volvo S60 R nebo T5?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 147
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70II T5
volvo S60 R nebo T5?
Zdravím, budu kupovat S60 R (2003). Chtěl bych se zeptat na vaše zkušenosti stímto vozem. Na co je potřeba si dát pozor? Jde mi především o rady týkající se motoru a nastavitelného podvozku.. Našel jsem zde i několik diskuzí, kde někdo psal, že už dvakrát musel měnit motor, ale je dost možné, že se snažil navýšit výkon. O navýšení výkonu neuvažuju, takže by mě zajímala spolehlivost této jednotky v základním nastavení při šetrné zacházení (výměny oleje, dochlazování, apod.). díky.
Naposledy upravil(a) dukemb dne 05 led 2012 20:34, celkem upraveno 2 x.
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno/Velká Bíteš
rada při koupi S60 R
Nejsem vůbec odborník na motory ani na mechaniku aut, takže do servisu jedu s každou, i sebemenší, závadou. S S60R jsem v servisu byl za 9 měsíců co ho mám 2x - jednou výměna oleje a podruhé vzduchový a pylový filtr. Teď se pomalu chystám po třetí na výměnu rozvodů a čepů řízení. Taky se mě rozsvítila kontrolka řízení emisí, tak zkusím párkrát natankovat "lepší" benzín a pokud nezhasne, tak se zeptám diagnostiky. Takže z mého pohledu je to auto jak má být
Auto má čerstvě 8 let, před pár dny jsem byl na technické. Kromě doporučení, abych si nechal vyměnit čep řízení na pravé straně a lehké koroze posledního dílu výfuku naprosto OK. Spodek auta vypadá perfektně. Emise jako u nového auta (podle slov technika) i když svítila zmíněná kontrolka.
Auto má 169.000 km a překvápko - taky u něho byl vyměněný motor. Za to si ale původní majitel mohl sám, přiznal se, že na dálnici přeřadil z 5ky na dvojku a motor to nevydržel a potkaly se písty s ventilama (asi přeskočil řemen, nebo se vysypaly kladky). Motor byl měněný tam, kde se auto kupovalo jako nové a kde jsem si ho pak koupil sám - v brněnském Volvu. Takže vím, že měněný byl při 32.000km (z VIDA). Proto mám na autě už 169kkm, ale rozvody se teprve chystám dělat. Motor šlape jako hodinky, dostává předepsanou péči a nemám na něj jedinou stížnost.
Co se 4C týká, tak zatím taky žádný problém, nicméně to asi bude první, co na autě budu měnit. Necítím skoro žádný rozdíl mezi "Comfort" a "Sport", zato "Advanced" je cítit pořádně. Ale zase podle technika ve Volvo - zatím jsou tlumiče v pořádku, pár desítek tisíc s tím ještě můžu najezdit. Cena jednoho tlumiče ve Volvo ČR je přes 15kKč, u jiných prodejců kolem 10kKč, z UK za necelých 5kKč.
Jinak na 8 let starém autě se 170.000km není nic, co by vrzalo, nefungovalo, potřebovalo výměnu apod.
Takže za mě - běž do toho, pokud je to auto v pořádku. Jo a ještě - jezdím tak za 10,3 litrů, většinou po dálnici s tempomatem na 140. Dá se jezdit za 8,6 po okreskách (160km na chatu a zpátky) nebo i za 14 (když si to užíváš).
Jak jsem na začátku řekl - nejsem vůbec odborník, auto mám 9 měsíců a pořád jsem z něj nadšenej. Pokud chceš ještě něco vědět, tak se ptej, když budu vědět, tak rád odpovím.

Auto má čerstvě 8 let, před pár dny jsem byl na technické. Kromě doporučení, abych si nechal vyměnit čep řízení na pravé straně a lehké koroze posledního dílu výfuku naprosto OK. Spodek auta vypadá perfektně. Emise jako u nového auta (podle slov technika) i když svítila zmíněná kontrolka.
Auto má 169.000 km a překvápko - taky u něho byl vyměněný motor. Za to si ale původní majitel mohl sám, přiznal se, že na dálnici přeřadil z 5ky na dvojku a motor to nevydržel a potkaly se písty s ventilama (asi přeskočil řemen, nebo se vysypaly kladky). Motor byl měněný tam, kde se auto kupovalo jako nové a kde jsem si ho pak koupil sám - v brněnském Volvu. Takže vím, že měněný byl při 32.000km (z VIDA). Proto mám na autě už 169kkm, ale rozvody se teprve chystám dělat. Motor šlape jako hodinky, dostává předepsanou péči a nemám na něj jedinou stížnost.
Co se 4C týká, tak zatím taky žádný problém, nicméně to asi bude první, co na autě budu měnit. Necítím skoro žádný rozdíl mezi "Comfort" a "Sport", zato "Advanced" je cítit pořádně. Ale zase podle technika ve Volvo - zatím jsou tlumiče v pořádku, pár desítek tisíc s tím ještě můžu najezdit. Cena jednoho tlumiče ve Volvo ČR je přes 15kKč, u jiných prodejců kolem 10kKč, z UK za necelých 5kKč.
Jinak na 8 let starém autě se 170.000km není nic, co by vrzalo, nefungovalo, potřebovalo výměnu apod.
Takže za mě - běž do toho, pokud je to auto v pořádku. Jo a ještě - jezdím tak za 10,3 litrů, většinou po dálnici s tempomatem na 140. Dá se jezdit za 8,6 po okreskách (160km na chatu a zpátky) nebo i za 14 (když si to užíváš).
Jak jsem na začátku řekl - nejsem vůbec odborník, auto mám 9 měsíců a pořád jsem z něj nadšenej. Pokud chceš ještě něco vědět, tak se ptej, když budu vědět, tak rád odpovím.
_________________
Volvo S60 T6 AWD Polestar, Vibrant copper, MY 11
Volvo S60 T6 AWD Polestar, Vibrant copper, MY 11
-
Offline
- Příspěvky: 147
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70II T5
rada při koupi S60 R nebo T5?
Díky za parádní info. Ten podvozek...stim se musí počítat, že repas těch 30táců stojí. Spotřebu mam na T4 podobnou. Takže jediný čeho se trochu obávám je to prasknutí tepelnou námahou mezi 3a 4 válcem. Ještě jsem uvažoval o T5. V zásadě je to podobný/stejný? motor. Tady by mě zajímalo včem všem se motor T5 odlišuje od R (nějaké pevnější díly, spojka atd)? BSR nabízí úpravu softu u T5 na 300ps. A samozřejmě cena T5 je poloviční oproti Rku a vyhnul bych se tomu 4C podvozku.
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
rada při koupi S60 R nebo T5?
Do faceliftu má T5 objem 2,3. Motor v eRku je vlastně stejnej, akorát převrtanej na vyšší objem, čili T5 by v případě čipování měla být odolnější. Pokud eRko neplánuješ načipovat, tak bych se rozhodně žádných problémů s motorem neobával.dukemb píše:Díky za parádní info. Ten podvozek...stim se musí počítat, že repas těch 30táců stojí. Spotřebu mam na T4 podobnou. Takže jediný čeho se trochu obávám je to prasknutí tepelnou námahou mezi 3a 4 válcem. Ještě jsem uvažoval o T5. V zásadě je to podobný/stejný? motor. Tady by mě zajímalo včem všem se motor T5 odlišuje od R (nějaké pevnější díly, spojka atd)? BSR nabízí úpravu softu u T5 na 300ps. A samozřejmě cena T5 je poloviční oproti Rku a vyhnul bych se tomu 4C podvozku.
Pominu-li tlumiče, větší brzdy, samostatnou řídící jednotku na tlak paliva (bývají s ní problémy, nová stojí cca 7000,-), zkrácený řízení, nižší podvozek, o trochu lepší a hezčí interiér a alespoň dle mého vkusu i hezčí exteriér, tak zásadní rozdíl bych viděl v tom, že eRko je AWD, což je pro někoho výhoda a pro někoho ne. Já osobně AWD považuji za výhodu, ale pokud to někomu přijde zbytečný a nechce tak trochu svým způsobem exkluzivní auto, tak T5 taky neni špatná volba, protože ikdyž je slabší, tak T5 nezatěžuje a nebere jí výkon AWD a tudíž ve finále nebude o moc pomalejší než eRko. Takže je to hlavně o tom si ujasnit preference

_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno/Velká Bíteš
rada při koupi S60 R nebo T5?
Nemá T5 nižší tlak turba? Já když vidím tu svou krásnou velikou trubku, co vypadá jak z litiny, přes motor, tak v T5 myslím taková není... My máme v eRku vysokotlaký turbo snad 1,1 barů nebo tak něco... Nevím, jaký je v T5.
_________________
Volvo S60 T6 AWD Polestar, Vibrant copper, MY 11
Volvo S60 T6 AWD Polestar, Vibrant copper, MY 11
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
rada při koupi S60 R nebo T5?
v eRku je uz chipnuta jednotka z fabriky, cim tenhle upgrade nabizi pri kickdownu vyssi plnici tlak na delsi cas
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
rada při koupi S60 R nebo T5?
eRko má 1,2 bar a T5 0,9 bar, pokud si dobře vzpomínám. Jinak T5 má trubku z nějakýho tvrzenýho plastu či co to je.adrenalize píše:Nemá T5 nižší tlak turba? Já když vidím tu svou krásnou velikou trubku, co vypadá jak z litiny, přes motor, tak v T5 myslím taková není... My máme v eRku vysokotlaký turbo snad 1,1 barů nebo tak něco... Nevím, jaký je v T5.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 190
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 T5 2007
volvo S60 R nebo T5?
4C a AWD su veci naviac, co sa oproti beznej T5 mozu pokazit. (nevravim vsak, ze pokazia)
servis a nahradne diely budu dostupnejsie a lacnejsie na T5.
skus zvazit faceliftovu T5 (2.4), hravo nachipovatelnu na 300 koni.
servis a nahradne diely budu dostupnejsie a lacnejsie na T5.
skus zvazit faceliftovu T5 (2.4), hravo nachipovatelnu na 300 koni.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 T5 MY2007 (B5244T5, 191kW, M6, Summum)
V40 Cross Country T4 AWD MY2015 (B5204T8, 132kW, A6, Momentum)
244GL 1978 "Goldy" (B19A, 66kW, M4)
V70 T5 MY2007 (B5244T5, 191kW, M6, Summum)

V40 Cross Country T4 AWD MY2015 (B5204T8, 132kW, A6, Momentum)

244GL 1978 "Goldy" (B19A, 66kW, M4)
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jirkov
rada při koupi S60 R nebo T5?
Ten motor není stejnej, všeobecně rozšířená mýlka, koncepčně je to zcela něco jiného. Tože to má pět hrnků neznamená e to je T5, kapiš ?Ing.Magor píše:Do faceliftu má T5 objem 2,3. Motor v eRku je vlastně stejnej, akorát převrtanej na vyšší objem, čili T5 by v případě čipování měla být odolnější. Pokud eRko neplánuješ načipovat, tak bych se rozhodně žádných problémů s motorem neobával.dukemb píše:Díky za parádní info. Ten podvozek...stim se musí počítat, že repas těch 30táců stojí. Spotřebu mam na T4 podobnou. Takže jediný čeho se trochu obávám je to prasknutí tepelnou námahou mezi 3a 4 válcem. Ještě jsem uvažoval o T5. V zásadě je to podobný/stejný? motor. Tady by mě zajímalo včem všem se motor T5 odlišuje od R (nějaké pevnější díly, spojka atd)? BSR nabízí úpravu softu u T5 na 300ps. A samozřejmě cena T5 je poloviční oproti Rku a vyhnul bych se tomu 4C podvozku.
Pominu-li tlumiče, větší brzdy, samostatnou řídící jednotku na tlak paliva (bývají s ní problémy, nová stojí cca 7000,-), zkrácený řízení, nižší podvozek, o trochu lepší a hezčí interiér a alespoň dle mého vkusu i hezčí exteriér, tak zásadní rozdíl bych viděl v tom, že eRko je AWD, což je pro někoho výhoda a pro někoho ne. Já osobně AWD považuji za výhodu, ale pokud to někomu přijde zbytečný a nechce tak trochu svým způsobem exkluzivní auto, tak T5 taky neni špatná volba, protože ikdyž je slabší, tak T5 nezatěžuje a nebere jí výkon AWD a tudíž ve finále nebude o moc pomalejší než eRko. Takže je to hlavně o tom si ujasnit preference
Těch rozdílůmězi T5 a erkem je víc ale ve zkratce. Když se erko pos, tak tě sežere. Na T5 seženeš všechno i v druhošce
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jirkov
rada při koupi S60 R
Z pětky na dvojku ? na dálnici ? zkoušel jsi to někdy ? to se ti povede tak do 50 km ne ve 130adrenalize píše:Nejsem vůbec odborník na motory ani na mechaniku aut, takže do servisu jedu s každou, i sebemenší, závadou. S S60R jsem v servisu byl za 9 měsíců co ho mám 2x - jednou výměna oleje a podruhé vzduchový a pylový filtr. Teď se pomalu chystám po třetí na výměnu rozvodů a čepů řízení. Taky se mě rozsvítila kontrolka řízení emisí, tak zkusím párkrát natankovat "lepší" benzín a pokud nezhasne, tak se zeptám diagnostiky. Takže z mého pohledu je to auto jak má být![]()
Auto má čerstvě 8 let, před pár dny jsem byl na technické. Kromě doporučení, abych si nechal vyměnit čep řízení na pravé straně a lehké koroze posledního dílu výfuku naprosto OK. Spodek auta vypadá perfektně. Emise jako u nového auta (podle slov technika) i když svítila zmíněná kontrolka.
Auto má 169.000 km a překvápko - taky u něho byl vyměněný motor. Za to si ale původní majitel mohl sám, přiznal se, že na dálnici přeřadil z 5ky na dvojku a motor to nevydržel a potkaly se písty s ventilama (asi přeskočil řemen, nebo se vysypaly kladky). Motor byl měněný tam, kde se auto kupovalo jako nové a kde jsem si ho pak koupil sám - v brněnském Volvu. Takže vím, že měněný byl při 32.000km (z VIDA). Proto mám na autě už 169kkm, ale rozvody se teprve chystám dělat. Motor šlape jako hodinky, dostává předepsanou péči a nemám na něj jedinou stížnost.
Co se 4C týká, tak zatím taky žádný problém, nicméně to asi bude první, co na autě budu měnit. Necítím skoro žádný rozdíl mezi "Comfort" a "Sport", zato "Advanced" je cítit pořádně. Ale zase podle technika ve Volvo - zatím jsou tlumiče v pořádku, pár desítek tisíc s tím ještě můžu najezdit. Cena jednoho tlumiče ve Volvo ČR je přes 15kKč, u jiných prodejců kolem 10kKč, z UK za necelých 5kKč.
Jinak na 8 let starém autě se 170.000km není nic, co by vrzalo, nefungovalo, potřebovalo výměnu apod.
Takže za mě - běž do toho, pokud je to auto v pořádku. Jo a ještě - jezdím tak za 10,3 litrů, většinou po dálnici s tempomatem na 140. Dá se jezdit za 8,6 po okreskách (160km na chatu a zpátky) nebo i za 14 (když si to užíváš).
Jak jsem na začátku řekl - nejsem vůbec odborník, auto mám 9 měsíců a pořád jsem z něj nadšenej. Pokud chceš ještě něco vědět, tak se ptej, když budu vědět, tak rád odpovím.

-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
rada při koupi S60 R nebo T5?
Špatně jsem se vyjádřil, měl jsem na mysli, především blok motoru že je stejnej, akorát převrtanej na jinej objem, čímž je vlastně teda taky jinej noS80 píše:Ten motor není stejnej, všeobecně rozšířená mýlka, koncepčně je to zcela něco jiného. Tože to má pět hrnků neznamená e to je T5, kapiš ?
Těch rozdílůmězi T5 a erkem je víc ale ve zkratce. Když se erko pos, tak tě sežere. Na T5 seženeš všechno i v druhošce



Jinak vím, že se motor eRka liší, ale popravdě ani nevím čím vším. Ty to nějak zmapovaný máš co všecko je v něm jiný? Docela by mě to samotnýho zajímalo

_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
volvo S60 R nebo T5?
2.3 T5 se dá dostat na stejný i vyšší hodnoty jako nachipovaná 2.5R a ustojí to. Je to ale drahý protože jsou nutný hardwarový úpravy. Minimálně vyměnit turbo.
Nejrozumnější alternativa R je faceliftová 2.4T5 B5244T5 191kW. Stejný turbo K24, stejný vstřiky, stejnej airbox, variabilní časování obou vaček, v manuálu šestikvalt a netahá se s AWD nemá povinně four-C. Tam už se dá mluvit o stejným motoru jako má R, akorát s menším objemem a silnějšíma stěnama tím pádem odolnějším. Výkon při kterým 2.5 blok jde do kytek ustojí, strop má tuším někde okolo 400 koní? Třeba na anglickým fóru když jim praskne blok u 2.5R tak buď řeší soustružení bloku a vložky (Darton + tuším nějaká alternativa) nebo osazení 2.4T5 motoru kterých se tam válí hafo z policejních aut. Osazení toho 2.4 motoru by mělo bejt plug and play.
Nejrozumnější alternativa R je faceliftová 2.4T5 B5244T5 191kW. Stejný turbo K24, stejný vstřiky, stejnej airbox, variabilní časování obou vaček, v manuálu šestikvalt a netahá se s AWD nemá povinně four-C. Tam už se dá mluvit o stejným motoru jako má R, akorát s menším objemem a silnějšíma stěnama tím pádem odolnějším. Výkon při kterým 2.5 blok jde do kytek ustojí, strop má tuším někde okolo 400 koní? Třeba na anglickým fóru když jim praskne blok u 2.5R tak buď řeší soustružení bloku a vložky (Darton + tuším nějaká alternativa) nebo osazení 2.4T5 motoru kterých se tam válí hafo z policejních aut. Osazení toho 2.4 motoru by mělo bejt plug and play.
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
volvo S60 R nebo T5?
prave 4C a AWD plus detaily jsou ty nejzajimavejsi veci na erku
nevahej a kupuj. na tvem miste bych ale cekal na nejaky kus se zajimavou barevnou kombinaci.

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 183
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
volvo S60 R nebo T5?
Omlouvam se za OT,ale když už se porovnává Rko s T5.....jakej je rozdíl mezi T5 a obyčejnou 2,4T - 200 ps jakou mam třeba já ? Jiný turbo,vstřiky,vačky,jednotka.....ví někdo přesně ....?
Děkuji za informace
Děkuji za informace

-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
volvo S60 R nebo T5?
Záleží na tom, jak srovnání stavíš, jestli 2.4T vs soudobá 2.3T5,TUNER píše:Omlouvam se za OT,ale když už se porovnává Rko s T5.....jakej je rozdíl mezi T5 a obyčejnou 2,4T - 200 ps jakou mam třeba já ? Jiný turbo,vstřiky,vačky,jednotka.....ví někdo přesně ....?
Děkuji za informace
nebo 2.4T vs 2.4T5 facelift.
2.3T5 má proti tvojí 2.4 jiný:
turbo
vstřiky
vrtání
nižší kompresní poměr
kliku
ojnice
menší vrtání
2.4T5 má oproti té 2.3 ještě navíc jiný:
turbo
vstřiky
výfukový svody
variabilní časování na obou vačkách
Nekladu si nárok na to, že výčet je kompletní, ale o těchto věcech vím
Hlavně ten vyšší kompresní poměr u motoru 2.4T s nízkotlakým turbem tvoří strop při dalším ladění
-
Offline
- Příspěvky: 909
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
volvo S60 R nebo T5?
Mě by zajímalo jaky je rozdíl mezi motorem z S60R a 2,5 154kw nebo kolik toho je na těch motorech stejnýho.
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
volvo S60 R nebo T5?
@Stalin: Tvůj motor má stejný vrtání, zdvih, zdvihovej objem, vyšší kompresní poměr 9,0:1 oproti 8,5:1 u R, takže logicky minimálně jiný písty. Říká se, že R má jinou kliku a ojnice, ale jsem spíš skeptickej, nadruhou stranu jsem ale negooglil, jak to je. Protože takovýhle pohádek a městských legend jsem taky slyšel o 184kW motoru v 850R/S/V70R jak má kovaný ojnice a já nevim co ještě a přitom je to obyčejná T5 navěšená silnějším příslušenstvím.
Svody máš stejný jako R, dál máš jiný turbo a vstřiky.
Svody máš stejný jako R, dál máš jiný turbo a vstřiky.
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno/Velká Bíteš
volvo S60 R nebo T5?
Fakt se chceš vyhnout tomu 4C? Já to spolu s AWD považuju za největší výhodu svýho auta oproti ostatním S60kám. To, že mám krásnej interiér a o něco hezčí exteriér (copyright Ing. Magor) beru jako bonus. Zrovna dneska jsem si mohl poplácat po zádech, jak jsem udělal dobře se čtyřkolkou...
_________________
Volvo S60 T6 AWD Polestar, Vibrant copper, MY 11
Volvo S60 T6 AWD Polestar, Vibrant copper, MY 11
-
Offline
- Příspěvky: 909
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
volvo S60 R nebo T5?
[quote="dali"]@Stalin: Tvůj motor má stejný vrtání, zdvih, zdvihovej objem, vyšší kompresní poměr 9,0:1 oproti 8,5:1 u R, takže logicky minimálně jiný písty. Říká se, že R má jinou kliku a ojnice, ale jsem spíš skeptickej, nadruhou stranu jsem ale negooglil, jak to je. Protože takovýhle pohádek a městských legend jsem taky slyšel o 184kW motoru v 850R/S/V70R jak má kovaný ojnice a já nevim co ještě a přitom je to obyčejná T5 navěšená silnějším příslušenstvím.
Svody máš stejný jako R, dál máš jiný turbo a vstřiky.
Možná se budu honit za větším vykonem tak pokud dam Rkovy vstřiky a turbo a pak čip tak by to neměl byt žadny problém. Jezilo by to líp i bez čipu jen s jiným turbem a vstřikama?
Svody máš stejný jako R, dál máš jiný turbo a vstřiky.
Možná se budu honit za větším vykonem tak pokud dam Rkovy vstřiky a turbo a pak čip tak by to neměl byt žadny problém. Jezilo by to líp i bez čipu jen s jiným turbem a vstřikama?
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
volvo S60 R nebo T5?
Určitě jo, ale optimální chování a maximální výkon z toho bez přemapování nedostaneš. U těhle novějších aut můžeš přehazovat různý věci za silnější a řídící jednotka to vždycky nějak ureguluje. Na starých autech s plynovým lankem je to horší. Tam můžeš skončit s ohnutou ojnicí nebo propáleným pístem.Stalin píše:Možná se budu honit za větším vykonem tak pokud dam Rkovy vstřiky a turbo a pak čip tak by to neměl byt žadny problém. Jezilo by to líp i bez čipu jen s jiným turbem a vstřikama?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9942
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
volvo S60 R nebo T5?
pamatuju si stejné téma o V70. zkus pohledat
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 909
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
volvo S60 R nebo T5?
Pohledám ale jestli to tema najdeš dřív tak sem hod odkaz.hayney píše:pamatuju si stejné téma o V70. zkus pohledat
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvky: 141
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
volvo S60 R nebo T5?
Ahoj ve spolek,
sleduji toto téma, neboť jsem tento problém řešil také. R nebo T5.
V současné době vyřešeno a k mé velké spokojenosti. Holt nemám R, ale nevadí.
Povedla se mi sehnat T5 RTI NAVI Summum 2005 /model 2006/, 2401 cm3, B5244T, výrobní výkon 191kW - 260 koní,
předchozí majitel ji nechal upravit na 228 kW - 310 koní, 400Nm / HEICO Sportiv - není to přehrání sw, ale úprava celé jednotky - hw/.
Z exteriéru nemá R rysy, ale v interiéru je to identické až na pár drobností, které nejsou pro mě tak důležité.
Oproti R - jiný volant, budíky, roletka středového panelu, jasně R má super výraznou barvu interiéru.
Jinak je interiér s T5 stejný kůží, šitím tvar sedaček, řadící pákou atd. Není zde 4C, AWD, některé T5 ho měly ve výbavě.
Pod kapotou na první pohled je jiný kryt motoru, R má modré kryty a hliníkovou trubku od turba, u T5 viz výše uváděné foto je trubka černá plastová a jiný kryt motoru / nad svíčkami /. Box na filtr identický s R i vlastní filtr.
Dle VIN kódu je osazena převodovka 6ti rychlostní M66 stejná z R , turbo je označeno KKK K24 stejné jako u R.
4C a AWD je příjemné záležitost v případě funkčnosti a spolehlivosti, jen do doby než se něco pokazí
Samozřejmě, že je v rámci motoru a šasí je jistě dalších odlišností, ale dle mého pohledu laika a uživatele zas jich moc není a jsou teď nepodstatné. Podstatná byla cena mezi R a T5 cca 100T v té době.
R je výrazné auto, za kterým se každý volvista otočí za T5 až tak né
David
sleduji toto téma, neboť jsem tento problém řešil také. R nebo T5.
V současné době vyřešeno a k mé velké spokojenosti. Holt nemám R, ale nevadí.
Povedla se mi sehnat T5 RTI NAVI Summum 2005 /model 2006/, 2401 cm3, B5244T, výrobní výkon 191kW - 260 koní,
předchozí majitel ji nechal upravit na 228 kW - 310 koní, 400Nm / HEICO Sportiv - není to přehrání sw, ale úprava celé jednotky - hw/.
Z exteriéru nemá R rysy, ale v interiéru je to identické až na pár drobností, které nejsou pro mě tak důležité.
Oproti R - jiný volant, budíky, roletka středového panelu, jasně R má super výraznou barvu interiéru.
Jinak je interiér s T5 stejný kůží, šitím tvar sedaček, řadící pákou atd. Není zde 4C, AWD, některé T5 ho měly ve výbavě.
Pod kapotou na první pohled je jiný kryt motoru, R má modré kryty a hliníkovou trubku od turba, u T5 viz výše uváděné foto je trubka černá plastová a jiný kryt motoru / nad svíčkami /. Box na filtr identický s R i vlastní filtr.
Dle VIN kódu je osazena převodovka 6ti rychlostní M66 stejná z R , turbo je označeno KKK K24 stejné jako u R.
4C a AWD je příjemné záležitost v případě funkčnosti a spolehlivosti, jen do doby než se něco pokazí

Samozřejmě, že je v rámci motoru a šasí je jistě dalších odlišností, ale dle mého pohledu laika a uživatele zas jich moc není a jsou teď nepodstatné. Podstatná byla cena mezi R a T5 cca 100T v té době.
R je výrazné auto, za kterým se každý volvista otočí za T5 až tak né

David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
volvo S60 R nebo T5?
tvar sedaciek je rovnaky? bol som v tom, ze Rko ma ine.DavidJ píše:
Jinak je interiér s T5 stejný kůží, šitím tvar sedaček, řadící pákou atd. Není zde 4C, AWD, některé T5 ho měly ve výbavě.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
volvo S60 R nebo T5?
sportove sedacy a eRkove su takmer totozne, ale erkove su, pokial viem, trochu viac vybrate.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]