VOLVO S90 - rozvody

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 826
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Bělov

#1 VOLVO S90 - rozvody

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Mám dotaz. Rozvody jsem nechal na autě udělat v únoru 2007 (včetně vodní pumpy) a auto mělo najeto 230.000 km.
Nyní mám najeto 289.000 km. Nejsem si teď jistý, po kolika letech by se měl vyměnit alespoň řemen,
i když se na rozvodech nenajelo 120.000 km... ?

Další dotaz mám ohledně napínáku řemene (viz obrázek).
Dočetl jsem se na internetu toto:

Inspect the tensioner dampener assembly. It is an hydraulic affair and it should not be leaking oil. If it is leaking you need to replace it. If the tensioner dampener fails, the belt will jump cogs and the motor will be destroyed. Mine was leaking so I had to replace it.

http://www.atthetipwebs.com/technologyinstructions/volvo_960_timing_belt.htm

Píšou tam, že by měl se měl měnit po 70.000 mílích. Nejsem si jistý, ale mám dojem, že když jsem kupoval rozvodovou sadu před 5 lety, tak tam určitě nebyl a určitě se tehdy neměnil. A kdo ví, jestli byl někdy na autě vyměněn...

Proto se chci zeptat, jestli s tím máte někdo zkušenosti, případně po kolika kilometrech jste ho měnili?
Díval jsem se na nabídky rozvodových sad a opravdu ho žádný výrobce v sadě nedodává.

Děkuji za odpovědi.
Přílohy
PICT1178.jpg
PICT1178.jpg (14.45 KiB) Zobrazeno 1014 x
PICT1094.jpg
PICT1094.jpg (39.93 KiB) Zobrazeno 1014 x
0_12.JPG
0_12.JPG (12.19 KiB) Zobrazeno 1014 x
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1488
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#2 VOLVO S90 - rozvody

Příspěvek od pekelnik »

vyměn řemen a hotovo. zbytek vydrží. snad :o
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 826
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Bělov

#3 VOLVO S90 - rozvody

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

pekelnik píše:vyměn řemen a hotovo. zbytek vydrží. snad :o
Ahoj, díky za odpověď. Myslíš, že vydrží i ten napínák řemene?
Měnil jsi ho někdy na S90-tce?
Naposledy upravil(a) e.w.i.n.g.1 dne 06 led 2012 20:45, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 826
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Bělov

#4 VOLVO S90 - rozvody

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Díval jsem se na internetu do nějaké poradny na Autoštangl a tam píšou u různých aut, že někde řemen doporučují vyměnit po 5 letech a u hodně aut zase po 10 letech. Volvo S90 jsem tam bohužel nikde nenašel.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

GDPR_user

#5 VOLVO S90 - rozvody

Příspěvek od GDPR_user »

pekelnik píše:vyměn řemen a hotovo. zbytek vydrží. snad :o
A když ne,tak koupíš další auto.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 826
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Bělov

#6 VOLVO S90 - rozvody

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

martinopel píše:
pekelnik píše:vyměn řemen a hotovo. zbytek vydrží. snad :o
A když ne,tak koupíš další auto.
No já bych teď raději vyměnil jak řemen, tak i ten hydraulický napínák, jelikož si nedovedu představit, co by se stalo, kdyby se pokazil.. Jestli by přeskočil řemen, tak by bylo hotové..
Je zajímavé, že není součástí rozvodové sady a spousta lidí ho ani nemění..

Ty kladky jsou tam celkem nové (60 tisíc najeto), tak ty by bylo asi zbytečné teď měnit.
Jde mi o ten řemen, jestli je interval 5 nebo 10 let?
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

GDPR_user

#7 VOLVO S90 - rozvody

Příspěvek od GDPR_user »

e.w.i.n.g.1 píše: No já bych teď raději vyměnil jak řemen, tak i ten hydraulický napínák, jelikož si nedovedu představit, co by se stalo, kdyby se pokazil.. Jestli by přeskočil řemen, tak by bylo hotové..
Je zajímavé, že není součástí rozvodové sady a spousta lidí ho ani nemění..

Ty kladky jsou tam celkem nové (60 tisíc najeto), tak ty by bylo asi zbytečné teď měnit.
Jde mi o ten řemen, jestli je interval 5 nebo 10 let?
Jestli nechceš měnit kladky,tak neměň nic.Jinak napínák pokud není špatný není nutné měnit.Co bych 100% vyměnil,tak kladky,řemen,vodní pumpu,kladky drážkovaného řemene a drážkovaný řemen.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 826
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Bělov

#8 VOLVO S90 - rozvody

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

martinopel píše:
e.w.i.n.g.1 píše: No já bych teď raději vyměnil jak řemen, tak i ten hydraulický napínák, jelikož si nedovedu představit, co by se stalo, kdyby se pokazil.. Jestli by přeskočil řemen, tak by bylo hotové..
Je zajímavé, že není součástí rozvodové sady a spousta lidí ho ani nemění..

Ty kladky jsou tam celkem nové (60 tisíc najeto), tak ty by bylo asi zbytečné teď měnit.
Jde mi o ten řemen, jestli je interval 5 nebo 10 let?
Jestli nechceš měnit kladky,tak neměň nic.Jinak napínák pokud není špatný není nutné měnit.Co bych 100% vyměnil,tak kladky,řemen,vodní pumpu,kladky drážkovaného řemene a drážkovaný řemen.
Vodní pumpu a kladky jsem měnil minule. Mají najeto 59.000 km. Nebudu je měnit v polovině intervalu. Vyměním je, až budou mít najeto 110-120.000 km.
Ve Volvu jsem dnes zjistil (volal jsem tam), že servisní interval na rozvody u S90-tky je 120.000 km nebo 10 let. Takže jediné, kde si nejsem jistý, kdy se měnil, je ten hydraulický napínák.

Co se týká plochého řemene, tak ten má najeto ještě míň - ten jsem měnil tak před 2-3 lety a před rokem a půl jsem měnil i kladku.

Takže teď uvažuji pouze o výměně toho napínáku řemene. Už jsem si ho před chvílí objednal v APM. Výrobce je FEBI a vychází kolem 1.700,- Kč. Raději ho nechám vyměnit, abych měl klid. Na americkém internetu jsem četl, že když se ten napínák pokazí, tak může přeskočit řemen a udělat škodu. (Psali tam lidi, co se jim to stalo u S70-tky). Na autě mám 289.000 km a jestli se nikdy neměnil, tak by to asi nebylo na škodu ho vyměnit.


Toto psali američani:

960 Timing Belt Tensioner/Idler Pulley Change Intervals. Caution! [Tips from Randy/Debbie/
Lance] The timing belt replacement interval is a well-known critical maintenance item with the
various interference motors. What is sometimes overlooked by the home mechanic is the
equally important set of parts on which the belt rides: tensioner, tensioner pulley, idler pulley,
and water pump. Our 960 threw a fairly new timing belt when the belt tensioner that holds the
belt tipped (due to wear/age) allowing the belt to slip off...dead car. We have since learned that
the manual calls only for inspecting the arms when the belt is changed. The bearing races can
wear and fail suddenly. [Tale from Vic Lind] I heard a strange squeal coming from the engine in
my '98 V90. I found the timing belt had worn through the front cover. Upon removing the cover I
found the tensioner bearing had failed. More and more reports are appearing at Brickboard
about failure of tensioner/idler/pulleys in low mileage 960/90 cars. We recommend
replacing the timing belt tensioner, its pulley, and idler pulleys as a standard
maintenance item at each timing belt change. Check or replace your water pump at the
same time.
Naposledy upravil(a) e.w.i.n.g.1 dne 06 led 2012 20:48, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 826
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Bělov

#9 VOLVO S90 - rozvody

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Jinak jsem ještě zjistil další užitečné informace pro majitele Volva 960.

Servisní intervaly pro výměnu rozvodového řemene jsou různé a záleží
na roku výroby vozidla.

Ročník 1992 - výměna po 30.000 km
Ročník 1993 - výměna po 45.000 km
Ročník 1994 - výměna po 75.000 km
Od roku 1995 - výměna po 120.000 km

Liší se i rozměry rozvodového řemene - šířka 21 mm, 23 mm a od roku 1995 už dávali 28 mm široký řemen (152 zubů).

Takže pozor na to hlavně u starších ročníků! Tam je ten interval opravdu hodně malý!
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 VOLVO S90 - rozvody

Příspěvek od Sergej »

e.w.i.n.g.1 píše:Jinak jsem ještě zjistil další užitečné informace pro majitele Volva 960.

Servisní intervaly pro výměnu rozvodového řemene jsou různé a záleží
na roku výroby vozidla.

Ročník 1992 - výměna po 30.000 km
Ročník 1993 - výměna po 45.000 km
Ročník 1994 - výměna po 75.000 km
Od roku 1995 - výměna po 120.000 km

Liší se i rozměry rozvodového řemene - šířka 21 mm, 23 mm a od roku 1995 už dávali 28 mm široký řemen (152 zubů).

Takže pozor na to hlavně u starších ročníků! Tam je ten interval opravdu hodně malý!
Vymenny interval je napisany na veku rozvodov, ja mam rocnik 92, remen sirky 21mm a interval 45k km, tak neviem odkial je tych 30k km
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 826
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Bělov

#11 VOLVO S90 - rozvody

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Sergej píše:
e.w.i.n.g.1 píše:Jinak jsem ještě zjistil další užitečné informace pro majitele Volva 960.

Servisní intervaly pro výměnu rozvodového řemene jsou různé a záleží
na roku výroby vozidla.

Ročník 1992 - výměna po 30.000 km
Ročník 1993 - výměna po 45.000 km
Ročník 1994 - výměna po 75.000 km
Od roku 1995 - výměna po 120.000 km

Liší se i rozměry rozvodového řemene - šířka 21 mm, 23 mm a od roku 1995 už dávali 28 mm široký řemen (152 zubů).

Takže pozor na to hlavně u starších ročníků! Tam je ten interval opravdu hodně malý!
Vymenny interval je napisany na veku rozvodov, ja mam rocnik 92, remen sirky 21mm a interval 45k km, tak neviem odkial je tych 30k km

Tady o tom píšou:

For the '92 the factory change interval was 20K miles. There was a technical service bulletin from Volvo and the work should've been done which retrofits a new damper
which allows the 21mm belt to be installed and reduces the cyclical load on the belt and the interval is then 30K miles - same as the 1993 models.

1994 saw a 23mm belt and some revised pulleys to allow for 50K miles changes.
1995 and up (to '98 when the B6304 engine was discountinued) saw a 28mm belt for a 70K miles change interval.

The short answer is to change it at 20K miles unless you KNOW FOR A FACT that the TSB (technical service bulletin) was performed, in which case it's every 30K miles.

The B6304 engine is an interference engine, which means that if the belt breaks, your pistons will impact the valves and very expensive damage is
likely to occur.

Pochopil jsem to tak, že Volvo pak nabízelo nějakou úpravu pro model 1992 a ta proudloužila servisní interval stejně jako u ročníku 1993...
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 440
Registrován: 17 roků
Bydliště: Bruntál
Vůz: t-mustang
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

#12 VOLVO S90 - rozvody

Příspěvek od Thorsten »

Ahoj, prosím Tě, mohl by jsi někam (muzeum.nabytku@gmail.com), třeba i sem, dát fotku tvé, předpokládám zlaté S90tky ???

Já nebyl minule na srazu švédských tanků a (asi) tvé auto je vidět na fotkách.
Hodně se mi líbí a doufám, že ji někdy uvidím na vlastní oči - uvažuji nad tím, že si ji někdy koupím.

Děkuji.
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 826
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Bělov

#13 VOLVO S90 - rozvody

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Viking píše:Ahoj, prosím Tě, mohl by jsi někam (muzeum.nabytku@gmail.com), třeba i sem, dát fotku tvé, předpokládám zlaté S90tky ???

Já nebyl minule na srazu švédských tanků a (asi) tvé auto je vidět na fotkách.
Hodně se mi líbí a doufám, že ji někdy uvidím na vlastní oči - uvažuji nad tím, že si ji někdy koupím.

Děkuji.
Ahoj, já nemám zlatou, ale modrou S90-tku. Akorát teď nemůžu nikde nějakou pěknou fotku..
Přílohy
Volvo_S90.JPG
Volvo_S90.JPG (74.56 KiB) Zobrazeno 825 x
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1488
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#14 VOLVO S90 - rozvody

Příspěvek od pekelnik »

na S90 jsem dělal rozvody komplet. ten napínák jen pískal v ložisku a tak mně to děsilo, než jsem na to přišel ža jsem ty rozvody udělal celé. Informace o S90 téměř nikde nenajdeš. Ale jestli říkali ve volvu 10let tak bych to neřešil. Na 244 jsem vyměnil řemen za 300kč a jsou rozvody hotový :D
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1194
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#15 VOLVO S90 - rozvody

Příspěvek od VanThomas »

pekelnik píše:Na 244 jsem vyměnil řemen za 300kč a jsou rozvody hotový :D
Preventivně :shock: ??? Jsem žil v domnění, že se jen vozí sebou a mění až když praskne :D :crazy: :P
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1488
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#16 VOLVO S90 - rozvody

Příspěvek od pekelnik »

VanThomas píše:
pekelnik píše:Na 244 jsem vyměnil řemen za 300kč a jsou rozvody hotový :D
Preventivně :shock: ??? Jsem žil v domnění, že se jen vozí sebou a mění až když praskne :D :crazy: :P
Já ho vyměnit sám neuměl, tak ho nevozím a udělal jsem to "preventivně). Byl jsem zřejmě poslední, co ho kdo měnil.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 826
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Bělov

#17 VOLVO S90 - rozvody

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

VanThomas píše:
pekelnik píše:Na 244 jsem vyměnil řemen za 300kč a jsou rozvody hotový :D
Preventivně :shock: ??? Jsem žil v domnění, že se jen vozí sebou a mění až když praskne :D :crazy: :P
Tak to lze možná u klasických redbloků... U šestiválce bych to moc nedoporučoval.. :-)
Ale i u dvojky jsem raději nechal udělat kompletní rozvody včetně vodní pumpy, když jsem tam dával nedávno druhý motor (B200F jsem vyměnil za B230F).
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1619
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#18 VOLVO S90 - rozvody

Příspěvek od Sarkasmic »

a proč i s pumpou,když není v rozvodech?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 826
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Bělov

#19 VOLVO S90 - rozvody

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Sarkasmic píše:a proč i s pumpou,když není v rozvodech?
Protože jsem to nevěděl a už jsem měl všechno koupené. Dával jsem do auta druhý motor,
tak jsem chtěl, aby tam bylo všechno nové - i řemeny, svíčky, atd..
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 169
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Loucká pošta VELVARY

#20 VOLVO S90 - rozvody

Příspěvek od Pavel V »

Sarkasmic píše:a proč i s pumpou,když není v rozvodech?
Protože když to neuděláš tak se po 120 000 vysype :) a máš trable. Mě tohle Dáreček udělal a vysypal pumpu dokonale.
_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#21 VOLVO S90 - rozvody

Příspěvek od Sergej »

Pavel V píše:
Sarkasmic píše:a proč i s pumpou,když není v rozvodech?
Protože když to neuděláš tak se po 120 000 vysype :) a máš trable. Mě tohle Dáreček udělal a vysypal pumpu dokonale.
Co som mal/mam redbloky tak vsetky mali nalietane cez 250k a pumpa stale origo. Jednu som menil, ale len kvoli tomu ze som nemohol zohnat (v potrebnom case) sadu tesneni pod nu.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1619
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#22 VOLVO S90 - rozvody

Příspěvek od Sarkasmic »

no nekecej pavle.... Právě proto není pumpa v rozvodech,aby se měnila až se porouchá a ne preventivně. Já jak to počítám,tak na mejch autech vychází na jednu pumpu cca 400 000 km... 8)
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“