Zdravím všechny Volvisty,
mám takový problém:
koupil jsem V40 před třičtvtěrokem s vadným motorem. Vyměnil jsem motor za druhý. Najel sem na něj 25.000 km bez problémů. Z toho 23.000 na E85.
Z ničehonic se auto chová podivně - pokud jej nedostanu nad 2000 otáček (a to je náhoda jinak chcípá), tak absolutně nejede, někdy s ním ujedu 2km, jindy 120 km, ale nesmí otáčky klesnout pod 2000, výkon jak HTPeco.
S mechanikem jsme udělali: vyčištění senzoru škrtící klapky, palivový filtr, vzduchový filtr, přehození zapalovacích cívek, volnoběžného ventilu, měl jsem venku palivové črpadlo (točilo se dle mne naplno), svíčky nové, cívky zkoušeny i ze starého motoru, atd.
Nejbližší diagnostika je dle mého názoru ve Zlíně nebo u Brna. Ale nevím, zda s tím tam dojedu.
Mohli by to být podpálené výfukové ventily, jak se uvádí u E85, ale nikdo se s tím, zatím, nesetkal?
Pokud by byl někdo z okolí se ochotný na to mrknout, byl bych nesmírně vděčen. Jená se o B4204S.
Díky moc za rady.
V40 2.0 nejde do otáček
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Leopoldov
- Vůz: V70II 2,4i
V40 2.0 nejde do otáček
Naposledy upravil(a) galab dne 25 črc 2012 18:35, celkem upraveno 1 x.
2.0 nejde do otáček
Typuji to na rozsypaný katalyzátor.Pokud by jsi chtěl přijet,rád Ti pomohu.galab píše:Zdravím všechny Volvisty,
mám takový problém:
koupil jsem V40 před třičtvtěrokem s vadným motorem. Vyměnil sem motor za druhý. Najel sem na něj 25.000 km bez problémů. Z toho 23.000 na E85.
Z ničehonic se auto chová podivně - pokud jej nedostanu nad 2000 otáček (a to je náhoda jinak chcípá), tak absolutně nejede, někdy s ním ujedu 2km, jindy 120 km, ale nesmí otáčky klesmout pod 2000, výkon jak HTPeco.
S mechanikem jsme udělali: vyčištění senzoru škrtící klapky, palivový filtr, vzduchový filtr, přehození zapalovacích cívek, volnoběžného ventilu, měl jsem venku palivové črpadlo (točilo se dle mne naplno), svíčky nové, cívky zkoušeny i ze starého motoru, atd.
Nejbližší diagnostika je dle mého názoru ve Zlíně nebo u Brna. Ale nevím, zda s tím tam dojedu.
Mohli by to být podpálené výfukové ventily, jak se uvádí u E85, ale nikdo se s tím, zatím, nesetkal?
Pokud by byl někdo z okolí se ochotný na to mrknout, byl bych nesmírně vděčen. Jená se o B420S.
Díky moc za rady.
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Leopoldov
- Vůz: V70II 2,4i
V40 2.0 nejde do otáček
Což o to, rád bych přijel. Otázka je, zda se bude chtít autu
Výfuk jsme měli sundaný před katalyzátorem a chovalo se to stejně, tak nevím...
Pokud přestane auto alespoň trochu stávkovat, určitě se ozvu

Výfuk jsme měli sundaný před katalyzátorem a chovalo se to stejně, tak nevím...
Pokud přestane auto alespoň trochu stávkovat, určitě se ozvu
-
Offline
- Příspěvky: 1461
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
V40 2.0 nejde do otáček
kat je celkom bezna vlastnost, ale tu by som skusil zmerat tlak paliva na liste, pripadne okometricky skontrolovat ako rozstrekuju vstrekovace... a napriklad natankovat spravnejsie palivo 

-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Leopoldov
- Vůz: V70II 2,4i
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé