Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku

  • Autor
  • Zpráva
284016605
Offline
Příspěvky: 17
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: S40 B 4204 T3

Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku

Příspěvek od 284016605 »

Ahoj mám problém, Od cca 2500ot/min se začíná ozývat klepání výfukových ventilů o písty.
Rozvody jsou udělány nově a zkontrolovány dvěma nezávyslými automechaniky, dělal jsem je podle servisní příručky a vím že jsem je ustavil správně.
Dělá mi ovšem starost to stavitelné rozvodové kolo na výfukové vačce. To se taky nějak ustavuje nebo se prostě natáhne řemen?
Auto jsem dovezl na podvalu, koupil jsem ho v dražbě, takže nebyla ani možnost si ho v podstatě podlechnout.
Ve výpisu řj byla závada snímač polohy vačky a tlak plnící soustavy.
Po smazání se již snímač vačky neobjevuje, tlak trvá stále ( nezmizelo to ani po výměně snímače).

Prosím o rady ohledně klepání.

Děkuji

GDPR_user

Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku

Příspěvek od GDPR_user »

284016605 píše:Ahoj mám problém, Od cca 2500ot/min se začíná ozývat klepání výfukových ventilů o písty.
Rozvody jsou udělány nově a zkontrolovány dvěma nezávyslými automechaniky, dělal jsem je podle servisní příručky a vím že jsem je ustavil správně.
Dělá mi ovšem starost to stavitelné rozvodové kolo na výfukové vačce. To se taky nějak ustavuje nebo se prostě natáhne řemen?
Auto jsem dovezl na podvalu, koupil jsem ho v dražbě, takže nebyla ani možnost si ho v podstatě podlechnout.
Ve výpisu řj byla závada snímač polohy vačky a tlak plnící soustavy.
Po smazání se již snímač vačky neobjevuje, tlak trvá stále ( nezmizelo to ani po výměně snímače).

Prosím o rady ohledně klepání.

Děkuji
Myslí,,že pokud by se ventily dotýkaly s pístama,tak už by jsi nejezdil.Typuji vadné VVT,nebo špatně usazené.Také mohou rachotit hydroštely.VVT se usazuje na přípravek.
Vyplň si bydliště!!

284016605
Offline
Příspěvky: 17
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: S40 B 4204 T3

Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku

Příspěvek od 284016605 »

takze mam shanet jake dily? Popřípadně koho navštívit?

Nevite nekdo cenu hydrostavu?

diky

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13065
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku

Příspěvek od Urvanej »

To tvoje bydliště je dobrý, ale respekt je třeba oboustranný.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

284016605
Offline
Příspěvky: 17
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: S40 B 4204 T3

Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku

Příspěvek od 284016605 »

není možné , že by cvakal třeba ten ventil VVt?

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5022
Registrován: 21 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku

Příspěvek od Honza »

284016605 píše:Prosím o rady ohledně klepání.
Odebrat trpaslíčkovi kladívečko.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

GDPR_user

Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku

Příspěvek od GDPR_user »

284016605 píše:není možné , že by cvakal třeba ten ventil VVt?
ventil určitě ne ale bez poslechu je jakákoliv diagnoza pouhá spekulace.

284016605
Offline
Příspěvky: 17
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: S40 B 4204 T3

Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku

Příspěvek od 284016605 »

poslouchal jsem to takovým tím poslouchatkem do uší a nejvýraznejsi je ten zvuk ve spoji blok/hlava....

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13065
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku

Příspěvek od Urvanej »

Tipuju chcíplý hydroštely. Začni hledat podobnej motor na ND... možná budou záměnný i mezi jinejma typama, to chce ověřit podle čísel.
A abys vyloučil to připotkávání, taxi změř tlaky, kdyby byl kleplej ventil, tak bude hůř dovírat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

284016605
Offline
Příspěvky: 17
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: S40 B 4204 T3

Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku

Příspěvek od 284016605 »

nevite nekdo kolik stojej hydrostely na tenhle motor?

taky by me zajimal ten pripravek na ustaveni VVT....

GDPR_user

Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku

Příspěvek od GDPR_user »

284016605 píše:nevite nekdo kolik stojej hydrostely na tenhle motor?

taky by me zajimal ten pripravek na ustaveni VVT....
Asi 800Kč/ks a je jich tam 16.Nejlépe zajet k Marrovi,a domluvit se s ním.Osobně myslím,že pokud jsou to hydroštěly a nepomůže výměna oleje na 5w50 tak je jednodušší a levnější vyměnit motor.

284016605
Offline
Příspěvky: 17
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: S40 B 4204 T3

Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku

Příspěvek od 284016605 »

Marrovi?

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13065
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku

Příspěvek od Urvanej »

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

284016605
Offline
Příspěvky: 17
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: S40 B 4204 T3

Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku

Příspěvek od 284016605 »

pres pul zemekoule....klasika


Nejakej odbornik bliz?

284016605
Offline
Příspěvky: 17
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: S40 B 4204 T3

Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku

Příspěvek od 284016605 »

tenhle motor si myslim pujde sehnat jen tezko.....

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13065
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku

Příspěvek od Urvanej »

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

284016605
Offline
Příspěvky: 17
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: S40 B 4204 T3

Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku

Příspěvek od 284016605 »

proc vubec doporucujete 5w50?

284016605
Offline
Příspěvky: 17
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: S40 B 4204 T3

Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku

Příspěvek od 284016605 »

Tak mam za sebou vymenu motoru.....nepotkaval se....jen se jaksi vyparily šály :-(

takze v audi-vollvo.cz nakup motoru a ted pohoda, nalil jsem tam 5W30, tak snad nebude problem.

V tom puvodnim byl 10W40 a ve vane bylo tak 5mm karbonu, mazaci kanaly motoru ale byly ok.
Trubky z turba mely celkem snizenej prumer, nevim co to zpusobilo, nejakej tip jak tomu predejit?

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13065
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku

Příspěvek od Urvanej »

:good:
Ale zajímalo by mě, jak se ten řídkej xindl líbí hydroštelum.
Ta karbonizace nebyla tim typem oleje, ale spíš jeho nevýměnama, nebo přeběhama.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

GDPR_user

Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku

Příspěvek od GDPR_user »

284016605 píše:Tak mam za sebou vymenu motoru.....nepotkaval se....jen se jaksi vyparily šály :-(

takze v audi-vollvo.cz nakup motoru a ted pohoda, nalil jsem tam 5W30, tak snad nebude problem.

V tom puvodnim byl 10W40 a ve vane bylo tak 5mm karbonu, mazaci kanaly motoru ale byly ok.
Trubky z turba mely celkem snizenej prumer, nevim co to zpusobilo, nejakej tip jak tomu predejit?
Hlavně,že ti to klepalo na ventilech. :D 5w30 v tom nemá co dělat.Kdyby se každý neptal,proč Mobil1 5W50 a raději ho tam nalil,nemusely by se motory měnit na zadření.

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1003
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

Připotkávající se 2.0T 120kW na vyfuku

Příspěvek od ksw »

tak cvakání narušených šál má celkem charakteristický zvuk, divím se , že ho ti mechanici nepoznali, navíc ve vyjetém oleji bys měl mít otřepy ze šál-štříbřité
šupinky, ale na to se asi nikdo nekouká :bad:
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé