Zápis použitého TZ pokračování
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#1 Zápis použitého TZ pokračování
Takže mám na autě namontované tažné zařízení, použité z vozidla které bylo trvale vyřazeno z evidence. Jako doklad shodnosti dokládám původní TP od Volva 740 který bylo zlikvidovaný. TZ jsem namontoval na Volvo 940. Mám platný protokol z STK že TZ na autě je a je namontováno správně
1) Úředník požaduje vyjádření od VAC že TZ je způsobilé pro Volvo 940, když bylo odmontováno z 740
2) Vymáhají po mě doklad např. z vrakoviště kde auto mělo být zlikvidováno, že TZ z toho vraku skutečně bylo odmontováno, v TP je razítko že auto bylo vyřazeno v roce 2008 ale už nikde v TP se neřeší jak (na vrakovišti?? doma na základě čest. prohlášení??)
Na stránkách Ministerstva Dopravy je k dispozici tento článek http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/Dovoz_registrace_a_schvalovani_vozidel/Schvalovani_vozidel/Tazne_zarizeni/Zapis_tazneho_zarizeni_do_technickeho_prukazu_vozidla.htm
K mému problému je tam tento odstavec:
C) TZ provozované, ke kterému nejsou doklady
Princip opět obdobný - TZ lze do TP vozidla zapsat pouze na základě potvrzení obou zmiňovaných částí (garance shodnosti + potvrzení montáže). Shodnost TZ a jeho určení na dané vozidlo lze potvrdit následovně:
- vyjádřením výrobce TZ
- identifikace TZ v pověřené zkušebně nebo dle údajů z archívu pověřené zkušebny
+ potvrzení odborné montáže a stavu TZ ve zkušební stanici v rozsahu pravidelné technické prohlídky
Garanci shodnosti deklaruji původním TP (dobře úředník se brání že 740 a 940 může být problém), potvrzení odborné montáže a stavu TZ mám z STK.
V několika emotivních návštěvách mého DI jsem obdržel následující email.
1) Úředník požaduje vyjádření od VAC že TZ je způsobilé pro Volvo 940, když bylo odmontováno z 740
2) Vymáhají po mě doklad např. z vrakoviště kde auto mělo být zlikvidováno, že TZ z toho vraku skutečně bylo odmontováno, v TP je razítko že auto bylo vyřazeno v roce 2008 ale už nikde v TP se neřeší jak (na vrakovišti?? doma na základě čest. prohlášení??)
Na stránkách Ministerstva Dopravy je k dispozici tento článek http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/Dovoz_registrace_a_schvalovani_vozidel/Schvalovani_vozidel/Tazne_zarizeni/Zapis_tazneho_zarizeni_do_technickeho_prukazu_vozidla.htm
K mému problému je tam tento odstavec:
C) TZ provozované, ke kterému nejsou doklady
Princip opět obdobný - TZ lze do TP vozidla zapsat pouze na základě potvrzení obou zmiňovaných částí (garance shodnosti + potvrzení montáže). Shodnost TZ a jeho určení na dané vozidlo lze potvrdit následovně:
- vyjádřením výrobce TZ
- identifikace TZ v pověřené zkušebně nebo dle údajů z archívu pověřené zkušebny
+ potvrzení odborné montáže a stavu TZ ve zkušební stanici v rozsahu pravidelné technické prohlídky
Garanci shodnosti deklaruji původním TP (dobře úředník se brání že 740 a 940 může být problém), potvrzení odborné montáže a stavu TZ mám z STK.
V několika emotivních návštěvách mého DI jsem obdržel následující email.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#2 Zápis použitého TZ pokračování
email:
Dobrý den,
Obdržela jsem informaci o vašem dotazu k tažnému zařízení.Vzhledem k tomu,co jste předložil a k odlišné praxi jednotlivých úřadů se s kolegou ztotožňujeme s názorem,že likvidační pracoviště musí přijmout vozidlo kompletní včetně výbavy tj.i tažného zařízení,které bylo na vozidle namontováno. U takto vyřazených vozidel se v případě,že dotyčný žadatel,který vozidlo na úřadě trvale vyřazuje a ponechává si tažné zařízení doma ,provádí změna údajů tj.námi požadované demontování v technickém průkazu dříve,než se trvale vyřadí a také by vám tato osoba měla dané tažné zařízení doložit dokladem o prodeji tohoto tažn.zařízení.Pokud je dle zákona vozidlo předáno k likvidaci s tažným zařízením,lze přijmout alternativní řešení a to v důsledku doložení dokladu o nabytí části mechanismu např.dokladem o prodeji z ekolog.pracoviště,které vozidlo likvidovalo (takto lze doložit,že vozidlo mělo opravdu demontováno tažné zařízení z tohoto likvidovaného vozidla).Pokud bude tento doklad doložen lze prokázat pravost tažného zařízení použitého k montáži na vaše vozidlo.Další věcí je to,že jestliže se jedná o jiný typ vozidla je nutné prokázat,že konstrukčně lze tato tažná zařízení použít pro oba typy vozidel,toto lze doložit vyjádření AZ Volvo,jelikož původní hmotnosti brzděného a nebrzděného přívěsu v původním TP od vyřazeného vozidla nebyly uvedeny při původním schválení technické způsobilosti (taktéž vozidlo nebylo ztotožněno,aby se toto dalo prověřit přes systém),ale až na základě nejspíše doloženého typového listu a tento nám není dokladován.Pak by bylo vhodné,aby STK uvedla do protokolu,že tažné zařízení z hlediska montáže odpovídá podmínkám stanovených zákonem pro
daný typ vozidla a zaznamenala kontrolu typu a event.výr.číslo schválení ze štítku tažného zařízení.Informace vámi přeposlané z internetových stránek nám jsou známy,ale následné postupy úřadů se liší,takže se neobracejte s dotazy na jiné úseky,protože tyto záležitosti řešíte na našem úřadě.My bohužel o těchto sděleních máme také jiné informace od pracovníků jednotlivých úseků evidencí vozidel,ti naopak tvrdí,že toto nedělají a že si občané dovolujívysvětlit své názory nezávazně na jejich stanoviscích s vidinou zjednodušení řešení své záležitosti.Pokud budou předloženy doklady,které jsem uvedla bude tažné zařízení zapsáno.
Dobrý den,
Obdržela jsem informaci o vašem dotazu k tažnému zařízení.Vzhledem k tomu,co jste předložil a k odlišné praxi jednotlivých úřadů se s kolegou ztotožňujeme s názorem,že likvidační pracoviště musí přijmout vozidlo kompletní včetně výbavy tj.i tažného zařízení,které bylo na vozidle namontováno. U takto vyřazených vozidel se v případě,že dotyčný žadatel,který vozidlo na úřadě trvale vyřazuje a ponechává si tažné zařízení doma ,provádí změna údajů tj.námi požadované demontování v technickém průkazu dříve,než se trvale vyřadí a také by vám tato osoba měla dané tažné zařízení doložit dokladem o prodeji tohoto tažn.zařízení.Pokud je dle zákona vozidlo předáno k likvidaci s tažným zařízením,lze přijmout alternativní řešení a to v důsledku doložení dokladu o nabytí části mechanismu např.dokladem o prodeji z ekolog.pracoviště,které vozidlo likvidovalo (takto lze doložit,že vozidlo mělo opravdu demontováno tažné zařízení z tohoto likvidovaného vozidla).Pokud bude tento doklad doložen lze prokázat pravost tažného zařízení použitého k montáži na vaše vozidlo.Další věcí je to,že jestliže se jedná o jiný typ vozidla je nutné prokázat,že konstrukčně lze tato tažná zařízení použít pro oba typy vozidel,toto lze doložit vyjádření AZ Volvo,jelikož původní hmotnosti brzděného a nebrzděného přívěsu v původním TP od vyřazeného vozidla nebyly uvedeny při původním schválení technické způsobilosti (taktéž vozidlo nebylo ztotožněno,aby se toto dalo prověřit přes systém),ale až na základě nejspíše doloženého typového listu a tento nám není dokladován.Pak by bylo vhodné,aby STK uvedla do protokolu,že tažné zařízení z hlediska montáže odpovídá podmínkám stanovených zákonem pro
daný typ vozidla a zaznamenala kontrolu typu a event.výr.číslo schválení ze štítku tažného zařízení.Informace vámi přeposlané z internetových stránek nám jsou známy,ale následné postupy úřadů se liší,takže se neobracejte s dotazy na jiné úseky,protože tyto záležitosti řešíte na našem úřadě.My bohužel o těchto sděleních máme také jiné informace od pracovníků jednotlivých úseků evidencí vozidel,ti naopak tvrdí,že toto nedělají a že si občané dovolujívysvětlit své názory nezávazně na jejich stanoviscích s vidinou zjednodušení řešení své záležitosti.Pokud budou předloženy doklady,které jsem uvedla bude tažné zařízení zapsáno.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#3 Zápis použitého TZ pokračování
Z čehož plyne že to vlastně nelze?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
#4 Zápis použitého TZ pokračování
Podle tohohle mi z toho leze,že se paní s kolegou "DOMNÍVAJÍ" že auto musí být kompletní.Já se zase domnívám,že úřad se nemá co domnívat,ale má se držet zákona a předpúisů.Takže pokud v zákoně není uvedeno,že vozidlo musí být k likvidaci kompletní(což určitě uvedeno není) pak se paní nemá co domnívat a měla by hledat jak tažné přihlásit,nikoliv jak to neudělat.Ondra. píše:email:
Dobrý den,
Obdržela jsem informaci o vašem dotazu k tažnému zařízení.Vzhledem k tomu,co jste předložil a k odlišné praxi jednotlivých úřadů se s kolegou ztotožňujeme s názorem,že likvidační pracoviště musí přijmout vozidlo kompletní včetně výbavy tj.i tažného zařízení,které bylo na vozidle namontováno.
Je to bohužel běh na dlouhou trať a vzhledem k cenám nového tažného bych to já osobně neřešil.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#5 Zápis použitého TZ pokračování
chtěl bych se zeptat jak je to s typovými listy, lze je nějak zpětně sehnat nebo ,,vytvořit?" Protože typový list k jednotlivým výrobcům je volně ke stažen na stránkách MDČR a kdybych si ho vytisknul a někdo oprávněný k montáži TZ by mi ho jen potvrdil???
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#6 Zápis použitého TZ pokračování
To radši nezkoušej je to posuzováno jako padělání. Tam nejsou ke stažení ale jako vzor.Ondra. píše:chtěl bych se zeptat jak je to s typovými listy, lze je nějak zpětně sehnat nebo ,,vytvořit?" Protože typový list k jednotlivým výrobcům je volně ke stažen na stránkách MDČR a kdybych si ho vytisknul a někdo oprávněný k montáži TZ by mi ho jen potvrdil???
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#7 Zápis použitého TZ pokračování
aha předpokládal jsem toHonza píše:To radši nezkoušej je to posuzováno jako padělání. Tam nejsou ke stažení ale jako vzor.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 39
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo V70 (2000) B5244T3 AW55-50/51SN
- Bydliště: Poděbrady
#8 Zápis použitého TZ pokračování
No nevím. Když objednám tažné zařízení, dodavatel mi zároveň podá TYPOVÝ LIST se slovy: "když ho ztratíte, prodám Vám nový za 500,- Kč". Jde o to, jak psal martinopel, zda není jednodušší zakoupit nové TZ. Vzhledem k tomu, že už Tě znají, budou Tě čím dál víc "hlídat" a každá podezřelá skutečnost může být fatální. Ale třeba si to myslím špatně.
_________________
V 70 II 2,4T 147kW 2000 automat,kůže,16"METIS,SCARAB GREEN PEARL
V 70 II 2,4T 147kW 2000 automat,kůže,16"METIS,SCARAB GREEN PEARL
#9 Zápis použitého TZ pokračování
Hlavně s origo typovým listem mi může každý salám.I na použité tažné.Prostě přijdu doložím typový list a úředník mi to musí zapsat.A lhostejno,zda jde o nové,nebo použité tažné.Bohuš píše:No nevím. Když objednám tažné zařízení, dodavatel mi zároveň podá TYPOVÝ LIST se slovy: "když ho ztratíte, prodám Vám nový za 500,- Kč". Jde o to, jak psal martinopel, zda není jednodušší zakoupit nové TZ. Vzhledem k tomu, že už Tě znají, budou Tě čím dál víc "hlídat" a každá podezřelá skutečnost může být fatální. Ale třeba si to myslím špatně.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#10 Zápis použitého TZ pokračování
U použitýho to tak jednoduchý taky nejni. Teď jsem to absolvoval, Takže:martinopel píše:A lhostejno,zda jde o nové,nebo použité tažné.
1. se starým autem na technickou a udělat protokol že je tažné sundané.
2. Na úřad nechat odepsat z tachničáku. odepíší i z TP listu.
3. Prodat s tp listem ale nabyvatel musí mít starý TP. A kupní smlouvu.
4. Namontovat a hurá na STK protokol o správnosti namontování a že pasuje.
5. Na úřad přihlásit.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
#11 Zápis použitého TZ pokračování
Když přijdu na úřad s typovým listem k tažnému,jak pozná úřad,jestli jde o nové,nebo použité tažné??Honza píše:U použitýho to tak jednoduchý taky nejni. Teď jsem to absolvoval, Takže:martinopel píše:A lhostejno,zda jde o nové,nebo použité tažné.
1. se starým autem na technickou a udělat protokol že je tažné sundané.
2. Na úřad nechat odepsat z tachničáku. odepíší i z TP listu.
3. Prodat s tp listem ale nabyvatel musí mít starý TP. A kupní smlouvu.
4. Namontovat a hurá na STK protokol o správnosti namontování a že pasuje.
5. Na úřad přihlásit.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#12 Zápis použitého TZ pokračování
U použitýho je v typovým listě záznam na jakým autě je použitý včetně SPZ.martinopel píše:Když přijdu na úřad s typovým listem k tažnému,jak pozná úřad,jestli jde o nové,nebo použité tažné??Honza píše:U použitýho to tak jednoduchý taky nejni. Teď jsem to absolvoval, Takže:
1. se starým autem na technickou a udělat protokol že je tažné sundané.
2. Na úřad nechat odepsat z tachničáku. odepíší i z TP listu.
3. Prodat s tp listem ale nabyvatel musí mít starý TP. A kupní smlouvu.
4. Namontovat a hurá na STK protokol o správnosti namontování a že pasuje.
5. Na úřad přihlásit.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
#13 Zápis použitého TZ pokračování
To si nejsem jist,ale na 90% jsem to já napsané neměl.Honza píše: U použitýho je v typovým listě záznam na jakým autě je použitý včetně SPZ.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#14 Zápis použitého TZ pokračování
Tady je typák a vlevo dole je to vypsaný. RZ vozidla Starou Rz mi vyškrtly a mojí zapsali.martinopel píše:To si nejsem jist,ale na 90% jsem to já napsané neměl.Honza píše: U použitýho je v typovým listě záznam na jakým autě je použitý včetně SPZ.
http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/672483EF-2C65-45CD-8525-C6883E0FDB3C/0/Bosaltypovylist2011CZ.pdf
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
#15 Zápis použitého TZ pokračování
A když tento typový list vytisknu a vyplním??
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#16 Zápis použitého TZ pokračování
On to nejni až tak originál, ale jenom vzor a v originálu je uvedeno výslovně jestli podle atestu nebo směrnice a je obouchanej štemplem od bosalu (dovozce)martinopel píše:A když tento typový list vytisknu a vyplním??
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#17 Zápis použitého TZ pokračování
na MDCR se píše:
3) Za originální provedení typového listu ve smyslu informace č.j. 1500/03-150 se považuje takové provedení, které je zveřejněno na webových stránkách Ministerstva dopravy včetně barev a dalších uvedených prvků. Není možné vyžadovat nic navíc oproti vzoru (např. hologram), když na vzoru není uveden. Provedení typového listu včetně ochranných prvků je plně na držiteli schválení
3) Za originální provedení typového listu ve smyslu informace č.j. 1500/03-150 se považuje takové provedení, které je zveřejněno na webových stránkách Ministerstva dopravy včetně barev a dalších uvedených prvků. Není možné vyžadovat nic navíc oproti vzoru (např. hologram), když na vzoru není uveden. Provedení typového listu včetně ochranných prvků je plně na držiteli schválení
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#18 Zápis použitého TZ pokračování
Kubo ale to že něco tvrdí MDČR neznamená že to platí na úřadě
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#19 Zápis použitého TZ pokračování
Typovej list je jedna věc a potvrzenej typovej list je něco úplně jinýho.Sarkasmic píše:na MDCR se píše:
3) Za originální provedení typového listu ve smyslu informace č.j. 1500/03-150 se považuje takové provedení, které je zveřejněno na webových stránkách Ministerstva dopravy včetně barev a dalších uvedených prvků. Není možné vyžadovat nic navíc oproti vzoru (např. hologram), když na vzoru není uveden. Provedení typového listu včetně ochranných prvků je plně na držiteli schválení
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13041
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#20 Zápis použitého TZ pokračování
Já když jsem ve firmě montoval nové tažné na Citroena tak na typovém listě žádné razítko nebylo. Typový list jsem vyplnil já, razítko jsem tam dal taky já s tím, že jsem odpovědná osoba a autorizovaný servis. Na evidenčce nebyl problém a na úřadě taky ne.
Takže nevidím problém v tom typový list si stáhnout, vyplnit v něm údaje, vytisknout a sehnat si razítko nějakého servisu.
Takže nevidím problém v tom typový list si stáhnout, vyplnit v něm údaje, vytisknout a sehnat si razítko nějakého servisu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek