Kolísání otáček, nestandardní chování volva - OPRAVENO

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
DavidJ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 141
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

#1 Kolísání otáček, nestandardní chování volva - OPRAVENO

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj,
volvo S60 2.4 T5, 228 kW-310 Hp / chip HEICO /, 169 500 km
už nějaký čas řeším kolísání otáček na volnoběh a v rámci jízdy. V současné době se k tomu přidalo nestartování a střílení do výfuku. Po pročtení tady fóra a konzultací s Márrou, jsem provedl některé úkony. Rád bych od Vás slyšel další nápady co s tím.

1. Vyčištění škrticí klapky, přehrání sw - moc to nepomohlo. Ještě se k tomu stalo, že při přeřazení, turbo tlačilo dál a ještě více než standardně. Otáčky stále lítají a párkrát problikl červený trojúhelník a hláška, problikla a nešla přečíst. Konzultace u Márry - načet chyby na škrticí klapce, váze vzduchu. Po nastartování vše OK. Jeho vyjádření - falešný vzduch, díra v sání. Po 3 dnech putovalo auto do servisu.
2. Servis zkontroloval váhu a škrticí klapku, ještě se kontroloval ventil tlaku turba vše Ok, dál prošel a natlakoval sání a našel několik děr v intercolleru. Provedena výměna. 3 dny jezdím a už je auto zase v servisu. Otáčky pořád kolísají a ještě po ujetí cca 120 km se po zastávce 5min / vypnutí motoru /se auto nedalo 2x nastartovat.

Ještě pár pozorování
1. studené auto to nedělá, po delší době - zahřátí, jízdě zlobí. Ráno v pohodě nastartuji a otáčky nelítají.
2. mezi 2000 - 3000 ot. to zlobí, někdy při jízdě, ale to už moc ne, nebo to neregistruji. Jen když stojím a auto jen tak vytočím do toho rozmezí, tak otáčky spadnou cca na 600 a potom začnou lítat, někdy málem zhasne
3. nejsem si jist, ale možná se to děje ještě s nízkou hladinou paliva v nádrži, cca 130 km dojezd - svítí kontrolka
4. mám černej výfuk - saze /mám benzín /
5. střílí do výfuku, jen někdy a to za jízdy, je to jak při plné jízdě pod plynem tak, když sundám nohu s plynu a auto jede se zařazenou rychlostí
6. dnes byla zima kolem 3 st, jel jsem zase do Jablonce z Prahy a mám dojem, že auto moc netopí. Jedině, že dám teplotu na plno a už topí. Klima je vypnutá, jen je zapnutá automatická cirkulace. Teplota vody na budíku je v normálu a ani se nehne.
7. když otáčky jsou cca stabilní, tak se děje to, že si auto někdy cca 100 -150 ot. samo přidá, jako když sepne klima, jenže ta je vypnutá
8. začalo to před měsícem, když jsem nabral benzín / bylo v nádrži cca 100 km dojezd - svítí kontrolka / a cestou do Prahy
začlo blbnout, ale to může být jen náhoda. Jinak k benzínce jezdím docela na doraz a neberu plnou cca do půlky nádrže.

Jinak mám vyčištěn KN filtr před cca 1000 km, čekají mě svíčky ve 171 000 km, vyměněn benzínový filtr - najeto na něm 23 000 km.

Předem dík za Vaše názory a podněty.
David
Naposledy upravil(a) DavidJ dne 01 led 2014 17:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

lumiere.c
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 519
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 9, Krásná Lípa
Vůz: S80 3.2 '07

#2 Kolísání otáček, nestandardní chování volva

Příspěvek od lumiere.c »

Senzory klepání jsou ok?
_________________
VW Golf VIII 2017 Pfau Green
VW Golf VII 2015 Pacific Blue
bylo S80 II 3,2, 175 KW, 2007, Willow Green Pearl, Summum
bylo V70 T5, 191KW, 2005, Titanium Grey, Summum
bylo úžasná S60 T5,184 KW, 2002,R.I.P. 11.1.2011
Galerie
Bude GT-R

DavidJ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 141
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

#3 Kolísání otáček, nestandardní chování volva

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj,
to jsem nezjišťoval, ale dík za případný typ.
Jen co jsem ještě odsledoval, tak od pozice čidla vačky jde někdy pískot, docela vysoký.
Samozřejmě když čučím :shock: do motoru a jede na volnoběh.
D.
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

GDPR_user

#4 Kolísání otáček, nestandardní chování volva

Příspěvek od GDPR_user »

Vyměnil bych origo svíčky.

DavidJ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 141
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

#5 Kolísání otáček, nestandardní chování volva

Příspěvek od DavidJ »

Zítra se mění. Samozřejmě, že budou origo volvo.
Tak uvidím.
D
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#6 Kolísání otáček, nestandardní chování volva

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Co zapalování?Za studena může šlapat dobře a po zahřátí začít blbnout.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 80
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: 850 T5 kombi 96' red
Bydliště: Praha

#7 Kolísání otáček, nestandardní chování volva

Příspěvek od jony »

Zkusil bych čidlo teploty nebo termostat. Měl jsem něco podobného a tyhle dvě součástky to vyřešily :)
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red

DavidJ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 141
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

#8 Kolísání otáček, nestandardní chování volva

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj,
tak svíčky nové a nic, hlásí to bohatost směsi / dle servisu /.
Chyba váhy vzduchu. Bude provedena výměna, snad to pomůže.
Čidla vše OK
D
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

DavidJ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 141
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

#9 Kolísání otáček, nestandardní chování volva

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj,
auto ze servisu, proběhla výměna svíček a odvětrání klikovky.
Váha zůstala původní. Tak jsem zvědav, jestli to pomohlo.
D
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

DavidJ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 141
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

#10 Kolísání otáček, nestandardní chování volva

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj,
tak oprava nepomohla, otáčky pořád kolísají. Buď úplně studené auto, nebo po
jízdě cca 130 km a odstavení cca 5 -10 mim pak auto nejde pořádně nastartovat.
Když kolísají, stačí prošlápnout plyn a vše se srovná.
Některé problémy odpadly jen to kolísání je pořád.
Příští týden mám domluvený jiný servis, pro porovnání, jestli na něco nepřijde.
Tak zas uvidím :(
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1483
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#11 Kolísání otáček, nestandardní chování volva

Příspěvek od kwiko »

skusil by som ist po zapalovacich moduloch. vymenil by som vsetko trebars aj za pouzite s nejakeho vraku. ak nepomoze vymenil by som cerpadlo v nadrzi a to komplet aj s obalom (je tam taka blba spatna klapka).

ked nic tak sa vratit na zaciatok, zmerat kompresiu

DavidJ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 141
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

#12 Kolísání otáček, nestandardní chování volva

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj,
tak pár informací ohledně mého nekonečného příběhu s autem.
Byl vyměněn intercooler, který byl poškozen a propouštěl vzduch. Po opětovné návštěvě servisu, kdy chyby přetrvávaly, bylo vyměněno odvětrání klikové hřídele, včetně svíček. Pár dní ježdění a hup hup otáčky, tak zas do servisu, byla vyměněna nová škrtící klapka, nová váha vzduchu, nové čidlo teploty a to včetně termostatu. Naštěstí jsem mohl různě testovat díly a střídat je než jsem přistoupil k výměně. Servis byl velmi ochotný a vstřícný. Některé z problémů byly odstraněny, jen pokles otáček zůstal.

1. pokles otáčet v rámci stání, při zahřátém vozu a to v rozmezí 600 -1500 ot. , srovnání otáček nastane sešlápnutí plynového pedálu
2. po zahřátém vozu a odstavení / vypnutí motoru na dobu cca 10min / nelze nastartovat, nutno sešlápnout plynový pedál – nastartuje
3. vlhkost – pokles otáček – to se objevilo se současným počasím, které je

Naštěstí je to občas a totálně to nezdechne na křižovatce, ale je to nepříjemné a jsem pořád ve střehu. Jinak auto výkon má, jede standardně, tempomat necuká. Už jsem rezignoval se rozčilovat a být nas...j.

Dokonce jsem kontaktoval f. HEICO, která osazovala chip. Jejich typ je:
1. díra v sání
2. vadné ECU
3. vadný ventil turba
Jsou schopný diagnostiky, když jim pošlu ECU nebo přijedu a ještě provedou zvýšení výkonu zdarma.
Cesta do HEICA bude ta poslední a pak skála.

Hlava mi šrotuje co s tím je, napadá mě ještě pár věcí
1. regulátor na alternátoru
2. čidlo otáček setrvačníku
3. sériový BOV na turbu – prasklý, díra
4. neodhalená díra v sání
5. el. kabel

Jinak opravy byly provedeny v autorizovaném servisu, kde po několikáté návštěvě jsem už zkusil
neautorizovaný a ten se mi velmi věnoval.

Jestli někoho něco napadne dalšího, budu jen rád.
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#13 Kolísání otáček, nestandardní chování volva

Příspěvek od gusto »

Nemůže být závada na plynovém pedálu? Předpokládám, že je elektronickej...
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 238
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
Bydliště: Handlová, Slovensko

#14 Kolísání otáček, nestandardní chování volva

Příspěvek od Ortový »

Presne to napadlo aj mňa,keď píše,že na tempomat ide o.k. a problémy zmiznú po prešliapnutí plyn.pedálu,el. plyn. pedál má a odporová dráha bude k.o.
a v nádrži drž viacej benzínu,radšej od pol do plnej,nenasaješ tolko bordelu a čerpadlo sa poteší tiež....
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria

lukinl
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.

#15 Kolísání otáček, nestandardní chování volva

Příspěvek od lukinl »

Ahoj šel bych po hadicích sání a podtlaku.
Taky je mám na 850ce v háji a chová se to velmi podobně jak to tvoje.
Jen ještě navíc při přeřazování mezi převodovýmistupni mi občas otáčky vylítnou prudce nahoru cca o 500-1000 vliv má podle mě zahřátí motoru a okolní teplota.
Je to dobrý na loudající se chodce na přechodech :)
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1483
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#16 Kolísání otáček, nestandardní chování volva

Příspěvek od kwiko »

pedal za to nemoze, to by hodila diagnostika.

kompresia, zapalovacie moduly, marra.cz

DavidJ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 141
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

#17 Kolísání otáček, nestandardní chování volva

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj,
dík za rady a podněty. Všechno co tu bylo popsáno, se prošlo.
Jen taková stěžejní věc, která se od určité doby objevila, je chyba na diagnostice a to
CEM - 1F00 ECM, Software Faulty signal - Chyba software řídící jednotky :cry:.
Vypadá to, že je nakopnutý software chipu od HEICA.
Nevím, jak se to povedlo, ale tato hláška tam je a nedá se smazat.
Bude se muset přehrát HEICO a uvidí se, jestli se to srovná.
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

GDPR_user

#18 Kolísání otáček, nestandardní chování volva

Příspěvek od GDPR_user »

Co palivové čerpadlo??Zkusil bych jej vyměnit.Když tak mi zavolej na 775148152

DavidJ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 141
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

#19 Kolísání otáček, nestandardní chování volva

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj,
mám ještě dotaz, je nějaká elektronická, mechanická vazba mezi zařazenou rychlostí /vyřazenou rychlostí, brzděním a škrtící klapkou, která dle mého přidá, následně ubere a srovnává volnoběžné otáčky. Další věc je venkovní teplota a vlhkost, to bych řekl, že má ještě vliv. Neustále nad tím přemýšlím, dumám a hledám kombinace a místa kdy to dělá.
Dnes dojíždím s vyřazenou rychlostí k semaforům a brzdím následně, když rychlost klesá, bum ho otáčky začnou lítat, někdy problikne červený trojúhelník a čidlo mazání motoru, škrtící klapka do srovná, nebo sešlápnu plyn.
Jedu z kopce, vyřadím auto má cca 60km/h brzdím na 50km/h / u Bulovky na Teplické / lítají otáčky. Potom se srovnají po 4x zhoupnutí do 1500-2000 ot.
Potom mě dost štve je to, když auto odstavím po jízdě a po cca 1-15 min to nastartuji, tak lítají otáčky až to chcípne, provedu až 2x na 3 sešlápnu plyn a vytočím to a usadí se to.

Dávám k zamyšlení, po Vašich zprávách nějak mě to zas chytlo to zkusit dát dohromady.
Dík
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 56
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

#20 Kolísání otáček, nestandardní chování volva

Příspěvek od Libiczka »

Jo to čerpadlo bych taky zkusil. Měl jsem podobné problémy s Feldou kdysi. Vím, že se ty auta nedaj srovnat, ale fakt to bylo podobný chování. Koupil jsem jen vňitřek - motorek za pětikilo, sám vyměnil a jelo to :)
_________________
Volvo S60 2.4i 125kW, 2001

DavidJ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 141
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

#21 Kolísání otáček, nestandardní chování volva

Příspěvek od DavidJ »

Přikládám
test na válcích.
D
Přílohy
výkon_křivka_1.jpg
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

GDPR_user

#22 Kolísání otáček, nestandardní chování volva

Příspěvek od GDPR_user »

honit auto v otáčkách když má olej jen 14°C ??? :bad:

DavidJ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 141
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

#23 Kolísání otáček, nestandardní chování volva

Příspěvek od DavidJ »

Teplota je blbost, to auto bylo zahřáté a po delší jízdě, tuto hodnotu nemohl nikde naměřit.
K autu nic nebylo připojeno jen bylo na válcích.
D
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#24 Kolísání otáček, nestandardní chování volva

Příspěvek od tomasss »

OT: Ztrátový výkon 80 koní? :shock:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

GDPR_user

#25 Kolísání otáček, nestandardní chování volva

Příspěvek od GDPR_user »

DavidJ píše:Teplota je blbost, to auto bylo zahřáté a po delší jízdě, tuto hodnotu nemohl nikde naměřit.
K autu nic nebylo připojeno jen bylo na válcích.
D
Otázka zní jak měřili zbytek hodnot.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co opravit???“