v 40 rada s termostatem

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Vůz: v 40 1,8 -85KW
Bydliště: Krnov

#1 v 40 rada s termostatem

Příspěvek od LaVer »

Dobrý den všichni prosím o radu nebo zkušenost před měsícem jsem koupil v 40 r.v.98 a zdálo se mi že málo topí ručička po 50km. se pohla jen o kousek koupil sem nový termostat,vyměnil a auto po zahřátí (ručička asi v pulce,dal nikdy nepovylezla )přestalo jed při sešlápnutí plynu začalo škubat jako by jelo na 3 válce a ne ne se to rozjed. tak jsem dal nazpátek starý termostat(který je evidentně špatný protože je pořad otevřený) a auto jede normálně ale netopí. dík za případnou pomoc nebo radu LaVer
_________________
volvo v 40 1,8 16v 85KW

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 13064
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2 v 40 rada s termostatem

Příspěvek od raolsa »

Začani tím, že dáš zpět ten nový termostat. Pak bych dojel někam na diagnostiku co to vyhazuje za závady. Možná to bude jenom kravinka za pár korun, třeba teplotní čidlo, ale taky může být něco s motorem co se projeví jenom když se motor ohřeje - třeba prasklá hlava, nebo těsnění pod hlavou. Taky to můžou být špatné svíčky, kabely nebo cívka. Nepíšeš jaký v tom máš motor, ani nemáš vyplněný podpis. :twisted:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Vůz: v 40 1,8 -85KW
Bydliště: Krnov

#3 v 40 rada s termostatem

Příspěvek od LaVer »

dík moc že se někdo ozval příští týden zajedu na tu diagnostiku a uvidím jo a motor tam mam 1,8 16v doufám že to bude opravdu nějaka kravinka mam vyměněný olej a motor šlape potichu a nikde ani pamatka že by někde chcal olej nebo voda do motoru
_________________
volvo v 40 1,8 16v 85KW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 v 40 rada s termostatem

Příspěvek od Urvanej »

no evidentně ti nepálí při chudší směsi.
Ten termostat totiž způsobí to, že se motor neohřeje a jede pořád na sytič.
Svíčky bych asi zkusil sám vyměnit doma, tam to nikdy nezaškodí a je to levnej pokus, pokud teda nemáš GDi.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Vůz: v 40 1,8 -85KW
Bydliště: Krnov

#5 v 40 rada s termostatem

Příspěvek od LaVer »

tak chlapi dik byl sem na te diagnostice vyměnil jsem ty svíčky a zytím je vše ok tak uvidím dál LaVer
_________________
volvo v 40 1,8 16v 85KW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“