Ahoj všem,
mám na vás všechny dotaz s prosbou o radu či zkušenosti. Mám V70 ročník 1997 s motorem B5252S, najeto skoro 200 000 km. Z ničeho nic auto začalo za jízdy zdechat (i pod plynem) a po čase nenastartovalo vůbec. V servisu mi řekli, že je to řídící jednotkou motoru a poslali ji do Německa na diagnostiku a případnou opravu. Tam prozatím taky nedošli na to, co je v jednotce špatně, sehnali si podobnou jednotku na testování, ale auto už skoro 3 měsíce stojí.
Máte někdo zkušenosti s podobnou situací? Nenapadá vás jak to vyřešit, když jednotku neopraví (zatím to k tomu spěje)?
díky
Řídící jednotka motoru - V70 1997, motor B5252S
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3629
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Řídící jednotka motoru - V70 1997, motor B5252S
změnit servis?nowow píše:Ahoj všem,
mám na vás všechny dotaz s prosbou o radu či zkušenosti. Mám V70 ročník 1997 s motorem B5252S, najeto skoro 200 000 km. Z ničeho nic auto začalo za jízdy zdechat (i pod plynem) a po čase nenastartovalo vůbec. V servisu mi řekli, že je to řídící jednotkou motoru a poslali ji do Německa na diagnostiku a případnou opravu. Tam prozatím taky nedošli na to, co je v jednotce špatně, sehnali si podobnou jednotku na testování, ale auto už skoro 3 měsíce stojí.
Máte někdo zkušenosti s podobnou situací? Nenapadá vás jak to vyřešit, když jednotku neopraví (zatím to k tomu spěje)?
díky
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Řídící jednotka motoru - V70 1997, motor B5252S
Ještě jsem neslyšel, že by někomu odešla tato jednotka....
Skoro bych si tipnul, že problem bude o dost banálnější a běžnější.
Změnou servisu bych začal.
Skoro bych si tipnul, že problem bude o dost banálnější a běžnější.
Změnou servisu bych začal.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
Řídící jednotka motoru - V70 1997, motor B5252S
Změna servisu,nicméně jednotku už jsem špatnou řešil.
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Řídící jednotka motoru - V70 1997, motor B5252S
Změnit servis a koupit stejnou jednotku z jinýho auta. U ME 4.x můžeš bez problémů přendat jednotku z jinýho auta stejnýho typu a jede to.
Auto z kterýho vezmeš jednotku musí mít:
- stejnej typ motoru
- stejnej typ převodovky (manuál/automat)
- stejnej typ klimatizace (manuální/automatická)
Auto z kterýho vezmeš jednotku musí mít:
- stejnej typ motoru
- stejnej typ převodovky (manuál/automat)
- stejnej typ klimatizace (manuální/automatická)
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
Řídící jednotka motoru - V70 1997, motor B5252S
Ahoj,martinopel píše:Změna servisu,nicméně jednotku už jsem špatnou řešil.
díky za odpovědi. Změna servisu mě samozřejmě taky napadla, ovšem možná teď nebude - auto stojí u nich a jednotka je v Německu. Každopádně můžu se zeptat, jak jsi tu jednotku vyřešil? Výměnou nebo je to většinou opravitelné? Nerad bych se dostal do situace, kdy za jednotku zaplatím víc, než je současná prodejní hodnota auta. Sice je motorově naprosto v pořádku a má slušnou výbavu, ale přecijen žádné terno to už není...
-
Offline
- Příspěvky: 310
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
Řídící jednotka motoru - V70 1997, motor B5252S
U tohoto ročníku jde jednotka normálně přehodit za starší. Není to Motronic. Ten se používal na turbech a některých 20V. Většina 2OV je LH Jetronic 3.2 a 10V je Siemens Fenix 5.2. Ale když tam dáš naprosto jakoukoliv jednotku z 850 nebo V70 do 98 s 10V motorem, tak nastartuješ a budeš vědět na čem jsi. A pak se dá vymýšlet dál. Myslím, že bych nějakou našel, ale jistý si nejsem.
Řídící jednotka motoru - V70 1997, motor B5252S
Jednotku jsme přehodili z jiného auta.Nechápu proč posílali jednotku do Německa.Na mne to působí dojmem dalších servisáckých zmrdů,kteří z tebe jen budou chtít vytáhnout prachy.Jakou ti řekli předběžnou cenu opravy??nowow píše:Ahoj,martinopel píše:Změna servisu,nicméně jednotku už jsem špatnou řešil.
díky za odpovědi. Změna servisu mě samozřejmě taky napadla, ovšem možná teď nebude - auto stojí u nich a jednotka je v Německu. Každopádně můžu se zeptat, jak jsi tu jednotku vyřešil? Výměnou nebo je to většinou opravitelné? Nerad bych se dostal do situace, kdy za jednotku zaplatím víc, než je současná prodejní hodnota auta. Sice je motorově naprosto v pořádku a má slušnou výbavu, ale přecijen žádné terno to už není...
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
Řídící jednotka motoru - V70 1997, motor B5252S
No posílala se tam protože se předpokládalo, že její oprava bude levnější než výměna za jinou. Cenu opravy zatím nevím ani předběžnou, protože ani v tom Německu přesně neví, co s ní je... Majitele toho servisu osobně znám, takže z odrbání strach nemám, jen už si nejsem jistý, jestli zvolený postup byl úplně ideální.
Můžu se ještě zeptat, jestli a za kolik se dá jednotka pro tenhle motor sehnat?
Můžu se ještě zeptat, jestli a za kolik se dá jednotka pro tenhle motor sehnat?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3629
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Řídící jednotka motoru - V70 1997, motor B5252S
Domluv se s Jeanem, máš to za rohem a nevidí volvo poprvé v životěnowow píše:No posílala se tam protože se předpokládalo, že její oprava bude levnější než výměna za jinou. Cenu opravy zatím nevím ani předběžnou, protože ani v tom Německu přesně neví, co s ní je... Majitele toho servisu osobně znám, takže z odrbání strach nemám, jen už si nejsem jistý, jestli zvolený postup byl úplně ideální.
Můžu se ještě zeptat, jestli a za kolik se dá jednotka pro tenhle motor sehnat?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
Řídící jednotka motoru - V70 1997, motor B5252S
Vzhledem k tomu,že v ČR je docela hodně firem zabývajících se opravami ŘJ si dovolím na 90% tvrdit,že na tebe hrají habaďůru.Oprava ŘJ v Německu se bude blížit hodnotě auta.ŘJ u nás bude dle mého názoru do 5000Kč za což se v Německu opravou nikdo zabývat nebude.nowow píše:No posílala se tam protože se předpokládalo, že její oprava bude levnější než výměna za jinou. Cenu opravy zatím nevím ani předběžnou, protože ani v tom Německu přesně neví, co s ní je... Majitele toho servisu osobně znám, takže z odrbání strach nemám, jen už si nejsem jistý, jestli zvolený postup byl úplně ideální.
Můžu se ještě zeptat, jestli a za kolik se dá jednotka pro tenhle motor sehnat?
-
Offline
- Příspěvky: 407
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: sk- trnava
Řídící jednotka motoru - V70 1997, motor B5252S
Ten pribeh s riadiacou jednotkou je hardcore...cisto laicky by som sa skor snazil zistit, ci ide benzin do motora, sem tam zvyknu zomret benzinove pumpy
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Řídící jednotka motoru - V70 1997, motor B5252S
hlavne RJ si mal doniest prvemu elektrikarovi, nech ju otvori a kukne na pohlad. vacsinou aj tak chyba byva niekde inde.
klasicky opravarsky odrb, povedz, ze chces auto a diely naspat a chod inde.
klasicky opravarsky odrb, povedz, ze chces auto a diely naspat a chod inde.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé