Připojený spolujezdcovo airbagu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#1 Připojený spolujezdcovo airbagu
Zdravim,
začátkem týdne jsem si koupil palubku s airbagem, jelikož majitel předemnou boural a nechal si tam vrátit pouze airbag řidiče a jelikož často jezdím s rodinou, tak jsem ho tam radši chtěl mít.
Palubka je na místě, všechno sedí jak má až na jeden problém - konektor airbagu spolujezdce. Na airbagu je takováto zástrčka:
http://www.ebay.com/itm/00-2000-VOLVO-S40-RIGHT-PASSENGER-FRONT-DASH-AIR-BAG-AIRBAG-OEM-/200800812350?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2ec0a93d3e&vxp=mtr
zatímco připravená zásuvka v autě je trochu jiná a nepasuje to do sebe. Jsem si naprosto jistý, že to chci připojit do správné zástrčky (prozkoušel jsem 13. a 14. konektor od ř.j. airbagů a opravdu jsou to správné kabely).
Každopádně jediný problém abych airbag správně připojil je polarizace drátů. Nerad bych to připojil obráceně než to má být (nevím jestli to má vliv, ale nerad bych to zkoušel a pak kupoval zase novou palubku ) - proto jdu pro radu.
Podle haynese mají být dráty černý a zelený.
V autě mam dráty hnědý a modrý
a z airbagu mi vede bílý a zelený
tuší někdo jakou kombinaci mam udělat?
Hnědý + bílý a modrý + zelený
nebo
hnědý + zelený a modrý + bílý
?
Myslím že hnědý asi bude zem v autě ale na bagu váhám.
začátkem týdne jsem si koupil palubku s airbagem, jelikož majitel předemnou boural a nechal si tam vrátit pouze airbag řidiče a jelikož často jezdím s rodinou, tak jsem ho tam radši chtěl mít.
Palubka je na místě, všechno sedí jak má až na jeden problém - konektor airbagu spolujezdce. Na airbagu je takováto zástrčka:
http://www.ebay.com/itm/00-2000-VOLVO-S40-RIGHT-PASSENGER-FRONT-DASH-AIR-BAG-AIRBAG-OEM-/200800812350?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2ec0a93d3e&vxp=mtr
zatímco připravená zásuvka v autě je trochu jiná a nepasuje to do sebe. Jsem si naprosto jistý, že to chci připojit do správné zástrčky (prozkoušel jsem 13. a 14. konektor od ř.j. airbagů a opravdu jsou to správné kabely).
Každopádně jediný problém abych airbag správně připojil je polarizace drátů. Nerad bych to připojil obráceně než to má být (nevím jestli to má vliv, ale nerad bych to zkoušel a pak kupoval zase novou palubku ) - proto jdu pro radu.
Podle haynese mají být dráty černý a zelený.
V autě mam dráty hnědý a modrý
a z airbagu mi vede bílý a zelený
tuší někdo jakou kombinaci mam udělat?
Hnědý + bílý a modrý + zelený
nebo
hnědý + zelený a modrý + bílý
?
Myslím že hnědý asi bude zem v autě ale na bagu váhám.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 Připojený spolujezdcovo airbagu
Já jen čerstvou zkušenost na rv. 95, 940: při obrácení polarizace na řidičově pytli se nic nestalo a hlásil se správně.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#3 Připojený spolujezdcovo airbagu
Super, uklidnils mě. Ještě počkám jestli někdo něco nepřipíše a pak to kdyžtak zkusim dát dohromady
Dík
Dík
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 Připojený spolujezdcovo airbagu
BTW jsi si jistej, že máš měněný napínáky pásů? Na chodu to nepoznáš, ale jakmile jdou pytle, jdou i napínáky.
Navíc pokud svítí kontrolka, tak by to ještě šlo, ale pokud kontrolka nesvítí, tak tam ten spolujezdcův ani nepřipojuj, protože jednotka s nim nejspíš nebude umět. (Na každou verzi pytlový výbavy je jiná jednotka.)
940 je má ve sloupku přímo na cívce na kterou se navíjí pás.
Navíc pokud svítí kontrolka, tak by to ještě šlo, ale pokud kontrolka nesvítí, tak tam ten spolujezdcův ani nepřipojuj, protože jednotka s nim nejspíš nebude umět. (Na každou verzi pytlový výbavy je jiná jednotka.)
940 je má ve sloupku přímo na cívce na kterou se navíjí pás.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#5 Připojený spolujezdcovo airbagu
Nejsem si jistej napínáky pásů. Pás funguje navenek správně, jak poznám že jestli je měněný?
Co se jdnotky týče, mám tam: BOSCH 30855881 B
Na internetu jsem našel ještě třeba 30611294
ale nemůžu najít, jestli ta moje umí spracovat oba airbagy...
Co se jdnotky týče, mám tam: BOSCH 30855881 B
Na internetu jsem našel ještě třeba 30611294
ale nemůžu najít, jestli ta moje umí spracovat oba airbagy...
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#6 Připojený spolujezdcovo airbagu
Tak dodatek - hádám že to neumí spracovat.
Našel jsem o číslo vyšší a jsou na ní dvě šipky, takže to nejspíš bude umět spracovat oba http://www.ebay.at/itm/Volvo-V40-S40-Airbag-Steuergerat-30855882-0285001147-95-98-/170721421910?pt=DE_Autoteile&hash=item27bfca2a56
Našel jsem o číslo vyšší a jsou na ní dvě šipky, takže to nejspíš bude umět spracovat oba http://www.ebay.at/itm/Volvo-V40-S40-Airbag-Steuergerat-30855882-0285001147-95-98-/170721421910?pt=DE_Autoteile&hash=item27bfca2a56
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 Připojený spolujezdcovo airbagu
Navíjí to normálně, nic nepoznáš, ale prostě už to znova nenapne, kdyby bylo třeba. Dá se to poznat, když ho vočíhneš, tak by v trubce mělo být hlubuko uvnitř cosi (cca 10cm). Pokud z toho kouká lanko, tak jsou vystřelený.
Kontrolka pytlů se ti chová správně?
Pokud prostě zhasne, když má zhasnout, a nic nehlásí, tak je něco špatně. Buď je tam jiná jednotka, nebo je nějak oblbnutá a nedivil bych se, kdyby místo pytlů byly připojený jen odpory nebo něco, co se jako pytel tváří.
Počet šipek nic neznamená, jen to, že špička má vést po směru jízdy, toť vše.
Podotýkám, že moje zkušenosti jsou jen a pouze s 940 rv 95, kde byly dva napínáky a dva pytle v hazlu po malilinkaté nehodě.
Kontrolka pytlů se ti chová správně?
Pokud prostě zhasne, když má zhasnout, a nic nehlásí, tak je něco špatně. Buď je tam jiná jednotka, nebo je nějak oblbnutá a nedivil bych se, kdyby místo pytlů byly připojený jen odpory nebo něco, co se jako pytel tváří.
Počet šipek nic neznamená, jen to, že špička má vést po směru jízdy, toť vše.
Podotýkám, že moje zkušenosti jsou jen a pouze s 940 rv 95, kde byly dva napínáky a dva pytle v hazlu po malilinkaté nehodě.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 Připojený spolujezdcovo airbagu
Jen pro představu, kolik jednotek se dělalo pro tvoje auto podle počtu a typu pytlů:
- Přílohy
-
- pytle S40.JPG (90.67 KiB) Zobrazeno 1304 x
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#9 Připojený spolujezdcovo airbagu
Každá zkušenost dobrá. Napínáky jsou potřeba po nehodě vyměnit, to jsem už našel v uživatelské příručce, to tu bude stejné, zkusim se na ně později mrknout.
Kontrolka airbagů právě nezhasíná, svítí neustále. Majitel předemnou opravu řešil svérazně a vyndal z budíků žárovku na airbag a já jako zelenáš jsem věřil, že je to v pořádku a nenapadlo mě, že by se rozsvítila a až pak zhasla.
Airbag u řidiče je v pořádku, tam jen odpor není a ke spolujezdci jsem právě airbag kupoval, takže ten je taky v pořádku.
Věděl jsem, že šipka znamená směr jízdy, ale tak jak poznám, jestli moje jednotka dokáže vypláchnout dva airbagy? Snažím se tu teď na netu všude najít nějaký stručný popis jednotlivých jednotek k S40, ale nemůžu nic najít. Jen samá aukce.
V tom obrázku asi nebudou ani všechny ty jednotky - moje tam zrovna neni
Kontrolka airbagů právě nezhasíná, svítí neustále. Majitel předemnou opravu řešil svérazně a vyndal z budíků žárovku na airbag a já jako zelenáš jsem věřil, že je to v pořádku a nenapadlo mě, že by se rozsvítila a až pak zhasla.
Airbag u řidiče je v pořádku, tam jen odpor není a ke spolujezdci jsem právě airbag kupoval, takže ten je taky v pořádku.
Věděl jsem, že šipka znamená směr jízdy, ale tak jak poznám, jestli moje jednotka dokáže vypláchnout dva airbagy? Snažím se tu teď na netu všude najít nějaký stručný popis jednotlivých jednotek k S40, ale nemůžu nic najít. Jen samá aukce.
V tom obrázku asi nebudou ani všechny ty jednotky - moje tam zrovna neni
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#10 Připojený spolujezdcovo airbagu
Zkusil jsem zadat auto do vadisu podle tvého podpisu, a že by tam jednotka chyběla bych se skoro divil, už takhle je jich tam požehnaně.
Pokud předcházející majitel jen nasadil pytel, tak si buď jistej, že by ten pytel stejně nefungoval v případě potřeby a máš tam ještě originál krabičku, která je už vadná.
Nech to napíchnout, diagnostika ti řekne, že jednotka je "vystřelená" a je třeba sehnat jinou.
Na tvym místě, bych zajel i s autem do audivolvo a nedal jim pokoj, dokud nedohledaji tvoji jednotku a napínáky, určitě to tam maji. Možná bych se i bál o kompatibilitu tvých pytlů s těmi co tam maji být.
Ofoť jednotku, ofoť napínáky, který budou určitě mrtvý, a postni to semka, třeba něco najde i Martin, nebo někdo kdo má 40tku na rozborku, je jich všude hafo, takže by ani cena nemusel bejt vysoká...
Pokud předcházející majitel jen nasadil pytel, tak si buď jistej, že by ten pytel stejně nefungoval v případě potřeby a máš tam ještě originál krabičku, která je už vadná.
Nech to napíchnout, diagnostika ti řekne, že jednotka je "vystřelená" a je třeba sehnat jinou.
Na tvym místě, bych zajel i s autem do audivolvo a nedal jim pokoj, dokud nedohledaji tvoji jednotku a napínáky, určitě to tam maji. Možná bych se i bál o kompatibilitu tvých pytlů s těmi co tam maji být.
Ofoť jednotku, ofoť napínáky, který budou určitě mrtvý, a postni to semka, třeba něco najde i Martin, nebo někdo kdo má 40tku na rozborku, je jich všude hafo, takže by ani cena nemusel bejt vysoká...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#11 Připojený spolujezdcovo airbagu
Jak jsem psal, má označení BOSCH 30855881 B a žádnou s podobnym číslem tam nevidím... přikládám fotku
Jinak jsem myslel, že vystřelenou jednotku stačí resetovat, že se nemusí hned měnit.
K napínákům se předpokládám dostanu po odstranění toho plastíku nahoře ze kterýho vedou pásy...
Jinak jsem myslel, že vystřelenou jednotku stačí resetovat, že se nemusí hned měnit.
K napínákům se předpokládám dostanu po odstranění toho plastíku nahoře ze kterýho vedou pásy...
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#12 Připojený spolujezdcovo airbagu
Jednotka má číslo, bude třeba ji načíst, aby se vidělo, jakou chybu hází, ale podle mě je v hajzlu.
Ano, resetování je většinou možné, ale pokud bude možnost mít jednotku funkční, osobně bych preferoval za litr jinou, než dát litr za reset.
Navijáky budou až pod prahovym krytem, ale ten sloupek stejně musíš odkrýt. To by ti mělo stačit k tomu, abys viděl, zda jsou vystřelený.
Ano, resetování je většinou možné, ale pokud bude možnost mít jednotku funkční, osobně bych preferoval za litr jinou, než dát litr za reset.
Navijáky budou až pod prahovym krytem, ale ten sloupek stejně musíš odkrýt. To by ti mělo stačit k tomu, abys viděl, zda jsou vystřelený.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#13 Připojený spolujezdcovo airbagu
stary typ RJ Bagu (po model 98) mala fialovy konektor a konektory pod volantom a palubkou mali zelenu farbu. Existovali 2 typy Rj, 1xbag +pyropasy a 2xbag + pyropasy. Lisili sa poslenym cislom. Bocne bagy mali mechanicky iniciator
Rocnik 1999 mal konetrory uz oranzove a RJ mala konektor ruzovy a na nalepke bolo napiane pre kolko bagov. funkcie rovnake ako predtym, iba rj bola prepojena aj s ECU motora, osvetlenim, centralnym zamykanim, ci radiom:c)
Rocnik 2000 musel mat rj bagov zase inu, lebo ovladala uz aj bocne bagy
Od rocniku 2001 sa zaviedli dualne bagy a ic clona spolu s narazovimi senzormi na stlpikoch. Rj ma tusim orazanzovy konektor a bagy jeden zeleny a druhy oranzovy.
Rj sa po aktivacii bagu musi vymenit (alebo opravit), reset nestaci...
pyropasy sa menili tiez po roku 2000. ty potrebujes take kde ma ta hlinikova trubka spodny koniec osustruzeny jednoducho do konusu. Pasy po 2001 to maju ukoncene takym oblucikom.
RJ bagu ani po vymontovani nebuchat, keby dokonca spadla na zem, znici sa. Tak to tvrdi vyrobca. A skus s tym skocit na diagnostiku. Bosch KTS ti bagy precita spolahlivo a budes vediet co je vo veci.
Rocnik 1999 mal konetrory uz oranzove a RJ mala konektor ruzovy a na nalepke bolo napiane pre kolko bagov. funkcie rovnake ako predtym, iba rj bola prepojena aj s ECU motora, osvetlenim, centralnym zamykanim, ci radiom:c)
Rocnik 2000 musel mat rj bagov zase inu, lebo ovladala uz aj bocne bagy
Od rocniku 2001 sa zaviedli dualne bagy a ic clona spolu s narazovimi senzormi na stlpikoch. Rj ma tusim orazanzovy konektor a bagy jeden zeleny a druhy oranzovy.
Rj sa po aktivacii bagu musi vymenit (alebo opravit), reset nestaci...
pyropasy sa menili tiez po roku 2000. ty potrebujes take kde ma ta hlinikova trubka spodny koniec osustruzeny jednoducho do konusu. Pasy po 2001 to maju ukoncene takym oblucikom.
RJ bagu ani po vymontovani nebuchat, keby dokonca spadla na zem, znici sa. Tak to tvrdi vyrobca. A skus s tym skocit na diagnostiku. Bosch KTS ti bagy precita spolahlivo a budes vediet co je vo veci.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 177
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: VOLVO
- Kontaktovat uživatele:
#14 Připojený spolujezdcovo airbagu
Sugi jestli pomůže mám určitě 2xbag + 2pyropasySuGi píše:Jak jsem psal, má označení BOSCH 30855881 B a žádnou s podobnym číslem tam nevidím... přikládám fotku
Jinak jsem myslel, že vystřelenou jednotku stačí resetovat, že se nemusí hned měnit.
K napínákům se předpokládám dostanu po odstranění toho plastíku nahoře ze kterýho vedou pásy...
Vše funkční bez chyb origo.
- Přílohy
-
- jednotka_bag.JPG (32.87 KiB) Zobrazeno 1252 x
_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#15 Připojený spolujezdcovo airbagu
vlado82 píše:Sugi jestli pomůže mám určitě 2xbag + 2pyropasySuGi píše:Jak jsem psal, má označení BOSCH 30855881 B a žádnou s podobnym číslem tam nevidím... přikládám fotku
Jinak jsem myslel, že vystřelenou jednotku stačí resetovat, že se nemusí hned měnit.
K napínákům se předpokládám dostanu po odstranění toho plastíku nahoře ze kterýho vedou pásy...
Vše funkční bez chyb origo.
Díky moc, už mi došla jednotka ze Sobína. Má jiné číslo, ale podle VINu je prý v pořádku
Krásně shrnuté, díky. Dneska jsem byl v ČB. Netušil jsem, že ty napínáky jsou taky připojeny na RJ, takže mi tam řekli, že mi to svítí, kvůli vystřelenejm napínákům a zkratu v airbagu spolujezdce. Takže je asi možné, že je nutné zapojit kablíky správně a já je dal špatně (zásuvky nepasují, ale obě jsou zelené)kwiko píše:stary typ RJ Bagu (po model 98) mala fialovy konektor a konektory pod volantom a palubkou mali zelenu farbu. Existovali 2 typy Rj, 1xbag +pyropasy a 2xbag + pyropasy. Lisili sa poslenym cislom. Bocne bagy mali mechanicky iniciator
Rocnik 1999 mal konetrory uz oranzove a RJ mala konektor ruzovy a na nalepke bolo napiane pre kolko bagov. funkcie rovnake ako predtym, iba rj bola prepojena aj s ECU motora, osvetlenim, centralnym zamykanim, ci radiom:c)
Rocnik 2000 musel mat rj bagov zase inu, lebo ovladala uz aj bocne bagy
Od rocniku 2001 sa zaviedli dualne bagy a ic clona spolu s narazovimi senzormi na stlpikoch. Rj ma tusim orazanzovy konektor a bagy jeden zeleny a druhy oranzovy.
Rj sa po aktivacii bagu musi vymenit (alebo opravit), reset nestaci...
pyropasy sa menili tiez po roku 2000. ty potrebujes take kde ma ta hlinikova trubka spodny koniec osustruzeny jednoducho do konusu. Pasy po 2001 to maju ukoncene takym oblucikom.
RJ bagu ani po vymontovani nebuchat, keby dokonca spadla na zem, znici sa. Tak to tvrdi vyrobca. A skus s tym skocit na diagnostiku. Bosch KTS ti bagy precita spolahlivo a budes vediet co je vo veci.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#16 Připojený spolujezdcovo airbagu
Po delší době zdravim, byl jsem na dovolené a před ní jsem to chtěl celé vyřešit. Objednal jsem si z vrakáče pásy s nevystřelenými navyjáky a přendal si je do auta, bohužel mi ve Volvu řekli že pravý je již vpořádku, ale levý stále svítí. Na vrakáči mi ho jsou ochotní vyměnit, ale potřeboval bych přímo číslo dílu, který tam mam dá. Je tu prosím někdo schopný podle VINka poznat právě číslo správného řidičovo pásu? Mam nainstalovanou VIDU ale nedokážu to tam nikde najít.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 177
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: VOLVO
- Kontaktovat uživatele:
#17 Připojený spolujezdcovo airbagu
V té Vidě to určitě najdeš mně to taky vždy dlouho trvá.
Zkusil bych ti pomoci s hledáním,ale zítra odjíždím na týden dopryč. Tak pokud to nedáš tak ti o víkendu zkusím pohledat.
Zkusil bych ti pomoci s hledáním,ale zítra odjíždím na týden dopryč. Tak pokud to nedáš tak ti o víkendu zkusím pohledat.
_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#18 Připojený spolujezdcovo airbagu
Díky, už mi to Urvanej našel, pás už je na místě, tak ještě na diagnostiku a snad bude vše OK
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek