Tak už jsem psychicky neustál opětovné vytřískání baterky v Jaruně a jal se měřit.
Hovado co montovalo LPG by zasloužilo po rypáku, bere si 20mA.
Zbytek mam 45mA a když postupně vytahuju pojistky, tak se nic nestane, takže to co žere tento zbytek neni v pojistkovce. Dobastlenej je tam centrál, ten očíhnu jakmile bude čas. Kampak je asi připojenej Volvoguard? Někdo nějakej další nápad, radu?
Kája má po chvíli 12mA, což považuju za rozumnou hodnotu, neb tam nemá nic co by mohlo trvale žrát kromě hodin.
Má někdo změřeny tyto proudy u svého vozu 2/7/9?
Spotřeba elektřiny - zamčené auto
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13132
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Spotřeba elektřiny - zamčené auto
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Spotřeba elektřiny - zamčené auto
Na sedmičce s imobilizérem 18mA , bez zapnutého imo. 15 mA.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13132
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Spotřeba elektřiny - zamčené auto
Hele Jarku a nepáral si někdy z auta Volvoguard? Mam ho tam a netušim kde, abych mu aspoň odcvakl konektor, protože už je obejitej (nemusim řešit imo a diody blikaji furt stejně), ale elektřinu furt parchant žere.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1323
- Registrován: 21 roků 8 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
Spotřeba elektřiny - zamčené auto
napiš Tomáši standovi, ten má tuto akci v malíčku a ví kam "štípnout". Pro mě je elektrika španělská vesnice.Urvanej píše:Hele Jarku a nepáral si někdy z auta Volvoguard? Mam ho tam a netušim kde, abych mu aspoň odcvakl konektor, protože už je obejitej (nemusim řešit imo a diody blikaji furt stejně), ale elektřinu furt parchant žere.

_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Spotřeba elektřiny - zamčené auto
Popravdě nepáral. Kolikátou to máš generaci volvoguarda ?Urvanej píše:Hele Jarku a nepáral si někdy z auta Volvoguard? Mam ho tam a netušim kde, abych mu aspoň odcvakl konektor, protože už je obejitej (nemusim řešit imo a diody blikaji furt stejně), ale elektřinu furt parchant žere.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13132
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Spotřeba elektřiny - zamčené auto
Oki, vyprudím Standu.
Kterou generaci toho bazmeku nevím, ale je to rv 95.
Kterou generaci toho bazmeku nevím, ale je to rv 95.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé