homokloub 850

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
med
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 67
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Beroun
Vůz: 960 II, 2,5
Bydliště: Beroun

#1 homokloub 850

Příspěvek od med »

Prosím o radu. Jak nejlépe analyzovat poškozený homokinetický kloub?
Situace je taková, že vůz při silnějším brzdění uhýbá do stran, což je nutné vyrovnat volantem a nad cca 120km/h vibruje řízení. Při delším silnějším brždění se z levé strany ozývá jakési drhnutí.
Mohu předpokládat, že toto souvisí s oním kloubem?

Dikes
_________________
960 2,5 125kW lpg

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 homokloub 850

Příspěvek od Urvanej »

Spíš zavěšení. Kloub nemá s bržděnim co dělat.
Zkontroluj silentbloky v ramenou, stabilizátorech, prostě to všechno gumový co je mezi kolem a kastlí. :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#3 homokloub 850

Příspěvek od gusto »

Urvanej píše:Spíš zavěšení. Kloub nemá s bržděnim co dělat.
Zkontroluj silentbloky v ramenou, stabilizátorech, prostě to všechno gumový co je mezi kolem a kastlí. :-)
Souhlas.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#4 homokloub 850

Příspěvek od raolsa »

med píše:Situace je taková, že vůz při silnějším brzdění uhýbá do stran, což je nutné vyrovnat volantem a nad cca 120km/h vibruje řízení. Při delším silnějším brždění se z levé strany ozývá jakési drhnutí.
Spíše bych to tipoval na brzdy na odchodu. :D Jedna strana brzdí víc než druhá a máš křivé kotouče, nebo nevyvážená kola.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#5 homokloub 850

Příspěvek od Urvanej »

K tomu mam vlastní zkušenosti:
Rozdíl v brzdnym účinku 50% dělá stejnou neplechu a je třeba korigovat uplně stejně, jako 1mm vůle na ufech na nápravě :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#6 homokloub 850

Příspěvek od raolsa »

Jj, jsou různé možnosti. Já to dal jako další možnost. :wink:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#7 homokloub 850

Příspěvek od Urvanej »

Já kuli tomu málem neprošel technickou s Jarčou, a teď asi pudu s nevyměněnýma ufama na Kájovi, protože sem se dva dny je*al s vanou a jen na heveru mi nejde povolit to rameno.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

med
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 67
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Beroun
Vůz: 960 II, 2,5
Bydliště: Beroun

#8 homokloub 850

Příspěvek od med »

Na brzdy bych to nešacoval, někdy to tahne doleva, někdy doprava. Navíc to v plným rejdu klape, o čemž jeden mechanik prohlásil, že je to na 90% kloub. Taky jsou zdechlý obě tyče stabilizátorů, ty už mám koupený. A ty klouby vyměním nejspíš taky, oba maj potrhaný gumy. Děkuju za reakce.
_________________
960 2,5 125kW lpg
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“