vymena svicek na b5244s
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
vymena svicek na b5244s
asi uplne blbej dotaz, ale ma to nejaky specifika (jako specialni utahovaci moment, vymenu provadet vyhradne na teplym/studenym motoru, musi se tam davat pozor na neco specialniho, pripadne to vyzaduje zvlastni zachazeni pri instalaci atp.) nebo to muzu bez obav sverit prvnimu servissmudlovi co mam 400metru od baraku protoze na tom neni co zkazit?. jel bych za formankem, ale zase kvuli svickam najet 80km se mi uplne nechce. svicky mam svoje, origo volvo.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
vymena svicek na b5244s
vysrobujes stare, nasrobujes nove, tam neni co riesit
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
vymena svicek na b5244s
Svíčky se mění zásdně na studenym motoru. Je to jen a pouze kvůli tomu, že když je do teplýho našroubuješ, tak už je taky nemusíš vyndat. Ale mi učil ještě děda před 25ti lety a podle mě na tepelné roztažnosti kovů se za tu dobu stejně nic nezměnilo. Nejlevnější a nejrychlejší to budeš mít, když si to uděláš sám
(a pak vyměníš svíčky)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
vymena svicek na b5244s
utahovaci moment je 25Nm.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
vymena svicek na b5244s
haynes (chapter 1, part A, str.2) tvrdi 30Nm. pokud nemam momentak, je velkej risk to dotahnout "podle oka" tj. nasroubovat rucne a pak pul az 2/3 otacky klicem jak radi google?Sergej píše:utahovaci moment je 25Nm.
haynes se nezminuje o teplote motoru, pri ktere menit svicky - studeny/teply.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 1460
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
vymena svicek na b5244s
moze byt aj ten tvoj postup.
Najdolezitejsie sa mi zda, ze si musis zobrat baterku a pekne si posvietit ci ti na sedle nezostal nejaky napadany bordel. a patricne ho umravnit kompresorom, ci fuknutim cez obycajnu slamku v spolupraci s plochym skrutkovacom
Najdolezitejsie sa mi zda, ze si musis zobrat baterku a pekne si posvietit ci ti na sedle nezostal nejaky napadany bordel. a patricne ho umravnit kompresorom, ci fuknutim cez obycajnu slamku v spolupraci s plochym skrutkovacom
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
vymena svicek na b5244s
Utáhni to tak nějak akorát, spíš s citem. Hlavně ne moc, to by pak mohl být problém je dostat ven 

_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
vymena svicek na b5244s
ven je uz bude davat nekdo jinej. jen doufam ze ten co utahoval ty co tam jsou ted, nepremejslel stejneIng.Magor píše:Utáhni to tak nějak akorát, spíš s citem. Hlavně ne moc, to by pak mohl být problém je dostat ven

_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
vymena svicek na b5244s
Nejsem sice odborník, ale myslim, že kdybys je utáh opravdu hodně, tak by tam mohlo vzniknout pnutí a svíčky by se mohly poškodit. A i kdyby ne, tak stát se prostě může všecko a i nová svíčka se může rozbít.dan2 píše:ven je uz bude davat nekdo jinej. jen doufam ze ten co utahoval ty co tam jsou ted, nepremejslel stejneIng.Magor píše:Utáhni to tak nějak akorát, spíš s citem. Hlavně ne moc, to by pak mohl být problém je dostat ven
Jinak zajímavý myšlení, takhle nad tim uvažovat by mě nenapadlo...
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
vymena svicek na b5244s
co jsem se docetl v haynesovi, tak prej davat hlavne bacha na to, aby se neztrhl zavit v hlave. to je zrejme hlavni duvod toho predepsanyho utahovaciho momentu. a kdyz nejdou povolit za studena, tak pry trochu ohrat hlavu chvili volnobehu.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
vymena svicek na b5244s
zrejme uz tak nekdo uvazoval prede mnou, protoze na treti svicce jsem ukroutil svicak. drzely tam jako prase, za studena vubec nebyla sance s tim hnout. prostredni jsem mordoval ven takovym zpusobem, ze uz jsem premejslel, kde bych sehnal novou hlavu.Ing.Magor píše:Jinak zajímavý myšlení, takhle nad tim uvažovat by mě nenapadlo...
po vymene subjektivne trochu tissi motor - ale to je mozna placebo, lepsi volnobeh, ten je znatelnej. ale zajimava vec - se starejma svickama kdyz jsem tomu na 2ku nalozil plnej, tak kolem 4500ot bylo takovy citelny zvyseni zatahu, ted to tahne linearne stale stejne az do 6000ot.
jinak ty vyndany vypadaly takhle, dost cerny, saze nebo co to je se z toho loupalo - nevim jestli jsou jeste ok nebo uz ko.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14362
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
vymena svicek na b5244s
Subjektivně řečeno - jsou opálený jako prase.
Takže KO.


_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé