Výfuk

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
sudetak
Offline
Příspěvky: 122
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha,Bratislava

Výfuk

Příspěvek od sudetak »

Je výfuk spojený s kostrou vozidla-hlavně ta první dvojroura s katem?
_________________
Tatra 613-3
Volvo V40 T5 180kW,AT

luckybeef
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 288
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: Volvo V960 II 3.0
Bydliště: Zlín

Výfuk

Příspěvek od luckybeef »

sudetak píše:Je výfuk spojený s kostrou vozidla-hlavně ta první dvojroura s katem?
Já bych řekl že jo... bo je spojená pomocí šroubů s blokem motoru ne? Ale lambda (v mém případě obě dvě) má vlastní zem...
_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13168
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Výfuk

Příspěvek od Urvanej »

Motor je ukostřen kabelem kvůli startéru (případně alternátoru), tudíž i celý vejfuk.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Zpět na „700 / 900“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé