Courající se linkové autobusy
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#1 Courající se linkové autobusy
Nevím jak ve vašich končinách, ale poslední dobou v mém okolí začínám pozorovat nepříjemný jev. Linkový autobus jednoho konkrétního dopravce (ICOM) jedoucí na přehledném rovném úseku silnice 1. třídy 70km/h (podle mojeho tachometru) a za ním štrůdl kamiónů který brzdí a do toho nebezpečně předjíždějící chvátači. Mimochodem ty autobusy jsou moderní Mercedesy s vyznačenou rychlostí 100 na zádi. Připadá mi, že existuje nějakej interní předpis dopravce, kterej řidičům ukládá aby takovouto rychlostí jezdili z důvodu úspory paliva. Podle mě tím vytvářejí celkem dost nebezpečných situací. Kdyby jezdili 85 jako kamióny neřeknu ani popel. Myslíte že na tom něco může být, nebo už mi z tý zimy hrabe a mám paranoiu Pokud to tak je, je to nějakým způsobem napadnutelný, že vědomě brzdí provoz?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 Courající se linkové autobusy
To je úplně normální. Ono totiž mají autobusáci nějaký jízdní řád a podle toho se musí řídit. Takže když přijedou do nějaké zastávky dřív tak musí čekat a dodržet čas odjezdu. To se jim nechce a tak se raději courají.
U nás se taky na linkách mezi vesnicemi courají třeba třicítkou.
U nás se taky na linkách mezi vesnicemi courají třeba třicítkou.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3 Courající se linkové autobusy
Další věc je, že se u dopravců dost kouká na spotřebu a když je nadspotřeba tak se autobusákům jde dost po prémiích.
Znal jsem jednoho co kvůli úspoře v zimě ani nepouštěl bufíka. Myslím, že to nebyl ojedinělý případ.
Znal jsem jednoho co kvůli úspoře v zimě ani nepouštěl bufíka. Myslím, že to nebyl ojedinělý případ.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#4 Courající se linkové autobusy
Naši řidiči na záhrance dostali onehda vyhrůžku pokuty za spotřebu, to jsem docela čuměl. Měsíc na to zas, a pak šla kára radši na servis a dělaly se všechny vstřiky.
Přitom 15 L nafty na 100 mi nepříjde moc. Hlavně při tom stylu jízdy.
Přitom 15 L nafty na 100 mi nepříjde moc. Hlavně při tom stylu jízdy.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#5 Courající se linkové autobusy
Když jedu do práce busem, tak je to fakt utrpení. Po tý dálnici se šourá hrozně pomalu. A tady u nás mají ty jízdní řády nějaký hrozně natažený, protože i když jede fakt pomalu tak jsem v práci děsně brzo - snad o 10 minut dřív než by tam ten autobus měl dojet...
Jinak s tím topením v zimě - není nic lepšího než jet hodinu busem z práce domů (já ne ale kolega) nabalenej jako pumpa v zimě chudák...jezdil tak asi dva týdny.
Jinak s tím topením v zimě - není nic lepšího než jet hodinu busem z práce domů (já ne ale kolega) nabalenej jako pumpa v zimě chudák...jezdil tak asi dva týdny.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#6 Courající se linkové autobusy
Naopak takový ty třínápravový dálkový autobusy asi můžou celkem nahánět strach nějakýmu strejdovi se stodvácou. Ty zase většinou jinak než v kilu na okresce nepotkám, což je mi určitě sympatičtější než ti vůdci kolon, ale zase semtam vytvářej krizovky tím, že jim to jede víc jak kamiónům.
Naposledy upravil(a) dali dne 04 led 2013 18:44, celkem upraveno 1 x.
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#7 Courající se linkové autobusy
A váze co musí tahat. Ať si s tim jde sjet pan direktor.doktor píše:Naši řidiči na záhrance dostali onehda vyhrůžku pokuty za spotřebu, to jsem docela čuměl. Měsíc na to zas, a pak šla kára radši na servis a dělaly se všechny vstřiky.
Přitom 15 L nafty na 100 mi nepříjde moc. Hlavně při tom stylu jízdy.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#8 Courající se linkové autobusy
jako *ebat lidi za spotrebu u zachranky, to muze byt fakt pouze v CSR...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#9 Courající se linkové autobusy
Já se za něma taky velice nerad courám, ale mám jednoho souseda autobusáka, občas prohodíme pár slov. Jsou neskutečně pokutovaní za kde jakou blbost. A celkem slušný pálky. A o tom, co všechno musí uklízet, to je hnus. Pokrámovaný vložky, poblitý sesle, nasraný... fakt mu to nezávidím.