má s tímhle už někdo zkušenost, konkretně u T4

http://www.automedik.cz/palivo-prestavby-e85.html
Jestli se to vůbec vyplatí 4000 přestavba, doporučené svíčky za 1000,- nový vzduch. filtr KN, plus zvyšena spotřeba až 15%

Hele žabáku, a tohle jsi už viděl ? https://forum.volvoklub.cz/viewforum.php?f=85Davidian píše:Ahoj,
má s tímhle už někdo zkušenost, konkretně u T4![]()
http://www.automedik.cz/palivo-prestavby-e85.html
Jestli se to vůbec vyplatí 4000 přestavba, doporučené svíčky za 1000,- nový vzduch. filtr KN, plus zvyšena spotřeba až 15%
Teď už jsem o něco chytřejšíttoommaasseekk píše:Nejprve bych chtel upozornit, ze Profi chip tuning chtel delat prestavbu pouze v Brne, ikdyz ji maji napsanou i na pobocce v Praze. Ale to bylo pred rokem a kousek, treba je situace jina.
Firma, jenz delala prestavbu i me, ma spoustu zastoupeni po republice ...
A ted k veci.
Stalo me to tusim 8 za jednotku a 3 za instalaci. Sakumprdum tedy 11.
Problemy nyni vychytany, provoz bezproblemovy.
V aute byly pred upravou platinove svicky a JR filtr do boxu.
Ted jsou v nem iridiove a stale stejny filtr.
Rozhodne poznam rozdil ve vykonu. Kor ted v lete s klimatizaci.
Klimoska bere dost vykonu a treba na sviznejsi predjeti jsem ji vypinal. Ted nemusim, tahne to paradne. Samozrejme je ubytek vykonu znat, ale ne nijak rapidne.
Po uprave mi prislo, ze motor tahne linearneji, ale po instalaci IPD HD TCV je opet znat vykonova spicka.
Auto je na E85 rozhodne zabavnejsi.
Uspora je nevelika, ale jestli jsem pred upravou jezdil kolem 9,5, ted jezdim 11,2. (N95 vs E85)
Jednoduchym vypoctem: 9,5 x 35 = 333,- vs 11,2 x 25,5 = 286,- rozdil na 100km = 47,-
Ja nacouram tak 20.000km rocne ... coz cini rozdil 9400,- a ty na zemi nenajdu.
Spotreba se prilis nemeni stylem jizdy, jen proletnuti Prahou tam a zpet bylo znat o dva litry. (ale to bylo o ridicak)
Vedlejsi naklady jsem diky E85 zatim nemel. Olej jde ven stejne po 10.000km tak i tak, svicky uz asi menit nebudu a motor slape statecne.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé