dle návodu 8 minut. No ale dostat přebytek dolů byl úplný mordor. Zbytek jsem nechal zasychat do 5 minut a pak to šlo snadno. Vosk jsem nanášel přes hodinku a pak dalších 30 minut se zbavoval všudepřítomného voskového prachu. Zde nerozleštěný vosk na zadní části, předek má již vosk vyleštěný. Ve finále, čekal jsme větší náročnost. Takto to docela šlo od ruky. Matné plochy jsme vyleštil úplně luxusně, menší škrábance zmizely. No ale ty, které šly až pod barvu samozřejmě zůstaly
Nejvíce je těmi hrubým škrábanci zasažena přední kapota - asi dřívější majitel otevíral kapotu pod olivovníky Tak přemýšlím o laku haubny...
Neděle byla ve znamení tlumení dveří. Na ahifi.cz jsem nakoupil tlumící materiál. Jako šlo to docela dobře, jen ruky mám dořezané od plechu ukrutně.
Na vnější plech šel Comfortmat Standard S2 a pod reproduktor Comfortmat Tsunami
Na vnitřní plech šel Comfortmat Standard S2 + Comfortmat SoftWave 15 XL
Na tapecírunk šel Comfortmat SoftWave 15 XL
Při osazování zpět samozřejmě přidaná výplň zavazela, takže jsme ji musel místy sundávat. Každé dveře jsem byl ale lepší a lepší. U posledních dveří vše zapadlo již na poprvé. Fotky jsou ale z prvních dveří
A výsledek?
- dveře při zavření nejsou již takové plechovky a nekoná se zavírací mix všech zvuků (drnčení, cinkání, chrastění...)
- hudba se posunula znatelně k více basovému a plnějšímu poslechu Na přezouvání na letní již nezbyl čas, tak to udělám nadcházející víkend.
V pátek na večer jsem se pustil do mytí auta, clayování a oblepení maskovací páskou pro následující rozleštění laku na autě.
Při clayování mě chytaly fest křeče do prstů, ale nějak jsme ty 2 hodinky přetrpěl. Spotřeboval jsme cca 100 g claye, na maskování padlo cca 25 m pásky. Sobotní šichta mi začínala v 5:00 ráno odvozem dcerky na plavecké závody (ty dopadly dobře, dvě bronzové, dvě stříbrné a jedna zlatá ).
Následovalo od cca 6 hod rozlešťování auta. Během dopoledne jsem odrovnal dva svoje leštící kotouče:
- první hrubší se utrhl od suchého zipu
- druhý pěnový se vydrolil zevnitř
Ten první docela pěkně bral potřebné mini škrábance a matné fleky od šmirglu, kterým jsem zapravoval nejhlubší rýhy na střeše. Pěnový již nebral skoro nic - ten je snad jen na takové to mini přeleštění do nejvyššího lesku. Po 4 hodinách a vyleštění více jak poloviny auta jsem se tedy ocitl bez kotoučů.
Takže v 12:00 call kamarádovi a 20 km výlet pro náhradní kotouč. Ten byl taky pěnový, ale měl v sobě šestiúhelníkové prořezy, takže bral docela slušně taky. Tento vydržel s vypětím všech pěnových sil do konce leštění. Poslední leštění už z něj lítaly kusy molitanu.
Za mě tedy nemilé překvapení, že kotouče tak rychle mizí. Na celé auto bych jich ideálně potřeboval 5 ks. Nebo snížit otáčky? Leštil jsme většinou na 6. stupeň, tedy cca 5500 ot/min. S tím posledním kotoučem už jsme jel raději na 4. stupeň - odhadem 3 000 ot/min. Proto zřejmě vydržel déle, tedy téměř polovinu auta. Leštění jsme ukončil ve 13:30 s následujícím výsledkem: porovnání střechy před a po:
Pak jsem si skočil na fotbal Zlín - Pardubice, potěšen výsledkem 4:1 jsem se ještě vrhnul na "olosíkování" auta a na aplikaci tuhého vosku. Aplikaci vosku jsem začal na kapotě, kde jsme počkal dle návodu 8 minut. No ale dostat přebytek dolů byl úplný mordor. Zbytek jsem nechal zasychat do 5 minut a pak to šlo snadno. Vosk jsem nanášel přes hodinku a pak dalších 30 minut se zbavoval všudepřítomného voskového prachu. Zde nerozleštěný vosk na zadní části, předek má již vosk vyleštěný. Ve finále, čekal jsme větší náročnost. Takto to docela šlo od ruky. Matné plochy jsme vyleštil úplně luxusně, menší škrábance zmizely. No ale ty, které šly až pod barvu samozřejmě zůstaly
Nejvíce je těmi hrubým škrábanci zasažena přední kapota - asi dřívější majitel otevíral kapotu pod olivovníky Tak přemýšlím o laku haubny...
Neděle byla ve znamení tlumení dveří. Na ahifi.cz jsem nakoupil tlumící materiál. Jako šlo to docela dobře, jen ruky mám dořezané od plechu ukrutně.
Na vnější plech šel Comfortmat Standard S2 a pod reproduktor Comfortmat Tsunami
Na vnitřní plech šel Comfortmat Standard S2 + Comfortmat SoftWave 15 XL
Na tapecírunk šel Comfortmat SoftWave 15 XL
Při osazování zpět samozřejmě přidaná výplň zavazela, takže jsme ji musel místy sundávat. Každé dveře jsem byl ale lepší a lepší. U posledních dveří vše zapadlo již na poprvé. Fotky jsou ale z prvních dveří
A výsledek?
- dveře při zavření nejsou již takové plechovky a nekoná se zavírací mix všech zvuků (drnčení, cinkání, chrastění...)
- hudba se posunula znatelně k více basovému a plnějšímu poslechu Na přezouvání na letní již nezbyl čas, tak to udělám nadcházející víkend.
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 4210
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#1014 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Pěkná práce, Habene!
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#1015 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Klobouk dolů, Martine!
Z toho, co zbylo k řešení mě na kufru dráždí ten nápis 940, protože je a) šikmo b) z nějakého důvodu z pozdějšího modelového roku, což vlastně vysvětluje předchozí bod. Osobně bych to vyřešil velmi jednoduše, a to jeho odstraněním
Z toho, co zbylo k řešení mě na kufru dráždí ten nápis 940, protože je a) šikmo b) z nějakého důvodu z pozdějšího modelového roku, což vlastně vysvětluje předchozí bod. Osobně bych to vyřešil velmi jednoduše, a to jeho odstraněním
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1016 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Honzové, děkuji.
@ HonzaA: jako že by jsi ten nápis 940 úplně odstranil? No asi by to vypadalo lépe. Taky mě to štve, že je halvně na křivo. Ta černá barva mě tak neuráží, ale asi to fakt strhnu. Nové označení 940 za ty nekřesťanské peníze zatím kupovat nehodlám. Bývaly krabice z výroby bez označení řady?
@ HonzaA: jako že by jsi ten nápis 940 úplně odstranil? No asi by to vypadalo lépe. Taky mě to štve, že je halvně na křivo. Ta černá barva mě tak neuráží, ale asi to fakt strhnu. Nové označení 940 za ty nekřesťanské peníze zatím kupovat nehodlám. Bývaly krabice z výroby bez označení řady?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#1017 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Několik krabic bez označení řady mně rukama prošlo (ať už to bylo z výroby nebo ne), takže by mě to neznervózňovalo. Nápis v tomhle fontu na daný modelový rok nepatří, takže bez lítosti odstranit Tím to někdo "vylepšil".
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1018 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Já bych si nebyl tak jistej, protože mam přesně to samý mezi vrakama... a taky nakřivo
Je to teda MY93 a modrá. Když nezapomenu, tak vyfotim.
Je to teda MY93 a modrá. Když nezapomenu, tak vyfotim.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1019 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
takže to vypadá na nějakou montážní páteční odpolední arabskou směnu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#1020 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Mně to k modelovému roku 1992 nesedí. Ale vycházím z toho, co mám odpozorované...
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1021 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Je tady varianta, nápis sundat, nechat pokovit do chromu (natřít chromovou tužkou) a pak nalepit zpět. Jen čím to lepit, ať to drží?
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 7510
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#1022 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Na lepení prakticky všeho se mi velmi osvědčila tato páska od 3M.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2970
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#1023 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
ano, mám s ní přelepený rozšířený nápis VOLVO a drží dobře už 2 roky (by alík...)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#1024 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
nějakej nápis pochromenej "940" jsem zahlídnul v krabici s dílama. i bych se ho rád zbavil, ale byl od sluníčka takovej lehce vyvlátej. zkusím najít a nafotit, jelito zajímavý
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1025 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Zkus, díky Klidně pak SZ.
Jinak 3M pásku jsem si objednal - ta se neztratí nikdy.
Jinak 3M pásku jsem si objednal - ta se neztratí nikdy.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 2851 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 8 Odpovědi
- 661 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Haben
-
- 131 Odpovědi
- 9154 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Haben
-
- 10 Odpovědi
- 745 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC
-
- 5 Odpovědi
- 459 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od metju