Prosím o radu. Jak nejlépe analyzovat poškozený homokinetický kloub?
Situace je taková, že vůz při silnějším brzdění uhýbá do stran, což je nutné vyrovnat volantem a nad cca 120km/h vibruje řízení. Při delším silnějším brždění se z levé strany ozývá jakési drhnutí.
Mohu předpokládat, že toto souvisí s oním kloubem?
Dikes
homokloub 850
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 67
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Beroun
- Vůz: 960 II, 2,5
- Bydliště: Beroun
#1 homokloub 850
_________________
960 2,5 125kW lpg
960 2,5 125kW lpg
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 homokloub 850
Spíš zavěšení. Kloub nemá s bržděnim co dělat.
Zkontroluj silentbloky v ramenou, stabilizátorech, prostě to všechno gumový co je mezi kolem a kastlí.
Zkontroluj silentbloky v ramenou, stabilizátorech, prostě to všechno gumový co je mezi kolem a kastlí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#3 homokloub 850
Souhlas.Urvanej píše:Spíš zavěšení. Kloub nemá s bržděnim co dělat.
Zkontroluj silentbloky v ramenou, stabilizátorech, prostě to všechno gumový co je mezi kolem a kastlí.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#4 homokloub 850
Spíše bych to tipoval na brzdy na odchodu. Jedna strana brzdí víc než druhá a máš křivé kotouče, nebo nevyvážená kola.med píše:Situace je taková, že vůz při silnějším brzdění uhýbá do stran, což je nutné vyrovnat volantem a nad cca 120km/h vibruje řízení. Při delším silnějším brždění se z levé strany ozývá jakési drhnutí.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 homokloub 850
K tomu mam vlastní zkušenosti:
Rozdíl v brzdnym účinku 50% dělá stejnou neplechu a je třeba korigovat uplně stejně, jako 1mm vůle na ufech na nápravě
Rozdíl v brzdnym účinku 50% dělá stejnou neplechu a je třeba korigovat uplně stejně, jako 1mm vůle na ufech na nápravě
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#6 homokloub 850
Jj, jsou různé možnosti. Já to dal jako další možnost.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 homokloub 850
Já kuli tomu málem neprošel technickou s Jarčou, a teď asi pudu s nevyměněnýma ufama na Kájovi, protože sem se dva dny je*al s vanou a jen na heveru mi nejde povolit to rameno.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 67
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Beroun
- Vůz: 960 II, 2,5
- Bydliště: Beroun
#8 homokloub 850
Na brzdy bych to nešacoval, někdy to tahne doleva, někdy doprava. Navíc to v plným rejdu klape, o čemž jeden mechanik prohlásil, že je to na 90% kloub. Taky jsou zdechlý obě tyče stabilizátorů, ty už mám koupený. A ty klouby vyměním nejspíš taky, oba maj potrhaný gumy. Děkuju za reakce.
_________________
960 2,5 125kW lpg
960 2,5 125kW lpg
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek