Volvo XC70 2.4T + Prins VSI
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 35
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Vrané nad Vltavou
#1 Volvo XC70 2.4T + Prins VSI
Tak jsem do teď půl hodiny smolil text až mi najednou počítač napsal, že sorry, ale tuto relaci musím ukončit... takže vše je v wc
Od začátku - chtěl jsem pochválit p. Outratu greenfuel.cz za dobře odvedenou práci, laskavý, vstřícný a rychlý přístup bez zbytečného otálení. Po telefonu jsem se s ním poradil - i s p. Rezkem (smartoil) a auto k němu do Brna odvezl. Tam mi vytsvětlil, co a jak musí udělat, co mám udělat já - prakticky nic jen už "vypadnout", abych ho nezdržoval od práce, chci-li to mít pozítří hotové Ne, byl velmi milý. Dostal jsem na cestu příručku Prins v češtině, abych se v autobuse do Pha nenudil a odešel na šalinu jedoucí do centra Brna. Tó samó šalinó jsem se o 2 dny později vrátil na místo, kde jsem svého nového oře - SEVEŘANA zanechal. V autě na mě čekaly všechny dokumenty i plná nádrž I já předal vše potřebné, nasedl a vyjel z5 k matičce Praze. Cestou jsem pozoroval, zda-li poznám, že to jede na plyn nebo na benzín, ale byl jsem zklamán - nic jsem nepoznal. Možná je to na výkonu auta trochu znát, ale abych to poznal jsem měl od koupě seveřana a tudíž jízdy jen benzín pouze 10dní. To jsem se s ním ještě ani pořádně nezžil...
Zatím mám najeto jen 2700km, takže na nějaké soudy není příliš zkušenností. Nicméně jednou už jsem myslel, že se něco děje, ale to jen došlo palivo, tak to na mě bzzzučelo...
Co se spotřeby týče, tak tu vychytat přesně je celkem problém neb každá pumpa má jiný tlak a ne všude si to můžu načepovat sám - tedy až do úplného zastavení - i přes to divné vrrrrrčení... Nicméně dle nějakých propočtů a zapisování si počtu ujetých km na benzín to vychází na cca 13,3l LPG. Ale ta spotřeba benzínu je teď cca 18l neb je používán jen na rozjezdy a zahřátí, pak se to přepne automaticky na LPG. Z toho mi vyplívá, že jezdím za cca 2,32kč na 1km něco za to béňo, ale když to spočtu dohromady tak mi vychází cca 3kč na km, což se mi zdá hodně, ale musím to ještě změřit přesněji.
Nicméně, když jsem s autem přijel do Volvo servisu nebo jsem se zmínil před pravověrným volvistou, že mám plyn, tak mě všichni poslali do kamen, tam že ten plyn patří a ne do auta
Já stále doufám, že Seveřan mě ve štychu nenechá a já s ním najezdím hezkou řádku km a zárověň tu naši Zemi trochu ochráním
doufám, že přesvědčím některé zarytce, že ekologické palivo=green fuel je správná cesta.
Od začátku - chtěl jsem pochválit p. Outratu greenfuel.cz za dobře odvedenou práci, laskavý, vstřícný a rychlý přístup bez zbytečného otálení. Po telefonu jsem se s ním poradil - i s p. Rezkem (smartoil) a auto k němu do Brna odvezl. Tam mi vytsvětlil, co a jak musí udělat, co mám udělat já - prakticky nic jen už "vypadnout", abych ho nezdržoval od práce, chci-li to mít pozítří hotové Ne, byl velmi milý. Dostal jsem na cestu příručku Prins v češtině, abych se v autobuse do Pha nenudil a odešel na šalinu jedoucí do centra Brna. Tó samó šalinó jsem se o 2 dny později vrátil na místo, kde jsem svého nového oře - SEVEŘANA zanechal. V autě na mě čekaly všechny dokumenty i plná nádrž I já předal vše potřebné, nasedl a vyjel z5 k matičce Praze. Cestou jsem pozoroval, zda-li poznám, že to jede na plyn nebo na benzín, ale byl jsem zklamán - nic jsem nepoznal. Možná je to na výkonu auta trochu znát, ale abych to poznal jsem měl od koupě seveřana a tudíž jízdy jen benzín pouze 10dní. To jsem se s ním ještě ani pořádně nezžil...
Zatím mám najeto jen 2700km, takže na nějaké soudy není příliš zkušenností. Nicméně jednou už jsem myslel, že se něco děje, ale to jen došlo palivo, tak to na mě bzzzučelo...
Co se spotřeby týče, tak tu vychytat přesně je celkem problém neb každá pumpa má jiný tlak a ne všude si to můžu načepovat sám - tedy až do úplného zastavení - i přes to divné vrrrrrčení... Nicméně dle nějakých propočtů a zapisování si počtu ujetých km na benzín to vychází na cca 13,3l LPG. Ale ta spotřeba benzínu je teď cca 18l neb je používán jen na rozjezdy a zahřátí, pak se to přepne automaticky na LPG. Z toho mi vyplívá, že jezdím za cca 2,32kč na 1km něco za to béňo, ale když to spočtu dohromady tak mi vychází cca 3kč na km, což se mi zdá hodně, ale musím to ještě změřit přesněji.
Nicméně, když jsem s autem přijel do Volvo servisu nebo jsem se zmínil před pravověrným volvistou, že mám plyn, tak mě všichni poslali do kamen, tam že ten plyn patří a ne do auta
Já stále doufám, že Seveřan mě ve štychu nenechá a já s ním najezdím hezkou řádku km a zárověň tu naši Zemi trochu ochráním
doufám, že přesvědčím některé zarytce, že ekologické palivo=green fuel je správná cesta.
- Přílohy
-
- MyFile 11.jpg (57.35 KiB) Zobrazeno 4355 x
-
- MyFile 10.jpg (76.49 KiB) Zobrazeno 4355 x
-
- MyFile 12.jpg (46.66 KiB) Zobrazeno 4355 x
-
- MyFile 8.jpg (51.16 KiB) Zobrazeno 4355 x
-
- MyFile 7.jpg (66.07 KiB) Zobrazeno 4355 x
-
- MyFile 6.jpg (49.21 KiB) Zobrazeno 4355 x
-
- MyFile 4.jpg (62.47 KiB) Zobrazeno 4355 x
-
- MyFile 2.jpg (78.74 KiB) Zobrazeno 4355 x
_________________
XC 70 AWD 2.4 jako nové :-) + PRINS VSI - Greenfuel.cz
Land Rover Discovery III 4.4. + LPG Prins
was:
SAAB 9000 Aero Maptun Stage 1- 200kw/280hp
SAAB 9-3 sport coupe 2.0t Aero packet
Opel Corsa 1.4i
XC 70 AWD 2.4 jako nové :-) + PRINS VSI - Greenfuel.cz
Land Rover Discovery III 4.4. + LPG Prins
was:
SAAB 9000 Aero Maptun Stage 1- 200kw/280hp
SAAB 9-3 sport coupe 2.0t Aero packet
Opel Corsa 1.4i
#2 Volvo XC70 2.4T + Prins VSI
ty jo, co to mas za drevennu foliu v introsi?
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#3 Volvo XC70 2.4T + Prins VSI
Líbí se mi, že si vyhráli i s tím ukazatelem do panelu, to taky není jen tak, to rozdělat, pěkné
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#4 Volvo XC70 2.4T + Prins VSI
Taky se mi to líbí. Já to mám nalevo vepředu u řadičky. Což je sice ergonomicky funkční, ale vedle těch origo čudlíků to vypadá líp.jou81 píše:Líbí se mi, že si vyhráli i s tím ukazatelem do panelu
Apropo, co ta sranda komplet stála?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
#5 Volvo XC70 2.4T + Prins VSI
hlavne je podtim datova desticka ja to tam chtel taky ale muselo by tam byt auto o den diljou81 píše:Líbí se mi, že si vyhráli i s tím ukazatelem do panelu, to taky není jen tak, to rozdělat, pěkné
jinak vstrikovace chycene na liste vypadaji skvele ale funkcne to neni nic moc co jsem prosel infa o vstrikovacich tak by uplne nejlepsi bylo je mit primo zarazene v motoru ale to nejde kazdopadne by ta vzdalenost mnela byt co nejmensi
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
#6 Volvo XC70 2.4T + Prins VSI
Tak ono záleží za kolik tankuješ plyn ? Mě vychází spotřeba kolem 11 litrů,teď v zimě do těch 12 a při tankování litru za 15,5 to je někde kolem 1,70-1,80 na 1km. + Benzin a jsme někde kolem 2 kč/km.... 3 kč se mi zdá nějak sakra hodně.....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
#7 Volvo XC70 2.4T + Prins VSI
ja jezdim za 15 a vychazi to na 2,2kc kilo metrTUNER píše:Tak ono záleží za kolik tankuješ plyn ? Mě vychází spotřeba kolem 11 litrů,teď v zimě do těch 12 a při tankování litru za 15,5 to je někde kolem 1,70-1,80 na 1km. + Benzin a jsme někde kolem 2 kč/km.... 3 kč se mi zdá nějak sakra hodně.....
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 35
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Vrané nad Vltavou
#8 Volvo XC70 2.4T + Prins VSI
Já mám ale automat a tankuju za 17,50-90. Nevím kde jinde tankovat levně,ale aby to nebyl shit plyn. Hlavně mě zarazila ta spotřeba benzínu - když to vezmu logicky, tak to asi tak bude neb je to fakt jen na zahřátí motoru. Jináč koukal jsem na tu tvou kááru a je to krasavec- ocen blue je nádhera:-)TUNER píše:Tak ono záleží za kolik tankuješ plyn ? Mě vychází spotřeba kolem 11 litrů,teď v zimě do těch 12 a při tankování litru za 15,5 to je někde kolem 1,70-1,80 na 1km. + Benzin a jsme někde kolem 2 kč/km.... 3 kč se mi zdá nějak sakra hodně.....
_________________
XC 70 AWD 2.4 jako nové :-) + PRINS VSI - Greenfuel.cz
Land Rover Discovery III 4.4. + LPG Prins
was:
SAAB 9000 Aero Maptun Stage 1- 200kw/280hp
SAAB 9-3 sport coupe 2.0t Aero packet
Opel Corsa 1.4i
XC 70 AWD 2.4 jako nové :-) + PRINS VSI - Greenfuel.cz
Land Rover Discovery III 4.4. + LPG Prins
was:
SAAB 9000 Aero Maptun Stage 1- 200kw/280hp
SAAB 9-3 sport coupe 2.0t Aero packet
Opel Corsa 1.4i
#9 Volvo XC70 2.4T + Prins VSI
Díky
Jinak spotřeba 13 je ok,jen holt ta vyší cena je taky znát. Já přes zimu každej den zapínam bufíka,protože jsem si spočítal,že mi vyjde levněji na 15 -20 min před odjezdem zapnout nezávislé topení (který má psanou spotřebu 0,6l/hodinu) a pak vyrazit rovnou na LPG,než když jedu 2-4 km než se motor prohřeje a přepne na LPG. Studený motory žerou nejvíc,takže spotřeba na těch prvních pár km je klidně těch 18 litrů/100 km což je třeba 0,5-0,75 litru než přepne. To je prostě normální. Za další tim i motoru pomůžu,že nestartuju a nejezdim s uplně studenym,ale už se zahřátym.
Jinak spotřeba 13 je ok,jen holt ta vyší cena je taky znát. Já přes zimu každej den zapínam bufíka,protože jsem si spočítal,že mi vyjde levněji na 15 -20 min před odjezdem zapnout nezávislé topení (který má psanou spotřebu 0,6l/hodinu) a pak vyrazit rovnou na LPG,než když jedu 2-4 km než se motor prohřeje a přepne na LPG. Studený motory žerou nejvíc,takže spotřeba na těch prvních pár km je klidně těch 18 litrů/100 km což je třeba 0,5-0,75 litru než přepne. To je prostě normální. Za další tim i motoru pomůžu,že nestartuju a nejezdim s uplně studenym,ale už se zahřátym.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#10 Volvo XC70 2.4T + Prins VSI
ono to asi není o tom, co je levnější, ale co víc hoví motoru. Mít bufíka, tak mi jedno, že to je v zimě dražší, ale motoru to prospěje a navíc mám teplý auto
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
#11 Volvo XC70 2.4T + Prins VSI
vcem prospeje votoru to ze je pri startu teplyhayney píše:ono to asi není o tom, co je levnější, ale co víc hoví motoru. Mít bufíka, tak mi jedno, že to je v zimě dražší, ale motoru to prospěje a navíc mám teplý auto
rozdil v zivotnosti motoru je v tomto pripade velice nepatrny
kdyby studene starty nejak poskozovaly motory tak by bufiky mnela vsechna auta nehlede na znacko a vybavu
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 200
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Tachov
- Vůz: V850 T5
#12 Volvo XC70 2.4T + Prins VSI
Až tak úplnou pravdu nemáš,každý motor když je studený tak není v provozním režimu a tudíž se daleko více opotřebovává. Myslím že nejhorších je prvních 5km. A dělat do aut bufíka je taky hodně o ceně . Takže je mívají drahá auta a taky kde je to zapotřebí např seveřani. Jinak mám taky LPG mám s ním najeto tak 4tis km a naprostá pohoda. Náklady na palivo zhruba 2kč/km. Hodně jezdím tak počítám že za půl roku mám LPG zaplaceno.scoff píše:vcem prospeje votoru to ze je pri startu teplyhayney píše:ono to asi není o tom, co je levnější, ale co víc hoví motoru. Mít bufíka, tak mi jedno, že to je v zimě dražší, ale motoru to prospěje a navíc mám teplý auto
rozdil v zivotnosti motoru je v tomto pripade velice nepatrny
kdyby studene starty nejak poskozovaly motory tak by bufiky mnela vsechna auta nehlede na znacko a vybavu
_________________
VOLVO 850 T5
VOLVO 850 T5
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#13 Volvo XC70 2.4T + Prins VSI
no. když slyším můj motor, jak se chová, když ho ted startuju, tak o výhodách startování teplého motoru nepochybuju...
... a jinak k tomu ukazateli, proč je potřeba mít ho takhle na očích? já osobně bych ho zabudoval někam, kam se na něj můžu podívat, když budu chtít
... a jinak k tomu ukazateli, proč je potřeba mít ho takhle na očích? já osobně bych ho zabudoval někam, kam se na něj můžu podívat, když budu chtít
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
#14 Volvo XC70 2.4T + Prins VSI
severani parkujou v garazi a pokud nemaj bufika tak maji zasuvku na aute a v aute el topidlohombredavid píše:
Až tak úplnou pravdu nemáš,každý motor když je studený tak není v provozním režimu a tudíž se daleko více opotřebovává. Myslím že nejhorších je prvních 5km. A dělat do aut bufíka je taky hodně o ceně . Takže je mívají drahá auta a taky kde je to zapotřebí např seveřani. Jinak mám taky LPG mám s ním najeto tak 4tis km a naprostá pohoda. Náklady na palivo zhruba 2kč/km. Hodně jezdím tak počítám že za půl roku mám LPG zaplaceno.
pripadne topnou tyc ale tech je malo starosi to mivaji
a maly dotaz k cemu je mi bufik kdz zmrzne nafta ????
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#15 Volvo XC70 2.4T + Prins VSI
pak je ti bufík k prdu, ale jde o to před zimou vyměnit palivový filtr, tankovat nějakou normální naftu a aditivovat ji. Tak to dělám já a neměl jsem problém. Ale asi kdyby to šlo ještě níž, tak pak bych mluvil jinak...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
#16 Volvo XC70 2.4T + Prins VSI
a baterce to asi taky az tak neprida kdyz v -30 zivi bufika a pak potrebuje jeste silu na start a na studene starty jsou primo pripravky do oleje takze v tom bych taky problem nevidelhayney píše:pak je ti bufík k prdu, ale jde o to před zimou vyměnit palivový filtr, tankovat nějakou normální naftu a aditivovat ji. Tak to dělám já a neměl jsem problém. Ale asi kdyby to šlo ještě níž, tak pak bych mluvil jinak...
ale zpet k tematu
uz jsem to tu jednou daval bufik ale na plyn ale dodnes nevim na jakou fazi to funguje jestli na plynou nebo kapalnou a vychazelo na polovinu co klasicky buf spis jsem u toho videl jeste vyhodu v tom že to vyhrivalo primo auto a ne motor
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#17 Volvo XC70 2.4T + Prins VSI
nesouhlasím a nesouhlasím
baterku můžeš dobíjet a navíc si bufík hlídá, aby zbyla energie pro startování.
Ale už toho nechme, každý má svojí pravdu
o čem že to vlastně je...jo LPG
co známé podpalování ventilů? řeší se to nějak?
baterku můžeš dobíjet a navíc si bufík hlídá, aby zbyla energie pro startování.
Ale už toho nechme, každý má svojí pravdu
o čem že to vlastně je...jo LPG
co známé podpalování ventilů? řeší se to nějak?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
#18 Volvo XC70 2.4T + Prins VSI
ted jsem videl v50 2,0 D s podpalenym ventylem tak nevim a žeby lpg podpalovalo ventyly to se mi taky nezda
kazdopadne lpg je skvela varianta pro benzinove motory se stejnymi naklady na provoz jako ty naftove jako ty naftove
kazdopadne lpg je skvela varianta pro benzinove motory se stejnymi naklady na provoz jako ty naftove jako ty naftove
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
#19 Volvo XC70 2.4T + Prins VSI
Podpalování ventilů u LPG - řeší se to přimazáváním Flash lube viz. : http://www.ochranamotoru.cz/flashlube-ochrana-motoru-problem-lpg-cng-prestavba-na-lpg.php
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 83
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kostice
- Vůz: Xc90 2005 d5 Chip 146kW
- Bydliště: Kostice
- Kontaktovat uživatele:
#20 Volvo XC70 2.4T + Prins VSI
Flash hube a podpalovani ventilu je jen masteni makovic.je to na odrazeni zajmu od prestaveb a jezdeni na Ba jinak. Pokud mate strach a chcete primazavat tak to za vas resi samotne systemy lpg protoze po kazdem startu se jede min 1 km na Ba nez se to ohreje
tot vse
A vitej mezi nami co jezdime na plynnou ropu. Lpg
tot vse
A vitej mezi nami co jezdime na plynnou ropu. Lpg
_________________
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 35
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Vrané nad Vltavou
#21 Volvo XC70 2.4T + Prins VSI
To tam bylo už od předchozího majitele a dolů to půjde asi blbě...lakio píše:ty jo, co to mas za drevennu foliu v introsi?
Taky se mi to nelíbí, ale co mám dělat...
_________________
XC 70 AWD 2.4 jako nové :-) + PRINS VSI - Greenfuel.cz
Land Rover Discovery III 4.4. + LPG Prins
was:
SAAB 9000 Aero Maptun Stage 1- 200kw/280hp
SAAB 9-3 sport coupe 2.0t Aero packet
Opel Corsa 1.4i
XC 70 AWD 2.4 jako nové :-) + PRINS VSI - Greenfuel.cz
Land Rover Discovery III 4.4. + LPG Prins
was:
SAAB 9000 Aero Maptun Stage 1- 200kw/280hp
SAAB 9-3 sport coupe 2.0t Aero packet
Opel Corsa 1.4i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 35
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Vrané nad Vltavou
#22 Volvo XC70 2.4T + Prins VSI
Mám takovej pocit, že já tam nezávislý topení nemám. Jak se to pozná- je tam někde spešl ovládání nebo tsoo? Dík a sorry za mou neznalostTUNER píše:Díky
Jinak spotřeba 13 je ok,jen holt ta vyší cena je taky znát. Já přes zimu každej den zapínam bufíka,protože jsem si spočítal,že mi vyjde levněji na 15 -20 min před odjezdem zapnout nezávislé topení (který má psanou spotřebu 0,6l/hodinu) a pak vyrazit rovnou na LPG,než když jedu 2-4 km než se motor prohřeje a přepne na LPG. Studený motory žerou nejvíc,takže spotřeba na těch prvních pár km je klidně těch 18 litrů/100 km což je třeba 0,5-0,75 litru než přepne. To je prostě normální. Za další tim i motoru pomůžu,že nestartuju a nejezdim s uplně studenym,ale už se zahřátym.
_________________
XC 70 AWD 2.4 jako nové :-) + PRINS VSI - Greenfuel.cz
Land Rover Discovery III 4.4. + LPG Prins
was:
SAAB 9000 Aero Maptun Stage 1- 200kw/280hp
SAAB 9-3 sport coupe 2.0t Aero packet
Opel Corsa 1.4i
XC 70 AWD 2.4 jako nové :-) + PRINS VSI - Greenfuel.cz
Land Rover Discovery III 4.4. + LPG Prins
was:
SAAB 9000 Aero Maptun Stage 1- 200kw/280hp
SAAB 9-3 sport coupe 2.0t Aero packet
Opel Corsa 1.4i
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#24 Volvo XC70 2.4T + Prins VSI
scoffe, ptáš se proč bufíka, načež si v dalšim příspěvku sám odpovíš elektrickou spirálou.
Ohřátej motor se líp startuje, starter nepřekonává tuhej olej, dřív se motor maže, čerpadlu netrvá tejden než tuhej olej dotlačí kam je potřeba. Z prvního plyne rychlejší start, a jelikož to chytí dřív, tak to tolik nevycucá baterku, a bufík s 30-50W toho za 10 minut vycucá 5-8Wh. Startér za 10s startování navíc vycucá totéž. Za těch stejnejch 10 minut bufík sežere decku. Studenej motor má o kolik vyšší spotřebu, třeba o dva litry, na těch 5km než se ohřeje to je zase ta decka navíc. ALE jednak lezeš do teplýho a motor netrpí tolik.
Kdybych znal reálný data a necucal si tu čísla z prstu se snahou bejt na "bezpečný straně" odhadu, vyšlo by to výrazněji plus k bufíku.
Rozdíl mezi bufíkem a zásuvkou je v tom, že zásuvka neni všude a při dnešních cenách elektřiny a paliva vyjde vyhřátí auta zhruba nastejno. A bufík je ti k prdu uplně stejně jako spirála, pokud zamrzne nafta, protože topení do nádrže neni uplně optimální, slušně řečeno. Ale tam kde častěji zamrzá nafta lidi jezdí na benzin.
Ohřátej motor se líp startuje, starter nepřekonává tuhej olej, dřív se motor maže, čerpadlu netrvá tejden než tuhej olej dotlačí kam je potřeba. Z prvního plyne rychlejší start, a jelikož to chytí dřív, tak to tolik nevycucá baterku, a bufík s 30-50W toho za 10 minut vycucá 5-8Wh. Startér za 10s startování navíc vycucá totéž. Za těch stejnejch 10 minut bufík sežere decku. Studenej motor má o kolik vyšší spotřebu, třeba o dva litry, na těch 5km než se ohřeje to je zase ta decka navíc. ALE jednak lezeš do teplýho a motor netrpí tolik.
Kdybych znal reálný data a necucal si tu čísla z prstu se snahou bejt na "bezpečný straně" odhadu, vyšlo by to výrazněji plus k bufíku.
Rozdíl mezi bufíkem a zásuvkou je v tom, že zásuvka neni všude a při dnešních cenách elektřiny a paliva vyjde vyhřátí auta zhruba nastejno. A bufík je ti k prdu uplně stejně jako spirála, pokud zamrzne nafta, protože topení do nádrže neni uplně optimální, slušně řečeno. Ale tam kde častěji zamrzá nafta lidi jezdí na benzin.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 35
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Vrané nad Vltavou
#25 Volvo XC70 2.4T + Prins VSI
Děkuju, taky jsem to téma našel a pak prošel. Zjistil jsem, že v našem Seveřanovi nezávislé topení nemáme... Co se dá dělat, snad jen přežít těch pár následujících dní Díky za odkazy
_________________
XC 70 AWD 2.4 jako nové :-) + PRINS VSI - Greenfuel.cz
Land Rover Discovery III 4.4. + LPG Prins
was:
SAAB 9000 Aero Maptun Stage 1- 200kw/280hp
SAAB 9-3 sport coupe 2.0t Aero packet
Opel Corsa 1.4i
XC 70 AWD 2.4 jako nové :-) + PRINS VSI - Greenfuel.cz
Land Rover Discovery III 4.4. + LPG Prins
was:
SAAB 9000 Aero Maptun Stage 1- 200kw/280hp
SAAB 9-3 sport coupe 2.0t Aero packet
Opel Corsa 1.4i
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek