Chtěl jsem se jen zeptat, cim vsim se vlastne technicky lisi ital od 2,3?
Je i v Italovi prevodovka M59? Turbo, vstriky taky stejne?
850 eRko - ital vs. 2,3
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 132
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
850 eRko - ital vs. 2,3
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
-
Offline
- Příspěvky: 207
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Roudnice n/L
850 eRko - ital vs. 2,3
M59 tam není, je tam M56 jinak je to 2,0 T5 155kw, čili jak vstřiky tak turbo předpokládám odlišné..technický odlišnosti od T5 bych čekal jedině na podvozku který by měl být shodný s klasickou 2,3 R..a pak samozřejmě výbava, ale to je jasný..
_________________
bylo: 1996 850TDI, "Bublina" , 1996 850 R, "Orlík"
bylo: 1996 850TDI, "Bublina" , 1996 850 R, "Orlík"
-
Offline
- Příspěvky: 132
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
850 eRko - ital vs. 2,3
aha:( dik za info, takze proste chtit z itala pripadne udelat "plnotucne" eRko neni tak uplne jednoduche, spis je to totalni blbost...
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
850 eRko - ital vs. 2,3
Jak píše Erik... Záleží kam až chceš jít s úpravama. Ona M59 zase takový terno neni, má jen viskospojku na delší poloose, žádnej samosvor se nekoná. Když koupíš za 20něco Quaife a dáš do vhodný M56, jsi někde jinde. Co jsem tak slyšel, tak ten 2l motor vůbec nejede špatně.
-
Offline
- Příspěvky: 207
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Roudnice n/L
850 eRko - ital vs. 2,3
Nejen co jsem slyšel..i co jsem zažil tak vůbec nejede špatně..až se mi nechce věřit, že jsem měl odlišnou 850.. pokud to chceš pojmout přes úpravy, tak si myslim, že je dokonce 2,0 skoro lepší volba.."nezničíš" originál eRko a nepříjdeš o skvělou výbavu..
_________________
bylo: 1996 850TDI, "Bublina" , 1996 850 R, "Orlík"
bylo: 1996 850TDI, "Bublina" , 1996 850 R, "Orlík"
-
Offline
- Příspěvky: 132
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
850 eRko - ital vs. 2,3
Ja vim, na zahranicnich forech docela casto z auta vyndavaji M59 a davaji misto toho M56, at uz se samosvorem nebo bez. M56 je pry i odolnejsi.dali píše:Jak píše Erik... Záleží kam až chceš jít s úpravama. Ona M59 zase takový terno neni, má jen viskospojku na delší poloose, žádnej samosvor se nekoná. Když koupíš za 20něco Quaife a dáš do vhodný M56, jsi někde jinde. Co jsem tak slyšel, tak ten 2l motor vůbec nejede špatně.
No, kazdopadne, ted neni pro me vhodny cas na koupi auta, musim prodat Mini, ptal jsem se zatim tak nejak vyhledove....
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 T5 kombi 96' red
850 eRko - ital vs. 2,3
Vstřiky u itala 315cc a turbo 13G. Motor sice nejede špatně ale na úpravy nevhodné, nikdo dvoulitr neupravuje a třeba ojnice do H se ani nedělaj, pořádný mapy taky.... vyndat a dát 2.3 

_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
-
Offline
- Příspěvky: 407
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: sk- trnava
850 eRko - ital vs. 2,3
pasuje na itala 15 G turbo ? 

_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
850 eRko - ital vs. 2,3
Otázka je, jestli se ohýbaj když jsou kratší... Nechce to někdo vyzkoušet?jony píše:Vstřiky u itala 315cc a turbo 13G. Motor sice nejede špatně ale na úpravy nevhodné, nikdo dvoulitr neupravuje a třeba ojnice do H se ani nedělaj

-
Offline
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
850 eRko - ital vs. 2,3
Jo. Ale zvětší se ti turbo ďoura. Řešil jsem to, když jsem kupoval nové turbo do mého draka, nakonec jsem dal 13G.berzerker píše:pasuje na itala 15 G turbo ?
_________________
Když petr marek neunese pravdu edituje a maže cizí posty. To jest známka lepšího osobního charakteru a demokratického smýšlení dospělého jedince.
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Když petr marek neunese pravdu edituje a maže cizí posty. To jest známka lepšího osobního charakteru a demokratického smýšlení dospělého jedince.
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
850 eRko - ital vs. 2,3
s letajicima ojnicema ma pry skusenosti Marradali píše:Otázka je, jestli se ohýbaj když jsou kratší... Nechce to někdo vyzkoušet?jony píše:Vstřiky u itala 315cc a turbo 13G. Motor sice nejede špatně ale na úpravy nevhodné, nikdo dvoulitr neupravuje a třeba ojnice do H se ani nedělaj



-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13170
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
850 eRko - ital vs. 2,3
Teda čumim jak se takový zprávy rychle šíří... 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]