S40/I 2.0sT problém s vodou?
- Autor
- Zpráva
#1 S40/I 2.0sT problém s vodou?
Pánové, krátce po výměně termostatu se auto začalo chovat podivně. Začalo to asi tak, že sem si asi po 8km/10min jízdy všiml, že teploměr není v půlce, ale asi jen ve čtvrtině. Topení topilo hezky. Autu jsem dal haště jaxviňa, a furt nic. Teplota se prostě nehla. Myslel jsem si, že to bude teploměrem. Při zpáteční cestě se auto začalo chovat normálně. Při další jízdě, opět pomalé, velmi pomalé zahřívání. Podotýkám, že topení šlape naprosto normálně. Nakonec se teplota opět vyšplhala do té čtvrtky. Při další jízdě to začalo být ještě zajímavější. Teplota nula. Dlouho, dlouho dlouho nula. Najednou - opravdu v sekundě teploměr vylítl za půlku, po chvilce spadl na čtvrtku. Začala teplota kolísat. A teď to nejhorší - teplota nula. Absolutně nula. Dlouhou dobu. Topení stále maká. Najednou se začnou zvedat volnoběžné otáčky, klidně i na 2T, otáčky kolísají od 500 do 2000. Teplota stále nula. Topení stále funkční. Najednou teploměr prudce vylítl do červeného pole. Motor přestal táhnout. Tak sem to típl. Otevřel hauptnu a nikde nic. Z ničeho se nehulí, voda neubívá (spíše jí bylo asi 3mm na MAX),hadice měkké, teplé ale néééé horké. Chvilku jsem počkal, později velice velice velice obtížně nastartoval. S opatrností a teplotou v normále dojel domů. Nechápu?
#2 S40/I 2.0sT problém s vodou?
Vadný termostat.mr1 píše:Pánové, krátce po výměně termostatu se auto začalo chovat podivně. Začalo to asi tak, že sem si asi po 8km/10min jízdy všiml, že teploměr není v půlce, ale asi jen ve čtvrtině. Topení topilo hezky. Autu jsem dal haště jaxviňa, a furt nic. Teplota se prostě nehla. Myslel jsem si, že to bude teploměrem. Při zpáteční cestě se auto začalo chovat normálně. Při další jízdě, opět pomalé, velmi pomalé zahřívání. Podotýkám, že topení šlape naprosto normálně. Nakonec se teplota opět vyšplhala do té čtvrtky. Při další jízdě to začalo být ještě zajímavější. Teplota nula. Dlouho, dlouho dlouho nula. Najednou - opravdu v sekundě teploměr vylítl za půlku, po chvilce spadl na čtvrtku. Začala teplota kolísat. A teď to nejhorší - teplota nula. Absolutně nula. Dlouhou dobu. Topení stále maká. Najednou se začnou zvedat volnoběžné otáčky, klidně i na 2T, otáčky kolísají od 500 do 2000. Teplota stále nula. Topení stále funkční. Najednou teploměr prudce vylítl do červeného pole. Motor přestal táhnout. Tak sem to típl. Otevřel hauptnu a nikde nic. Z ničeho se nehulí, voda neubívá (spíše jí bylo asi 3mm na MAX),hadice měkké, teplé ale néééé horké. Chvilku jsem počkal, později velice velice velice obtížně nastartoval. S opatrností a teplotou v normále dojel domů. Nechápu?
#3 S40/I 2.0sT problém s vodou?
Taky si to myslím. Ale sakra je novej? A asi 200-500km prokazatelně fungoval ok. Žádnej stárlajn, ale FEBI za pjéťo.
#4 S40/I 2.0sT problém s vodou?
No právě že FEBI pokud chceš kvalitu tak doporučuji Wahlermr1 píše:Taky si to myslím. Ale sakra je novej? A asi 200-500km prokazatelně fungoval ok. Žádnej stárlajn, ale FEBI za pjéťo.
#5 S40/I 2.0sT problém s vodou?
ok. Martine dík
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#6 S40/I 2.0sT problém s vodou?
Wahler se myslím dává i v origu
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek