nivomaty

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
tomik T5
Offline
Příspěvky: 317
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

nivomaty

Příspěvek od tomik T5 »

zdar,chtěl bych si ujasnit,jestli je velký problém dát na auto které má nivomaty normální tlumiče? nemusí se tam něco upravit,nebo tak? přece jen cena za nové niva je krapet vyšší...konkrétně mi jde o V 70 l,dík za info!
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

nivomaty

Příspěvek od doktor »

konverze na klasiku zahrnuje i pružiny a možná i misky.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

tomik T5
Offline
Příspěvky: 317
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

nivomaty

Příspěvek od tomik T5 »

doktor píše:konverze na klasiku zahrnuje i pružiny a možná i misky.
toho jsem se obával...dík!
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

nivomaty

Příspěvek od dali »

Misky jsou stejný. Nivomaty maj jiný horní uložení, který je bytelnější. Je tam jinej průměr horního šroubu, nivomaty maj větší průměr, takže přechod z niva na klasiku znamená pouze pouzdro, nebo stačí i shora navlečená podložka z přesným průměrem, aby klasický tlumiče v nivomatovým uložení vystředila (teoreticky by u lepších tlumičů měla být v sadě, například na Bilsteinech co jsem sundaval z 850 byla. Pružiny bych jako problém neviděl...musí se jich všude válet z rozborek.... Nový taky nestojí nic závratnýho....

tomik T5
Offline
Příspěvky: 317
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

nivomaty

Příspěvek od tomik T5 »

dali píše:Misky jsou stejný. Nivomaty maj jiný horní uložení, který je bytelnější. Je tam jinej průměr horního šroubu, nivomaty maj větší průměr, takže přechod z niva na klasiku znamená pouze pouzdro, nebo stačí i shora navlečená podložka z přesným průměrem, aby klasický tlumiče v nivomatovým uložení vystředila (teoreticky by u lepších tlumičů měla být v sadě, například na Bilsteinech co jsem sundaval z 850 byla. Pružiny bych jako problém neviděl...musí se jich všude válet z rozborek.... Nový taky nestojí nic závratnýho....
aha,taky děkuju,krapet rozmejšlim nad koupí,a řešim budoucí investice :wink:
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé