...tak se chci zeptat jestli někdo používá tu 2,5tdi stejně a jaký stím má zkušenosti,jestli prostě dává...za každou cenu se ji zbavovat nechci mám ji chvilku a co jsem tu vyčetl tak se V40 netěší veliké oblibě....no uvidíme jak to dopadne

Pověry to nejsou, časté startování, v podstatě nedochází ani k ohřátí na "provozní" teplotu, to motoru opravdu nepřidá. Ale jinak jezdi jak všichni píšou, nic se nestaneselap píše:Co řešíš,sice to asi není idealní stav,ale nic se tomu autu nestane a hlavně Tdi i ve měste bude brát min o 2l míň.Nehledě na to,že stejně většina aut courá po městě a nic se neděje.Nevím co je to za pověry,že ropáci umírají ve městech jak na běžícím páse.
o startovani ani tak nejde jak spise o provozni teplotu na ktere je benzin po 2 couracich kilometrech a drzi si ji statecne i po odstaveni. Znam ale typa kterej rano sadne do TDi ochcavky a nalozi tomu zfleku co to da, a porad mu to i po letech jezdi, sice jak traktor, ale jezdiselap píše:Startováni atd...není to stejný problém i u benzínu?
Presne,moja žena jazdí do práce 1,5km,nákup a späť.Raz za čas ho preženiem,(ideálna cesta na KHL do PopraduHonza píše:To neřeš, normálně jezdi podle potřeby, jen když bude příležitost tak to trochu prožeň.
Studený start je největší zátěž pro motor, jak pro vznětový, tak zážehový, ale ten se rychleji ohřeje. A jezdit v zime krátké trasy bez předehřevu...jistým řešením by bylo nezávislé topeníselap píše:Startováni atd...není to stejný problém i u benzínu?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé