


- Jak vlastně probíhá jízda s touto převodovkou? Po přidání plynu se auto rozjede a poté plynule zvyšuje rychlost? Např. Jedu 60 km/h, uberu plyn a otáčky motoru klesnou na menší nebo otáčky stále drží a klesají se spomalováním automobilu?
- Jaká je spolehlivost či poruchovost tohoto druhu převodovky?
- Jak často se mění spojky a klínové řemeny?
- Mohu při ostrých startech z místa spálit odstředivé spojky?
- V textech které jsem si překládal z Anglických a Holandských webových stránek, jsem se dočetl že při zařazeném režimu "P" (parking) a nastartovaném motoru se nesmí přidávat plyn? (mluvím o Volvu 340) Moc jsem to nepochopil, "některé překlady jsou nedostatečné"!

- V kterých místech převodovky je umístěna západka Parkovací uzávěrky? Prohlížel jsem mnoho schémat a fotek ale tohle jsem nenašel??
- Má volič této převodovky i nějakou elektromagnetickou blokaci jak u dnešních automatů? Př.: Bez sešlápnutého pedálu brzdy nepřesunu volič z P do R nebo z N do R?
a konečně poslední otázka..

- V příloze na obrázku je za voličem automatu na středovém tunelu tlačítko, k čemu slouží?
Předem díky za odpovědi ...
