Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 224
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Uherské Hradiště
#1101 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
To jsem rád, že to takhle dopadlo....
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 559
- Příspěvky: 5937
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1102 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Ja taky a diky za kontakt testovaciho komisare.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 559
- Příspěvky: 5937
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1103 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Tak nakonec sjednáno povinné za 939 Kč - relativně spokojený (je to 4x méně jak současné dobíhající pojištění). Některé pojišťovny byly zcela mimo realitu a částky se pohybovaly od 6 000 Kč.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 70
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#1104 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Hodně v klidu.
Takové auto tě už ročně nestojí skoro nic a člověk jich pak může mít klidně více (jen mít na to garáž/stodolu).
Takové auto tě už ročně nestojí skoro nic a člověk jich pak může mít klidně více (jen mít na to garáž/stodolu).
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 559
- Příspěvky: 5937
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1105 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
V uplynulém týdnu proběhla výměna silentblků na panhardce (zde spíš jen tak z rozmaru) a vepředu UFA. Ta to potřebovala. Použity červené PUR od Strongflex. Ještě mám koupené PURy na přední rameno a dozadu na ten největší na ramena. Ale ty už asi neosadím. Stávající originály jsou ok. Takže nevyužité PURy nabídnu k prodeji.
Důvodem výměny UF bylo, že auto v rejdu bouchá od LP kola a uskakuje při parkování. Po výměně UF se to o 80% zlepšilo, rány jsou ve výrazně menším počtu a hlavně už jen decentní. Ale uskakování zůstalo. Přezul jsem letní Nokiany R16 na zimní Sava R15 a hele - uskakování v rejdu zmizelo. Takže asi blbé letní pneu, co nedrží při zatáčení. No když se člověk podívá na foto, jak je při částečně naloženém kufru předek nadzdvihlý, tak to lze pochopit. Naštěstí už jsou na výměnu a na léto tam dám Micheliny.
Jinak výměna zmíněných PUR snížila komfort téměř neznatelně (možná trochu dunivější zvuk při přejezdu příčných nerovností. Ale pak už jen samá pozitiva:
- auto přestalo plavat, hlavně tedy ve vyjetých kolejích
- auto necuká téměř volantem v zatáčkách
- auto rychleji reaguje na změny volantem
- auto netahá za volant při brzdění
- do volantu při razantnějším zabrzdění se neozve klepnutí
Takže díky Urvanemu za doporučení PURů.
Na panhardce jsem je vyměnil sám, na ramenu jsem pověřil servis.
Zde původní UFA: Vypadá to, že na poslední chvíli přezuto na zimu. S půjčeným hverem to byla pohoda.
Důvodem výměny UF bylo, že auto v rejdu bouchá od LP kola a uskakuje při parkování. Po výměně UF se to o 80% zlepšilo, rány jsou ve výrazně menším počtu a hlavně už jen decentní. Ale uskakování zůstalo. Přezul jsem letní Nokiany R16 na zimní Sava R15 a hele - uskakování v rejdu zmizelo. Takže asi blbé letní pneu, co nedrží při zatáčení. No když se člověk podívá na foto, jak je při částečně naloženém kufru předek nadzdvihlý, tak to lze pochopit. Naštěstí už jsou na výměnu a na léto tam dám Micheliny.
Jinak výměna zmíněných PUR snížila komfort téměř neznatelně (možná trochu dunivější zvuk při přejezdu příčných nerovností. Ale pak už jen samá pozitiva:
- auto přestalo plavat, hlavně tedy ve vyjetých kolejích
- auto necuká téměř volantem v zatáčkách
- auto rychleji reaguje na změny volantem
- auto netahá za volant při brzdění
- do volantu při razantnějším zabrzdění se neozve klepnutí
Takže díky Urvanemu za doporučení PURů.
Na panhardce jsem je vyměnil sám, na ramenu jsem pověřil servis.
Zde původní UFA: Vypadá to, že na poslední chvíli přezuto na zimu. S půjčeným hverem to byla pohoda.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 559
- Příspěvky: 5937
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1106 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
A jedna z dnešní projížďky jen tak pro radost, když se to auto chová galakticky lépe…
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 559
- Příspěvky: 5937
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1107 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Že si žena stěžovala, že jí opakovaně přivírá Chuanita do zavazadlového prostoru, jsem bral pokaždé jako veselé historky. Ale když mě o proběhlém víkendu knockautovala do kufru před zraky všemožných sousedů u nás na ulici, tak tady veškerá sranda skončila a “prdel” už jen tak samovolně nezavře. Teď jen počkat na teplejší víkend.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 7545
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#1109 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Stabilusy by mohly něco vydržet.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
#1110 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Bohuzel ma osobni zkusenost, ze neni Stabilus jako Stabilus. Takze existuje i ta horsi varianta za rok to plizive polevi a za dalsi rok az dva je to stejne v prdeli, jako ty puvodni treba desetilete (ci starsi)
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 559
- Příspěvky: 5937
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1111 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Uvidime. Jestli odchazi po urcitem poctu vysunuti, pak by mohly vydržet par let. Jestli odejdou jen tim, ze jsou zasunute, pak stejne nic nenadelam. Aspon ze je to prace na 30 minut a nestoji to nejak moc
#1112 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Tak já to bral u denně používaného auta, je fakt, že u víkendovky ten interval notně prodloužíš tím nepoužíváním. Věřím, že na to má větší vliv počet cyklů, než jenom zasunutí a celková těsnost v klidovém stavu.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 559
- Příspěvky: 5937
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1113 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
První prosincový sníh, cca 8 cm - potěšilo to, strávená hodinka venku a ujeto 40 km
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#1114 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Za péči se ti odvděčí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 559
- Příspěvky: 5937
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1115 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Chuanita se vrátila z péče Jarka Křižana. Řešilo se přetrvávající bouchání v zatáčce či v rejdu od přední nápravy. Vyměněny na ramenech směrem k motoru žluté Strongflex PUR, směrem dozadu ke karoserii klasické Lemfordery. Udělala se geometrie, neb sbíhavost 2 mm byla dle Jarka při jízdě do servisu peklo.
Auto se zase o kus zklidnilo, volant je rovně, nikam netáhne, volant se zbavil zbývající pulsace v zatáčkách a hlavně bouchání je pryč
Dle Jarka byl na pravé straně zadní silentblok roztrhaný, u motoru zase ok. Na levé straně u moru roztrhaný, vzadu ok.
Jarek prošel auto a zíral s otevřenou pusou na zachovalost interiéru a hlavně na nulovou rez karoserie. I na problémových místech jako kapsy u baterie nic. Takže rada zněla - do garáže, zaházet senem a neprovokovat solí v zimě to potěšilo.
Auto se zase o kus zklidnilo, volant je rovně, nikam netáhne, volant se zbavil zbývající pulsace v zatáčkách a hlavně bouchání je pryč
Dle Jarka byl na pravé straně zadní silentblok roztrhaný, u motoru zase ok. Na levé straně u moru roztrhaný, vzadu ok.
Jarek prošel auto a zíral s otevřenou pusou na zachovalost interiéru a hlavně na nulovou rez karoserie. I na problémových místech jako kapsy u baterie nic. Takže rada zněla - do garáže, zaházet senem a neprovokovat solí v zimě to potěšilo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4833
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#1116 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Vzadu sou ve světlech LEDky nebo to dělá ta fotka, že to tak svítí?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 888
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#1117 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
To bude fotkou, při focení mobilem mám zadní světla přesvícená stejně.
Haben: gratuluju k výbornému stavu a ať dělá radost i nadále.
Haben: gratuluju k výbornému stavu a ať dělá radost i nadále.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 559
- Příspěvky: 5937
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1118 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Ne ne LEDky ne, je to dano 3 sec expozici na mobilu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 559
- Příspěvky: 5937
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1119 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Od podzimu mi stihla odejít do Vánoc původní baterie, co byla v autě při koupi a včera odešla i druhá zánovní.
Přes Pospaka jsem koupil novou, děkuji za rychlé dodání a už zase auto startuje.
Pro jistotu jsem si půjčil tester baterií a otestoval jak startovací proces tak i dobíjení. Vše ok, tak snad ty dvě starší baterie opravdu odešly stářím a ne špatným dobíjením či nějakým skrytým odběrem při nečinnosti zamknutého auta. Zde výsledky testu staré baterie: 4 násobně větší vnitřní odpor, startovací proud 3x menší, podvybitá...
Přes Pospaka jsem koupil novou, děkuji za rychlé dodání a už zase auto startuje.
Pro jistotu jsem si půjčil tester baterií a otestoval jak startovací proces tak i dobíjení. Vše ok, tak snad ty dvě starší baterie opravdu odešly stářím a ne špatným dobíjením či nějakým skrytým odběrem při nečinnosti zamknutého auta. Zde výsledky testu staré baterie: 4 násobně větší vnitřní odpor, startovací proud 3x menší, podvybitá...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 559
- Příspěvky: 5937
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1120 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
S odstupem měsíce mohu potvrdit, že lapálie s vybitými bateriemi a neúspěšné starty byly způsobenydvěma špatnýma baterkama. V autě je téměř 4 týdny nová baterka a auto furt startuje bez problémů a to i po týdenním stání.
Jinak minulý týden šla krabice k doktorovi. Opět se občas začalo ozývat lupnutí v pravém rejdu či při prudším projetí pravotočivé zatáčky. Vyměnilo se horní uložení včetně ložiska uložení. Ložisku vlevo chyběly 2 kuličky. No ale výsledek je stejný. Furt to lupe
Ale beru opravu pozitivně, Jarek Křižan při servisu narazil na nařízlpu, asi stářím prasknutou PP brzdovou hadičku - nafukovala se jak dětský balónek. Tak ji vyměnil, zachránil nás nejspíš od nehody a poprvé zažívám, že i krabice umí relativně normálně brzdit a vytratil se pocit, zda to dobrzdím
Jinak minulý týden šla krabice k doktorovi. Opět se občas začalo ozývat lupnutí v pravém rejdu či při prudším projetí pravotočivé zatáčky. Vyměnilo se horní uložení včetně ložiska uložení. Ložisku vlevo chyběly 2 kuličky. No ale výsledek je stejný. Furt to lupe
Ale beru opravu pozitivně, Jarek Křižan při servisu narazil na nařízlpu, asi stářím prasknutou PP brzdovou hadičku - nafukovala se jak dětský balónek. Tak ji vyměnil, zachránil nás nejspíš od nehody a poprvé zažívám, že i krabice umí relativně normálně brzdit a vytratil se pocit, zda to dobrzdím
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 559
- Příspěvky: 5937
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1121 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Po delší době jsem měl možnost Chuanitu protáhnout na delší cestě. Dcerka měla plavecké závody v Opavě, tak to byla ideální možnost se pěkně projet.
Hned ráno o sobě dala zima vědět, že ještě nekončí. Z oblohy se polovinu cesty snášelo významné množství vloček. Na cestě se sice sníh nedržel. Co už, ale severské počasí to připomínalo a sněhem obalená příď auta umožňovala pohodovou cestu s ignorancí radarů No a jelikož cesta vedla přes Fulnek, bylo jasné, že provedu mezipřistání v té nejlepší české optice a pozdravím brejličkového guru Mr. PinduBC. Chuanita vše zvládla bez zaváhání. S tím autem se dá i po 30 letech normálně cestovat, zjišťují, že brzdou provozu i s B230FB nejsem, spíše okolní provoz nějak pokulhává (budiž to přisouzeno sobotě a víkendovým řidičům).
Hned ráno o sobě dala zima vědět, že ještě nekončí. Z oblohy se polovinu cesty snášelo významné množství vloček. Na cestě se sice sníh nedržel. Co už, ale severské počasí to připomínalo a sněhem obalená příď auta umožňovala pohodovou cestu s ignorancí radarů No a jelikož cesta vedla přes Fulnek, bylo jasné, že provedu mezipřistání v té nejlepší české optice a pozdravím brejličkového guru Mr. PinduBC. Chuanita vše zvládla bez zaváhání. S tím autem se dá i po 30 letech normálně cestovat, zjišťují, že brzdou provozu i s B230FB nejsem, spíše okolní provoz nějak pokulhává (budiž to přisouzeno sobotě a víkendovým řidičům).
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#1122 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Je to drsný povoz tak na živo, hned bych ho bral!
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 7545
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#1123 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
No jo, stará Volva mají své kouzlo, to znám!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 559
- Příspěvky: 5937
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1124 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Dnešním dnem skončila Chuanitě služba zvaná DAILY CAR. Tuto službu přebírá nový hybridní Yaris (galerka již brzy) a Chuanita přechází do režimu VÍKENDOVÉHO POVOZU.
Dostala tedy řádnou očistu na ruční myčce. Ač lak má svůj věk, úplně ostudně auto nevypadá. Auto připraveno na jarní domácký pealing: rozleštění laku, voskování, tekuté stěrače, opravy nárazníků. Garáž máme na chatě 8 km od domova, takže pro mě dojela Peťa. 31 let vývoje technologií vedle sebe. Otevřel jsem bránu k chatě a hurá ke garáži. Vím, přes týden dešťů dělá z pozemku slušnou bažinu, i ve vyjetých kolejích vysypaných makadamem to pěkně při jízdě čvachtalo. No ale přeci je vjezd do garáže jen do cca 3% stoupání. Tam nacouvám v klidu.
Přijíždím před garáž, najedu si v plném levém rejdu mimo vyjeté koleje a zastavuji. Auto se citelně na předních kolech posadí. Vysedám otevírám garáž, hupsnu do auta a s peříčkem na plynu řadím zpátečku, levé zadní kolo se ihned zahrabe o 7 cm do bažiny, umyté auto dostává bahnitou koupel. Zkouším auto rozhoupat, protáčí se i pravé zadní a přední kola se ještě více propadají hlouběji. Přiznávám, že jsem sprostý, nepříjemný a Peťa raději sedá do Yarise a mizí směr obchod se slovy “až se uklidníš, zavolej”. Uklinění = vyproštění mi trvalo hodinu a půl. Vyheverovat na 6x auto. Fošny pod zadními koly nefungují, auto ve smyku sjíždí mimo ně. Takže znova na hever, cestu udělat z hrubé dlažby, přední kola dostat z bažiny na desky. Hurá teď už to jde. Umyju částečně kola, karoserii do 100% stavu. Pohrabat trávu a uklidit po sobě.
Krásné to odpoledne… Chuanita může odpočívat v pokoji. Teď už vím, že v létě budu betonovat nájezd ke garáži.
Dostala tedy řádnou očistu na ruční myčce. Ač lak má svůj věk, úplně ostudně auto nevypadá. Auto připraveno na jarní domácký pealing: rozleštění laku, voskování, tekuté stěrače, opravy nárazníků. Garáž máme na chatě 8 km od domova, takže pro mě dojela Peťa. 31 let vývoje technologií vedle sebe. Otevřel jsem bránu k chatě a hurá ke garáži. Vím, přes týden dešťů dělá z pozemku slušnou bažinu, i ve vyjetých kolejích vysypaných makadamem to pěkně při jízdě čvachtalo. No ale přeci je vjezd do garáže jen do cca 3% stoupání. Tam nacouvám v klidu.
Přijíždím před garáž, najedu si v plném levém rejdu mimo vyjeté koleje a zastavuji. Auto se citelně na předních kolech posadí. Vysedám otevírám garáž, hupsnu do auta a s peříčkem na plynu řadím zpátečku, levé zadní kolo se ihned zahrabe o 7 cm do bažiny, umyté auto dostává bahnitou koupel. Zkouším auto rozhoupat, protáčí se i pravé zadní a přední kola se ještě více propadají hlouběji. Přiznávám, že jsem sprostý, nepříjemný a Peťa raději sedá do Yarise a mizí směr obchod se slovy “až se uklidníš, zavolej”. Uklinění = vyproštění mi trvalo hodinu a půl. Vyheverovat na 6x auto. Fošny pod zadními koly nefungují, auto ve smyku sjíždí mimo ně. Takže znova na hever, cestu udělat z hrubé dlažby, přední kola dostat z bažiny na desky. Hurá teď už to jde. Umyju částečně kola, karoserii do 100% stavu. Pohrabat trávu a uklidit po sobě.
Krásné to odpoledne… Chuanita může odpočívat v pokoji. Teď už vím, že v létě budu betonovat nájezd ke garáži.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1125 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
No a nebylo by lepší Chuanitu zaparkovat někde na betonu a počkat a trochu vyschne bažina a až poté ji zazimovat?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 2893 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 8 Odpovědi
- 713 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Haben
-
- 141 Odpovědi
- 9851 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Romulusw
-
- 10 Odpovědi
- 766 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC
-
- 5 Odpovědi
- 465 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od metju