Pár problémů nového majitele
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 604
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#1 Pár problémů nového majitele
Zdravim,
minulý týden jsem se stal šťastným majitelem S40tky. Za ten týden máme najeto přes 600km a vše šlape jak má, až na 4 věci, ke kterým jsem se dostal a věřím, že odborníci jako jste vy, mi pomohou
1) auto jsem koupil s tím, že má 2x airbag, jenomže na palubce nic o SRS apod není napsané, což by podle mě mělo, je to pouze na volantu. Na řidičově dveřích je ale anglicky napsáno na malé nálepce v rohu, že každé přední sedadlo má airbag. Je tedy možné, aby byl u spolujezdce a nebyla palubka označena (popřípadě mohla být asi měněna). Jě nějaký způsob, jak ověřim, jestli tam je, krom sundání palubky nebo nabourání auta?
2) svíčky - po otevření motoru a odendání plastu (1.8 85kW) na mě vykoukly 4 kabely vedoucí do motoru (přijde mi že spíš na palivo) a 4 další věci co tam vedou a k nim drátky, to jsou předpokládám svíčky, jen se ptam pro ověření, nerad bych rozebral motor místo výměny svíček (vim že je to blbá otázka, ale byl jsem majitelem favorita a tam našel svíčky i slepec )
3) od středového panelu jsem u řidičovy strany našel konektor, který netuším na co je a docela by mě to jako šťourala zajímalo. Vedou do něj drátky z druhé strany, ale on nevede nikam - viz. foto. Stejně jako mi například chyběly repráky v předních dveřích a dneska po tom co jsem si je tam chtěl zapojit jsem zjistil, že repráky tam sice nejsou, ale zapojené kabely ano, takže stačilo jen přišroubovat nové a teď ještě sehnat nový plast do dveří, který neni vyplněn
4) anténa - když jsem to kupoval, pán (pouze překupník, takže ani netušil, co pořádně prodává) mi říkal, že anténa je rozbitá, takže jsem tomu nevěnoval pozornost. Dnes doma když jsem byl v kompletním přecházení chyb na autě, jsem zjistil, že asi není rozbitá, jakožto manuální bez motůrku a tak se chci zeptat, jestli nevíte, zda-li se S40tky prodávaly jen s ručně vysouvací nebo automatickou anténou. Časem ji chci stejně vyměnit za něco elegantnějšího, ale zajímalo by mě, jestli mam hledat nějaký motůrek a pokud nepůjde tak ho vyměnit a nebo bych hledal zbytečně.
Dodatečně bych se chtěl zeptat, jestli neexistuje něco jako knížka na škodovky "Jak na to", akorát na S40, jediné co jsem stáhl byla nějaká příručka, kterou jsem našel zde na fóru. Je užitečná, ale jsou tam jen základní věci...
Předem díky
minulý týden jsem se stal šťastným majitelem S40tky. Za ten týden máme najeto přes 600km a vše šlape jak má, až na 4 věci, ke kterým jsem se dostal a věřím, že odborníci jako jste vy, mi pomohou
1) auto jsem koupil s tím, že má 2x airbag, jenomže na palubce nic o SRS apod není napsané, což by podle mě mělo, je to pouze na volantu. Na řidičově dveřích je ale anglicky napsáno na malé nálepce v rohu, že každé přední sedadlo má airbag. Je tedy možné, aby byl u spolujezdce a nebyla palubka označena (popřípadě mohla být asi měněna). Jě nějaký způsob, jak ověřim, jestli tam je, krom sundání palubky nebo nabourání auta?
2) svíčky - po otevření motoru a odendání plastu (1.8 85kW) na mě vykoukly 4 kabely vedoucí do motoru (přijde mi že spíš na palivo) a 4 další věci co tam vedou a k nim drátky, to jsou předpokládám svíčky, jen se ptam pro ověření, nerad bych rozebral motor místo výměny svíček (vim že je to blbá otázka, ale byl jsem majitelem favorita a tam našel svíčky i slepec )
3) od středového panelu jsem u řidičovy strany našel konektor, který netuším na co je a docela by mě to jako šťourala zajímalo. Vedou do něj drátky z druhé strany, ale on nevede nikam - viz. foto. Stejně jako mi například chyběly repráky v předních dveřích a dneska po tom co jsem si je tam chtěl zapojit jsem zjistil, že repráky tam sice nejsou, ale zapojené kabely ano, takže stačilo jen přišroubovat nové a teď ještě sehnat nový plast do dveří, který neni vyplněn
4) anténa - když jsem to kupoval, pán (pouze překupník, takže ani netušil, co pořádně prodává) mi říkal, že anténa je rozbitá, takže jsem tomu nevěnoval pozornost. Dnes doma když jsem byl v kompletním přecházení chyb na autě, jsem zjistil, že asi není rozbitá, jakožto manuální bez motůrku a tak se chci zeptat, jestli nevíte, zda-li se S40tky prodávaly jen s ručně vysouvací nebo automatickou anténou. Časem ji chci stejně vyměnit za něco elegantnějšího, ale zajímalo by mě, jestli mam hledat nějaký motůrek a pokud nepůjde tak ho vyměnit a nebo bych hledal zbytečně.
Dodatečně bych se chtěl zeptat, jestli neexistuje něco jako knížka na škodovky "Jak na to", akorát na S40, jediné co jsem stáhl byla nějaká příručka, kterou jsem našel zde na fóru. Je užitečná, ale jsou tam jen základní věci...
Předem díky
- Přílohy
-
- 2)
- P1110999copy.jpg (106.5 KiB) Zobrazeno 4636 x
-
- 1)
- P1110998copy.jpg (96.95 KiB) Zobrazeno 4636 x
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3083
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#2 Pár problémů nového majitele
2. pokud to jsou kabeli vedený v půli hlavy, tak to jsou kabely ke svíčkám
3. ten konektor je tzv OBD konektor pro diagnostiku.
4. byla určitě i elektrická - ale jestli jako standardní výbava netuším
od dílenská příručka - buďto anglický Haynes (najde i na ulož.to), případně elektronický Volvo Vida (opět zkus použít google)
PS: věřím, že tak admini již učinili, ale přesto - doplň si prosím bydliště(město nebo okres) a podpis (typ, rok, motor, převodovka atp.)
3. ten konektor je tzv OBD konektor pro diagnostiku.
4. byla určitě i elektrická - ale jestli jako standardní výbava netuším
od dílenská příručka - buďto anglický Haynes (najde i na ulož.to), případně elektronický Volvo Vida (opět zkus použít google)
PS: věřím, že tak admini již učinili, ale přesto - doplň si prosím bydliště(město nebo okres) a podpis (typ, rok, motor, převodovka atp.)
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 604
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#3 Pár problémů nového majitele
Diagnostika, to mě taky mohlo napadnout
Po tom manuálu mrknu, díky
P.S.: doplněno
Po tom manuálu mrknu, díky
P.S.: doplněno
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 810
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#4 Pár problémů nového majitele
SuGi píše:
byl jsem majitelem favorita
ot: pro sousedy patrně šok
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12087
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 Pár problémů nového majitele
1) to znám, taky jsme měl všude nálepky, že mám u spolujezdce pytel, ale nebyl tam. Je to klasickej způsob oprav bouraček, protože palubka bez pytle se nezničí, takže nejspíš máš auto po bouračce a palubka je vyměněná. Aspoň ho nbudeš muset nechat odpojovat kvůli autosedačce pro dítě
2) taky jsem si chtěl vyměnit svíčky, ale jsou tak hluboko, že mi tam nedosáhnul žádnej z mnou vlastněných klíčů.
3,4) viz eLzyx
2) taky jsem si chtěl vyměnit svíčky, ale jsou tak hluboko, že mi tam nedosáhnul žádnej z mnou vlastněných klíčů.
3,4) viz eLzyx
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 604
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#6 Pár problémů nového majitele
Když jsem dorazil prvně tak sousedka nenápadně čuměla z okna, kde bylo zhasnuto... Nevim jestli kvůli mě, ale přišlo mi to vtipnýold.fashioned píše:SuGi píše:
byl jsem majitelem favorita
ot: pro sousedy patrně šok
Měl jsem za to, že je to po bouračce takže jsem se nemýlil. Vzhledem k tomu, že je mi 19, tak doufám že dětskou autosedačku ještě dlouho řešit nebudu...Urvanej píše:1) to znám, taky jsme měl všude nálepky, že mám u spolujezdce pytel, ale nebyl tam. Je to klasickej způsob oprav bouraček, protože palubka bez pytle se nezničí, takže nejspíš máš auto po bouračce a palubka je vyměněná. Aspoň ho nbudeš muset nechat odpojovat kvůli autosedačce pro dítě
2) taky jsem si chtěl vyměnit svíčky, ale jsou tak hluboko, že mi tam nedosáhnul žádnej z mnou vlastněných klíčů.
3,4) viz eLzyx
Dostal ses nakonec nějak k těm svíčkám? Za chvilku jedu přezout (ano, až teď), pak hupnu do garáže a chci to vyzkoušet, ale jestli se k tomu nedostanu, tak to nemá cenu a rovnou to můžu nechat někde v dílně někomu...
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12087
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 Pár problémů nového majitele
Nedostal, kupovat klíč se mi nechtělo, takže jsem to nechal udělat u marry.SuGi píše:Dostal ses nakonec nějak k těm svíčkám? Za chvilku jedu přezout (ano, až teď), pak hupnu do garáže a chci to vyzkoušet, ale jestli se k tomu nedostanu, tak to nemá cenu a rovnou to můžu nechat někde v dílně někomu...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#8 Pár problémů nového majitele
Jako není to nic složitýho, ale: mezi těma vačkama by měly být zapalovací moduly. Ty musíš taky odšroubovat (pokud se nepletu) pak se teprve dostaneš ke svíčkám. Proč se díváš na svíce? Kolik Tě taková čtyřicítka stála?
Anténa je myslím z 90% elektrická, automatická. Určitě, hlavně jako náhrada se dá najít anténa jako manuální teleskop. Automatickou poznáš naprosto snadno - lze ji zasunout tak, že ji běžným způsobem, jen tak rukou nevytáhneš. Při zapnutí rádia (otočení klíčku) buď bude slyšet motůrek z podantény, tzn. že bude špatný pouze hřebínek výsuvu. Nebo nebude slyšet nic, a potom je to pravděpodobně úplně v řiti. Novou elektrickou lze sehnat kolem 3.5t, mechanická za 9kg.
Dej nám nějakou fotku, ať Ti to zmrknem
A co? Jsi spokojený? Výkon 1.8 stačí?
Anténa je myslím z 90% elektrická, automatická. Určitě, hlavně jako náhrada se dá najít anténa jako manuální teleskop. Automatickou poznáš naprosto snadno - lze ji zasunout tak, že ji běžným způsobem, jen tak rukou nevytáhneš. Při zapnutí rádia (otočení klíčku) buď bude slyšet motůrek z podantény, tzn. že bude špatný pouze hřebínek výsuvu. Nebo nebude slyšet nic, a potom je to pravděpodobně úplně v řiti. Novou elektrickou lze sehnat kolem 3.5t, mechanická za 9kg.
Dej nám nějakou fotku, ať Ti to zmrknem
A co? Jsi spokojený? Výkon 1.8 stačí?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3083
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#9 Pár problémů nového majitele
nová el. anténa na S40 je na aukru za dvojku.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 604
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#10 Pár problémů nového majitele
Když jí zamáčknu úplně, rukou ji nevytáhnu, ale jsou tam nějaký zobáčky jako na nějaký speciální klíč... Byl jsem u ní z kufru a vypadá tak, že je tam pod ní takový stříbrný váleček (hádám tak 25cm dlouhá, žádná krabička a nic), což jsem netušil, jestli je motůrek nebo ne, protože mi to přišlo docela malý na to, aby to byl on.mr1 píše:Jako není to nic složitýho, ale: mezi těma vačkama by měly být zapalovací moduly. Ty musíš taky odšroubovat (pokud se nepletu) pak se teprve dostaneš ke svíčkám. Proč se díváš na svíce? Kolik Tě taková čtyřicítka stála?
Anténa je myslím z 90% elektrická, automatická. Určitě, hlavně jako náhrada se dá najít anténa jako manuální teleskop. Automatickou poznáš naprosto snadno - lze ji zasunout tak, že ji běžným způsobem, jen tak rukou nevytáhneš. Při zapnutí rádia (otočení klíčku) buď bude slyšet motůrek z podantény, tzn. že bude špatný pouze hřebínek výsuvu. Nebo nebude slyšet nic, a potom je to pravděpodobně úplně v řiti. Novou elektrickou lze sehnat kolem 3.5t, mechanická za 9kg.
Dej nám nějakou fotku, ať Ti to zmrknem
A co? Jsi spokojený? Výkon 1.8 stačí?
Jinak bez poplatků mě stála 35000,- na ten stav je to úplně excelentní cena, v roce 04 dovezený z Belgie a pak jeden majitel až doteď, staral se o to dost poctivě a najel s tim za ty roky než 40 000km. Chtěl se toho v podstatě jen zbavit. Ale tak se všema poplatkama za 40k, teď zimáky, takže dalších 5k a teď si s tim jen hrát, jako s tou anténou apod.
Na svíce jsem se chtěl mrknout, jestli už nejsou moc spálený, má to nějak málo otáček ve volnoběhu (600, pokud vim, tak by to mělo mít 750), ale co jsem tu četl, tak by to bude chtít vyčistit ventil na volnoběh
1.8 mi bohatě stačí v tuhle chvíli, přechod z 1.3 je docela znát, ale tak zase je to o půl tuny těžší auto.
Fotek zatim moc nemam, ale něco sem nahraju Plus fotku toho motoru, jestli se chci dostat k svíčkám dobře.
Ještě mě u toho napadá jeden dotaz. Nevíte jaký označení barvy se dávalo na S40tky v tom 97 roce? Stříbrnou jako mam, chtěl bych si tam opravit hodně škrábanců a takovejch hnusů jako přikládám fotku (jsou tam takový asi 3) A upřímně nevim jakou barvu přesně koupit a moc nevěřim takovému tomu měření, kde zjistí co je to přesně za barvu, přece jen už je ten lak kapku zašlej
- Přílohy
-
- Interier - chce to vyměnit volant, ta barva se mi nelíbí
- P1110991copy.jpg (91.15 KiB) Zobrazeno 4554 x
-
- Přírůstek do rodiny :)
- P1110988copy.jpg (99.61 KiB) Zobrazeno 4554 x
-
- Jde zamáčknout až úplně, že neni vidět...
- P1120008.JPG (56.33 KiB) Zobrazeno 4554 x
-
- Hlavní problém - když někdo opravuje a neví jakou barvou
- P1120006copy.jpg (62.23 KiB) Zobrazeno 4554 x
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
#11 Pár problémů nového majitele
Jejé tak to nééé. Na to moc nešahej. Svíce jsou ty silný gáble, končící velkým talířoidním těsnítkem Ty volnoběžný otáčky - no 600 asi málo. Ale ten otáčkoměr může pochopitelně kecat. Jako kolísají nějak? Klepe se to auto? Volnoběžný otáčky svíčkama neupravíš. Jako může to mít samozřejmě nějaký i nezanedbatelný vliv, ale takle se ubíráš špátným směrem. V první řadě by to chtelo využít ten objevený konektor OBDII... diag napoví, co je špatně. Jinak barva - ve volvu Ti ji určo řeknou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 604
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#12 Pár problémů nového majitele
mmm, takže si udělám v pondělí výlet do Dejvic
Přijde mi, že to chvilkama kolísá a někdy mam strach, že to i chcípne, zkusim ten ventil vyčistit a pak se uvidí Svíce tam podle mě nebyly měněny co to mělo toho majitele předemnou, tj. 40tis. km, takže by si to i tak zasloužily...
Přijde mi, že to chvilkama kolísá a někdy mam strach, že to i chcípne, zkusim ten ventil vyčistit a pak se uvidí Svíce tam podle mě nebyly měněny co to mělo toho majitele předemnou, tj. 40tis. km, takže by si to i tak zasloužily...
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#13 Pár problémů nového majitele
Otacky tim zrejme nezlepsi, ale nove svicky se na zimu preci jen hodi ... Bud origo ci NGK.
Kolisani otacek se tu resilo nescetnekrat, takze: volnobezny ventil, klapka, ...
A ja svicky vytahuji nastavcem na golu, je to spesl nastavec s gumovou vlozkou pro zachyceni a nasledne vytazeni svicky. Fakt dobra vec.
Kolisani otacek se tu resilo nescetnekrat, takze: volnobezny ventil, klapka, ...
A ja svicky vytahuji nastavcem na golu, je to spesl nastavec s gumovou vlozkou pro zachyceni a nasledne vytazeni svicky. Fakt dobra vec.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3083
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#14 Pár problémů nového majitele
kód barvy zjistíš na štítku v motorovém prostoru. A jestli si tu barvu nechat namíchat, nebo ji objednat ve Volvu ve spreji nechám na tobě. Na bráchovo V40 objednaná barva z autorizáku sedí (MY2001, cherry red).
Kdyžtak sem hoď ten kód - já ti ji přeložím do "jména barvy"
Kdyžtak sem hoď ten kód - já ti ji přeložím do "jména barvy"
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 604
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#15 Pár problémů nového majitele
Ten štítek mam kapku jinej, ale pokud to chápu dobře, tak číslo barvy by mělo být 324-12, interiér 7760 a zatim je ještě nějaká 20tka Jestli mi to převedeš do kódu barvy, tak moc díky
Jinak chlapi, DÍKY za všechny rady, dostal jsem se ke svíčkám, jsou totálně upálený, takže nový to bude chtít tak či tak. Pak jsem sundal a vyčistil ten volnoběžný ventil a otáčky vylítly z 600 do 1100... po chvíli už to mělo jen 900, takže předpokládám, že se to jen zahřívalo, pak to otestuju na delší dobu, ale myslim, že je to vyřešený (pak se to určitě ustálí kolem těch 750 ), má to mnohem lepší zvuk, neklepe se to skoro vůbec a nedělá to dojem, že to chcípne
Ještě k tomu přezuto na zimácích a nějaké další kosmetické úpravy, takže ještě tak 1-2 týdny a auto bude v perfektnim stavu, jen sehnat výfuk
Jinak chlapi, DÍKY za všechny rady, dostal jsem se ke svíčkám, jsou totálně upálený, takže nový to bude chtít tak či tak. Pak jsem sundal a vyčistil ten volnoběžný ventil a otáčky vylítly z 600 do 1100... po chvíli už to mělo jen 900, takže předpokládám, že se to jen zahřívalo, pak to otestuju na delší dobu, ale myslim, že je to vyřešený (pak se to určitě ustálí kolem těch 750 ), má to mnohem lepší zvuk, neklepe se to skoro vůbec a nedělá to dojem, že to chcípne
Ještě k tomu přezuto na zimácích a nějaké další kosmetické úpravy, takže ještě tak 1-2 týdny a auto bude v perfektnim stavu, jen sehnat výfuk
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
#16 Pár problémů nového majitele
No tak sláva! Ať se daří
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3083
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#17 Pár problémů nového majitele
barva by měla být Silver Dawn metallic, bohužel ve vzornících např. Motipu není.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 604
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#18 Pár problémů nového majitele
Díky, zkusim s tim dál pracovat, když budu shánět barvu
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 604
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#19 Pár problémů nového majitele
Btw.: ke svíčkám to bylo fakt docela hluboký, ale stačila gola s nástavcem a klíčem na svíčky (stejný jako na fabii, tušim že 16cka)
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
#20 Pár problémů nového majitele
ještě k těm airbagům - pokud by jsi měl airbag i u spolujezdce, byl by piktogram na čelním skle (dole u spolujezdce) a pak by byl taky zapsanej na štítku, kterej je nalepenej na sloupku řidičovo dveří. Já třeba pytel u spolujezdce taky nemám.
Jinak co se týká laku, tak právě kvůli tomu vyšisování bych vzal víčko nádrže a nechal bych ho změřit a odstín namíchat. Jenom bych hledal reference firem na internetu nebo ve svým okolí, protože je fakt, že né každá má dostatečný vybavení a zkušenosti
Jinak co se týká laku, tak právě kvůli tomu vyšisování bych vzal víčko nádrže a nechal bych ho změřit a odstín namíchat. Jenom bych hledal reference firem na internetu nebo ve svým okolí, protože je fakt, že né každá má dostatečný vybavení a zkušenosti
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1477
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#21 Pár problémů nového majitele
Airbagy mas pravdepodobne v tom aute od vyroby len 3ks (vodicov a bocne v sedackach). V roku 1997 to bolo dost bezne. Hlavne je si skontrolovat ci sa ti pri startovani rozsvieti aj kontrolka (cerveny sediaci panacik s oblacikom pred hlavou) a potom aj zhasne nezavysle na ostatnych kontrolkach.
Autorizovany servis je troska drahsi nez na skodovky, ale v prahe su celkom dobre tie ''dalsie'' servisy zamerane na Volva,
Originalnu el. antenu ti viem poslat (po niekom) za 40e (cca 1000 czk) keby si mal problem ju zohnat vo vasom kralovstve.
Autorizovany servis je troska drahsi nez na skodovky, ale v prahe su celkom dobre tie ''dalsie'' servisy zamerane na Volva,
Originalnu el. antenu ti viem poslat (po niekom) za 40e (cca 1000 czk) keby si mal problem ju zohnat vo vasom kralovstve.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12087
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#22 Pár problémů nového majitele
Ještě dodám k těm pytlum abych uvedl předchozí pisatele, že ano, piktogram na sloupku a jinde je hezkej, ale když tam ten pytel vylítnul, tak tam dali palubku bez něj a hotovo. Takhle jsme to měl já. Když jsem chtěl vyměnit prasklou žárovčičku v palubce, tak na mě vykouklo drátěný království, takže kontrolky sice svítily, ale kdoví co která ve skutečnosti znamenala.
Popsal jsme situaci u sbe, kde jsme měl mít dva pytle podle TP.
Popsal jsme situaci u sbe, kde jsme měl mít dva pytle podle TP.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
#23 Pár problémů nového majitele
Jasný, pokud neni srs na palubovce, tak tam pytel bejt nemůže... Jenom to tady vyznělo tak, že auto je určitě bouraný a byla tam daná palubka bez bagu, což pravda bejt může, ale taky nemusíUrvanej píše:Ještě dodám k těm pytlum abych uvedl předchozí pisatele, že ano, piktogram na sloupku a jinde je hezkej, ale když tam ten pytel vylítnul, tak tam dali palubku bez něj a hotovo. Takhle jsme to měl já. Když jsem chtěl vyměnit prasklou žárovčičku v palubce, tak na mě vykouklo drátěný království, takže kontrolky sice svítily, ale kdoví co která ve skutečnosti znamenala.
Popsal jsme situaci u sbe, kde jsme měl mít dva pytle podle TP.
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 604
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#24 Pár problémů nového majitele
Přesně to bude můj problém Na sloupku to je, na předním skle taky, ale na plaubce nic.Urvanej píše:Ještě dodám k těm pytlum abych uvedl předchozí pisatele, že ano, piktogram na sloupku a jinde je hezkej, ale když tam ten pytel vylítnul, tak tam dali palubku bez něj a hotovo. Takhle jsme to měl já. Když jsem chtěl vyměnit prasklou žárovčičku v palubce, tak na mě vykouklo drátěný království, takže kontrolky sice svítily, ale kdoví co která ve skutečnosti znamenala.
Popsal jsme situaci u sbe, kde jsme měl mít dva pytle podle TP.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1189
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
- Bydliště: Brno;Nový Lískovec
#25 Pár problémů nového majitele
já jsem potřeboval namíchat barvu do spreyů a bez problému a nebylo to ve volvu .
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 423 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Mike 121
-
- 20 Odpovědi
- 1749 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od HonzaA
-
- 11 Odpovědi
- 766 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od HonzaA
-
- 15 Odpovědi
- 1344 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od daweo
-
- 3 Odpovědi
- 590 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pitris V70