t5 do 2400ot mrtvo?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 147
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70II T5
t5 do 2400ot mrtvo?
Chtěl bych se zeptat těch co mají S60/V70II T5 jak jim auto táhne v nízkých otáčkách? Když to srovnam s S40 T4 tak mi to pocitově přijde hrozná bída. zhruba do 2000ot u T5 úplně mrtvo, pak lehký probuzení a velkej záběr od 2400ot. Takže když to nemám vytočený kolem 3000 tak mi to přijde, jak obyč dvoulitr. U T4 už se to prubudí od 1500, od 2000 silněji zabere a v 2500ot trhá volant z ruky. Tohle bych ale spíš čekal u T5, ale neděje se tak. Auto neprojevuje žádné známky závad, možná je to chování motoru správné...asi jsem od toho čekal víc:)
Naposledy upravil(a) dukemb dne 22 dub 2012 21:18, celkem upraveno 1 x.
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
-
Offline
- Příspěvky: 514
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 9, Krásná Lípa
- Vůz: S80 3.2 '07
t5 do 2400ot mrtvo?
Taky tak.Mě zapne nějak kolem 2200,ale záleží na situaci,a pak mám co dělat abych to udržel na silnici.Je to přemotorovaný.I na 18" kolech,a nových pneu hrabe,nebo svítí proziskluz.
Koukám že si z Prahy.Stav se a porovnáme.
Koukám že si z Prahy.Stav se a porovnáme.
Naposledy upravil(a) lumiere.c dne 22 dub 2012 21:27, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3632
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
x 1
t5 do 2400ot mrtvo?
kup si tdi, to tě kopne do sedačky už na volnoběh 

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
t5 do 2400ot mrtvo?
kupte si atmosféru s automatem - netáhne, netáhne, kolem 4 tis netáhne trochu míň, pak zase netáhne. Nehrabe, protikluz nepotřebuji. 

_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
t5 do 2400ot mrtvo?
t4 ma mensie a LPT turbo nie? t5 ho ma dost velke a na to potrebujest dost spalin aby ho roztocilo.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
t5 do 2400ot mrtvo?
T4 je HPT, ale male - jinak mas pravdu.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
t5 do 2400ot mrtvo?
tak tak, paradoxem je ze i kdyz jsou to v tak velkem aute pocitove otacky o nicem, malokdy nekdo vyjde z krizovatky rychlejc nez ja, a to vyjizdim plynule, nejak to neresim akorat v momentu prerazeni do dvojky poustim plyn a v spetaku za mnou vidim jeste jenom zarazovat jednotky, a ja se valim volnobehem k dalsimu semaforu (samozrejme opat prvnilumiere.c píše:Taky tak.Mě zapne nějak kolem 2200,ale záleží na situaci,a pak mám co dělat abych to udržel na silnici.Je to přemotorovaný.I na 18" kolech,a nových pneu hrabe,nebo svítí proziskluz.
Koukám že si z Prahy.Stav se a porovnáme.




-
Offline
- Příspěvky: 147
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70II T5
t5 do 2400ot mrtvo?
no já teda mam 1čku celkem omezenou (zabere tak do 30kmh pak zvadne), to je tak trochu rozjet a hned řadit dvojku, to tam je 1700ot a než se to doplazí do 2400 tak už mě bere kdejaka sekačka s VTECem:)
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]