850 eRko - ital vs. 2,3

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Ray Doyle
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 132
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

850 eRko - ital vs. 2,3

Příspěvek od Ray Doyle »

Chtěl jsem se jen zeptat, cim vsim se vlastne technicky lisi ital od 2,3?
Je i v Italovi prevodovka M59? Turbo, vstriky taky stejne?
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)

Erik850
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 207
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Roudnice n/L

850 eRko - ital vs. 2,3

Příspěvek od Erik850 »

M59 tam není, je tam M56 jinak je to 2,0 T5 155kw, čili jak vstřiky tak turbo předpokládám odlišné..technický odlišnosti od T5 bych čekal jedině na podvozku který by měl být shodný s klasickou 2,3 R..a pak samozřejmě výbava, ale to je jasný..
_________________
bylo: 1996 850TDI, "Bublina" , 1996 850 R, "Orlík"

Ray Doyle
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 132
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

850 eRko - ital vs. 2,3

Příspěvek od Ray Doyle »

aha:( dik za info, takze proste chtit z itala pripadne udelat "plnotucne" eRko neni tak uplne jednoduche, spis je to totalni blbost...
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 9 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

850 eRko - ital vs. 2,3

Příspěvek od dali »

Jak píše Erik... Záleží kam až chceš jít s úpravama. Ona M59 zase takový terno neni, má jen viskospojku na delší poloose, žádnej samosvor se nekoná. Když koupíš za 20něco Quaife a dáš do vhodný M56, jsi někde jinde. Co jsem tak slyšel, tak ten 2l motor vůbec nejede špatně.

Erik850
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 207
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Roudnice n/L

850 eRko - ital vs. 2,3

Příspěvek od Erik850 »

Nejen co jsem slyšel..i co jsem zažil tak vůbec nejede špatně..až se mi nechce věřit, že jsem měl odlišnou 850.. pokud to chceš pojmout přes úpravy, tak si myslim, že je dokonce 2,0 skoro lepší volba.."nezničíš" originál eRko a nepříjdeš o skvělou výbavu..
_________________
bylo: 1996 850TDI, "Bublina" , 1996 850 R, "Orlík"

Ray Doyle
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 132
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

850 eRko - ital vs. 2,3

Příspěvek od Ray Doyle »

dali píše:Jak píše Erik... Záleží kam až chceš jít s úpravama. Ona M59 zase takový terno neni, má jen viskospojku na delší poloose, žádnej samosvor se nekoná. Když koupíš za 20něco Quaife a dáš do vhodný M56, jsi někde jinde. Co jsem tak slyšel, tak ten 2l motor vůbec nejede špatně.
Ja vim, na zahranicnich forech docela casto z auta vyndavaji M59 a davaji misto toho M56, at uz se samosvorem nebo bez. M56 je pry i odolnejsi.
No, kazdopadne, ted neni pro me vhodny cas na koupi auta, musim prodat Mini, ptal jsem se zatim tak nejak vyhledove....
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)

jony
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 80
Registrován: 16 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 850 T5 kombi 96' red

850 eRko - ital vs. 2,3

Příspěvek od jony »

Vstřiky u itala 315cc a turbo 13G. Motor sice nejede špatně ale na úpravy nevhodné, nikdo dvoulitr neupravuje a třeba ojnice do H se ani nedělaj, pořádný mapy taky.... vyndat a dát 2.3 :)
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red

berzerker
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 407
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: sk- trnava

850 eRko - ital vs. 2,3

Příspěvek od berzerker »

pasuje na itala 15 G turbo ? 8)
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 9 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

850 eRko - ital vs. 2,3

Příspěvek od dali »

jony píše:Vstřiky u itala 315cc a turbo 13G. Motor sice nejede špatně ale na úpravy nevhodné, nikdo dvoulitr neupravuje a třeba ojnice do H se ani nedělaj
Otázka je, jestli se ohýbaj když jsou kratší... Nechce to někdo vyzkoušet? :green:

Kein
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1642
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

850 eRko - ital vs. 2,3

Příspěvek od Kein »

berzerker píše:pasuje na itala 15 G turbo ? 8)
Jo. Ale zvětší se ti turbo ďoura. Řešil jsem to, když jsem kupoval nové turbo do mého draka, nakonec jsem dal 13G.
_________________
Když petr marek neunese pravdu edituje a maže cizí posty. To jest známka lepšího osobního charakteru a demokratického smýšlení dospělého jedince.
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012

st_Andy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1901
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

850 eRko - ital vs. 2,3

Příspěvek od st_Andy »

dali píše:
jony píše:Vstřiky u itala 315cc a turbo 13G. Motor sice nejede špatně ale na úpravy nevhodné, nikdo dvoulitr neupravuje a třeba ojnice do H se ani nedělaj
Otázka je, jestli se ohýbaj když jsou kratší... Nechce to někdo vyzkoušet? :green:
s letajicima ojnicema ma pry skusenosti Marra :wink: :wink: :D

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13170
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

850 eRko - ital vs. 2,3

Příspěvek od Urvanej »

Teda čumim jak se takový zprávy rychle šíří... Obrázek
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]