Totální škoda, jak na pojišťovnu? Odkaz na nová foto. Díky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#1 Totální škoda, jak na pojišťovnu? Odkaz na nová foto. Díky
Ahoj, potřebuji radu. Byl jsem sestřelen zezadu, když jsem pouštěl lidi na přechodu. V70 dostala ránu na kufr od cca. 60 km/h rozjetého Seatu. Více zde:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=32434
Oboje zadní dveře se trochu přidírají, vypadá to, že kastle může být trochu hnutá. Potřebuji poradit jak jednat s pojišťovnou (mám Kooperativu), tuto věc řeším poprvé:
1) Trvat na tom, že je auto neopravitelné? I když je karosérie hnutá třeba jen málo a bude mi nabízeno seřízení dveří? Jak argumentovat?
2) Pokud bude auto shledáno na odpis, jaký je další postup? Stane se automobil majetkem pojišťovny, nebo zůstane mým majetkem?
3) Jak je stanovena cena v případě totální škody, tj. kolik může pojišťovna za auto z roku 97 vyplatit?
Díky za odpověď. Ptám se jako laik, polopaticky. Sám ještě zagooglím, ale pokud umíte poradit dejte to sem, příště to může potřebovat někdo další.
Díky Daniel
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=32434
Oboje zadní dveře se trochu přidírají, vypadá to, že kastle může být trochu hnutá. Potřebuji poradit jak jednat s pojišťovnou (mám Kooperativu), tuto věc řeším poprvé:
1) Trvat na tom, že je auto neopravitelné? I když je karosérie hnutá třeba jen málo a bude mi nabízeno seřízení dveří? Jak argumentovat?
2) Pokud bude auto shledáno na odpis, jaký je další postup? Stane se automobil majetkem pojišťovny, nebo zůstane mým majetkem?
3) Jak je stanovena cena v případě totální škody, tj. kolik může pojišťovna za auto z roku 97 vyplatit?
Díky za odpověď. Ptám se jako laik, polopaticky. Sám ještě zagooglím, ale pokud umíte poradit dejte to sem, příště to může potřebovat někdo další.
Díky Daniel
Naposledy upravil(a) Daniel Kout dne 20 lis 2011 14:02, celkem upraveno 1 x.
_________________
S90 B5
S90 B5
#2 Havárie - totální škoda, jak na pojišťovnu?
Já to řešil jednou. Když jsem měl Mitsubishi Galant z roku 1998. Ze zadu mě sestřelilo auto a poslalo dopředu na Passata. Předek byl docela zbořenej ale motor jel. Zadek vypadal že je v pohodě. ale když jsem se podival víc, byla pohnutá podlaha.
Pojišťovna viníka, kooperativa si mě pozvala k likvidatorovi. Ten sepsal škodu a nafotil auto. Pry spočita kolik by stala oprava (počítá se z ceny nových originálních dílů a pokud přesáhne více jak polovinu ceny auta tak to bude totálka a nedoporučují opravovat)
Za hodinku mi zavolal, že cenu opravy spočítal na cca 80 tis. (auto v té době mělo cenu tak 100 tis.) a že je to totálka. Postup pak byl následující. Vyplatili mi škodu (80 tis.) a auto, resp jeho fotky dali do dražby vraků, nejvyší nabídka vyhrává a tento člověk se mi pak měl ozvat a za vydraženou cenou auto koupit, pokud ovšem já budu souhlasit. Dražbu vyhral kdosi s cenou 20 tisic. Za měsíc si pro auto přijel, vyplatitl smluvenou cenu a odjel. Bylo to je nějaké vrakoviště. Takže se mi vratila tržní cena auta. Prodavat jsem to sice nemusel, nechtělo se mi řešit opravu tak jsem si koupil druhé.
Takže zkušenost s totálkou zatím v pohodě.
Jinak perlička na konec. Auto jsem našel za půl roku v jednom bazaru. S obligátním nájezdem 120tkm. a cedulkou, stav perfektní, nebouráno.
Pojišťovna viníka, kooperativa si mě pozvala k likvidatorovi. Ten sepsal škodu a nafotil auto. Pry spočita kolik by stala oprava (počítá se z ceny nových originálních dílů a pokud přesáhne více jak polovinu ceny auta tak to bude totálka a nedoporučují opravovat)
Za hodinku mi zavolal, že cenu opravy spočítal na cca 80 tis. (auto v té době mělo cenu tak 100 tis.) a že je to totálka. Postup pak byl následující. Vyplatili mi škodu (80 tis.) a auto, resp jeho fotky dali do dražby vraků, nejvyší nabídka vyhrává a tento člověk se mi pak měl ozvat a za vydraženou cenou auto koupit, pokud ovšem já budu souhlasit. Dražbu vyhral kdosi s cenou 20 tisic. Za měsíc si pro auto přijel, vyplatitl smluvenou cenu a odjel. Bylo to je nějaké vrakoviště. Takže se mi vratila tržní cena auta. Prodavat jsem to sice nemusel, nechtělo se mi řešit opravu tak jsem si koupil druhé.
Takže zkušenost s totálkou zatím v pohodě.
Jinak perlička na konec. Auto jsem našel za půl roku v jednom bazaru. S obligátním nájezdem 120tkm. a cedulkou, stav perfektní, nebouráno.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#3 Havárie - totální škoda, jak na pojišťovnu?
to jsem zvědav, kolik ti dají za totálku. Podle mě ti auto ocení na 50t kč, z toho 30t kč ti stanoví jako použitelné díly, takže ti vyplatí 20t.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 423
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: šetřím na nové... :)
- Bydliště: Brnisko, Vysočina
#4 Havárie - totální škoda, jak na pojišťovnu?
Dej mi pak vědět, jak jsi dopadl. Moc by mě zajímalo, jak se k tomu postaví. A propos - máte někdo zkušenost s pojišťovnou Uniqa?
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
#5 Havárie - totální škoda, jak na pojišťovnu?
To je možné přesto doporučuji zatlačit na pojištovnu jsou povinni to zaplatit celé pokud neuspěješ tak právníka a na viníka.eLzyx píše:to jsem zvědav, kolik ti dají za totálku. Podle mě ti auto ocení na 50t kč, z toho 30t kč ti stanoví jako použitelné díly, takže ti vyplatí 20t.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 423
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: šetřím na nové... :)
- Bydliště: Brnisko, Vysočina
#6 Havárie - totální škoda, jak na pojišťovnu?
Blbý dotaz - mám uzavřené havarijní pojištění na auto. Když s ním pojede někdo jiný a nabourá, jak se to bude řešit?
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#7 Havárie - totální škoda, jak na pojišťovnu?
Všem díky a těším se na další reakce. Abych to tu moc nerozbil, vše co je nutné budu řešit formou SZ. A ještě jednou všem díky. Mimochodem, u nehody byla policie, je zápis, fotky a další...
Díky Daniel
Díky Daniel
_________________
S90 B5
S90 B5
#8 Havárie - totální škoda, jak na pojišťovnu?
Je to jak u které pojišťovny.Některé mají ve vyjímkách právě to,že auto nesmí řídit nikdo jiný.maldini píše:Blbý dotaz - mám uzavřené havarijní pojištění na auto. Když s ním pojede někdo jiný a nabourá, jak se to bude řešit?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#9 Havárie - totální škoda, jak na pojišťovnu?
třeba direct-ten to má tuším i u POVka...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 661
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
#10 Havárie - totální škoda, jak na pojišťovnu?
Ahoj Dane,
docela se divím, jak to V70 ustála, musela to být šupa, jak sviňa. Co se týká jednání s pojišťovnou, tak zrovna Kooperativa to má uděláno tak, že se pojistka, její cena a následné případné plnění vždy odvíjí od aktuální ceny vozu na trhu. Já například mám auto kompletně pojištěno u Allianz. Platím sice vyšší pojistku, ale zase na druhou stranu, mám auto pojištěno na určitou částku, která je o chlup vyšší než tržní cena auta. Takže pokud by se přihlédlo k určité amortizaci při totální škodě, tak jsem na tom lépe než u jiné pojišťovny, ALE je třeba si svoji pojistku každoročně hlídat, protože auto jde samozřejmně s přibývajícími léty dolů na ceně, ale Ty platíš stále stejně vysokou nebo vyšší pojistku. Takže otázkou je na kolik teď Kooperativa spočítá tržní cenu, odečte amortizaci a následně se rozhodne plnit událost. Nemyslím, že by to dopadlo tak, jak popisuje eLzyx, ale řekl bych, že víc, jak 50.000,-Kč při totální škodě asi nedostaneš. A ještě podstaná věc...Ty to plníš ze svého havarijka nebo z POV viníka? Předpokládám, že to byl ustanoven, jako viník a tudíž to půjde z jeho POV. Byla u toho PČR? Pokud ne, máš dostatek záznamů a případné vyjádření a uznání viny viníka? Vím od kamaráda(likvidátor u ČPP), že když u nehody není PČR, tak se kolikrát viníkovi vše rozleží v hlavě a nakonec se snaží vinu obrátit nebo jakkoliv zmanipulovat, proto je potřeba mít důkladné záznamy z místa nehody, nákres události, případně fotografie nebo písemné uznání od viníka dopravní nehody.
Jinak přeju ať to dobře dopadne a dej vědět, kolik Ti nakonec vyplatili a jestli uznali totálku.
David
docela se divím, jak to V70 ustála, musela to být šupa, jak sviňa. Co se týká jednání s pojišťovnou, tak zrovna Kooperativa to má uděláno tak, že se pojistka, její cena a následné případné plnění vždy odvíjí od aktuální ceny vozu na trhu. Já například mám auto kompletně pojištěno u Allianz. Platím sice vyšší pojistku, ale zase na druhou stranu, mám auto pojištěno na určitou částku, která je o chlup vyšší než tržní cena auta. Takže pokud by se přihlédlo k určité amortizaci při totální škodě, tak jsem na tom lépe než u jiné pojišťovny, ALE je třeba si svoji pojistku každoročně hlídat, protože auto jde samozřejmně s přibývajícími léty dolů na ceně, ale Ty platíš stále stejně vysokou nebo vyšší pojistku. Takže otázkou je na kolik teď Kooperativa spočítá tržní cenu, odečte amortizaci a následně se rozhodne plnit událost. Nemyslím, že by to dopadlo tak, jak popisuje eLzyx, ale řekl bych, že víc, jak 50.000,-Kč při totální škodě asi nedostaneš. A ještě podstaná věc...Ty to plníš ze svého havarijka nebo z POV viníka? Předpokládám, že to byl ustanoven, jako viník a tudíž to půjde z jeho POV. Byla u toho PČR? Pokud ne, máš dostatek záznamů a případné vyjádření a uznání viny viníka? Vím od kamaráda(likvidátor u ČPP), že když u nehody není PČR, tak se kolikrát viníkovi vše rozleží v hlavě a nakonec se snaží vinu obrátit nebo jakkoliv zmanipulovat, proto je potřeba mít důkladné záznamy z místa nehody, nákres události, případně fotografie nebo písemné uznání od viníka dopravní nehody.
Jinak přeju ať to dobře dopadne a dej vědět, kolik Ti nakonec vyplatili a jestli uznali totálku.
David
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#11 Havárie - totální škoda, jak na pojišťovnu?
Jestli je kastle hnuta tak, ze se spatne doviraji oboje zadni dvere, jak pises v jinem topiku, tak bych tomu autu podekoval za dobrou praci, kterou ti odvedlo a rozloucil se s nim. A myslim si, ze to bude totalka. Trzni cenu obycejne V70 pojistovna neurci prilis vysoko (nekdy nicmene stoji za to jejich cenu rozporovat) a cena opravy podle me nedavne zkusenosti (dokonce s kooperativou) bude v Tvem pripade dosahovat, nebo dokonce presahovat trzni cenu vozu.
Opravit se samozrejme da vsechno, ale videl jsem i auta po podobne havarii opravena spatne a neriskoval bych to. Nebude to stat malo penez s vysledkem, ktery neni jisty.
Opravit se samozrejme da vsechno, ale videl jsem i auta po podobne havarii opravena spatne a neriskoval bych to. Nebude to stat malo penez s vysledkem, ktery neni jisty.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#12 Havárie - totální škoda, jak na pojišťovnu?
Ahoj, všem díky za rady, do souvisejícího topicu jsem přidal další fotky střechy a dveří. Třeba z toho odvodíte další. Díky Daniel
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=32434
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=32434
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#13 Totální škoda, jak na pojišťovnu? Odkaz na nová foto. D
jj, zadni cast vozu se ohnula k zemi. To se u devitky stane i pri mensi slupce, ale tim spis bych to nenechal rovnat.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#14 Totální škoda, jak na pojišťovnu? Odkaz na nová foto. D
Zdá se, že je to jen maličko, ale kdo ví, jak vypadá geometrie. Každopádně rovnání karosérie se mi moc nelíbí ...
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#15 Totální škoda, jak na pojišťovnu? Odkaz na nová foto. D
Nejsem klempir a nevidel jsem to auto na vlastni oci. Ale muzu mluvit ze svych zkusenosti uzivatele. Ja mel tu kliku, ze auto slo normalne pouzivat a jeste mne udelalo velkou sluzbu, ale uz zadnou radost. U Tebe uz se ani normalne pouzivat neda a i na uvedeni do pouzitelneho stavu (daleko od stavu stoprocentniho, jen aby jsi nemel naraznik na zemi a vypadalo to normalne) jsou tam velke investice, ktere uz se Ti nikdy nevrati.
Jo a pozor jeste na jednu vec. Muzes potkat odvazneho klempire, ktery si na kompletni opravu karoserie troufne za podminek, ktere Ti muzou prijit akceprovatelne a potom si na tom tuhem volvu vylame zuby. A mam obavy, jak pak bude vypadat vysledek.
Jsem zvedavy, co budou minit ostatni, ale predpokladam, ze se s lidmi, co uz nekdy resili, nebo opravovali podobne bourane volvo shodneme.
Jo a pozor jeste na jednu vec. Muzes potkat odvazneho klempire, ktery si na kompletni opravu karoserie troufne za podminek, ktere Ti muzou prijit akceprovatelne a potom si na tom tuhem volvu vylame zuby. A mam obavy, jak pak bude vypadat vysledek.
Jsem zvedavy, co budou minit ostatni, ale predpokladam, ze se s lidmi, co uz nekdy resili, nebo opravovali podobne bourane volvo shodneme.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#16 Totální škoda, jak na pojišťovnu? Odkaz na nová foto. D
musím souhlasit s HonzouA ... podle mě je to ekonomicky neopravitelné. Zadek je zlomený, tzn. aby se opravil, muselo by jít auto na rovnací stolici. A to znamená(pokud mě paměť neklame) odstrojení celýho zadku, včetně vyndání zadní nápravy. A to nebude zadarmo, nehledě na to, že když to bude venku, je nesmysl tam dávat starý uložení, těsnění atp.
I když ... rovnají se i větší zbořeniny a podle mě i levnější auta
I když ... rovnají se i větší zbořeniny a podle mě i levnější auta
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#17 Totální škoda, jak na pojišťovnu? Odkaz na nová foto. D
uvidis co ti nabidne pojistovna za totalku, ja bych v tom uz jezdit nechtel.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#18 Totální škoda, jak na pojišťovnu? Odkaz na nová foto. D
tudlety vohnutý nosníky atp se i na stolici rovnaji velmi tžko. Většinou se to narovna,ale jen díky tomu že se to hne jinde. Málokdy se dá srovnat jen to co je křivý... Ano,rovnaj se i levnější šlupky,ale třeba na oktě někdy není potřeba ani stolice. Stačí hydraulika a lat. Treba alexovo devitka-narovnat by šla,ale určitě by na to muselo jit dolu plato střechy a určitě by se nenarovnala v místě pokřivení-tím že to šlo přes tažný,bylo to zlomený v hodne blbým miste...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#19 Totální škoda, jak na pojišťovnu? Odkaz na nová foto. D
A přitom takových "totálek" jezdí hromada a většina uživatelů to ani neví...Sarkasmic píše:tudlety vohnutý nosníky atp se i na stolici rovnaji velmi tžko. Většinou se to narovna,ale jen díky tomu že se to hne jinde. Málokdy se dá srovnat jen to co je křivý... Ano,rovnaj se i levnější šlupky,ale třeba na oktě někdy není potřeba ani stolice. Stačí hydraulika a lat. Treba alexovo devitka-narovnat by šla,ale určitě by na to muselo jit dolu plato střechy a určitě by se nenarovnala v místě pokřivení-tím že to šlo přes tažný,bylo to zlomený v hodne blbým miste...
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#20 Totální škoda, jak na pojišťovnu? Odkaz na nová foto. D
jj,já dvě takový auta už dělal,ale obě klukům ci si to bouraný za mrzkej peníz dovezly a ted s tím honej vodu... Dělat to na kšeft mi přijde docela svinstvo...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#21 Totální škoda, jak na pojišťovnu? Odkaz na nová foto. D
Tak mám dílčí výsledek. Ve smluvním servisu začali s tím, že by to na stolici vytáhnout šlo. Když přišla řeč na možný přenos sil z nárazu dál do kastle řekli jen, škoda auta - odpis. I když by šlo opravit tak nedoporučili.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 114 Odpovědi
- 8820 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kein
-
- 10 Odpovědi
- 369 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od labanos
-
- 35 Odpovědi
- 950 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od nebel
-
- 9 Odpovědi
- 696 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Daniel Kout
-
- 6 Odpovědi
- 907 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ekky