skodikuv tank 850 tdi
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: žatec
skodikuv tank 850 tdi
Ahoj,
měl jsem různý auta a nakonec skončil u octavie tdi, proběhl nějaký tuning atd. a rodina se rozrostla a auto začalo být malý. Tak jsem se rozhodl pro VW Sharan VR6 v plynu. Domluvili jsme se na výměně. Po cestě domu mi vyběhla ojnice. Následoval odtah domů a já bez auta. Naštěstí kamarádi pomohli a půjčili nejdřív Smarta abych se vůbec dostal do práce a pak na svátky P206. Po dohodě atd. se sharan rozebere a rozprodá a násdledodovala nutná volba nového vozu. Podmínky byly diesel, kombi a velký auto. Limit malý do 50tis. Po různých volbách zůstali dva kandidáti a to Opel Omega a objevilo se Volvo 850. Po debatách se zvolilo Volvo a já jel dnes jak jsme se vraceli ze žatce do říčan. Projel jsem ho nic neteklo auto se chovalo dobře, obyvy z laku že je vyšisovaný se ukázaly liché, lak není zas tak tragický, takže to půjde pěkně rozlerštit. Zaplatil jsem a vyrazili jsme. Dojel jsem domů bez problému auto se chovalo dobře i zrychluje, nějak extremní nekouří , rozhodně ne jako nachipovaný tdička. První dojmy bomba, hodně prostoru, zvuk jak tank kam se hrabe motor octy. Pořád auto objevuji a zjištuji co jak. V pondělí ještě na to kouknem s kolinou.
Ted k autu. Prvně rozleštit lak aby se před zimou ještě jako zavřel, výměna oleje. Vnitřek je pěknej čistej, v zadu je sice promáčklý plast v kufru a nějaké detaily,ale to má čas. Vyměnit podtlaky za nové silikony, zaslepit EGR , popřípadě vyčistit sání. Ještě jsem se tu dočetl o těch šroubech na klice tak asi i ty, uvidím. K autu mám komplet německou dokumentaci o servise a jiných věcech , ještě jsem dostal letní 16". Ted jen základ fotky zejtra jak umeju nafotím nový fotákem mobil mi dělá špatný fotky. Ještě bych chtěl dodělat origo nápoják dopředu a síťku do kufru a jestli to není nějak masakr tak i přední mlhovky. Jo a auto má zabudovaný výhřev a nemám k němu kabel tak kdyb někdo věděl kde ho koupit byl bych rád. Časem sem doplním další info.
Docela jsem se rozepsal snad neva.
Jirka
měl jsem různý auta a nakonec skončil u octavie tdi, proběhl nějaký tuning atd. a rodina se rozrostla a auto začalo být malý. Tak jsem se rozhodl pro VW Sharan VR6 v plynu. Domluvili jsme se na výměně. Po cestě domu mi vyběhla ojnice. Následoval odtah domů a já bez auta. Naštěstí kamarádi pomohli a půjčili nejdřív Smarta abych se vůbec dostal do práce a pak na svátky P206. Po dohodě atd. se sharan rozebere a rozprodá a násdledodovala nutná volba nového vozu. Podmínky byly diesel, kombi a velký auto. Limit malý do 50tis. Po různých volbách zůstali dva kandidáti a to Opel Omega a objevilo se Volvo 850. Po debatách se zvolilo Volvo a já jel dnes jak jsme se vraceli ze žatce do říčan. Projel jsem ho nic neteklo auto se chovalo dobře, obyvy z laku že je vyšisovaný se ukázaly liché, lak není zas tak tragický, takže to půjde pěkně rozlerštit. Zaplatil jsem a vyrazili jsme. Dojel jsem domů bez problému auto se chovalo dobře i zrychluje, nějak extremní nekouří , rozhodně ne jako nachipovaný tdička. První dojmy bomba, hodně prostoru, zvuk jak tank kam se hrabe motor octy. Pořád auto objevuji a zjištuji co jak. V pondělí ještě na to kouknem s kolinou.
Ted k autu. Prvně rozleštit lak aby se před zimou ještě jako zavřel, výměna oleje. Vnitřek je pěknej čistej, v zadu je sice promáčklý plast v kufru a nějaké detaily,ale to má čas. Vyměnit podtlaky za nové silikony, zaslepit EGR , popřípadě vyčistit sání. Ještě jsem se tu dočetl o těch šroubech na klice tak asi i ty, uvidím. K autu mám komplet německou dokumentaci o servise a jiných věcech , ještě jsem dostal letní 16". Ted jen základ fotky zejtra jak umeju nafotím nový fotákem mobil mi dělá špatný fotky. Ještě bych chtěl dodělat origo nápoják dopředu a síťku do kufru a jestli to není nějak masakr tak i přední mlhovky. Jo a auto má zabudovaný výhřev a nemám k němu kabel tak kdyb někdo věděl kde ho koupit byl bych rád. Časem sem doplním další info.
Docela jsem se rozepsal snad neva.
Jirka
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) skodik dne 05 led 2012 21:18, celkem upraveno 1 x.
_________________
VOLVO 850 Tdi kombi R5
VOLVO 850 Tdi kombi R5
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Jirkuv tank 850 tdi
tak to byl rychlej kup. vítej!
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: žatec
skodik, tank 850 tdi
jelikož potřebuji jezdit a na výběr toho moc není, tak nebylo co řešit. Ted jsem stím jel a vše funguje, jen si zvykám na věci co jsem v octě neměl, jako upozorňování na nízkou teplotu nebo šlápnout na brzdovky. Jen pásy jsou nějaký kratší , když dávám dětskou sedačku...
_________________
VOLVO 850 Tdi kombi R5
VOLVO 850 Tdi kombi R5
skodik, tank 850 tdi
kdyby jsi chtel rozlestit lak a nebo docisti interier tak tady mas adresu http://www.autodoktor.cz mame normalni ceny a jsi psal ze mas neco se zadnim plastem tak si nekdy udelej vylet do prahy prijed nam to ukazat a mi ti reknem co stim a nejaky znamy po servisech volvo se taky najdou...skodik píše:jelikož potřebuji jezdit a na výběr toho moc není, tak nebylo co řešit. Ted jsem stím jel a vše funguje, jen si zvykám na věci co jsem v octě neměl, jako upozorňování na nízkou teplotu nebo šlápnout na brzdovky. Jen pásy jsou nějaký kratší , když dávám dětskou sedačku...

-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
skodik, tank 850 tdi
Gratulace! 850 je poslední pořádné Volvo! 

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: žatec
skodik, tank 850 tdi
děkuji, to rozleštění promyslím, ale asi až na jaře. Ještě bych chtěl folie, vadí mi jak je do něj vidět. Teď jsem si ještě vzpomněl, že je tam vysvícený jedno světlo. Uvidím co stím jestli koupit nový nebo vrakáč. Teď teprve zjistím co a jak. Vše je pro mě nový. Zajímalo by mě třeba jestli je možno dodělat přední mlhy nebo se musí natahat komplet kabely, něktarý auta to už mají třeba....
_________________
VOLVO 850 Tdi kombi R5
VOLVO 850 Tdi kombi R5
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
skodik, tank 850 tdi
Kupovat mlhovky jsou podle mně vyhozený prachy.
Lepší investovat do světel nebo aspoň žárovek.
Lepší investovat do světel nebo aspoň žárovek.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
skodik, tank 850 tdi
Mlhovky se používají při mlzedoktor píše:Kupovat mlhovky jsou podle mně vyhozený prachy.
Lepší investovat do světel nebo aspoň žárovek.

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: žatec
skodik, tank 850 tdi
tady v jižních čechách je mlha docela často a jezdím ráno do práce. Vzimě ráno jedu do práce po tmě a skoro ve tmě se vracím, takže osvětlení je pro mě důležitý, nemluvě, že tu máme dost zvěře. Tak jako mi nepříjde zbytečná investice do kvalitních žárovek. Takže pokud je příprava na mlhovky od výroby a znamenáto, že jen koupím světla vypínač a doplním relé s pojistkou , tak není co řešit....
_________________
VOLVO 850 Tdi kombi R5
VOLVO 850 Tdi kombi R5
-
Offline
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
skodik, tank 850 tdi
origo mlhovky na 850 jsou těžko sehnatelný a když tak za nerozumný peníze.
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
skodik, tank 850 tdi
Vítej, a gratulace k pořádný káře

850 mám v plnej, ale moje 70 byla původně taková socka+ ale kabely tam byly takřka na všechno roztahaný. Třeba stěrače na světla jsem dodělával, výhřev sedaček, elektrický sedačky... všechno jen nacvknout na kabel, maximálně dát pojistku/relátko do připravený pozice.skodik píše:Zajímalo by mě třeba jestli je možno dodělat přední mlhy nebo se musí natahat komplet kabely, něktarý auta to už mají třeba....
-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
skodik, tank 850 tdi
A hlavně - skoro vůbec nesvítí!!! Doporučuji s citem vybrat něco jiného.Sarkasmic píše:origo mlhovky na 850 jsou těžko sehnatelný a když tak za nerozumný peníze.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5023
- Registrován: 21 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
skodik, tank 850 tdi
Třeba dobrýho budíka a v odbobí mlh ho naštelovat a čvtrthodinku dřív abys v mlze nemusel závodit a jel tak jak vidíš na hlavní světla.Danniel74 píše:A hlavně - skoro vůbec nesvítí!!! Doporučuji s citem vybrat něco jiného.Sarkasmic píše:origo mlhovky na 850 jsou těžko sehnatelný a když tak za nerozumný peníze.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: žatec
skodik, tank 850 tdi
tak origo by být nemusely,dneska dělají už pěkný věci. Ted jsem prohledával forum a kouknu zítra jestli jsou tam kabely pak se uvidí jak dál
ještě bych chtěl vyměnit zadní nárazník, někdo tam vyříznul díru na výfuk docela tragickým způsobem...

_________________
VOLVO 850 Tdi kombi R5
VOLVO 850 Tdi kombi R5
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: žatec
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
skodik, tank 850 tdi
za chvili budeš chtit změnit nick na volvikskodik píše:líbí se mi ten sobí znak jako ferrari

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
skodik, tank 850 tdi
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=42&t=18692skodik píše:líbí se mi ten sobí znak jako ferrari

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5023
- Registrován: 21 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
skodik, tank 850 tdi
Tak se pro něj zastav u mě.skodik píše:líbí se mi ten sobí znak jako ferrari
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 47
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: zlate moravce
- Vůz: v70,2.5TDI 99,manual,103kW
skodik, tank 850 tdi
gratulujem k volvu,myslím že si sa naozaj rozhodol lepšie ako ta omega.
_________________
terazky:V70 TDI 99/103kw tmavá zelená met.,SAAB 9-3 2,2TiD,VW LT TDi
terazky:V70 TDI 99/103kw tmavá zelená met.,SAAB 9-3 2,2TiD,VW LT TDi
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
skodik, tank 850 tdi
vítej mezi chlapama 

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: žatec
-
Offline
- Příspěvky: 416
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 10
skodik, tank 850 tdi
Gratuluji k Volvu , být to 4x4 tak bych ji koupil sám. Jinak minulý týden jsem koupil do své 740 nové H4 http://tuning.autodoplnky.cz/night-breaker-plus/zarovka-osram-night-breaker-plus-h4-12v-60-55w-pa-s126595282 a rozdíl je slušný ted opravdu něco vidím , asi taky díky tomu ,že původní H4 měly vlákno už pěkně jeté (takový kostrbatý) takže doporučuji.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: žatec
skodik, tank 850 tdi
to je škoda, pozdě jsem si toho všiml, jelikož dneska jedu do budějek mladej tam má turnaj tak jedem na stadec od jedný hodiny. Pokud by jsi měl chut můžeš se tam stavit, můžeš mi na to kouknout popřípadě můžet hodit řečHonza píše:Tak se pro něj zastav u mě.skodik píše:líbí se mi ten sobí znak jako ferrari

žárovky mám doma Night breaker plusy, ale myslím, že mám zrovna světla s jinýma žárovkama , musím kouknout....
_________________
VOLVO 850 Tdi kombi R5
VOLVO 850 Tdi kombi R5
-
Offline
- Příspěvky: 5722
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
skodik, tank 850 tdi
Další blázen
vítej a autí si pěkně užívej,do Sušice na sraz to doufám stihneš rozleštit







_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: žatec
skodik, tank 850 tdi
to si piš, přece nebudu dělat ostudu.
Jinak poznatek, včera jsem nezahlídl kontrolku žhavení tak jsem byl nervozní a pročítal forum, a dnes ráno konečně žhavil už jsem měl strach , že mi nefunguje. Jen po nastartování chvilku kolísají otáčky a pak se to srovná. Stejně než to ometu a otevřu vrata.

Jinak poznatek, včera jsem nezahlídl kontrolku žhavení tak jsem byl nervozní a pročítal forum, a dnes ráno konečně žhavil už jsem měl strach , že mi nefunguje. Jen po nastartování chvilku kolísají otáčky a pak se to srovná. Stejně než to ometu a otevřu vrata.
_________________
VOLVO 850 Tdi kombi R5
VOLVO 850 Tdi kombi R5
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé