Zaregistroval jsem na tomto foru požadavek na dlouhodobé zkušenosti z 4xx řadou a tak se to pokusím sumarizovat.
Mám 460GLE, 1992, automat, 1,7.
Koupeno u prodejce Škoda v roce 2001 za 92.000 Kč
1 majitel, tachometr 99.800 km, bourané na zadek, po opravě
Prodejce poskytl záruku 6 měsícu na skryté vady.
Technický stav výborný, čerstvě po STK.
Během prvních pár dnů po koupi přestalo fungovat ABS.
Odešel senzor na jednom kole.
Po reklamaci u prodejce, odstraněno v rámci záruky bezplatně.
Později odhalené závady:
- snížená účinnost brzd
- brutální zatékání do zadní části vozu
- opotřebované zadní tlumiče a pružiny
Prvního rok provozu:
Stav tachometru 110.000 km
- výměna kabelu mezi cívkou a rozdělovačem
- výměna oleje
- vyměna předních brzdových kotoučů a celková údržbou brzdového systému
- kolísání otáček a problémy se startovaním.
Závada odstraněna vyměnou vzduchového a palivového filtru
Náklady na opravy 9.700Kč
Druhý rok provozu:
Stav tachometru 120.000 km
- výměna oleje
- výměna zadního a středního dílu výfuku
- odstraněno zatekání do zadní části vozu
- nová baterie
Náklady na opravy 10.500Kč
Třetí rok provozu:
Stav tachometru 127.000 km
- výměna termostatu, prasklé hadice a nemrznoucí směsi
- výměna oleje a oprava ukotvení zrcátka
Náklady na opravy 5.500Kč
Čtvrtý rok provozu:
Stav tachometru 137.000 km
- výměna svíček, problémy se startovanim - neodstraneno
- výměna předních brzdových destiček, zadních tlumičů, pružin, dorazů, oprava úchytů zadního nárazníku, oprava ukotvení zrcátka
- výměna oleje a mlhových světel
-výměna topení a chladicí kapaliny
- výměna levého předního ramene, levého kulového čepu, levé spojovací tyče stabilizátoru, výměna brzdového lanka a seřízení ruční brzdy
Náklady na opravy 40.400Kč
Pátý rok provozu 1/3:
Stav tachometru 140.000 km
- výměna levé přední vynuté pružina (praskla)
- výměna pravého kuloveho čepu
Náklady na opravy 8.300Kč
Souhrn:
První tři roky perfektní ježdění, více méně bez problémů.
Čtvrtý rok průserový.
Jezdí pořát dobře, ale ohromné náklady na udržení ve výborném technickém stavu. Asi jsem troch puntičkář.
Nyní po všech investicích se mi jej nechce prodat, ale jestli to takhle půjde dál, tak bude muset z domu.
Dlouhodobý test 460
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
Dlouhodobý test 460
_________________
V40 2.0i, r.v. 2002, 100kW, automat
Bylo:
460GLE 1.7, r.v.1992, 88kW, automat
V40 2.0i, r.v. 2002, 100kW, automat
Bylo:
460GLE 1.7, r.v.1992, 88kW, automat
-
Offline
- Příspěvky: 19
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dobříš
=D> =D> =D> paráda. výbornej příspěvek.. pokud by se našlo pár dalších, co přidaj svoje zkušenosti, tak je to na článek. to jsou přesně věci, co si chtěl lidi přečíst, když vlezou na náš web/fórum.. technický specifikace najdou i na stránkách výrobce a návody na opravu nevyužije každej (leckdo je levej jako já, i když mě to zajímá, tak lítám s každou blbinou za marrou)
_________________
jva1
V70-III 2.4D, 120kW, man, 2008, 130.000-361.000km
Volvo V70-I 2.5TDI, 103kW, man., 1997, 134.000-336.336km
bylo: Volvo 740GLT combi, man., 1989, 196.000km-220.000km
jva1
V70-III 2.4D, 120kW, man, 2008, 130.000-361.000km
Volvo V70-I 2.5TDI, 103kW, man., 1997, 134.000-336.336km
bylo: Volvo 740GLT combi, man., 1989, 196.000km-220.000km
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 5
-
Offline
- Příspěvky: 19
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dobříš
no, mohl, ale ten horizont bude krátkej. já jí koupil v srpnu (2005).
ve zkratce.
dotaženo z rakouska po 3 majitelích, opticky nic moc, nechovali se k tomu autu moc ohleduplně.
najeto 134tis., před rozvodama.
opravy po koupi: rozvody, 1 naštíplá kladka klíňáku, prachovky na ramenech nápravy, silentbloky motoru, svítila kontrolka lambdy (po dlouhém hledání se ukázal přeseknutej kabel)
zbývající opravy: zámky - první série byla vadná a minulí majitelé to nenechali zdarma vyměnit, takže když vezmu za kliku, tak to občas nejde otevřít, dál zbývá přidělat mikrofon od HF na opěrku hlavy jak byl.
následné vady: v zimě nic moc nestartuje, teď se řeší, už je to snad lepší. objevila se vůle na přední nápravě, taky se momentálně řeší.
subjektivní dojem: po přestupu ze 740 estate - daleko živější, daleko lepší jízdní vlastnosti, lepší výbava a bezpečnost, menší vnitřní prostor (jak kufr tak zadní sedadla). a poloviční spotřeba (7xx benzín 11l, V70 tdi 7l)
kupní cena: 200.000,-
(teď nevím, kam by tohle vlastně patřilo.. asi bych to měl spíš přesunout někam na osobní stránku)
ve zkratce.
dotaženo z rakouska po 3 majitelích, opticky nic moc, nechovali se k tomu autu moc ohleduplně.
najeto 134tis., před rozvodama.
opravy po koupi: rozvody, 1 naštíplá kladka klíňáku, prachovky na ramenech nápravy, silentbloky motoru, svítila kontrolka lambdy (po dlouhém hledání se ukázal přeseknutej kabel)
zbývající opravy: zámky - první série byla vadná a minulí majitelé to nenechali zdarma vyměnit, takže když vezmu za kliku, tak to občas nejde otevřít, dál zbývá přidělat mikrofon od HF na opěrku hlavy jak byl.
následné vady: v zimě nic moc nestartuje, teď se řeší, už je to snad lepší. objevila se vůle na přední nápravě, taky se momentálně řeší.
subjektivní dojem: po přestupu ze 740 estate - daleko živější, daleko lepší jízdní vlastnosti, lepší výbava a bezpečnost, menší vnitřní prostor (jak kufr tak zadní sedadla). a poloviční spotřeba (7xx benzín 11l, V70 tdi 7l)
kupní cena: 200.000,-
(teď nevím, kam by tohle vlastně patřilo.. asi bych to měl spíš přesunout někam na osobní stránku)
_________________
jva1
V70-III 2.4D, 120kW, man, 2008, 130.000-361.000km
Volvo V70-I 2.5TDI, 103kW, man., 1997, 134.000-336.336km
bylo: Volvo 740GLT combi, man., 1989, 196.000km-220.000km
jva1
V70-III 2.4D, 120kW, man, 2008, 130.000-361.000km
Volvo V70-I 2.5TDI, 103kW, man., 1997, 134.000-336.336km
bylo: Volvo 740GLT combi, man., 1989, 196.000km-220.000km
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
Tady je čtvrtý rok podrobně:
Stav tachometru 137.000 km
- výměna svíček, problémy se startovanim - neodstraněno
(poprvé se vyskytl problém se startováním, ale závada se na potvoru neobjevila). Analyza problemu, vyměna svíček 1.100 Kč
- výměna předních brzdových destiček, zadních tlumičů, pružin, dorazů, oprava úchytů zadního nárazníku, oprava ukotvení zrcátka
(pri plně obsazeném vozu už jsem tahal zadek skoro po zemi) Bylo nutné vyměnit vše výše zmíněné. 17.900 Kč
- výměna oleje a mlhových světel (měl jsem rozbité skla mlhovek, koupil jsem jiné ale bylo je nutne repasovat-volvo dávalo do 4xx každý rok jiné díly) 3.400 Kč
-výměna topení a chladicí kapaliny
Prakl mi radiator topeni a chladící kapalina mi tekla dost brutálně do interieru, musel se vyměnit. 7.300 Kč
- výměna levého předního ramene, levého kulového čepu, levé spojovací tyče stabilizátoru, výměna brzdového lanka a seřízení ruční brzdy
Dvakrát mě vyrazili z STK, tohle všechno jsem musel vyměnit abych prošel. 10.700
Suma sumárum to skutečně dělalo dohromady 40.400Kč
Stav tachometru 137.000 km
- výměna svíček, problémy se startovanim - neodstraněno
(poprvé se vyskytl problém se startováním, ale závada se na potvoru neobjevila). Analyza problemu, vyměna svíček 1.100 Kč
- výměna předních brzdových destiček, zadních tlumičů, pružin, dorazů, oprava úchytů zadního nárazníku, oprava ukotvení zrcátka
(pri plně obsazeném vozu už jsem tahal zadek skoro po zemi) Bylo nutné vyměnit vše výše zmíněné. 17.900 Kč
- výměna oleje a mlhových světel (měl jsem rozbité skla mlhovek, koupil jsem jiné ale bylo je nutne repasovat-volvo dávalo do 4xx každý rok jiné díly) 3.400 Kč
-výměna topení a chladicí kapaliny
Prakl mi radiator topeni a chladící kapalina mi tekla dost brutálně do interieru, musel se vyměnit. 7.300 Kč
- výměna levého předního ramene, levého kulového čepu, levé spojovací tyče stabilizátoru, výměna brzdového lanka a seřízení ruční brzdy
Dvakrát mě vyrazili z STK, tohle všechno jsem musel vyměnit abych prošel. 10.700
Suma sumárum to skutečně dělalo dohromady 40.400Kč
_________________
V40 2.0i, r.v. 2002, 100kW, automat
Bylo:
460GLE 1.7, r.v.1992, 88kW, automat
V40 2.0i, r.v. 2002, 100kW, automat
Bylo:
460GLE 1.7, r.v.1992, 88kW, automat
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
Mít takhle zdokumentovaný naše miláčky všichni, to by se psaly hodnocení. A jak by byly objektivní. Tondo SMEKÁM.
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
-
Offline
- Příspěvky: 289
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Vůz: C 70
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
Bídáku máš stále zájem? Nyní je ta moje 460 k mání.bidak píše:velice pekne zpracovane!!!
prosim jeste na tom aute zamakej, nasyp do nej nejake korunky a za 2 roky to od Tebe koupim
Mimo výčet oprav jsem ještě vyměnil cívku a uhlíky. Najeto 142.000 km, Cena 39.000 Kč.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V40 2.0i, r.v. 2002, 100kW, automat
Bylo:
460GLE 1.7, r.v.1992, 88kW, automat
V40 2.0i, r.v. 2002, 100kW, automat
Bylo:
460GLE 1.7, r.v.1992, 88kW, automat
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé