Zřetelné cvakání po startu

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 128
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Skalice
Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25

#1 Zřetelné cvakání po startu

Příspěvek od yareq »

Zdravím,
párkrát se mi teď co se ochladilo stalo, že po studeném startu, kdy auto stálo víc než 24 hodin bylo slyšet zřetelné cvakání z motoru - asi 2 sekundy. Za tepla, nebo při častějším provozu to nedělá. Nejsem odborník, ale napadlo mě že by to mohly být hydroštely, možná někde na vzdálenějším konci mazací soustavy (zvuk je dost zřetelný, nesplývá dohromady, možná na posledním válci). Je možné že za to mohou nízké teploty posledních dní a tím pádem hustý olej, který se pomaleji dostane tam kam má? Nebo je to třeba v brzké době řešit? Zatím se mi to stalo jen párkrát, navíc v zimě jsem s tímto autem ještě nejezdil, takže nemám zkušenosti co je a co není normální. Díky za radu
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"

GDPR_user

#2 Zřetelné cvakání po startu

Příspěvek od GDPR_user »

yareq píše:Zdravím,
párkrát se mi teď co se ochladilo stalo, že po studeném startu, kdy auto stálo víc než 24 hodin bylo slyšet zřetelné cvakání z motoru - asi 2 sekundy. Za tepla, nebo při častějším provozu to nedělá. Nejsem odborník, ale napadlo mě že by to mohly být hydroštely, možná někde na vzdálenějším konci mazací soustavy (zvuk je dost zřetelný, nesplývá dohromady, možná na posledním válci). Je možné že za to mohou nízké teploty posledních dní a tím pádem hustý olej, který se pomaleji dostane tam kam má? Nebo je to třeba v brzké době řešit? Zatím se mi to stalo jen párkrát, navíc v zimě jsem s tímto autem ještě nejezdil, takže nemám zkušenosti co je a co není normální. Díky za radu
V podstatě jsi si odpověděl.Kolik máš po výměně oleje?Jaký olej používáš.Kolik má auto najeto?

Offline
Uživatelský avatar