Na jednom valci mam nasledujuci problem:
Namonoval som novy vstrekovac + novy tepelny stit a cez zavit v hlave mi vyteka nafta a evidentne unika aj tlak (vidiet bublinky v unikajucej nafte) Vymontovanie po kratkej prevadzke ukazalo, ze vstrekovacia tryska je od sadzi aj tam, kde by pri spravne tesniacom tepelnom stite nemala byt.
Vyzera to tak, ze je netesnost medzi tepelnym stitom a dosadacim lozkom v hlave.
Co s tym ? Da sa to niecim utesnit ?
D24T - Tecuci vstrek
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#1 D24T - Tecuci vstrek
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 100
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liptovský Mikuláš
- Vůz: 960 D24TIC, 960 B6304S EXECUTIVE
- Bydliště: Liptovský Mikuláš
#2 D24T - Tecuci vstrek
Nafta ti skor steka ako vyteka, bud popri trubke, alebo z drziaka trysky....potom po drziaku steka do zavitu medzi hlavu a drziak trysky a netesnost medzi drziakom a hlavou popri podlozke ti sposobuje bublinkovanie.Sergej píše:Na jednom valci mam nasledujuci problem:
Namonoval som novy vstrekovac + novy tepelny stit a cez zavit v hlave mi vyteka nafta a evidentne unika aj tlak (vidiet bublinky v unikajucej nafte) Vymontovanie po kratkej prevadzke ukazalo, ze vstrekovacia tryska je od sadzi aj tam, kde by pri spravne tesniacom tepelnom stite nemala byt.
Vyzera to tak, ze je netesnost medzi tepelnym stitom a dosadacim lozkom v hlave.
Co s tym ? Da sa to niecim utesnit ?
Najskor skontrolovat tesnost drziaku trysky a pri zakladani sa pohrat s trubkou, aby pekne dosadla na kuzel drziaka, aby netiekla nafta.
Poriadne vycistit dosadaciu plochu v hlave a aj zavit v nej (aceton, handra, aby zostal cisty hlinik). Poriadne vycistit zavit drziaku trysky, aj dno a skontrolovat ho, ci nie je poskodene. Skusit ci ide dobre drziak zakrutit do hlavy, mal by ist lahko rukou. Drziak dotahovat momentom 70 Nm, nie o moc viac, lebo sa moze poskodit podlozka. Vzdy zakladat iba novu tesniacu podlozku a pozor pri polohe, aby nebola opacne... kuzelom dole....
_________________
Volvo 960 D24 TIC r.v.92...Volvo 960 executive B6304S r.v.93...
Volvo 960 D24 TIC r.v.92...Volvo 960 executive B6304S r.v.93...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#3 D24T - Tecuci vstrek
Tak unik nafty je skutocne z prepadovej hadicky.
Vycistenie zavitu v hlave aj dosadacej plochy som robil, nasrobovat ide vstrekovac lahko. Skusim este dat iny drziak trysky, pripadne vymenit vstrekovace medzi sebou.
Vycistenie zavitu v hlave aj dosadacej plochy som robil, nasrobovat ide vstrekovac lahko. Skusim este dat iny drziak trysky, pripadne vymenit vstrekovace medzi sebou.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 652 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od M4jky
-
- 42 Odpovědi
- 3973 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dumi.cz
-
- 50 Odpovědi
- 3057 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 11oxo
-
- 18 Odpovědi
- 2377 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci
-
- 27 Odpovědi
- 1235 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej