850 Alarm Volvo Guard 2 a origo centrál
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#1 850 Alarm Volvo Guard 2 a origo centrál
Když už máme ty dlouhý zimní večery, měl bych jednu věc, kterou bych u mojí 850 chtěl doladit.
Auto jsem koupil z Itálie s jakýmsi centrálem GeTronic GT a dvěma ovladači. Původně tam byl origo alarm Guard 3 (edit, tak nejspíš Guard 2) s náklonovým čidlem v kufru doplněný čidlem rozbití skla na A sloupku u řidiče. I Volva znalí se mě při pohledu na to čidlo ptali co to sakra je, myslel jsem že to je k tomu GeTronicu, ale dohledal jsem si že to je origo, takže by se mi líbilo aby to v autě nebylo jen na parádu
Rád bych ten alarm a origo centrál s origo ovladačem (musím ještě sehnat) rozchodil. Potřeboval bych vědět, kde v autě se nachází nebo má nacházet řídící jednotka toho Guardu, a řídící jednotka centrálu, případně řídí-li obojí tatáž krabička. Ten GeTronic má řídící jednotku pohozenou uvnitř dveří řidiče.
Auto jsem koupil z Itálie s jakýmsi centrálem GeTronic GT a dvěma ovladači. Původně tam byl origo alarm Guard 3 (edit, tak nejspíš Guard 2) s náklonovým čidlem v kufru doplněný čidlem rozbití skla na A sloupku u řidiče. I Volva znalí se mě při pohledu na to čidlo ptali co to sakra je, myslel jsem že to je k tomu GeTronicu, ale dohledal jsem si že to je origo, takže by se mi líbilo aby to v autě nebylo jen na parádu
Rád bych ten alarm a origo centrál s origo ovladačem (musím ještě sehnat) rozchodil. Potřeboval bych vědět, kde v autě se nachází nebo má nacházet řídící jednotka toho Guardu, a řídící jednotka centrálu, případně řídí-li obojí tatáž krabička. Ten GeTronic má řídící jednotku pohozenou uvnitř dveří řidiče.
Naposledy upravil(a) dali dne 21 led 2012 15:50, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 449
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
- Kontaktovat uživatele:
#2 850 Alarm Volvo Guard 3 a origo centrál
Tady je pár informací k Guard I a II, pokud to už nemáš mohlo by to být dost podobný s III
http://www.volvoclub.org.uk/tech/service/850/AntiTheftSystem.pdf
http://www.pdf-archive.com/2011/06/23/volvo-guard-alarm-i-service-manual/
http://www.volvoclub.org.uk/tech/service/850/AntiTheftSystem.pdf
http://www.pdf-archive.com/2011/06/23/volvo-guard-alarm-i-service-manual/
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#3 850 Alarm Volvo Guard 3 a origo centrál
@kV8ba: díky moc, nejspíš to nakonec bude Guard 2, co mám.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#4 850 Alarm Volvo Guard 2 a origo centrál
a abych ti dokonale zkazil naladu, nezapomen pri shaneni GAII ovladace, ze erka mela kozeny poutko, ne plastovy
hodne zdaru, ja ho snahel cca rok a pul
hodne zdaru, ja ho snahel cca rok a pul
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#5 850 Alarm Volvo Guard 2 a origo centrál
Pche, jsme v ČR Za kolik si myslíš, že mi na ovladač původně s plastovým poutkem nějakej čalouník udělá 3 cm2 poutko... i kdyby bylo z předkožky pandy velkýwickey píše:a abych ti dokonale zkazil naladu, nezapomen pri shaneni GAII ovladace, ze erka mela kozeny poutko, ne plastovy
hodne zdaru, ja ho snahel cca rok a pul
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#6 850 Alarm Volvo Guard 2 a origo centrál
njn ale to už nebude vorigo a já se ti budu moci za to smát do ksichtu
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#7 850 Alarm Volvo Guard 2 a origo centrál
Jsem dostal skvělej nápad.... Si to poutko nechám vyříznout z Atacamy Víc origo už to bejt nemůže Takže se mi moc nesměj a já k tomu přihlídnu až budu vybírat nejvhodnějšího dárcewickey píše:njn ale to už nebude vorigo a já se ti budu moci za to smát do ksichtu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#8 850 Alarm Volvo Guard 2 a origo centrál
abys nerek, ze nejsem kamarad budu na tebe myslet, az budu odstrihavat kousek na koupi leather dye
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#9 850 Alarm Volvo Guard 2 a origo centrál
Zatím eště nemám ani ten ovladač, ale díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#10 850 Alarm Volvo Guard 2 a origo centrál
Ten GT budes vyparavat? Ja mam nejakou dokumentaci k GT121 a GT14 (tu mi poslali primo Italove, tu jsem na netu ani u rusaku nenasel).
Je take mozne, ze tam jeste budes mit napojena okenka apod, ja to u te 14 mam jako extra krabicku (tu jsem v aute nechal, alarm sel i se sirenou pryc
PeS
Je take mozne, ze tam jeste budes mit napojena okenka apod, ja to u te 14 mam jako extra krabicku (tu jsem v aute nechal, alarm sel i se sirenou pryc
PeS
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#11 850 Alarm Volvo Guard 2 a origo centrál
No budu se snažit ho z auta vyndat. To co mám já se tváří jenom centrál, bez alarmu a imobilizéru. Ty okna mám chápat jako, že si je dálkou můžeš i dovřít?PeS píše:Ten GT budes vyparavat? Ja mam nejakou dokumentaci k GT121 a GT14 (tu mi poslali primo Italove, tu jsem na netu ani u rusaku nenasel).
Je take mozne, ze tam jeste budes mit napojena okenka apod, ja to u te 14 mam jako extra krabicku (tu jsem v aute nechal, alarm sel i se sirenou pryc
PeS
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#12 850 Alarm Volvo Guard 2 a origo centrál
No v tom mem kdyz jsem to odpojil nesla okna vubec a co jsem studoval navody, tak to melo pri zamknuti okna pozavirat. Jinak zrovna central je snad primo z vyroby ne? A ten GT se k tomu jen pripojil (tusim rozpojili to a ovladali pres sebe), prerusili kabilek ke starteru (muzes to mit vyblokovane klickem v motorovem prostoru na sirene) a pripadne i kabel k civce/cerpadlu. Jednoduse odpoj tu krabicku a uvidis, zda ti auto nastartuje a pripadne zamkne/odemknedali píše:No budu se snažit ho z auta vyndat. To co mám já se tváří jenom centrál, bez alarmu a imobilizéru. Ty okna mám chápat jako, že si je dálkou můžeš i dovřít?PeS píše:Ten GT budes vyparavat? Ja mam nejakou dokumentaci k GT121 a GT14 (tu mi poslali primo Italove, tu jsem na netu ani u rusaku nenasel).
Je take mozne, ze tam jeste budes mit napojena okenka apod, ja to u te 14 mam jako extra krabicku (tu jsem v aute nechal, alarm sel i se sirenou pryc
PeS
Hod sem kdyztak presne typ co mas, zda uz tu doc nemam, jinak jim napis, odpovedeli mi docela rychle a v eng Byt teda navod jsem dostal jen v italstine, ale to uz nebyl takovy problem.
http://www.gtalarm.it/english/eng/
Pokud to tedy mas GT alarm a neni to jeste neco jineho Hod sem kdyztak foto te krabice...
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 0 Odpovědi
- 251 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Janolle5462
-
- 8 Odpovědi
- 497 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lukinl
-
- 14 Odpovědi
- 1524 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Honza_pce
-
- 4 Odpovědi
- 1323 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Bizon
-
- 154 Odpovědi
- 16799 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od MikeEM