meziplyn
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
meziplyn
u mé nové hračky mě dost překvapilo,že mi elektronika nedovolí současně brzdit a přidávat plyn,může to znít logicky,ale jsem zvyklej si při dobržďování zároveň podřazovat,a kvůli hladkosti přeřazení si vždycky hranou chodidla šlápnu meziplyn a až pak pustím spojku,klasickej falešnej meziplyn,no a V 70 mi tohle dovolí párkrát po studeném startu,a pak už ani prd,můžu stát na brzdě na parkovišti,a nepřidám plyn-pustím brzdu,a jde to...máte někdo stejnou zkušenost? jde to nějak odstranit? hádám že stejně tak nepůjde poslat auto do zatáčky pod plynem a v nájezdu si přibržděním pomoct od nedotáčivosti,respektive že mě to asi ubere plyn,což je přesně to,co nepotřebuju...oproti T4 není V 70 tak hravá,aby k něčemu takovýmu vybízela,ale i tak...
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
meziplyn
Tohle taky snadno otestuješ tak, že si při jízdě rovně s nohou na plynu levou nohou šlápneš na brzdu. Podle mě to zvadne, stejně jako když šlápneš brzdu při zaplým tempomatu. Asi to tak bude mít většina aut s elektronickým plynem.tomik T5 píše:hádám že stejně tak nepůjde poslat auto do zatáčky pod plynem a v nájezdu si přibržděním pomoct od nedotáčivosti,respektive že mě to asi ubere plyn,což je přesně to,co nepotřebuju...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
meziplyn
FI, 1.4 44kW to tak má taky 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2398
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
meziplyn
Má pravdu, levá hnáta jak je zvyklá hamtat na spojku, tak cit směrem dolu je jí cizí a celkem to bolí od pásůmr1 píše:S tou levačkou na brzdu vééélice opatrněvětšina lidí by letěla sklem...

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
meziplyn
používám to už pár let,takže v poho,ale první krůčky byly krušný, s pasažérem bych se to neučilUrvanej píše:Má pravdu, levá hnáta jak je zvyklá hamtat na spojku, tak cit směrem dolu je jí cizí a celkem to bolí od pásůmr1 píše:S tou levačkou na brzdu vééélice opatrněvětšina lidí by letěla sklem...


_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
meziplyn
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
meziplyn
tak nevím,někdy mi ten pokrok trochu smrdí...
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
meziplyn
Otázka hypotetická: když sešlápnu např v 30km/h plný knedlík a plnou brzdu (u auta kde to jde), počítejme běžný motor 1,6 i, spíš se to rozjede nebo ubrzdí?
Asi kravina, co?
Asi kravina, co?

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: Volvo 240 kombi, Volvo 740 /oboje B230F/
Tipy/triky: meziplyny, brždění levou nohou…
Hmmm, dobré téma, v ledaskom by to probudilo i vzpomínky na rallye časy....ale na tyhle záležitosti to asi bude chtít pořídit nějaké lepší = starší auto
...naštěstí je těch zábavných ještě dost k mání a ty elektronický aseptický sračičky a serepetičky nechte ... abych někoho neurazil ... příštím generacím ..
http://forum.ewrc.cz/archive/index.php/t-1125.html

http://forum.ewrc.cz/archive/index.php/t-1125.html
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
meziplyn
Brzdy maji za studena brzdnej vykon stovek kW az jednotek MWdoktor píše:Otázka hypotetická: když sešlápnu např v 30km/h plný knedlík a plnou brzdu (u auta kde to jde), počítejme běžný motor 1,6 i, spíš se to rozjede nebo ubrzdí?

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
meziplyn
dupnutím na brzdu bys měl motor udusit,ale ve větších rychlostech je nebezpečí,že se ti dřív roztečou kotouče
sere mě na tom hlavně to,že si třeba na sněhu nemůžu šlápnout ten meziplyn a tím zařídit hladký podřazení bez rizika zablokování kol v okamžiku puštění spojky...tahle šance by tam prostě měla bejt,důvodů je víc,a nečekal jsem,že mi bude volvo kecat do řízení až tak moc....
stejně tak to cinknutí do brzdy v zatáčkách,když mi elektronika v okamžiku kdy ťuknu na brzdu sebere výkon,zkazí mi tim veškerej smysl toho,o co se snažím,nepřijít o tlak turba a tím možnost okamžité reakce plynem na pohyb auta při přenosu váhy...u atmosféry to není tak k nasrání,ale než se ti během průjezdu zatáčkou po ubrání plynu nafouknou hadice,jsi kufrem dopředu
proto je tak fajn,mít možnost brzdit pod plynem...

stejně tak to cinknutí do brzdy v zatáčkách,když mi elektronika v okamžiku kdy ťuknu na brzdu sebere výkon,zkazí mi tim veškerej smysl toho,o co se snažím,nepřijít o tlak turba a tím možnost okamžité reakce plynem na pohyb auta při přenosu váhy...u atmosféry to není tak k nasrání,ale než se ti během průjezdu zatáčkou po ubrání plynu nafouknou hadice,jsi kufrem dopředu

_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
meziplyn
Pokud bys o to tolik stal, existujou upravci ktery ti to predelaj. Bud primo uprava sw ridici jednotky, nekde (a predpokladam i zde) je spinac na brzdovym pedalu a ten vede za prve k brzdovkam a zadruhy do ridici jednotky - ten druhej se proklemuje nebo prerusi (podle typu).
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
meziplyn
Tomass: ale má to neblahý vliv na funkci tempomatu...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
meziplyn
To je otazka...tempomat ma samostatnou jednotku ne?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
meziplyn
Jak kde, ale pokud vedou káble od brzdy do řj, tak bych odhadl, že bude zastávat i tuto funkci, protože jinak máš 3 kabely od brzdy: brzdovky, tempomat a řj a to už se mi zdá hodně. Ale jen tipuju.
Ono by asi šlo přidat na brzdu čidlo spojky jen kvůli tempomatu, co já vim
Ono by asi šlo přidat na brzdu čidlo spojky jen kvůli tempomatu, co já vim

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé