bylo nebylo, jeden večer bez bab a chlastu....
je mi jasné, že nepřicházím s revolučním řešením jako první, ví to tady skoro všichni, ale málo kdo se do toho pustí sám, přece jen jde s té novodobé elektroniky trošku strach, jen tak do ni vrtat a kdo si koupí Volvíka poprvé, tak je také nejistý se hned pouštět do rozebírání ABS jednotky. Proto doufám, že foto dodá odvahu.
Odměnou za vaší odvahu vám budíš poslední obrázek

Nejprve je třeba sundat samotnou jednotku:
-vyndat pojistku ABS před demontáži!! pak velký konektor s daty a napájením a nakonec čtyři šrouby.
Pokud člověk ovládá všech pět prstu (pětiprsťak) není třeba nic demontovat jako je třeba airbox atd.
Já si vždy jen vycvaknu káblík k čidlu brzdové kapaliny a konektory na airboxu (plati u TDI) viz. první obr
Dělal jsem to i u p. Formánka na dvoře v saku a pršelo. Takže se to opravdu dá při troše trpělivosti
http://home.earthlink.net/~vicrocha/Volvo_Parts/Volvo_ABS_removal.htm
http://www.modulemaster.com/en/Volvo/V70_info.php
http://www.fcpgroton.com/product-exec/product_id/21089/nm/Volvo_V70_ABS_Control_Module_AWD_/category_id/56
Na posledním obrázku jsou v kroužku označené piny, které je třeba přepájet pájkou s hrotem. Pod lupou by měly byt vidět prasklinky na pinech.
Pozor při otvírání vika, ať nezasunete šroubovák (páčidlo) daleko pod víko a tím nepoškodíte tišťák
Pak je třeba jednotka něčím vhodným slepit, ještě nevím čím

Měl jsem zatím v rukou tři, touhle vadou postižené jednotky, a vždy pomohlo přepájen.
,,Yoby prosím provede kontrolu pravopisu a cenzuru foto,,
Tak mě napadá nemáš něco společného s OSA
