zimní starty u 850TDI
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 126
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: LOUNY
zimní starty u 850TDI
Tak mi to udělal zase.. Mam 850tdi a v těchto mrazech se mu prostě nechce. Vloni jsem jej měl chviličku a navíc je to můj první diesel, tak jsem si myslel, že je to standart. Při nižších teplotách než je 10 stupňů motor jako by byl příliš zatuhlý a baterie jej nedokázala roztočit ( startováním ji téměř vytluču). Nutno dodat, že Boschka silver 72Ah 680A je rok stará a pomocí startovacích kabelů motor chytá téměř okamžitě.
Žhavičky jsem měnil a jsou O.K.
Nemáte někdo tip, co mám nemocnýho u mýho Mazla?
Žhavičky jsem měnil a jsou O.K.
Nemáte někdo tip, co mám nemocnýho u mýho Mazla?
_________________
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
zimní starty u 850TDI
Přes "kvalitu" Bosch to vypadá na baterkut.mak píše:Tak mi to udělal zase.. Mam 850tdi a v těchto mrazech se mu prostě nechce. Vloni jsem jej měl chviličku a navíc je to můj první diesel, tak jsem si myslel, že je to standart. Při nižších teplotách než je 10 stupňů motor jako by byl příliš zatuhlý a baterie jej nedokázala roztočit ( startováním ji téměř vytluču). Nutno dodat, že Boschka silver 72Ah 680A je rok stará a pomocí startovacích kabelů motor chytá téměř okamžitě.
Žhavičky jsem měnil a jsou O.K.
Nemáte někdo tip, co mám nemocnýho u mýho Mazla?
-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Pardubice
Mozna by to chtelo taky ocistit vsechny kontakty. Ted o tom premyslim taky. S klesajici teplotou, klesa vodivost, a kdyz se k tomu pridaji ztraty zpusobene lehce zkorodovanymi kontakty je vystarano.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5082
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
Jestli má otevírací špunty, tak zkontroluj hladinu elektrolytu. (popřípadě stav hustoměrem)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 126
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: LOUNY
Dneska se mi to trošku zkomplikovalo. Baterie na nabiječce celou noc, ráno nechce startovat, tahám startovací vozík, motor chytá, ale po cca 1sekundě chcípá a rozsvěcí se kontrolka lambda sondy. Toto se opakuje i při dalším startování.
Navíc problém se startováním byl i vloni v létě (ještě s původní baterií Bosch silver)
Navíc problém se startováním byl i vloni v létě (ještě s původní baterií Bosch silver)
_________________
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
-
Offline
- Příspěvky: 928
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
zimní starty u 850TDI
No tak přesně tohle dělalo auto mně a bylo to blbou baterkou. Ale já tam měl 60Ah Delphi, rok a půl, max dva roky starou. Teď jsem tam dal nějakou 72Ah, nějaká licence Varty, stála 1940 a pohodička. Vzhledem k tomu, že já mam 1,9 a ty 2,5 litrovej motor, tak bys tam asi měl mít něco většího, nějakou 88Ah? Honza by moh říct co tam má...t.mak píše: Při nižších teplotách než je 10 stupňů motor jako by byl příliš zatuhlý a baterie jej nedokázala roztočit ( startováním ji téměř vytluču).
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvky: 126
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: LOUNY
Já měl původně v plánu koupit baterku s větším startovacím výkonem, aby ten motor dostal pořádnej "šmuňk" a snadno se to roztočilo, ale je tam místo 31 cm, takže by přicházela v úvahu snad jenom nějaká speciální a ta samozřejmě stojí okolo 5.000,- a to je docela halda, takže bych to raději řešil jinak..
_________________
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
-
Offline
- Příspěvky: 126
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: LOUNY
Natočenej motor přes kabely nechávám vrčet na volnoběh cca 1/2 hodiny a kontrolka lambda sondy stále svítí ! Nemohla by celá závada být ve špatném palivovém filtru?
_________________
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5082
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
Kde a co tankuješ?
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 928
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 21 roků
- Vůz: 850
- Bydliště: Praha
zimní starty u 850TDI
Problém je v zatuhlém starteru ( vyndat a namazat) a v přechodových odporech na svorkách baterie, kabely tam oxidují. 850 a staré 70 na to trpěli. Natáhnout ještě jedny kabely od baterky k altíku a kostru na motor.t.mak píše:Tak mi to udělal zase.. Mam 850tdi a v těchto mrazech se mu prostě nechce. Vloni jsem jej měl chviličku a navíc je to můj první diesel, tak jsem si myslel, že je to standart. Při nižších teplotách než je 10 stupňů motor jako by byl příliš zatuhlý a baterie jej nedokázala roztočit ( startováním ji téměř vytluču). Nutno dodat, že Boschka silver 72Ah 680A je rok stará a pomocí startovacích kabelů motor chytá téměř okamžitě.
Žhavičky jsem měnil a jsou O.K.
Nemáte někdo tip, co mám nemocnýho u mýho Mazla?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5023
- Registrován: 21 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
zimní starty u 850TDI
Jestli to bylo na mě - tak momentálně tam mám 55AH z Bertona a do -7 pohoda Původní je na ho...a pouužívám ji jako záložní s kabelama, ale léto by měla ještě vydržet a na podzim půjde nová.Zeb píše:nějakou 88Ah? Honza by moh říct co tam má...
Dneska tu bylo -14 a na obě baterky to po třech nažhavení čaplo. Ale vím že nemám pořádně nastavenej předvstřik a k tomu stertéru bych se taky přiklonil.
PS,pro Marru: Jak si na tom 7.2.2006 po obědě?Bych se objednal na seřízení předvstřiku. Zn. dvě mouchy jednou ranou - večer je schůze.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 869
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 209
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
Jak to tak čtu tak Vaše 2,5 Tdi si s mrazíky moc nerozumí... já mám natočeno spoustu km, ale at' je -10 nebo -20°C ráno jen cvrnknu o klíček a ropák klape... pohoda. A to mám 4 roky starou baterku.
Když jsem ho koupil tak se mu také moc nechtělo-ale pak jsem promazal přidírající se starter a od té doby OK.
Spíš se mi nelíbí když ho chcípám...je to jak když se sypou hřebíky
Když jsem ho koupil tak se mu také moc nechtělo-ale pak jsem promazal přidírající se starter a od té doby OK.
Spíš se mi nelíbí když ho chcípám...je to jak když se sypou hřebíky

Naposledy upravil(a) LukyKolin dne 20 bře 2006 13:44, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
-
Offline
- Příspěvky: 126
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: LOUNY
Zdravím všechny, dlouho jsem tu nebyl,ale byly hory,zlomená noha a minimálně času, takže jsem se dostal až teď..Zdá se,že se mi všechno podařilo vyřešit.Měl jsem auto na diagnostice a všechno v pohodě až na tu Boschku Silver. Podivný,ale je to tak.Je něco přes 1 rok stará 72Ah a po výměně za 84Ah Vartu auto chytalo v alpách při -25C v podstatě napoprvý.Takže super:-) Díky všem za pomoc. Marek
_________________
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
Zase jsem měl pravdu :smt041t.mak píše:Zdravím všechny, dlouho jsem tu nebyl,ale byly hory,zlomená noha a minimálně času, takže jsem se dostal až teď..Zdá se,že se mi všechno podařilo vyřešit.Měl jsem auto na diagnostice a všechno v pohodě až na tu Boschku Silver. Podivný,ale je to tak.Je něco přes 1 rok stará 72Ah a po výměně za 84Ah Vartu auto chytalo v alpách při -25C v podstatě napoprvý.Takže super:-) Díky všem za pomoc. Marek
-
Offline
- Příspěvky: 126
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: LOUNY
Zřejmě slušnej oddíl 

_________________
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé