nivomaty
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
nivomaty
zdar,chtěl bych si ujasnit,jestli je velký problém dát na auto které má nivomaty normální tlumiče? nemusí se tam něco upravit,nebo tak? přece jen cena za nové niva je krapet vyšší...konkrétně mi jde o V 70 l,dík za info!
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
nivomaty
konverze na klasiku zahrnuje i pružiny a možná i misky.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
nivomaty
toho jsem se obával...dík!doktor píše:konverze na klasiku zahrnuje i pružiny a možná i misky.
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
nivomaty
Misky jsou stejný. Nivomaty maj jiný horní uložení, který je bytelnější. Je tam jinej průměr horního šroubu, nivomaty maj větší průměr, takže přechod z niva na klasiku znamená pouze pouzdro, nebo stačí i shora navlečená podložka z přesným průměrem, aby klasický tlumiče v nivomatovým uložení vystředila (teoreticky by u lepších tlumičů měla být v sadě, například na Bilsteinech co jsem sundaval z 850 byla. Pružiny bych jako problém neviděl...musí se jich všude válet z rozborek.... Nový taky nestojí nic závratnýho....
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
nivomaty
aha,taky děkuju,krapet rozmejšlim nad koupí,a řešim budoucí investicedali píše:Misky jsou stejný. Nivomaty maj jiný horní uložení, který je bytelnější. Je tam jinej průměr horního šroubu, nivomaty maj větší průměr, takže přechod z niva na klasiku znamená pouze pouzdro, nebo stačí i shora navlečená podložka z přesným průměrem, aby klasický tlumiče v nivomatovým uložení vystředila (teoreticky by u lepších tlumičů měla být v sadě, například na Bilsteinech co jsem sundaval z 850 byla. Pružiny bych jako problém neviděl...musí se jich všude válet z rozborek.... Nový taky nestojí nic závratnýho....

_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé