7xx & 9xx v zimě...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 74
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo S80,rv. 1999,2.4l 125kW (B5244S)
- Bydliště: Rumburk (okres Děčín)
#1 7xx & 9xx v zimě...
Jak se vám jezdí s krabicema v zimě? jelikož to zadohraby.... Nemyslím na poprašku sněhu, ale tak normálně sněhu, jak je tady u nás na drsným severu, když se to sejde a silničáři chrápou...
Tak zas to jsou auta ze severu, tak by to mělo být asi ok...
Tak zas to jsou auta ze severu, tak by to mělo být asi ok...
_________________
S80 2.4 125kW, r.v. 99, tm. zelená, manuál
S80 2.4 125kW, r.v. 99, tm. zelená, manuál
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 7xx & 9xx v zimě...
Nevím co chceš slyšet. Topí to, jede to. A pokud jedeš někde kde je hodně sněhu, tak náklad je výhoda oproti předohrabum. A když jedeš sám, tak je s tim neuvěřitelná
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#3 7xx & 9xx v zimě...
Moje poznatky napříč sierou, e30, e36, žigem, devítkou...
paní bytnou v tom v zimě nepouštěj z očí. Jinak, z kopce to nádherně drží, to je radosr s tím sjíždět. Jinak samozřejmě HP Vraník, a není problém. Taková B230 topí opravdu po nastartování. Rejd devítek je famózní, zvlášť když do ní vlezeš z D5. Pokud se s tím trochu naučíš, budeš vyhledávat kruháče...
paní bytnou v tom v zimě nepouštěj z očí. Jinak, z kopce to nádherně drží, to je radosr s tím sjíždět. Jinak samozřejmě HP Vraník, a není problém. Taková B230 topí opravdu po nastartování. Rejd devítek je famózní, zvlášť když do ní vlezeš z D5. Pokud se s tím trochu naučíš, budeš vyhledávat kruháče...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 7xx & 9xx v zimě...
Jojo, to když se takhle člověk v zimě zdrží v práci do noci, ono napadne a pak 10km dlouhou cestu domu projedeš za 3h a najedeš 100km
Jenom pro těch pár dní v roce je pro mě důvod si krabici nechat.
Jenom pro těch pár dní v roce je pro mě důvod si krabici nechat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#5 7xx & 9xx v zimě...
Kdyz to ma samosvor tak v pohode jinak se ti muze klidne stat ze zustanes stat na zamrzly nablejskany louzi...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 236
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
#6 7xx & 9xx v zimě...
Asi jako u kazdyho auta jsou základ dobrý gumy. Teď mám vredestein, na sedme jsem měl nokian hakapelita.když jsem měl sedmu čerstvě, byl tam nějakej ojetej šmejd a to jsem si říkal, že to snad ani nen
í auto na zimu.loni jsem s tím vyjel i to kde skončil nalozenej sprinter a fabia.10 cm a led pod tím-sám a prazdnej.o me až překvapilo.jinak teda teď mám automat a vzadu lsd, to asi taky pomáhá..no ale jak říkají kolegové, je to silně navykovy.
í auto na zimu.loni jsem s tím vyjel i to kde skončil nalozenej sprinter a fabia.10 cm a led pod tím-sám a prazdnej.o me až překvapilo.jinak teda teď mám automat a vzadu lsd, to asi taky pomáhá..no ale jak říkají kolegové, je to silně navykovy.
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#7 7xx & 9xx v zimě...
Řekl bych, že s FWD je si člověk v zimě jistější než s 240. Samozřejmě S RWD může člověk "zkoušet" co vše je na sněhu možné, ale třeba pro ženskou je FWD rozhodně jistější
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 7xx & 9xx v zimě...
Jistější to je, a možná i bezpečnější pro masu uživatelů aut, protože když jedeš např. do krpálu, tak má RWD tendenci uskakovat do stran a musí se hodně korigovat volantem, zatímco FWD prostě držíš tam, kam chceš jet. Ale ta zábava mě za to prostě stojí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#9 7xx & 9xx v zimě...
Moje žena než začala jezdit s RWD tak v zimě jezdit odmítala.Takže RWD forever!!LukášM píše:Řekl bych, že s FWD je si člověk v zimě jistější než s 240. Samozřejmě S RWD může člověk "zkoušet" co vše je na sněhu možné, ale třeba pro ženskou je FWD rozhodně jistější
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 269
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: XC70 ex740-760-780
- Bydliště: Česká Lípa
#10 7xx & 9xx v zimě...
Základ je dobrá guma. Kupodivu při výjezdu z Dolní na Horní Světlou a i jinde více vyhovovalo pokud bylo neodhrnuto, lépe se vše kormidlovalo. Je důležité nezastavovat, rozjezd byl někdy problém (nemám samosvor) - dost pomohla ručka (jo mít tak ručku na každý kolo zvlášť, to by bylo ). Pokud se zahrabeš při rozjezdu do kopce, tak tě to stáhne ke straně jako nic. Je důježitý to včas vzdát a couvnout si a srovnat se. pokud ale na cestě najdeš sebemenčí záchytný bod, třeba kamínek, tak se rozjedeš. Sjezdy jsou radost, krabice krásně vysí na zadní nápravě...
Příjezd na Horní Světlou od Hutě:
Ze Slunečný do Šenova:
Fota z toho co jsem neprojel nějako nedokážu najít
Příjezd na Horní Světlou od Hutě:
Ze Slunečný do Šenova:
Fota z toho co jsem neprojel nějako nedokážu najít
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#11 7xx & 9xx v zimě...
Na ty rozjezdy fakt hodne pomaha zatizit kufr. Jak uz jsem tu nekolikrat psal, tak 3-4 ty 25kg pytle pisku z baumaxu na dno a frcis..
Jinak klouzani v zime je taky silnej duvod, proc mam porad zadohrab
Jinak klouzani v zime je taky silnej duvod, proc mam porad zadohrab
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#12 7xx & 9xx v zimě...
Proto je nejlepší krabice "fplynu voe" , máš víc váhy na zadku, když máš obě paliva full. Nemusíš nakládat pytle s pískem atd.
U nás je rovina, takže si toho tolik neužijem, ale stejně dobrý, RWD.
U nás je rovina, takže si toho tolik neužijem, ale stejně dobrý, RWD.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 74
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo S80,rv. 1999,2.4l 125kW (B5244S)
- Bydliště: Rumburk (okres Děčín)
#13 7xx & 9xx v zimě...
Dík za info
Jinak gumy to je jasný, to dělá hodně. Pak ten samosvor se taky neztratí. Jinak jj je to víc o spolupráci s autem.. tak hlavně, když je člověk zvyklej na FWD, tak je to jiná.. Třeba u GS300 to byl zadorhrab, ale bez samosvoru s automatkou, tak tam bylo co dělat se rozjet na rovince, když začlo jedno kolo klouzat..(ale zas to byla japan verze, evropský maj prokluz atd..) Zas mě překvapilo, když sem zůstal ve 3/4 kopce, tak jsem se pak z místa rozjel a vyjel...
Ale asi stejně na zimu vemu na lítačku náký awd, quattro apod...
Jinak gumy to je jasný, to dělá hodně. Pak ten samosvor se taky neztratí. Jinak jj je to víc o spolupráci s autem.. tak hlavně, když je člověk zvyklej na FWD, tak je to jiná.. Třeba u GS300 to byl zadorhrab, ale bez samosvoru s automatkou, tak tam bylo co dělat se rozjet na rovince, když začlo jedno kolo klouzat..(ale zas to byla japan verze, evropský maj prokluz atd..) Zas mě překvapilo, když sem zůstal ve 3/4 kopce, tak jsem se pak z místa rozjel a vyjel...
Ale asi stejně na zimu vemu na lítačku náký awd, quattro apod...
_________________
S80 2.4 125kW, r.v. 99, tm. zelená, manuál
S80 2.4 125kW, r.v. 99, tm. zelená, manuál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#14 7xx & 9xx v zimě...
SrabeJack píše:Dík za info
Ale asi stejně na zimu vemu na lítačku náký awd, quattro apod...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#15 7xx & 9xx v zimě...
vnímam to tak že na RWD častěji nasazuju řetězy, na sněhu je čitelnější než FWD, která je dlouho statečná ale když se utrhne je to konec...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
#16 7xx & 9xx v zimě...
No chlapi tak toto vám závidím.
Rwd je super a hlavne u Volva. Tata mal volakedy 740 TD a cez zimu zaparkoval dole nosom vo svahu a v snehu. Nie extra prudký svah, ale bol. (žiguli bez šance)
Naštartoval a opýtal sa ma prečo stojím vonku. Šak idem tlačit ne?
Netlač, lebo sa dos.... a nastup.
Spátečka, jemný plyn, auti sa pohlo a já kukal jak k.nda z teplákú.
Super auto, ked budem velký, tak si také kúpim, ale benzín + samosfor. A kombík. Driftujúci bus sa nevidí každý den.
Rwd je super a hlavne u Volva. Tata mal volakedy 740 TD a cez zimu zaparkoval dole nosom vo svahu a v snehu. Nie extra prudký svah, ale bol. (žiguli bez šance)
Naštartoval a opýtal sa ma prečo stojím vonku. Šak idem tlačit ne?
Netlač, lebo sa dos.... a nastup.
Spátečka, jemný plyn, auti sa pohlo a já kukal jak k.nda z teplákú.
Super auto, ked budem velký, tak si také kúpim, ale benzín + samosfor. A kombík. Driftujúci bus sa nevidí každý den.
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 30 Odpovědi
- 11074 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Thorsten
-
- 80 Odpovědi
- 18957 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od neuman zdenek
-
- 24 Odpovědi
- 5129 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od neuman zdenek
-
- 8 Odpovědi
- 1675 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od peter cz
-
- 175 Odpovědi
- 33168 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od LUBOŠ