pán to pěkně napsal,ale moc mu teda neporadili.
http://www.tipcars.com/magazin-lze-dnes-najit-alternativu-k-dosluhujici-audi-a6-25-tdi-5812.html
tipcars, audi 2.5 TDI R5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Otrokovice
tipcars, audi 2.5 TDI R5
_________________
je: O3 TDI :-(
bylo: bílé 850TDI kombi, V70II TDI
je: O3 TDI :-(
bylo: bílé 850TDI kombi, V70II TDI
-
Offline
- Příspěvky: 855
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
tipcars, audi 2.5 TDI R5
já myslím, že mu poradili moc dobře. přesně ta A6 kterou pán vlastní je fakt "poslední" poctivá audi stejně jako se to říká o V70I. já taky přemýšlel do jakýho jinýho Volva bych šel a asi s ohledem na vývoj cen PHM bych volil V70II v benzínu s tím, že bych ji překopal do LPG...anebo tu stejnou v TDI s najetýma 100 tis 

_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4958
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
tipcars, audi 2.5 TDI R5
to se neříká o V70I ale o 240wolf píše:já myslím, že mu poradili moc dobře. přesně ta A6 kterou pán vlastní je fakt "poslední" poctivá audi stejně jako se to říká o V70I. já taky přemýšlel do jakýho jinýho Volva bych šel a asi s ohledem na vývoj cen PHM bych volil V70II v benzínu s tím, že bych ji překopal do LPG...anebo tu stejnou v TDI s najetýma 100 tis

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1176
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
tipcars, audi 2.5 TDI R5
...že sis pořídil devítku...Ondra. píše:to se neříká o V70I ale o 240

_________________
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Otrokovice
tipcars, audi 2.5 TDI R5
Taky tak přemýšlím, jelikož s 850 TDI najedu cca do 10 tis. ročně protože mám k dispozici služebáka tak by se mi líbilo V70 v benzínu. Nebo do foroty nějakou V70 TDI v super stavuwolf píše:já myslím, že mu poradili moc dobře. přesně ta A6 kterou pán vlastní je fakt "poslední" poctivá audi stejně jako se to říká o V70I. já taky přemýšlel do jakýho jinýho Volva bych šel a asi s ohledem na vývoj cen PHM bych volil V70II v benzínu s tím, že bych ji překopal do LPG...anebo tu stejnou v TDI s najetýma 100 tis

_________________
je: O3 TDI :-(
bylo: bílé 850TDI kombi, V70II TDI
je: O3 TDI :-(
bylo: bílé 850TDI kombi, V70II TDI
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: jirka87