Haldex
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
#1 Haldex
Vyměna oleje v haldexu. Jak na to? Vypouštecí šroub jsem nenašel tak co mě čeka?
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
#2 Haldex
je tam kontrolny nalievaci šroub. Cez tento musiš odsávačkou (striekačkou) vytiahnuť starý olej a potom naliať nový. Je dosť hustý takže to vytiahnutie ide ztuha. tu je to aj s fotkami http://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?f=9&t=30663
_________________
Volvo S60 2.4 T AWD benzín/LPG
Volvo S60 2.4 T AWD benzín/LPG
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#3 Haldex
Bacha pán mění Rear axle oil,což je diferák,ne haldex.
Ty náplně spolu sousedí,když to zaměníš,je konec.Při výměně oleje v Haldexu musíš sundat kardan,odmontovat unašeč kardanky,sundat víčko filtru oleje-a filtr vyměnit.Pak vlevo na diferáku najdeš na boku šrouby.Ten bližší k motoru je kontrolní a nalévací pro Haldex.Olej odsaješ a naleješ nový.Ten zadní je kontrolní a nalévací pro diferenciál.Olej do haldexu je jako voda,olej do dif.je jako med.
Bacha na záměnu,už jsem to viděl,fatal error.
Ty náplně spolu sousedí,když to zaměníš,je konec.Při výměně oleje v Haldexu musíš sundat kardan,odmontovat unašeč kardanky,sundat víčko filtru oleje-a filtr vyměnit.Pak vlevo na diferáku najdeš na boku šrouby.Ten bližší k motoru je kontrolní a nalévací pro Haldex.Olej odsaješ a naleješ nový.Ten zadní je kontrolní a nalévací pro diferenciál.Olej do haldexu je jako voda,olej do dif.je jako med.
Bacha na záměnu,už jsem to viděl,fatal error.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
#4 Haldex
K vyměne oleje jsem se zatím nedostal ale olej mam doma je opravdu řídkej jako voda.. Ještě někde musím splašit ten filtr do haldexu. Nebyli by nějaky fotky haldexu a toho filtru?
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#5 Haldex
Na co ti budou fotky,filtr koupíš jedině originál,olej taky a na jeho výměnu musíš vyndat kardan,svěsit výfuk,vymontovat unašeč kardanu........vypustit olej nejlépe vyndáním čerpadla-,pak to složit,nestřihnout gumičku na čerpadle,neshodit pružinku na guferu unašeče a nalejt olej tim prvním otvorem blíže k předku auta,na levé straně haldexu ve směru jízdy,až bude vytejkat,tak zavřít.
Bacha,kardan jde z unašeče vyndat dost blbě,bez zkušenosti a grifu jsi v prd....
Tak co,je to brnkačka.......
Bacha,kardan jde z unašeče vyndat dost blbě,bez zkušenosti a grifu jsi v prd....
Tak co,je to brnkačka.......
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
#6 Haldex
No jasně,dyť si to může každý udělat před barákem na chodníku.A to jsi ještě zapoměl na preventivní vyčištění snímače tlaku a proplach.David Patočka píše:Na co ti budou fotky,filtr koupíš jedině originál,olej taky a na jeho výměnu musíš vyndat kardan,svěsit výfuk,vymontovat unašeč kardanu........vypustit olej nejlépe vyndáním čerpadla-,pak to složit,nestřihnout gumičku na čerpadle,neshodit pružinku na guferu unašeče a nalejt olej tim prvním otvorem blíže k předku auta,na levé straně haldexu ve směru jízdy,až bude vytejkat,tak zavřít.
Bacha,kardan jde z unašeče vyndat dost blbě,bez zkušenosti a grifu jsi v prd....
Tak co,je to brnkačka.......
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
#7 Haldex
Je spousta věcí co si zvladnu na autě udělat sám ale haldex sem viděl jen na autě když jsem ho měl na zvedáku. Ptám se prozože jsem zvědavej zajíma mě to a kdo se neptá nic se nedozví. Bral sem to tak že to bude jako vyměnit olej v motoru nebo převodovce. Nevěděl jsem že vyměna oleje v haldexu je taková věda. Je mi jasny že takova složitá operace chce skušenosti a proto se do toho pouštět nebudu. Ja si říkal auto ma najeto 200tisic tak preventivně vyměním olej tím nic nepokazím..
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#8 Haldex
vsimol som si, ze mi obcas blika trakcna, pripisoval som to zimnym pneu a mokrej ceste
dnes som pri diagnostike nasiel
chybu DEM-0007 - zla hodnota tlaku oleja v haldexe - mozne zle cidlo https://www.skandix.de/en/spare-parts/drive-train/aoc-coupling/pressure-sensor-aoc-coupling/1022049/
tu su udaje z diagnostiky
jedna sa o S60R 2004, 176 tisic km
Planoval som po zime menit olej a filter ale teraz to uz asi stacit nebude.
Je mozne, ze postaci vymenit olej filter? Priesaky oleja nie su ziadne
dnes som pri diagnostike nasiel
chybu DEM-0007 - zla hodnota tlaku oleja v haldexe - mozne zle cidlo https://www.skandix.de/en/spare-parts/drive-train/aoc-coupling/pressure-sensor-aoc-coupling/1022049/
tu su udaje z diagnostiky
jedna sa o S60R 2004, 176 tisic km
Planoval som po zime menit olej a filter ale teraz to uz asi stacit nebude.
Je mozne, ze postaci vymenit olej filter? Priesaky oleja nie su ziadne
- Přílohy
-
- haldex1.jpg (17 KiB) Zobrazeno 4742 x
#9 Haldex
Molo by stačit.MarekV píše:vsimol som si, ze mi obcas blika trakcna, pripisoval som to zimnym pneu a mokrej ceste
dnes som pri diagnostike nasiel
chybu DEM-0007 - zla hodnota tlaku oleja v haldexe - mozne zle cidlo https://www.skandix.de/en/spare-parts/drive-train/aoc-coupling/pressure-sensor-aoc-coupling/1022049/
tu su udaje z diagnostiky
jedna sa o S60R 2004, 176 tisic km
Planoval som po zime menit olej a filter ale teraz to uz asi stacit nebude.
Je mozne, ze postaci vymenit olej filter? Priesaky oleja nie su ziadne
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#10 Haldex
diky za odpoved,
v plane to je v ramci udrzi aj spolu s olejom v zadnom diferaku ... tak snad to pomoze
pretoze cez zimu AWD urcite fungovalo
v plane to je v ramci udrzi aj spolu s olejom v zadnom diferaku ... tak snad to pomoze
pretoze cez zimu AWD urcite fungovalo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#11 Haldex
no dneska auto na zdvihaku
netoci sa mi ani kartan, uz od uhlovky je hluchy
-> oprava uhlovky alebo jej cela vymena?
netoci sa mi ani kartan, uz od uhlovky je hluchy
-> oprava uhlovky alebo jej cela vymena?
#12 Haldex
Po rozebrní se to zjistí.Možná bude stačit kroužek,možná bude nutná oprava úhlovky.Oboje umíme řešit.MarekV píše:no dneska auto na zdvihaku
netoci sa mi ani kartan, uz od uhlovky je hluchy
-> oprava uhlovky alebo jej cela vymena?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 73
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 2,5 T, AWD, automat, LPG
- Bydliště: Praha
#13 Haldex
Jaka je předepsaná výměna oleje v haldexu a diferaku?
Chystám se na rozvody (143k), tak bych to rad udělal..
Dělal to někdo ve Volvu? Kolik si mam připravit?
Rozvody stojí komplet plus 1k oproti neautorizovanym.
Dík moc
Chystám se na rozvody (143k), tak bych to rad udělal..
Dělal to někdo ve Volvu? Kolik si mam připravit?
Rozvody stojí komplet plus 1k oproti neautorizovanym.
Dík moc
_________________
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#14 Haldex
Olej v diferenciálu a v Haldexu se v autorizovaném servisu nemění,
je tam doživotní náplň, takže až ten život skončí, dá se to celé nové, za 70 000 kč, souhlasíš
Jinak cena rozvodů se v autorizovaném servisu opravdu velice přibližuje ceně naší, protože zoufalství v konkurenčním
boji o zákazníka, je staví do pozice dodavatele slevomatu, kdy za každou cenu získám zákazníka na konkrétní úkon,
a následně ho dotlačím do dalších nákupů a služeb.
......nedávno byla reklama v rádiu na brambory v Lídlu.....33,90 kč za 10 kg a ty chudáci důchodci tam jedou pro brambory, a stejně tam nechají ve finále 2500,-
je tam doživotní náplň, takže až ten život skončí, dá se to celé nové, za 70 000 kč, souhlasíš
Jinak cena rozvodů se v autorizovaném servisu opravdu velice přibližuje ceně naší, protože zoufalství v konkurenčním
boji o zákazníka, je staví do pozice dodavatele slevomatu, kdy za každou cenu získám zákazníka na konkrétní úkon,
a následně ho dotlačím do dalších nákupů a služeb.
......nedávno byla reklama v rádiu na brambory v Lídlu.....33,90 kč za 10 kg a ty chudáci důchodci tam jedou pro brambory, a stejně tam nechají ve finále 2500,-
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 426
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#15 Haldex
Předepsaný interval neexistuje ale v autorizáku ti to na tvoje výslovné přání udělají. Já jsem to nechal dělat v Civatransu po 160 tis.km a za přetěsnění haldexu, úhlovky, převodovky a zadního diferáku včetně výměny olejů jsem zaplatil 8 562 Kč. Vyskytl se trochu zádrhel, protože při demontáži výfuku přetrhli 3 šrouby na turbu a to mě stálo o cca 500 navíc (origo šrouby). Taky odvzdušnění se nepovedlo hned napoprvé (musí se demontovat chladič stl. vzduchu) po ujetí asi 50 km jsem musel dolít asi 0,3 litru chladicí směsi. Od té doby ale žádný problém, auto šlape jak hodinky.homy píše:Jaka je předepsaná výměna oleje v haldexu a diferaku?
Chystám se na rozvody (143k), tak bych to rad udělal..
Dělal to někdo ve Volvu? Kolik si mam připravit?
Rozvody stojí komplet plus 1k oproti neautorizovanym.
Dík moc
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
#16 Haldex
Tak to jsem úplně v klidu,že ti udělali všechny věci,které jsi popsal.Jinak interval pro výměnu oleje v Haldexu je 60000kmMacek2 píše: Předepsaný interval neexistuje ale v autorizáku ti to na tvoje výslovné přání udělají. Já jsem to nechal dělat v Civatransu po 160 tis.km a za přetěsnění haldexu, úhlovky, převodovky a zadního diferáku včetně výměny olejů jsem zaplatil 8 562 Kč. Vyskytl se trochu zádrhel, protože při demontáži výfuku přetrhli 3 šrouby na turbu a to mě stálo o cca 500 navíc (origo šrouby).
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#17 Haldex
Nemáte někdo fotku, který šroub na haldexu je kontrolní a který výpušťák?
A totéž u rozvodovky prosím...
Díky!
A totéž u rozvodovky prosím...
Díky!
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 426
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#18 Haldex
Z Civatransem mám zatím jenom dobré zkušenosti a nevidím důvod jim nevěřit. Výměna oleje v haldexu po 60 tis. je předepsaná v ochcávkách, v autorizáku Volvo ti - jak výše uvedl D.Patočka - sdělí, že olej se nemění. Přitom haldex v obou autech by měl být totožný, možná jiný software.martinopel píše:Tak to jsem úplně v klidu,že ti udělali všechny věci,které jsi popsal.Jinak interval pro výměnu oleje v Haldexu je 60000kmMacek2 píše: Předepsaný interval neexistuje ale v autorizáku ti to na tvoje výslovné přání udělají. Já jsem to nechal dělat v Civatransu po 160 tis.km a za přetěsnění haldexu, úhlovky, převodovky a zadního diferáku včetně výměny olejů jsem zaplatil 8 562 Kč. Vyskytl se trochu zádrhel, protože při demontáži výfuku přetrhli 3 šrouby na turbu a to mě stálo o cca 500 navíc (origo šrouby).
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 73
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 2,5 T, AWD, automat, LPG
- Bydliště: Praha
#19 Haldex
David Patočka píše:Olej v diferenciálu a v Haldexu se v autorizovaném servisu nemění,
je tam doživotní náplň, takže až ten život skončí, dá se to celé nové, za 70 000 kč, souhlasíš
Jinak cena rozvodů se v autorizovaném servisu opravdu velice přibližuje ceně naší, protože zoufalství v konkurenčním
boji o zákazníka, je staví do pozice dodavatele slevomatu, kdy za každou cenu získám zákazníka na konkrétní úkon,
a následně ho dotlačím do dalších nákupů a služeb.
......nedávno byla reklama v rádiu na brambory v Lídlu.....33,90 kč za 10 kg a ty chudáci důchodci tam jedou pro brambory, a stejně tam nechají ve finále 2500,-
Já se Davide stavím k Tobě, předpokládám, že toto všechno děláš?
Určitě tam najdeš ještě něco dalšího co je potřeba opravit
_________________
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
#20 Haldex
No naprosto jednoduché počty.Když si spočítáš kolik práce je vymontovat převodovku,rozpůlit a přetěsnit,stejně tak Haldex diferák a úhlovku,k tomu připočteš cenu náplní ,nový spojovací kroužek na úhlovku,gufera apod,pak je naprosto jasné,že je naprosto nemožné tohle vše provést.Leda že by se dali na charitu a dalších cca 20000Kč zaplatili ze svého.Co se výměny oleje v Haldexu týká tak přímo Haldex uvádí 60000kmMacek2 píše: Z Civatransem mám zatím jenom dobré zkušenosti a nevidím důvod jim nevěřit. Výměna oleje v haldexu po 60 tis. je předepsaná v ochcávkách, v autorizáku Volvo ti - jak výše uvedl D.Patočka - sdělí, že olej se nemění. Přitom haldex v obou autech by měl být totožný, možná jiný software.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 426
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#21 Haldex
No naprosto jednoduché počty.Když si spočítáš kolik práce je vymontovat převodovku,rozpůlit a přetěsnit,stejně tak Haldex diferák a úhlovku,k tomu připočteš cenu náplní ,nový spojovací kroužek na úhlovku,gufera apod,pak je naprosto jasné,že je naprosto nemožné tohle vše provést.Leda že by se dali na charitu a dalších cca 20000Kč zaplatili ze svého.Co se výměny oleje v Haldexu týká tak přímo Haldex uvádí 60000km[/quote]
Nikde není napsáno, že vyndavali a půlili převodovku. Když jsem objednával výměnu všech výše uvedených olejů, auto bylo zvednuto a prohlédnuto a technik mi sdělil, že dochází k únikům (malým) přes gufera a že by bylo dobré tyto agregáty přetěsnit a pak teprve vyměnit náplně. Souhlasil jsem a tak to také bylo uvedeno na faktuře - přetěsnění a materiál pouze kroužky a gufera, oleje a již výše uvedené šrouby. Toť vše. Pouze se mechanik zapotil při odvrtávání přetržených šroubů, což mu zabralo asi půl dne.
Nikde není napsáno, že vyndavali a půlili převodovku. Když jsem objednával výměnu všech výše uvedených olejů, auto bylo zvednuto a prohlédnuto a technik mi sdělil, že dochází k únikům (malým) přes gufera a že by bylo dobré tyto agregáty přetěsnit a pak teprve vyměnit náplně. Souhlasil jsem a tak to také bylo uvedeno na faktuře - přetěsnění a materiál pouze kroužky a gufera, oleje a již výše uvedené šrouby. Toť vše. Pouze se mechanik zapotil při odvrtávání přetržených šroubů, což mu zabralo asi půl dne.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
#22 Haldex
taky mam fakturu z vymeny oleje v automatu jednu ze svencaru a druhou praha pruhonice
cena v pruhonicich 3800 a ve svencaru 4200 cena s praci a 4 litry oleje !!
takze vymena jak ma byt vypustit a nalit novy a honem stim pryc
kdyz si vezmu ze olej na proplach prevodovky stal 3500 a bylo ho 14 litru nez tekl cisty
tak to autorizak opravdu vymenil peclive a bylo to primo na prani majtele
takze asi tak se meni naplne v autorizaku
sory za odskok od tematu od haldexu k automatu
cena v pruhonicich 3800 a ve svencaru 4200 cena s praci a 4 litry oleje !!
takze vymena jak ma byt vypustit a nalit novy a honem stim pryc
kdyz si vezmu ze olej na proplach prevodovky stal 3500 a bylo ho 14 litru nez tekl cisty
tak to autorizak opravdu vymenil peclive a bylo to primo na prani majtele
takze asi tak se meni naplne v autorizaku
sory za odskok od tematu od haldexu k automatu
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
#23 Haldex
Pak prováděli výměnu gufer,nikoliv přetěsnění převodovky.Macek2 píše: Nikde není napsáno, že vyndavali a půlili převodovku. Když jsem objednával výměnu všech výše uvedených olejů, auto bylo zvednuto a prohlédnuto a technik mi sdělil, že dochází k únikům (malým) přes gufera a že by bylo dobré tyto agregáty přetěsnit a pak teprve vyměnit náplně. Souhlasil jsem a tak to také bylo uvedeno na faktuře - přetěsnění a materiál pouze kroužky a gufera, oleje a již výše uvedené šrouby. Toť vše. Pouze se mechanik zapotil při odvrtávání přetržených šroubů, což mu zabralo asi půl dne.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#24 Haldex
A pročpak vyndávali výfuk?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 426
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#25 Haldex
Nikdy jsem tu práci nedělal, tak nevím. Bylo mi řečeno, že je to nutné aby se k tomu dostali (k úhlovce, k haldexu?).raolsa píše:A pročpak vyndávali výfuk?
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 12 Odpovědi
- 1449 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 61 Odpovědi
- 11561 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Joemilionare
-
- 50 Odpovědi
- 4538 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Munga
-
- 17 Odpovědi
- 4530 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Romulusw
-
- 15 Odpovědi
- 2536 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej