meziplyn

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
tomik T5
Offline
Příspěvky: 317
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

meziplyn

Příspěvek od tomik T5 »

u mé nové hračky mě dost překvapilo,že mi elektronika nedovolí současně brzdit a přidávat plyn,může to znít logicky,ale jsem zvyklej si při dobržďování zároveň podřazovat,a kvůli hladkosti přeřazení si vždycky hranou chodidla šlápnu meziplyn a až pak pustím spojku,klasickej falešnej meziplyn,no a V 70 mi tohle dovolí párkrát po studeném startu,a pak už ani prd,můžu stát na brzdě na parkovišti,a nepřidám plyn-pustím brzdu,a jde to...máte někdo stejnou zkušenost? jde to nějak odstranit? hádám že stejně tak nepůjde poslat auto do zatáčky pod plynem a v nájezdu si přibržděním pomoct od nedotáčivosti,respektive že mě to asi ubere plyn,což je přesně to,co nepotřebuju...oproti T4 není V 70 tak hravá,aby k něčemu takovýmu vybízela,ale i tak...
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

meziplyn

Příspěvek od dali »

tomik T5 píše:hádám že stejně tak nepůjde poslat auto do zatáčky pod plynem a v nájezdu si přibržděním pomoct od nedotáčivosti,respektive že mě to asi ubere plyn,což je přesně to,co nepotřebuju...
Tohle taky snadno otestuješ tak, že si při jízdě rovně s nohou na plynu levou nohou šlápneš na brzdu. Podle mě to zvadne, stejně jako když šlápneš brzdu při zaplým tempomatu. Asi to tak bude mít většina aut s elektronickým plynem.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13063
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

meziplyn

Příspěvek od Urvanej »

FI, 1.4 44kW to tak má taky :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2398
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Rudice/BK

meziplyn

Příspěvek od mr1 »

S tou levačkou na brzdu vééélice opatrně :Search: většina lidí by letěla sklem...
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13063
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

meziplyn

Příspěvek od Urvanej »

mr1 píše:S tou levačkou na brzdu vééélice opatrně :Search: většina lidí by letěla sklem...
Má pravdu, levá hnáta jak je zvyklá hamtat na spojku, tak cit směrem dolu je jí cizí a celkem to bolí od pásů :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

tomik T5
Offline
Příspěvky: 317
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

meziplyn

Příspěvek od tomik T5 »

Urvanej píše:
mr1 píše:S tou levačkou na brzdu vééélice opatrně :Search: většina lidí by letěla sklem...
Má pravdu, levá hnáta jak je zvyklá hamtat na spojku, tak cit směrem dolu je jí cizí a celkem to bolí od pásů :-)
používám to už pár let,takže v poho,ale první krůčky byly krušný, s pasažérem bych se to neučil :twisted: Jen mě mrzí, že když už jsem se to naučil, tak mě to auto nenechá používat :bad:
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

meziplyn

Příspěvek od tomasss »

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

tomik T5
Offline
Příspěvky: 317
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

meziplyn

Příspěvek od tomik T5 »

tak nevím,někdy mi ten pokrok trochu smrdí...
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

meziplyn

Příspěvek od doktor »

Otázka hypotetická: když sešlápnu např v 30km/h plný knedlík a plnou brzdu (u auta kde to jde), počítejme běžný motor 1,6 i, spíš se to rozjede nebo ubrzdí?

Asi kravina, co? :%)
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

1tom
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 59
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha 5
Vůz: Volvo 240 kombi, Volvo 740 /oboje B230F/

Tipy/triky: meziplyny, brždění levou nohou…

Příspěvek od 1tom »

Hmmm, dobré téma, v ledaskom by to probudilo i vzpomínky na rallye časy....ale na tyhle záležitosti to asi bude chtít pořídit nějaké lepší = starší auto :-) ...naštěstí je těch zábavných ještě dost k mání a ty elektronický aseptický sračičky a serepetičky nechte ... abych někoho neurazil ... příštím generacím ..
http://forum.ewrc.cz/archive/index.php/t-1125.html

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

meziplyn

Příspěvek od tomasss »

doktor píše:Otázka hypotetická: když sešlápnu např v 30km/h plný knedlík a plnou brzdu (u auta kde to jde), počítejme běžný motor 1,6 i, spíš se to rozjede nebo ubrzdí?
Brzdy maji za studena brzdnej vykon stovek kW az jednotek MW :wink:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

tomik T5
Offline
Příspěvky: 317
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

meziplyn

Příspěvek od tomik T5 »

dupnutím na brzdu bys měl motor udusit,ale ve větších rychlostech je nebezpečí,že se ti dřív roztečou kotouče :D sere mě na tom hlavně to,že si třeba na sněhu nemůžu šlápnout ten meziplyn a tím zařídit hladký podřazení bez rizika zablokování kol v okamžiku puštění spojky...tahle šance by tam prostě měla bejt,důvodů je víc,a nečekal jsem,že mi bude volvo kecat do řízení až tak moc....
stejně tak to cinknutí do brzdy v zatáčkách,když mi elektronika v okamžiku kdy ťuknu na brzdu sebere výkon,zkazí mi tim veškerej smysl toho,o co se snažím,nepřijít o tlak turba a tím možnost okamžité reakce plynem na pohyb auta při přenosu váhy...u atmosféry to není tak k nasrání,ale než se ti během průjezdu zatáčkou po ubrání plynu nafouknou hadice,jsi kufrem dopředu :shock: proto je tak fajn,mít možnost brzdit pod plynem...
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

meziplyn

Příspěvek od tomasss »

Pokud bys o to tolik stal, existujou upravci ktery ti to predelaj. Bud primo uprava sw ridici jednotky, nekde (a predpokladam i zde) je spinac na brzdovym pedalu a ten vede za prve k brzdovkam a zadruhy do ridici jednotky - ten druhej se proklemuje nebo prerusi (podle typu).
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13063
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

meziplyn

Příspěvek od Urvanej »

Tomass: ale má to neblahý vliv na funkci tempomatu...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

meziplyn

Příspěvek od tomasss »

To je otazka...tempomat ma samostatnou jednotku ne?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13063
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

meziplyn

Příspěvek od Urvanej »

Jak kde, ale pokud vedou káble od brzdy do řj, tak bych odhadl, že bude zastávat i tuto funkci, protože jinak máš 3 kabely od brzdy: brzdovky, tempomat a řj a to už se mi zdá hodně. Ale jen tipuju.
Ono by asi šlo přidat na brzdu čidlo spojky jen kvůli tempomatu, co já vim :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé