V70 - páčka dálkových světel
- Autor
- Zpráva
#1 V70 - páčka dálkových světel
Poraďte někdo triviální věc. Jak se chová páčka pod volantem, kterou se ovládá svícení dálkových světel. Páčka má 3 polohy .... 1. základní, 2. - světelná houkačka, 3. - zapnutí trvalého svícení dálkových světel. Mě trvalé zapnutí dálkových světel nefunguje a nejsem schopen rozkódovat zda je závada mechanická nebo elektrická. Tzn. dotaz - v jaké poloze má být páčka pro trvalé svícení? Má se po přepnutí do 3. polohy vrátit páčka zpět do 1. nebo se má vrátit jen do 2.
Mě se páčka vrací zpět do 1. polohy a dálková světla zhasnou.
Pokud se vám zdá dotaz stupidní tak ještě přidám, že jsem koupil od Formánka ze Cvikova jinou páčku, vyměnil a stav je stejný. Takže nevím zda jsem vyhodil peníze za vadný kus, nebo není vadný a zrada je někde jinde?
Mě se páčka vrací zpět do 1. polohy a dálková světla zhasnou.
Pokud se vám zdá dotaz stupidní tak ještě přidám, že jsem koupil od Formánka ze Cvikova jinou páčku, vyměnil a stav je stejný. Takže nevím zda jsem vyhodil peníze za vadný kus, nebo není vadný a zrada je někde jinde?
_________________
V70II D5 2002, Ústecký kraj
V70II D5 2002, Ústecký kraj
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#2 V70 - páčka dálkových světel
Co to je za rok (do podpisu) předpokládám II A tam se páčka vrátí do výchozí pozice. Takže hledej relé.padus1 píše:Poraďte někdo triviální věc. Jak se chová páčka pod volantem, kterou se ovládá svícení dálkových světel. Páčka má 3 polohy .... 1. základní, 2. - světelná houkačka, 3. - zapnutí trvalého svícení dálkových světel. Mě trvalé zapnutí dálkových světel nefunguje a nejsem schopen rozkódovat zda je závada mechanická nebo elektrická. Tzn. dotaz - v jaké poloze má být páčka pro trvalé svícení? Má se po přepnutí do 3. polohy vrátit páčka zpět do 1. nebo se má vrátit jen do 2.
Mě se páčka vrací zpět do 1. polohy a dálková světla zhasnou.
Pokud se vám zdá dotaz stupidní tak ještě přidám, že jsem koupil od Formánka ze Cvikova jinou páčku, vyměnil a stav je stejný. Takže nevím zda jsem vyhodil peníze za vadný kus, nebo není vadný a zrada je někde jinde?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
#3 V70 - páčka dálkových světel
Díky za tip, než začnu pátrat kde hledat relé .... kde hledat relé? ... já jen jestli si jsem schopen relé vyměnit sám nebo to zas bude muset do servisu?
_________________
V70II D5 2002, Ústecký kraj
V70II D5 2002, Ústecký kraj
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#4 V70 - páčka dálkových světel
Nemáš třeba auto co svítí tlumenými světly i při poloze nula? V této poloze dálkové nefungují, nedrží.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
#5 V70 - páčka dálkových světel
Myslíš v poloze nula na kruhovém přepínači světel na palubce vlevo od volantu? no tak jestli jsem takovej trotl tak to už je dost .... zkouknu
_________________
V70II D5 2002, Ústecký kraj
V70II D5 2002, Ústecký kraj
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#6 V70 - páčka dálkových světel
Mám 460-ku z Belgie a na nule mi svítí tlumená světla ale dálkovy nejdou, prostě v noci musím zapnout na dvojky ale možná to nebude tvůj případ
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#7 V70 - páčka dálkových světel
pravda pravda, to jsem taky jednou resil na jednom aute
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#8 V70 - páčka dálkových světel
tak to mě zajímá, jak to dopadne, aby to s padusem neseklo
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#9 V70 - páčka dálkových světel
Protože mám nyní páčky dvě zkusil jsem jednu rozebrat. Jednak ze zvědavosti a také proto, že prstencový ovladač zobrazení počítače přepínal nějak divně - tu přepnul, tu nepřepnul, tu přeskočil jednu či dvě položky apod. Očekával jsem, že rozebrání nebude možné, opak byl pravdou, jde to celkem snadno.
1. mírnou silou a opatrným páčením (prsty sem tam) vytáhnout "záslepku" na konci.
2. vytáhnout tlačítko READ z konce, nutno menším šroubováčkem odtlačit plastovou klec hlavní části (tady pozor, na tlačítku je gumový špuntík - bílý a v tlačítku je ještě pružinka)
3. vyjmutí tlačítka RESET mírným tlakem nahoru od páčky, má po stranách dvě západky, ale vyjmutí nečiní problém
4. tohle je tak vše co zvládnete bez rozebrání komplet páčky, pro další rozborku je nutno vytáhnout dva čepy, které jsou z tenkostěnné kovové trubičky o průměru 2,2mm; trubička není celistvá; jak to popsat, určitě to má nějaký strojařský název; tak si představte, že byste vzali pásek plechu, na dvou stranách na něm udělali zuby a pak ten pásek stočili do trubky těmi zuby k sobě a zuby by do sebe zapadly; mě nenapadlo nic lepšího než vzít vrták 2,5mm a vrtnout do trubičky tak aby se vrták "kousnul" a bylo možné trubičku vytáhnout; jednu jsem téměř nepoškodil, druhou jsem ale překroutil
5. na obrázku dole je největší díl, který se odstraněním bližšího čepu uvolní; já odstranil čepy oba, spíš z nevědomosti co který čep drží; teoreticky by stačilo vyndat jen čep blíže konci páčky, ale nevím zdali by pak bylo možné povytáhnout kablík od "základny"
6. pro vyndání hlavního dílu z páčky je potřeba jej uvolnit z kablíku, který je veden od "základny", určitě by nebyl problém díl silou prostě z kablíku (konektoru) vytáhnout, ale pak by bylo nemožné jej zase zpět na konektor připojit; takže jsem ze "základny" kablík odpojil, tak jsem ho mohl povytáhnout ze "základny" a pak už je jeho délka dostatečná k tomu aby bylo možné se k druhému konektoru (zatím skrytému uvnitř páčky) dostat
7. odpojí se kablík od tišťáku v hlavním černém dílu
8. nyní máte v ruce komplet, který už asi zvládnete na prvočinitele rozebrat sami
Můj problém s problematickým přepínáním údajů na palubním počítači byl asi způsoben zanesením kontaktů na tišťáku vazelínou, kterou byl promazán otočný prstýnek. Přebytečnou vazelínu jsem otřel, tišťák vyleštil silichromem.
Páčku jsem zas sestavil. Namísto původních trubičkových čepů jsem z drátu do výpletu kola udělal čepy nové. Naválcovaný závit na drátu je přesně akorát aby se dal do otvoru v páčce těsně zašroubovat. Pro šroubování jsem vyřízl drážku pro šroubovák.
Při demontáži nehrozí že by na vás něco vyskočilo (pružinka apod.)
1. mírnou silou a opatrným páčením (prsty sem tam) vytáhnout "záslepku" na konci.
2. vytáhnout tlačítko READ z konce, nutno menším šroubováčkem odtlačit plastovou klec hlavní části (tady pozor, na tlačítku je gumový špuntík - bílý a v tlačítku je ještě pružinka)
3. vyjmutí tlačítka RESET mírným tlakem nahoru od páčky, má po stranách dvě západky, ale vyjmutí nečiní problém
4. tohle je tak vše co zvládnete bez rozebrání komplet páčky, pro další rozborku je nutno vytáhnout dva čepy, které jsou z tenkostěnné kovové trubičky o průměru 2,2mm; trubička není celistvá; jak to popsat, určitě to má nějaký strojařský název; tak si představte, že byste vzali pásek plechu, na dvou stranách na něm udělali zuby a pak ten pásek stočili do trubky těmi zuby k sobě a zuby by do sebe zapadly; mě nenapadlo nic lepšího než vzít vrták 2,5mm a vrtnout do trubičky tak aby se vrták "kousnul" a bylo možné trubičku vytáhnout; jednu jsem téměř nepoškodil, druhou jsem ale překroutil
5. na obrázku dole je největší díl, který se odstraněním bližšího čepu uvolní; já odstranil čepy oba, spíš z nevědomosti co který čep drží; teoreticky by stačilo vyndat jen čep blíže konci páčky, ale nevím zdali by pak bylo možné povytáhnout kablík od "základny"
6. pro vyndání hlavního dílu z páčky je potřeba jej uvolnit z kablíku, který je veden od "základny", určitě by nebyl problém díl silou prostě z kablíku (konektoru) vytáhnout, ale pak by bylo nemožné jej zase zpět na konektor připojit; takže jsem ze "základny" kablík odpojil, tak jsem ho mohl povytáhnout ze "základny" a pak už je jeho délka dostatečná k tomu aby bylo možné se k druhému konektoru (zatím skrytému uvnitř páčky) dostat
7. odpojí se kablík od tišťáku v hlavním černém dílu
8. nyní máte v ruce komplet, který už asi zvládnete na prvočinitele rozebrat sami
Můj problém s problematickým přepínáním údajů na palubním počítači byl asi způsoben zanesením kontaktů na tišťáku vazelínou, kterou byl promazán otočný prstýnek. Přebytečnou vazelínu jsem otřel, tišťák vyleštil silichromem.
Páčku jsem zas sestavil. Namísto původních trubičkových čepů jsem z drátu do výpletu kola udělal čepy nové. Naválcovaný závit na drátu je přesně akorát aby se dal do otvoru v páčce těsně zašroubovat. Pro šroubování jsem vyřízl drážku pro šroubovák.
Při demontáži nehrozí že by na vás něco vyskočilo (pružinka apod.)
- Přílohy
-
- Náhrada původních "trubičkových" čepů čepy vyrobenými z drátu do výpletu jízdního kola. Naválcovaný závit je tak akorát
- packa_cepy.jpg (89.57 KiB) Zobrazeno 1510 x
Naposledy upravil(a) padus1 dne 01 úno 2012 19:47, celkem upraveno 3 x.
_________________
V70II D5 2002, Ústecký kraj
V70II D5 2002, Ústecký kraj
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#10 V70 - páčka dálkových světel
mám ten stejnej problem a na druhý straně s cyklovačempadus1 píše:Můj problém s problematickým přepínáním údajů na palubním počítači byl asi způsoben zanesením kontaktů na tišťáku vazelínou, kterou byl promazán otočný prstýnek. Přebytečnou vazelínu jsem otřel, tišťák vyleštil silichromem a nyní zbývá jen to zas sestavit dohromady.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#11 V70 - páčka dálkových světel
No vidíš, takže asi netřeba se rozborky bát. Tak mě napadá, že cyklovač mi taky trochu zlobí třeba se do něj mrknu ....
_________________
V70II D5 2002, Ústecký kraj
V70II D5 2002, Ústecký kraj
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#12 V70 - páčka dálkových světel
tak to pěkně natrénuj a já se pak zastavím
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#13 V70 - páčka dálkových světel
Pochválen buď každý kdož osvítí mysl mou.karelvolvo píše:Nemáš třeba auto co svítí tlumenými světly i při poloze nula? V této poloze dálkové nefungují, nedrží.
Díky za tip. Opravdu byla světla přepnuta do 0, a mám to tak že i v této poloze svítí. Stačilo přepnout na "zapnuto" a je vyřešeno.
_________________
V70II D5 2002, Ústecký kraj
V70II D5 2002, Ústecký kraj
#14 V70 - páčka dálkových světel
Vzhledem k výše uvedenému mi přebývá jedna funkční páčka ovládání světel, kdyby měl někdo zájem tak kdyžtak do SZ.
_________________
V70II D5 2002, Ústecký kraj
V70II D5 2002, Ústecký kraj
#15 V70 - páčka dálkových světel
Motivován úspěchem v "opravě" páčky světel pustil jsem se i do páčky stěračů. Jestliže páčka světel byla brnkačka ne tak páčka stěračů. Zvenku vypadají sice prakticky stejně, až na tlačítko RESET, ale vnitřek je dost rozdílný. Pokud nebudete chtít rozebírat tělo páčky tak rozebrání resp. následné složení kruhového ovladače a tlačítka je práce pro gynekologa experta. Problémem je samozřejmě připojovací kablík který je připojen na komplet s tlačítkem a kruhovým ovladačem. Kablík je stejně jako na druhé páčce připojen konektorem. Ale jestliže na páčce světel se dalo ke konektoru dostat skrze otvor tlačítka READ, tady to nejde neb žádný otvor zde není.
Nicméně pojďme na to.
1. Vytáhnout trubičkové čepy (do akuvrtačky vrták 2mm, lehce vrtnout do čepu a vytáhnout, při troše opatrnosti se dá čep vrtnout tak že se vytáhne prakticky bez poškození). Čep blíže tělu drží páčku na těle, čep blíže konci drží celek s tlačítky.
2. Naposledy si rozmyslet zda se na rozebrání raději nevykašlat neb složení bude piplačka.
3. Uvolněný celek s tlačítky tahem ven odpojit od kablíku.
4. Stáhnout šedé ovládací kolečko po odjištění jazýčku.
5. Vyšroubovat šroubek tak aby se uvolnila destička plošného spoje, zatím nevytahovat!
6. Povolením destičky uvolníte čep, který jezdí v otočné bílé kulise takže kulisu je možno stáhnout (po odjištění malého jazýčku).
7. Sundat destičku plošného spoje .... ta moje byla celá zapatlaná vazelínou, takže jsem ji očistil a vyleštil dráhy po kterých jezdí kontakty.
8. Zas to složit dohromady.
9. A teď co s tím konektorem utopeným hluboko uvnitř páky? Konektor je potřeba nějak chytnout aby se na něj dala napojit vyndaná část. Po neúspěchu s přípravky z plechu a drátu jsem skončil u obyčejného silnějšího provázku. Přehodil jsem ho přes konektor v páce, našteloval konektor aby do něj nasazovaná část co nejpřesněji dosedla a pak už jen konektor nacvakl zatáhnutím provázku proti tlačítkové části. Zní to poměrně jednoduše, ale pominuli neúspěšné pokusy s plechem a drátem tak se špagátkem jsem si hrál asi 20min.
Pokud někdo zkoušel rozebrat i hlavní část páky nechť dá vědět jestli na něj vyskákaly pružiny drobné dílky a nebo je to jednoduché? Protože pokud by rozebrání byla brnkačka tak by se uvolnil kablík a onen gynekologický zákrok by nebyl potřeba.
Nicméně pojďme na to.
1. Vytáhnout trubičkové čepy (do akuvrtačky vrták 2mm, lehce vrtnout do čepu a vytáhnout, při troše opatrnosti se dá čep vrtnout tak že se vytáhne prakticky bez poškození). Čep blíže tělu drží páčku na těle, čep blíže konci drží celek s tlačítky.
2. Naposledy si rozmyslet zda se na rozebrání raději nevykašlat neb složení bude piplačka.
3. Uvolněný celek s tlačítky tahem ven odpojit od kablíku.
4. Stáhnout šedé ovládací kolečko po odjištění jazýčku.
5. Vyšroubovat šroubek tak aby se uvolnila destička plošného spoje, zatím nevytahovat!
6. Povolením destičky uvolníte čep, který jezdí v otočné bílé kulise takže kulisu je možno stáhnout (po odjištění malého jazýčku).
7. Sundat destičku plošného spoje .... ta moje byla celá zapatlaná vazelínou, takže jsem ji očistil a vyleštil dráhy po kterých jezdí kontakty.
8. Zas to složit dohromady.
9. A teď co s tím konektorem utopeným hluboko uvnitř páky? Konektor je potřeba nějak chytnout aby se na něj dala napojit vyndaná část. Po neúspěchu s přípravky z plechu a drátu jsem skončil u obyčejného silnějšího provázku. Přehodil jsem ho přes konektor v páce, našteloval konektor aby do něj nasazovaná část co nejpřesněji dosedla a pak už jen konektor nacvakl zatáhnutím provázku proti tlačítkové části. Zní to poměrně jednoduše, ale pominuli neúspěšné pokusy s plechem a drátem tak se špagátkem jsem si hrál asi 20min.
Pokud někdo zkoušel rozebrat i hlavní část páky nechť dá vědět jestli na něj vyskákaly pružiny drobné dílky a nebo je to jednoduché? Protože pokud by rozebrání byla brnkačka tak by se uvolnil kablík a onen gynekologický zákrok by nebyl potřeba.
- Přílohy
-
- Po sejmutí ovládacího kolečka. Bílá kulisa s čepem.
- packa_sterac_01.jpg (98.43 KiB) Zobrazeno 1487 x
-
- Vyjmutý tlačítkový komplet.
- packa_sterac_02.jpg (105.2 KiB) Zobrazeno 1487 x
_________________
V70II D5 2002, Ústecký kraj
V70II D5 2002, Ústecký kraj
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#16 V70 - páčka dálkových světel
Aneb máš auto nakonfigurované na "flexnoll" - viz https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=18058&p=370163#p370163padus1 píše:Pochválen buď každý kdož osvítí mysl mou.karelvolvo píše:Nemáš třeba auto co svítí tlumenými světly i při poloze nula? V této poloze dálkové nefungují, nedrží.
Díky za tip. Opravdu byla světla přepnuta do 0, a mám to tak že i v této poloze svítí. Stačilo přepnout na "zapnuto" a je vyřešeno.
Což je ale konfigurace (dle mého soudu) zcela k ničemu.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 369 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od skulda
-
- 0 Odpovědi
- 463 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ls1
-
- 6 Odpovědi
- 1303 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JardaS
-
- 2 Odpovědi
- 491 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od majklovacz
-
- 10 Odpovědi
- 633 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od zedik