BMW Motorrad
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 531
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
BMW Motorrad
Docela hezké video (nejen) pro lidi "BMW motorrad positive". I když teda osobně mezi ně nepatřím, líbí se mi vztah těch lidí ke značce. http://vimeo.com/33532914
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2376
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
BMW Motorrad
To je nádhera!!!!!
Hend bych měnil za svého Fireblada!
Děkuju za moc hezkou podívanou.
J.
Hend bych měnil za svého Fireblada!

J.
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
BMW Motorrad
Je úplně jedno o kterou se jedná značku, každá má svou historii a všechny staré kousky mají své kouzlo
Akorát té Hondě pořád něco chybí
(mimochodem tohle jsem nevymyslel já, ale psalo se to v Motohousu)




_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2376
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
BMW Motorrad
Dlouho sedlam Hondu, i kdyz jsem jezdil i Suzuki, Moto Guzzi, Yamahu, fichtla, BMW...LukášM píše:Je úplně jedno o kterou se jedná značku, každá má svou historii a všechny staré kousky mají své kouzloAkorát té Hondě pořád něco chybí
![]()
![]()
(mimochodem tohle jsem nevymyslel já, ale psalo se to v Motohousu)
Ano, mozna ji neco chybi, mozna neco z techto hezkych videi, ale jedno ji nechybi jiste a to je dlouholete renome a synonymum japonske spolehlivosti (cti: "vymenis-li na Honde regulator dobijeni, bude ti slouzit naveky!


Ale BMW Motorrad jsou hodne specificky stroje. Duvod, proc o nem basnim a nevlastnim, je samozrejmne konzumni povrchnost a to sice finance... BMW mezi motorkama je proste jako Toyota mezi offroadama. Kuewsky dobry a kuewsky drahy

Naposledy upravil(a) Hájčus dne 31 led 2012 07:58, celkem upraveno 1 x.
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
BMW Motorrad
Napsal si to úplně přesně
Honda funguje skvěle, spolehlivě, vypadá dobře, ale chybí jí fun factor. Já měl možnost se svézt na VF1000R a ta fun/fear factoru měla tolik, že se mi to nelíbilo
Ale to co má BMW popř. Ducati prostě každá značka nemá. Když jsem viděl to šílenství na WDW, tak jsem nemohl uvěřit.
BMW jsou již dostupné, oproti japonské konkurenci pořád drahé, ale rozdíl už není tak propastný jako býval v minulosti. Bohužel mě kromě HP2 nic moc neoslovilo.
Pro mě je úplně nejvíc o emocích Deus
http://au.deuscustoms.com/ Když to vidím, tak bych si nafackoval, že jsem prodal SRX 600 


BMW jsou již dostupné, oproti japonské konkurenci pořád drahé, ale rozdíl už není tak propastný jako býval v minulosti. Bohužel mě kromě HP2 nic moc neoslovilo.
Pro mě je úplně nejvíc o emocích Deus


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 531
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
BMW Motorrad
Mno, to byla chyba prodávat... Ale věděl bych o čtyřkilu na prodej v CZ. Jo, aby se ti líp spalo, tak skoukni tohle: http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_sr_500-4807137LukášM píše:.Pro mě je úplně nejvíc o emocích Deushttp://au.deuscustoms.com/ Když to vidím, tak bych si nafackoval, že jsem prodal SRX 600
Kdybys tomu nerozuměl, tak najeto 0km. Cena? Šílená...
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 531
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
BMW Motorrad
Co se Hondy týče, taky nejsem fanda značky, ale tohle bych si od nich nechal líbit: http://www.google.sk/imgres?q=honda+gb&hl=sk&sa=X&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=lXJcCHTf0Q9tqM:&imgrefurl=http://www.champsclock.com/cyclecollection.htm&docid=M1PjpTh_QYuoAM&imgurl=http://www.champsclock.com/50cc/gb500.jpg&w=1080&h=729&ei=EhEnT7LHKIGF-wb2xZHnCA&zoom=1&iact=rc&dur=246&sig=103425037717430942170&page=1&tbnh=154&tbnw=227&start=0&ndsp=12&ved=1t:429,r:10,s:0&tx=82&ty=115&biw=1152&bih=689
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 1176
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
BMW Motorrad
Když už Hondu, tak pořádnou

O fun factor bych obavu rozhodně neměl
(akorát ten jackpot furt nemůžu trefit...)


O fun factor bych obavu rozhodně neměl

_________________
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
BMW Motorrad
CBX má známej
Když vidím ty přední vidlice jak špejle, tak mám fakt respekt
Kotouče taky super a kupodivu nemá anti-dive system zabraňující ponořování vidlic při brždění, ten už nefungoval ani jako nový 



_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
BMW Motorrad
SRX 400 je už vážně slabé. Já tam měl karburátorový kit a komplet výfuk, na jednoválec to dokázalo uhánět 190 km/h a zábava s tím byla neskutečná. SR500 už je klasika, z toho bych kafáče už nedělalgusto píše: Mno, to byla chyba prodávat... Ale věděl bych o čtyřkilu na prodej v CZ. Jo, aby se ti líp spalo, tak skoukni tohle: http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_sr_500-4807137
Kdybys tomu nerozuměl, tak najeto 0km. Cena? Šílená...

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
BMW Motorrad
Pokud chcete něco co je fakt jiný, tak: http://confederate.com/
Americký V-Twiny moc nemusím, ale tohle je za hranicema všeho, včetně finanční stránky. Jeden kus jsem viděl naživo a to člověk teprv začíná trochu chápat tu cenovku, je to něco co fakt výjimečnýho, a asi nenechá jen tak někoho chladným.. Těžko říct jak se na tom jezdí...
Americký V-Twiny moc nemusím, ale tohle je za hranicema všeho, včetně finanční stránky. Jeden kus jsem viděl naživo a to člověk teprv začíná trochu chápat tu cenovku, je to něco co fakt výjimečnýho, a asi nenechá jen tak někoho chladným.. Těžko říct jak se na tom jezdí...
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
BMW Motorrad
Já ti nevím, také jsem viděl naživo, je to zcela něco vyjímečného, zpracování luxusní, ale nějak mě to netáhne. A za zlomek ceny se dá koupit třeba Voxan, můžeš říct, že je to francouz, ale pro mě má i tak velké kouzlo 

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 158
- Registrován: 17 roků
- Vůz: S80 3.2 Executive
- Bydliště: Karlovy Vary
BMW Motorrad
Od BMW bych chtěl HP2 Sport.. V tý jejich trikoloře. A co se týče Hondy, tak není úplně bez charakteru.. Měl jsem tři roky VTR SP2 Edwards Castrol a ta měla koule jako nadrženej grizly!! Teď mám R1 07, trochu nabuzenou, je ve všech směrech lepší a rychlejší než ta SP2, ale stejne nikdy nedosáhne její image! 

_________________
Volvo S80 3.2 EXECUTIVE MY08
Bylo: S60 2.4i 170ps (2002)
Volvo S80 3.2 EXECUTIVE MY08
Bylo: S60 2.4i 170ps (2002)
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
BMW Motorrad
Nemůžeš porovnávat V2 a V4, to prostě nejde, ještě když mají stejný objem.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 531
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
BMW Motorrad
Co jsem četl testy, tak prý Confederate je na jízdu docela dobrý. Jo, SP2 je skvělá mašina, kámoš ji měl od miminka, až jednou zkoušel na letišti jízdu po zadním, už i s řazením nahoru, a krouťák ho natolik překvapil, že to poslal na záda, pak už jenom panna-orel, a to docela dlouho. Moto na padrť, naštěstí ten blázen bez škrábance.
K tý HP2-ce: nevím jestli si někdy zkoušel BMW, ale kdybys chtěl koupit, tak si předtím nějakoj boxer vyzkoušej. Švára jezdí R1150 R, ten podvozek je pecka, ovladatelnost, brzdy taky, ale ten motor a převodovka, nic pro mě. Jel jsem jenom několik desítek km, ale moc mi to teda nesedlo. Motor takový neslaný-nemastný, a má to dlouhé převody, jak týden před výplatou. Ve městě tak 2-3, 6-ku dáš kolem stovky, dřív to nepobere.
Já už hodně dlouho pokukuju po W650, teď když je venku W800, tak možná budou lepší ceny. Snad to jednou vyjde. Nebo taky Bonnevillka, T100, i když ta Kawa se mi líbí víc.

K tý HP2-ce: nevím jestli si někdy zkoušel BMW, ale kdybys chtěl koupit, tak si předtím nějakoj boxer vyzkoušej. Švára jezdí R1150 R, ten podvozek je pecka, ovladatelnost, brzdy taky, ale ten motor a převodovka, nic pro mě. Jel jsem jenom několik desítek km, ale moc mi to teda nesedlo. Motor takový neslaný-nemastný, a má to dlouhé převody, jak týden před výplatou. Ve městě tak 2-3, 6-ku dáš kolem stovky, dřív to nepobere.
Já už hodně dlouho pokukuju po W650, teď když je venku W800, tak možná budou lepší ceny. Snad to jednou vyjde. Nebo taky Bonnevillka, T100, i když ta Kawa se mi líbí víc.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
BMW Motorrad
W650 už začíná být klasikou sama o sobě. Není to jen nějaká kopie angličanů...já o ní přemýšlel také 

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 158
- Registrován: 17 roků
- Vůz: S80 3.2 Executive
- Bydliště: Karlovy Vary
BMW Motorrad
Ta V2 jela z rohu jako lokomotiva! Koupil jsem ji tenkrat od jednoho chlápka, co sponzoroval Josku Kubíčka v SSP a na motor pojela i 998S!!LukášM píše:Nemůžeš porovnávat V2 a V4, to prostě nejde, ještě když mají stejný objem.
Zato R1 je ukrutná pila, naladeno u Ešnera.. fakt funguje, jenže už je to asi moc, tu SP2 jsem vodil rychleji, asi proto, že jsem si na ní víc věřil (nebyla taková ostrá svině)

Takže moje další motorka po týhle dokonaý technický lahůdce bude exot tipu BMW HP2 Sport

_________________
Volvo S80 3.2 EXECUTIVE MY08
Bylo: S60 2.4i 170ps (2002)
Volvo S80 3.2 EXECUTIVE MY08
Bylo: S60 2.4i 170ps (2002)
-
Offline
- Příspěvky: 158
- Registrován: 17 roků
- Vůz: S80 3.2 Executive
- Bydliště: Karlovy Vary
BMW Motorrad
Krouťák mají dnešní moderní řadový čtyřválce už větší nez V2... To je bohužel fakt.. :-/gusto píše:Co jsem četl testy, tak prý Confederate je na jízdu docela dobrý. Jo, SP2 je skvělá mašina, kámoš ji měl od miminka, až jednou zkoušel na letišti jízdu po zadním, už i s řazením nahoru, a krouťák ho natolik překvapil, že to poslal na záda, pak už jenom panna-orel, a to docela dlouho. Moto na padrť, naštěstí ten blázen bez škrábance.![]()
K tý HP2-ce: nevím jestli si někdy zkoušel BMW, ale kdybys chtěl koupit, tak si předtím nějakoj boxer vyzkoušej. Švára jezdí R1150 R, ten podvozek je pecka, ovladatelnost, brzdy taky, ale ten motor a převodovka, nic pro mě. Jel jsem jenom několik desítek km, ale moc mi to teda nesedlo. Motor takový neslaný-nemastný, a má to dlouhé převody, jak týden před výplatou. Ve městě tak 2-3, 6-ku dáš kolem stovky, dřív to nepobere.
Já už hodně dlouho pokukuju po W650, teď když je venku W800, tak možná budou lepší ceny. Snad to jednou vyjde. Nebo taky Bonnevillka, T100, i když ta Kawa se mi líbí víc.
_________________
Volvo S80 3.2 EXECUTIVE MY08
Bylo: S60 2.4i 170ps (2002)
Volvo S80 3.2 EXECUTIVE MY08
Bylo: S60 2.4i 170ps (2002)
-
Offline
- Příspěvky: 158
- Registrován: 17 roků
- Vůz: S80 3.2 Executive
- Bydliště: Karlovy Vary
BMW Motorrad
..ikdyž 1198 trochu obrací karty.ludanek píše:Krouťák mají dnešní moderní řadový čtyřválce už větší (použitelnější) nez V2... To je bohužel fakt.. :-/gusto píše:Co jsem četl testy, tak prý Confederate je na jízdu docela dobrý. Jo, SP2 je skvělá mašina, kámoš ji měl od miminka, až jednou zkoušel na letišti jízdu po zadním, už i s řazením nahoru, a krouťák ho natolik překvapil, že to poslal na záda, pak už jenom panna-orel, a to docela dlouho. Moto na padrť, naštěstí ten blázen bez škrábance.![]()
K tý HP2-ce: nevím jestli si někdy zkoušel BMW, ale kdybys chtěl koupit, tak si předtím nějakoj boxer vyzkoušej. Švára jezdí R1150 R, ten podvozek je pecka, ovladatelnost, brzdy taky, ale ten motor a převodovka, nic pro mě. Jel jsem jenom několik desítek km, ale moc mi to teda nesedlo. Motor takový neslaný-nemastný, a má to dlouhé převody, jak týden před výplatou. Ve městě tak 2-3, 6-ku dáš kolem stovky, dřív to nepobere.
Já už hodně dlouho pokukuju po W650, teď když je venku W800, tak možná budou lepší ceny. Snad to jednou vyjde. Nebo taky Bonnevillka, T100, i když ta Kawa se mi líbí víc.
_________________
Volvo S80 3.2 EXECUTIVE MY08
Bylo: S60 2.4i 170ps (2002)
Volvo S80 3.2 EXECUTIVE MY08
Bylo: S60 2.4i 170ps (2002)
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
BMW Motorrad
Nerad rejpu, ale o V4 v souvislosti s R1 se možná v přeneseným významu dá mluvit u tý bigbangový od 09, která má klikový čepy přeházený tak, že se chová a zní jak véčko, ale R1 je prostě I4. Dvouvál vs 4vál je skoro takovej rozdíl jako diesel vs benzín u auta. A co z toho je diesel je snad jasnýLukášM píše:Nemůžeš porovnávat V2 a V4, to prostě nejde, ještě když mají stejný objem.


Mě teda ze všeho nejvíc vyhovoval malej tříválec od Triumphu. Daytona 675 byla nejlepší motorka na který jsem kdy jel. Bohužel narozdíl od 1050 to neni žádnej extra držák a já zrovna vyžral špatnej kus...No co, zacáloval jsem si jinej motor a přestal jsem mít na tu motorku náladu.....
Jinak tříválec je přesně na půl cesty mezi bezpohlavním vysavačovým čtyřválcem a uskákaným dvouválcem, jede odspoda až nahoru a má fantastickej zvuk.
Z čeho mi za poslední dobu lez mráz po zádech je K1600GT a její šestiválec. To je pan motor! Ten zvuk jsem slyšel v uších ještě druhej den! Fakt symfonie a jak jde za plynem....
Designově je to krásná motorka (na cestovní obludu). Bohužel ale tak trochu německy chladně bez duše..... A vůbec...už aby ten šestivál narvali do nějakýho dragster-naháče K 1600 R

W650 šla v retru a v konceptu starýho Triumphu dál než Triumph samotnej....Moc jich bohužel neni.
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
BMW Motorrad
1098/1198 je údajně vyčítáno, že to je italskej japonecludanek píše: ..ikdyž 1198 trochu obrací karty.

Co se týká italských motorek a propracování do detailů tak za mě:
Bimota > MV Agusta > Ducati. U Ducati zvlášť v základních verzích bez karbonu, třeba takový ty plastíky (co se daj vyměnit z karbon) na 1098/1198 vypadaj celkem lacině až tragicky.
Bimota je na "sériovou" motorku fakt promakaná, až bych skoro řek umělecký dílo.
-
Offline
- Příspěvky: 158
- Registrován: 17 roků
- Vůz: S80 3.2 Executive
- Bydliště: Karlovy Vary
BMW Motorrad
...umělecký dílo, který musíš setsakramensky dobe zaplatitdali píše:1098/1198 je údajně vyčítáno, že to je italskej japonecludanek píše: ..ikdyž 1198 trochu obrací karty..
Co se týká italských motorek a propracování do detailů tak za mě:
Bimota > MV Agusta > Ducati. U Ducati zvlášť v základních verzích bez karbonu, třeba takový ty plastíky (co se daj vyměnit z karbon) na 1098/1198 vypadaj celkem lacině až tragicky.
Bimota je na "sériovou" motorku fakt promakaná, až bych skoro řek umělecký dílo.

_________________
Volvo S80 3.2 EXECUTIVE MY08
Bylo: S60 2.4i 170ps (2002)
Volvo S80 3.2 EXECUTIVE MY08
Bylo: S60 2.4i 170ps (2002)
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
BMW Motorrad
To jo ale když přijdeš do krámu kde vedle (už je to nějakej rok) DB7 stojí 1098 Tricolore a F4 1078 a o kus dál Desmosedici, tak Bimota zpracováním vítězí na celý čáře.....
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
BMW Motorrad
Kdybych nevěděl, že s tím bude hromada problémů a že jsou nedostupné díly, tak už by byla doma 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 531
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
BMW Motorrad
No jo, V-Due, o ní jsem si myslel, že otočí nezájem o dvoutakty. Bohužel to nevyšlo, dokonce tak moc, že i samotná fabrika kvůli tomuhle projektu šla do konkurzu. Perfektní myšlenka, nádherný stroj. Když se mnou lomcuje nostalgie, občas kouknu nejaké video na tube s Yamahou RD 500, nebo Suzuki RG 500 Gamma.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé