metanol
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Vůz: ford f 150
- Bydliště: Česká republika
#1 metanol
Když jde auto předělat na E85 (etanol), tak mě napadlo jestli by nešlo předělat i na metanol. Nevíte jestli to jde nějak jednoduše nebo by to byl velkej zásah. Metanol je prej agresivní třeba na hliníkový části, takže to může bejt asi problem. Jedinej důvod proč o tom přemýšlim je, že mam přístup k docela velkýmu množství metanolu a pár stovek litrů na ježdění by se tam snadno ztratilo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#2 metanol
V dnešní době bych toto moc na světlo nevytahoval. Už jenom v tomto podání to zavání černotou...ytk píše:Když jde auto předělat na E85 (etanol), tak mě napadlo jestli by nešlo předělat i na metanol. Nevíte jestli to jde nějak jednoduše nebo by to byl velkej zásah. Metanol je prej agresivní třeba na hliníkový části, takže to může bejt asi problem. Jedinej důvod proč o tom přemýšlim je, že mam přístup k docela velkýmu množství metanolu a pár stovek litrů na ježdění by se tam snadno ztratilo.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 288
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: Volvo V960 II 3.0
- Bydliště: Zlín
#3 metanol
Áá a už je jasné, odkud vítr věje )) Hoď sem na sebe telefon, v likérce drak už si s tím poradí ))ytk píše:Když jde auto předělat na E85 (etanol), tak mě napadlo jestli by nešlo předělat i na metanol. Nevíte jestli to jde nějak jednoduše nebo by to byl velkej zásah. Metanol je prej agresivní třeba na hliníkový části, takže to může bejt asi problem. Jedinej důvod proč o tom přemýšlim je, že mam přístup k docela velkýmu množství metanolu a pár stovek litrů na ježdění by se tam snadno ztratilo.
_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#4 metanol
patrně se hledá nové odbytiště
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#5 metanol
A vyplň si bydliště... ( Zlín? )
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#6 metanol
Neděláš u celní správy?
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#7 metanol
Ing.Magor píše:Neděláš u celní správy?
do minulého týdne u draka...
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Vůz: ford f 150
- Bydliště: Česká republika
#8 metanol
vy jste taky dobrá pomoc
tak já budu hold jezdit jen na bezín, metanol je na draka
tak já budu hold jezdit jen na bezín, metanol je na draka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#9 metanol
fantasticky Timing V celem stoleti sis lepsi cas vybrat nemohl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Vůz: ford f 150
- Bydliště: Česká republika
#10 metanol
prave delam u celni spravy a vzdycky si tam s chlapama vsechno rozdelime. Cigara, hadry, zensky... ted tam mame metanol a vsichni od toho davaj ruce pryc. No co rek sem si, vic pro me, tak uz to mam doma ve sklepe. Nevim co s tim ted mam delat, hold s tim budu asi v zime zatapet.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#11 metanol
Celníci zabavujou ženský?ytk píše:prave delam u celni spravy a vzdycky si tam s chlapama vsechno rozdelime. Cigara, hadry, zensky... ted tam mame metanol a vsichni od toho davaj ruce pryc. No co rek sem si, vic pro me, tak uz to mam doma ve sklepe. Nevim co s tim ted mam delat, hold s tim budu asi v zime zatapet.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#12 metanol
sorry ale nemám rád lidi, co berou drogy.... celníky a policajty
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#13 metanol
to chce mít hodně odvahy ptát se v tuto dobu jak zužitkovat větší množství metanolu bacha ať ti někdo nezaklepe na dveře
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#14 metanol
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#15 metanol
Cákni ke každý nádrži 5l a za chvíli nemáš nic...
Ale je to daňovej únik, to jen abys věděl co pášeš, když už si od fochu
Ale je to daňovej únik, to jen abys věděl co pášeš, když už si od fochu
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 839
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
#16 metanol
ale no tak, snad mu to nežerete
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Vůz: ford f 150
- Bydliště: Česká republika
#17 metanol
konec srandy zadna celni sprava, ale metanol v praci pouzivame na tlakovy testovani potrubi v zime, kdyz by voda zmrzla. mame ho ve dvore treba 50 kubiku, takze 100 litru neni zadny mnozstvi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#18 metanol
na methanol se jezdit da, ale bez uprav nejlip jen kdyz to bude ve smesi s benzinem v rozumnem pomeru.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 839
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
#19 metanol
tak, tak... metanol jen v rozumným poměru
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#20 metanol
No on bude na poměr ke vzduchu ještě horší jak etanol... nechce se mi to počítat, ale odhaduju tak 1/5 (benzin 1/14).
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#21 metanol
Metanol má oktanový číslo 112. Neni problém přidat cca 10% objemu do benzínu.
Stoichiometrický (nevím jestli je to to samý co stechiometrický) koeficient:
Benzín 14.7
Ethanol 9.0
Methanol 6.4
Dodatečně vstřikovaný metanol se dá úspěšně použít k potlačení respektive posunu prahu detonací hlavně u přeplňovaných motorů. Díky němu může motor bezpečně běžet s větším plnícím tlakem. Používalo se tu už u německých letadel za druhé světové války.
Stoichiometrický (nevím jestli je to to samý co stechiometrický) koeficient:
Benzín 14.7
Ethanol 9.0
Methanol 6.4
Dodatečně vstřikovaný metanol se dá úspěšně použít k potlačení respektive posunu prahu detonací hlavně u přeplňovaných motorů. Díky němu může motor bezpečně běžet s větším plnícím tlakem. Používalo se tu už u německých letadel za druhé světové války.
#22 metanol
Jak tady bylo již napsáno, klidně můžeš do každý nádrže fláknout 5l methanolu.
_________________
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#23 metanol
Mezitím jsem se dozvěděl, že některý palivový pumpy metanol nemaj rádi. Třeba Walbro, prej přidáním metanolu do benzínu pošlete do kytek. Takže bych to nepokoušel, a přebytečnej metanol prodal mě, já už zařízení na to jak ho prohnat motorem tak aby tam činil pouze dobro mám