MOTOR: Únik oleje

Moderátor: wickey

This topic is 12 years a 9 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Jano píše:Viete nieco o tom, ze by autorizovane servisy Volvo odkupovali poskodene suciatky pokial kupujes nove?
Pocul som totiz taku famu, ze ich stahuju do SWE al. co, aby pracovali na zvysovani kvality ??? Zdroj agentura JPP (niekto v krcme, teraz ma to napadlo, ked si spominal, ze si vyhodne dostal nove T a stare si tam nehal)
Nevím jak teď ale dříve se díly u kterých se opakovala nějaká závada, zasílaly zpět do fabriky, ale nic se nevykupovalo.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

wickey píše:myslim, ze to funguje ako u inych repasovatelych suciastok - stare nechas, repasnute druhe si odvezies.. Kazdopadne existuju aj specializovane firmy na repasi turbin, mozno tudy vede cesta ;)

Samozřejmě spousta dílů se řeší výměnným způsobem, aby se snížila cena. Záruka je v takovém případě jak na nový díl.
Převážně turba, řízení, serva apod.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

chlopin
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Vůz: V70 I.AWD 147Kw / bylo 850 103Kw
Bydliště: Vrchlabí

Re: MOTOR: Únik oleje

Příspěvek od chlopin »

Ahoj lidi,
Mám krásnou 850 a najeto cca 180 000 Km. Krásný tichý chod - oleje se tam lil asi dobrý a pečováno o něj v Deutschlandu bylo asi dobře. Turbo nemám, ale přesto to žere asi 1 litr na 1500km, což mi přijde trochu moc. Je to rok 1994, nemáte nějaké tipy na úniky oleje? Díky! Petr
_________________
Padre Pedro Chlopin vrchlabský
Vovo V70 I. AWD 143Kw (LPG) automat
Bylo: Volvo 850 Estate 2,5 - Benzin+LPG, 103Kw, 1994

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Re: MOTOR: Únik oleje

Příspěvek od jarek.krizan »

chlopin píše:Ahoj lidi,
Mám krásnou 850 a najeto cca 180 000 Km. Krásný tichý chod - oleje se tam lil asi dobrý a pečováno o něj v Deutschlandu bylo asi dobře. Turbo nemám, ale přesto to žere asi 1 litr na 1500km, což mi přijde trochu moc. Je to rok 1994, nemáte nějaké tipy na úniky oleje? Díky! Petr
Ono je rozdíl únik oleje a spotřeba oleje. Pokud někde teče, tak přetěsnit. pokud to olej žere, tak může být příčin několik. Např. přez dříky ventilů, kde můžou být ztvrdlé guferka, většinou stářím, nebo ztvrdnutím, vlivem přehřátí, nebo nedostatkem oleje. Nebo např. velkým opotřebením válců, zapečenými nebo prsklými stěracími kroužky. Těch možností je víc.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
This topic is 12 years a 9 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“