7xx & 9xx v zimě...

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 74
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: Volvo S80,rv. 1999,2.4l 125kW (B5244S)
Bydliště: Rumburk (okres Děčín)

#1 7xx & 9xx v zimě...

Příspěvek od Jack »

Jak se vám jezdí s krabicema v zimě? jelikož to zadohraby.... Nemyslím na poprašku sněhu, ale tak normálně sněhu, jak je tady u nás na drsným severu, když se to sejde a silničáři chrápou...

Tak zas to jsou auta ze severu, tak by to mělo být asi ok...
_________________
S80 2.4 125kW, r.v. 99, tm. zelená, manuál

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 7xx & 9xx v zimě...

Příspěvek od Urvanej »

Nevím co chceš slyšet. :) Topí to, jede to. A pokud jedeš někde kde je hodně sněhu, tak náklad je výhoda oproti předohrabum. A když jedeš sám, tak je s tim neuvěřitelná Obrázek
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#3 7xx & 9xx v zimě...

Příspěvek od mr1 »

Moje poznatky napříč sierou, e30, e36, žigem, devítkou...
paní bytnou v tom v zimě nepouštěj z očí. Jinak, z kopce to nádherně drží, to je radosr s tím sjíždět. Jinak samozřejmě HP Vraník, a není problém. Taková B230 topí opravdu po nastartování. Rejd devítek je famózní, zvlášť když do ní vlezeš z D5. Pokud se s tím trochu naučíš, budeš vyhledávat kruháče... :Yahoo!:
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 7xx & 9xx v zimě...

Příspěvek od Urvanej »

Jojo, to když se takhle člověk v zimě zdrží v práci do noci, ono napadne a pak 10km dlouhou cestu domu projedeš za 3h a najedeš 100km :-D
Jenom pro těch pár dní v roce je pro mě důvod si krabici nechat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#5 7xx & 9xx v zimě...

Příspěvek od tomasss »

Kdyz to ma samosvor tak v pohode :) jinak se ti muze klidne stat ze zustanes stat na zamrzly nablejskany louzi...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 236
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#6 7xx & 9xx v zimě...

Příspěvek od kubavlc »

Asi jako u kazdyho auta jsou základ dobrý gumy. Teď mám vredestein, na sedme jsem měl nokian hakapelita.když jsem měl sedmu čerstvě, byl tam nějakej ojetej šmejd a to jsem si říkal, že to snad ani nen
í auto na zimu.loni jsem s tím vyjel i to kde skončil nalozenej sprinter a fabia.10 cm a led pod tím-sám a prazdnej.o me až překvapilo.jinak teda teď mám automat a vzadu lsd, to asi taky pomáhá..no ale jak říkají kolegové, je to silně navykovy.
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#7 7xx & 9xx v zimě...

Příspěvek od LukášM »

Řekl bych, že s FWD je si člověk v zimě jistější než s 240. Samozřejmě S RWD může člověk "zkoušet" co vše je na sněhu možné, ale třeba pro ženskou je FWD rozhodně jistější :wink:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#8 7xx & 9xx v zimě...

Příspěvek od Urvanej »

Jistější to je, a možná i bezpečnější pro masu uživatelů aut, protože když jedeš např. do krpálu, tak má RWD tendenci uskakovat do stran a musí se hodně korigovat volantem, zatímco FWD prostě držíš tam, kam chceš jet. Ale ta zábava mě za to prostě stojí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

GDPR_user

#9 7xx & 9xx v zimě...

Příspěvek od GDPR_user »

LukášM píše:Řekl bych, že s FWD je si člověk v zimě jistější než s 240. Samozřejmě S RWD může člověk "zkoušet" co vše je na sněhu možné, ale třeba pro ženskou je FWD rozhodně jistější :wink:
Moje žena než začala jezdit s RWD tak v zimě jezdit odmítala.Takže RWD forever!!

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 269
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: XC70 ex740-760-780
Bydliště: Česká Lípa

#10 7xx & 9xx v zimě...

Příspěvek od zoid »

Základ je dobrá guma. Kupodivu při výjezdu z Dolní na Horní Světlou a i jinde více vyhovovalo pokud bylo neodhrnuto, lépe se vše kormidlovalo. Je důležité nezastavovat, rozjezd byl někdy problém (nemám samosvor) - dost pomohla ručka (jo mít tak ručku na každý kolo zvlášť, to by bylo :) ). Pokud se zahrabeš při rozjezdu do kopce, tak tě to stáhne ke straně jako nic. Je důježitý to včas vzdát a couvnout si a srovnat se. pokud ale na cestě najdeš sebemenčí záchytný bod, třeba kamínek, tak se rozjedeš. Sjezdy jsou radost, krabice krásně vysí na zadní nápravě...

Příjezd na Horní Světlou od Hutě:


Ze Slunečný do Šenova:


Fota z toho co jsem neprojel nějako nedokážu najít
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#11 7xx & 9xx v zimě...

Příspěvek od Drtic »

Na ty rozjezdy fakt hodne pomaha zatizit kufr. Jak uz jsem tu nekolikrat psal, tak 3-4 ty 25kg pytle pisku z baumaxu na dno a frcis..
Jinak klouzani v zime je taky silnej duvod, proc mam porad zadohrab
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#12 7xx & 9xx v zimě...

Příspěvek od gusto »

Proto je nejlepší krabice "fplynu voe" :green: , máš víc váhy na zadku, když máš obě paliva full. Nemusíš nakládat pytle s pískem atd.
U nás je rovina, takže si toho tolik neužijem, ale stejně dobrý, RWD. :good:
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 74
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: Volvo S80,rv. 1999,2.4l 125kW (B5244S)
Bydliště: Rumburk (okres Děčín)

#13 7xx & 9xx v zimě...

Příspěvek od Jack »

Dík za info :)

Jinak gumy to je jasný, to dělá hodně. Pak ten samosvor se taky neztratí. Jinak jj je to víc o spolupráci s autem.. tak hlavně, když je člověk zvyklej na FWD, tak je to jiná.. Třeba u GS300 to byl zadorhrab, ale bez samosvoru s automatkou, tak tam bylo co dělat se rozjet na rovince, když začlo jedno kolo klouzat..(ale zas to byla japan verze, evropský maj prokluz atd..) Zas mě překvapilo, když sem zůstal ve 3/4 kopce, tak jsem se pak z místa rozjel a vyjel...

Ale asi stejně na zimu vemu na lítačku náký awd, quattro apod...
_________________
S80 2.4 125kW, r.v. 99, tm. zelená, manuál

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#14 7xx & 9xx v zimě...

Příspěvek od Drtic »

Jack píše:Dík za info :)
Ale asi stejně na zimu vemu na lítačku náký awd, quattro apod...
Srabe :D
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#15 7xx & 9xx v zimě...

Příspěvek od Ondra. »

vnímam to tak že na RWD častěji nasazuju řetězy, na sněhu je čitelnější než FWD, která je dlouho statečná ale když se utrhne je to konec...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#16 7xx & 9xx v zimě...

Příspěvek od danki »

No chlapi tak toto vám závidím.
Rwd je super a hlavne u Volva. Tata mal volakedy 740 TD a cez zimu zaparkoval dole nosom vo svahu a v snehu. Nie extra prudký svah, ale bol. (žiguli bez šance)
Naštartoval a opýtal sa ma prečo stojím vonku. :fool: Šak idem tlačit ne?
Netlač, lebo sa dos.... a nastup.
Spátečka, jemný plyn, auti sa pohlo a já kukal jak k.nda z teplákú.
Super auto, ked budem velký, tak si také kúpim, ale benzín + samosfor. A kombík. Driftujúci bus sa nevidí každý den.
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“