

Já v nich jel asi 60 km, takže hodnotit nemůžu, ale nemyslím si, že by byly nepohodlné. Navíc se mi ten interiér opravdu líbíwickey píše:ja ti nevim, 9000 mela ty sedacky takove placate a nic moc mekke...
tohle je verze AEROLukášM píše:Já v nich jel asi 60 km, takže hodnotit nemůžu, ale nemyslím si, že by byly nepohodlné. Navíc se mi ten interiér opravdu líbíwickey píše:ja ti nevim, 9000 mela ty sedacky takove placate a nic moc mekke...
Neni to u toho céčka, tím že máš celovepř? Podle mě v alcantaře by neměl bejt rozdíl od 850R.wickey píše:suverenne nejlepsi sesle mela 850R, pak nasleduje C70 I, pak V70R I a pak az S60R
Záměrně jsem napsal těch 120-130kilo. Pokud někdo váží tolik, tak jsou vpodstatě 3 možnosti buď je vyžranej, nasypanej steroidama, nebo 2.10m vysokej basketbalista. Nechtěl jsem na plnou hubu napsat že když je někdo vepř, tak se líp napresuje do sedačky S80 případně V70II, než třeba do tý 850RIng.Magor píše:Krom váhy je to taky o vzrůstu, mně osobně přijdou sedačky v 850 docela úzký
To máš taky štěstí. Při mejch 135/187 byli v 850 sedačka akorát. Řek bych že lepší jak u současné V70II.dali píše: Záměrně jsem napsal těch 120-130kilo. Pokud někdo váží tolik, tak jsou vpodstatě 3 možnosti buď je vyžranej, nasypanej steroidama, nebo 2.10m vysokej basketbalista. Nechtěl jsem na plnou hubu napsat že když je někdo vepř, tak se líp napresuje do sedačky S80 případně V70II, než třeba do tý 850R.
Jak říkal Eric Cartman: Nejsem tlustej, jsem svalnatej, máma to říkala
Tak zrovna v Rku jsem asi neseděl , ale dost dobrý sesle byli v Ocean rejsu ale už nevim jestli to byla 850 nebo 70 I.wickey píše:suverenne nejlepsi sesle mela 850R,
Tak zrovna dneska jsem jel se svojí bejvalou 850 a nějaká rezerva ještě byla (tak pět klobásek). Opěrky tam nejsou proto aby si se po nich válel za jízdy a chrápal.mr1 píše:trošičku OT chlapi: má 850 kratší pásy než je zvykem? Já jít ze současné nadjateční váhy ještě tak dvě klobásky nahoru, tak se obávám, že se nedopnu... ale jinde nemám problém. Tak co? Mám to nějaký střižený boco?... nebo jsou prostě kratší?
Jinak mě teda polovepřová 850 přijde velice pohodlná, akorát ty hlav.opěrky ještě nejsou tak vytrčený, tedy jsou k hounu jako u všech ostatních aut.
Ono je to celkem logický, protože kategorie v který by se uplatnil předohrab s turbem neexistovala, veškerý DTM/BTCC auta směly mít jen atmosféricky plněnej motorLukášM píše:A taky jsem se dočetl, že se T5-R nedělala jako homologační série, což je všude chybně uváděno...
vidim, ze si nevzdelany v zakladnej terminologiikwiko píše:koza nieje prasacia, ale telacia snad
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé