Problem s LPG u 850
- Autor
- Zpráva
#1 Problem s LPG u 850
Prosím o pomoc! Mám Volvo 850 Est s motorom B5204S a splyňovačom Lovtec podtlak. Problém je v ťažkom štartovaní a hlavne pri jazde na plyn mi motor niekedy začne strácať výkon, ako keby išiel na 4, alebo 3 valce. Vymenil som cely postupne reduktor, káble, sviečky Brisk DR14YS. Auto nejakú dobu ide normálne, potom nejde. Niekedy pomôže prepnúť na benzín na pár km a potom sa znovu LPG chytí. Ďakujem za rady.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 Problem s LPG u 850
NEmáš někde políž někoho, kdo by ověřil funkci vstřikovačů?
Když to neni v elektrice, protože na benzin jde v pohodě, tak to musí bejt v palivu.
Když to neni v elektrice, protože na benzin jde v pohodě, tak to musí bejt v palivu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#3 Problem s LPG u 850
Je to podtlakový systém, takže vo vstrekovačoch to asi nebude.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 Problem s LPG u 850
o pardon, jsem slepejšĎuro píše:Je to podtlakový systém, takže vo vstrekovačoch to asi nebude.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13060
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#5 Problem s LPG u 850
Měnil jsi filtr LPG? Píšeš, že jsi měnil postupně reduktor, myslíš tím, že jsi měnil membrány? Jaký jde tlak plynu z nádrže? Otvírá dobře ventil na nádrži? Možná by potřeboval vyčistit, ale to by jsi ho musel vymontovat - tzn. mít prázdnou nádrž. Nemáš někde přiskříplou trubičku od nádrže? Máš krokový motorek na hadici od reduktoru, nebo ručně seřizovací ventil? Bývá to taky znečištěné. Není přiskříplá hadice plynu od reduktoru? Nemačká ji něco při jízdě? Co se týče špatného startování - startuješ na plyn nebo na benzín?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#6 Problem s LPG u 850
Menili mi celý reduktor. Filter nový, start na benzín, pri 2000 ot. to prepne na plyn. Keď motor vypnem a zas štartujem, chytí normálne. Ked postojí 5 min, už musím dlho točiť.Auto nejakú dobu ide normálne, potom sa chová tak, akoby vynechal 1, alebo 2 valce. Má to krokový motorček. Tlak v systéme som nemeral, ani neviem, ako to mám merať a kde. Aký má byť tlak? Ďakujem Za Vaše Rady.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13060
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#7 Problem s LPG u 850
A když jedeš jenom na benzín tak to jede normálně, nebo to začne blbnout taky? Možná zlobí snímač otáček, cívka nebo benzínové čerpadlo. Když zapneš klíček tak je slyšet zavrčení čerpadla? Na origo diagnostice jsi byl? Hlásí to nějaké chyby? Jaký má být tlak plynu nevím, s tím budeš muset k nějakému plynaři, sám ho stejně nezměříš.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#8 Problem s LPG u 850
Na benzín to ide uplne normálne. Je to záležitosť plynu.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13060
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#9 Problem s LPG u 850
V tom případě mě už nic nenapadá. Zkus nechat zkontrolovat ten tlak plynu. Třeba to nestačí doplňovat reduktor plynem z nádrže.
Ještě mě napadlo jestli nemáš malý reduktor, ale v tom případě by to asi blblo hned po přepnutí na plyn.
Taky ještě jedna věc - nezamrzá ti reduktor? Když to začne blbnout tak zkontroluj jestli jsou obě hadice do reduktoru i reduktor teplý. Je možné, že jsou vodní hadice špatně zapojené, nebo přiucpané, někde zalomené, apod.
Ještě mě napadlo jestli nemáš malý reduktor, ale v tom případě by to asi blblo hned po přepnutí na plyn.
Taky ještě jedna věc - nezamrzá ti reduktor? Když to začne blbnout tak zkontroluj jestli jsou obě hadice do reduktoru i reduktor teplý. Je možné, že jsou vodní hadice špatně zapojené, nebo přiucpané, někde zalomené, apod.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#10 Problem s LPG u 850
Zkontroluj zda od podtlaku k regulátoru tlaku paliva nejde benzín.Ďuro píše:Na benzín to ide uplne normálne. Je to záležitosť plynu.
#11 Problem s LPG u 850
Závada diagnostikovaná. Studený spoj na petici od riadiacej jednotky plynu. Niekedy odpojilo vstrekovače všetky, inokedy niektorý ostal funkčný, takže sa do valca dostával aj benzín. Už som skoro vyhodil 600€ za prestavbu na seqenčný systém. Zo štartovaním problémy stále pretrvávajú. Ďakujem za všetky rady.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13060
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#12 Problem s LPG u 850
No tak vidíš. Závada se vždycky najde. Na tohle bych to vůbec netipoval.
Co se týče startování, tak by to chtělo zajet někam na originální diagnostiku Volvo. Třeba to dělá špatné teplotní čidlo, nebo nějaká podobná blbina.
Co se týče startování, tak by to chtělo zajet někam na originální diagnostiku Volvo. Třeba to dělá špatné teplotní čidlo, nebo nějaká podobná blbina.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek