Nezavisle topeni
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1597
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Nezavisle topeni
tak další otázka: jak na hadice?
Hadice vede z trubky od vodní pumpy místo do topení do čerpadla,z něj do bufíku a z bufíku zpět do tepení,tam kam původně vedla hadice od motoru... Je tak????
Edit: Neni tak,prijde to místo spodní hadice topeni a hlavu-jen jsem si musel drobátko ujasnit jak teče voda motorem...
Hadice vede z trubky od vodní pumpy místo do topení do čerpadla,z něj do bufíku a z bufíku zpět do tepení,tam kam původně vedla hadice od motoru... Je tak????
Edit: Neni tak,prijde to místo spodní hadice topeni a hlavu-jen jsem si musel drobátko ujasnit jak teče voda motorem...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 1597
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Nezavisle topeni
tak jsme postoupily,všechno je přišroubovaný,už skrz to teše i voda,už jen natáhnout hadici do nádrže a zapojit eletriku...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 1597
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Nezavisle topeni
Takže,mám pár otázek k typu 091-B
Když topení chytne a z nějakého důvodu se vypne-jak dlouho ho pak nejde nahodit?
Kudy vám vede penzínová hadička od benz. pumpy k bufiku? Horem pres motor? Nebo nejako spodem???
Kde mate v motorovém prostoru umístěnou pojistku od bufíku?
Za jak dlouho to začne topit?
A pár otázek ke spínacím hodinám-tlačítko T1 a T2-t1 je čas kdy to sepne a t2 kdy to vypne? Jak to vlastne ma fungovat? Me to manualne nastartuje a topi to,ale hodiny to nejako nechtej sepnout...
Když topení chytne a z nějakého důvodu se vypne-jak dlouho ho pak nejde nahodit?
Kudy vám vede penzínová hadička od benz. pumpy k bufiku? Horem pres motor? Nebo nejako spodem???
Kde mate v motorovém prostoru umístěnou pojistku od bufíku?
Za jak dlouho to začne topit?
A pár otázek ke spínacím hodinám-tlačítko T1 a T2-t1 je čas kdy to sepne a t2 kdy to vypne? Jak to vlastne ma fungovat? Me to manualne nastartuje a topi to,ale hodiny to nejako nechtej sepnout...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 184
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 8
Nezavisle topeni
tak v první řadě tyto věci jsou hezký opravdu jenom když fungují jak mají. jinak je to sprominutim sr_č.Sarkasmic píše:Takže,mám pár otázek k typu 091-B
Když topení chytne a z nějakého důvodu se vypne-jak dlouho ho pak nejde nahodit?
Kudy vám vede penzínová hadička od benz. pumpy k bufiku? Horem pres motor? Nebo nejako spodem???
Kde mate v motorovém prostoru umístěnou pojistku od bufíku?
Za jak dlouho to začne topit?
A pár otázek ke spínacím hodinám-tlačítko T1 a T2-t1 je čas kdy to sepne a t2 kdy to vypne? Jak to vlastne ma fungovat? Me to manualne nastartuje a topi to,ale hodiny to nejako nechtej sepnout...
samotný termotop hoří tak dlouho až se ohřeje na patřičnou teplotu - pak vypne - běží pouze vodní čerpadlo s ventilátorem v autě - voda se oběhem ochlazuje - a termotop se rozeběhne zapalí - u digihodin typu 3 a 4 se tento cyklus má opakovat celkem 1hodinu.
benzínivá hadice je umístěna nad motorem pod torpedem.
time1(time2) - podržíš tlačítko - bliká - pustíš tlačítko - naladíš hod/min, start sepnutí topení - počkáš až dobliká dioda - musí svítit a zároven zmizí digihodiny.
napiš jak si pokročil pro zajímavost.
_________________
valícíse kamení
valícíse kamení
-
Offline
- Příspěvky: 1597
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Nezavisle topeni
Pro zajímavost jsem pokročil tak že to topí,jen zatím nemluvím s hodinama-neumel jsem nastavit spinaci cas.
Jinak na manualni start to topí. A pekne! Jen jeste musim ke standovi,aby vyrobil soustavu relatek na vetrak do interieru...
Jediny co zatim ete musim doladit je start topeni-zatim chytne až na druhý žhaveni. Na první ne-a dyž jo tak zase scípne. Právě proto sem chtel vedet kudma ma vyst palivo-esi to neni blbe a netece to nekam jinak...
Jinak na manualni start to topí. A pekne! Jen jeste musim ke standovi,aby vyrobil soustavu relatek na vetrak do interieru...
Jediny co zatim ete musim doladit je start topeni-zatim chytne až na druhý žhaveni. Na první ne-a dyž jo tak zase scípne. Právě proto sem chtel vedet kudma ma vyst palivo-esi to neni blbe a netece to nekam jinak...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 1597
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Nezavisle topeni
tak,asi je to rozbitý. V 15:20 jsem nastavil čas sepnutí na 16:00. V 15:32 se topení rozběhlo,zapálilo a zhaslo, pak dioda uz jen blikala a v 16:00 se nestalo nic. Čekal jsem do 16:05-dioda stale blikala a topení stále nic,tak jsem ho zase vypnul. Ale na manualni start chytne,hori,topi....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 184
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 8
Nezavisle topeni
na to sepnutí toho požadovanýho času dej vetsí prodlevu od casu kdy to ma topit, nesmí to byt mín jak pul hodiny. pro zkousku to nařid ráno a nastav to na poledne.Sarkasmic píše:tak,asi je to rozbitý. V 15:20 jsem nastavil čas sepnutí na 16:00. V 15:32 se topení rozběhlo,zapálilo a zhaslo, pak dioda uz jen blikala a v 16:00 se nestalo nic. Čekal jsem do 16:05-dioda stale blikala a topení stále nic,tak jsem ho zase vypnul. Ale na manualni start chytne,hori,topi....
relé pro sepnutí ventilátoru ma být jen jedno. papír zapojení pro sedmičku mam v praci, nejsem si jist, z tech hodin maj navic koukat jeste ctyri draty, práve pro zapojení ventilátoru v aute, spirály v bloku motoru a přímotopu umístěnyho v kabině.
a záleží kam si tu hadicku od benzínu píchnul, chvíli to trvá než to doputuje k tomu topení a jestli si to zkoušel poprví tak ty hadičky byli prázdný nicméne po třetim nebo ctvrtym startu to musí chytnout na poprví.
dej vědet.
_________________
valícíse kamení
valícíse kamení
-
Offline
- Příspěvky: 1597
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Nezavisle topeni
Tak s hodinama uz mluvim- Travexovi velké Ď!
Ty starty-zezačátko nechtělo chytat,tedka nastartuje, ale vždycky až napodruhý. Napoprvý nažhaví,roztočí se,začne tlačit čerpadlo,začne bejt cejtit benzin,al topení nechytne. Chytne na podruhy hnedka,ale spis bouchne nez chytne... A pak hori. Ale proc napoprvý nechtne... Nevim. Presel sem vsechny spoje,zda se to nezavzdusnuje. Ale spis to vypada ze napoprve svicka nazhavi malo.
Nevite nekdo na kolik ma ta svickocivka zhavit?
Ty starty-zezačátko nechtělo chytat,tedka nastartuje, ale vždycky až napodruhý. Napoprvý nažhaví,roztočí se,začne tlačit čerpadlo,začne bejt cejtit benzin,al topení nechytne. Chytne na podruhy hnedka,ale spis bouchne nez chytne... A pak hori. Ale proc napoprvý nechtne... Nevim. Presel sem vsechny spoje,zda se to nezavzdusnuje. Ale spis to vypada ze napoprve svicka nazhavi malo.
Nevite nekdo na kolik ma ta svickocivka zhavit?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 184
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 8
Nezavisle topeni
na svíčce maš najít 11,..V. a jestli ten zvuk připomíná petardu, tak tomu bych se moc nesmál to si připrav k autu hasičák. ono se taky stane, že jde dřív benzín než to stačí nažhavit a pak při druhym sepnutí je tam benzínu jednou tolik. nebo nedejbože, když netěsní gumička do sejtka, to pak prochcává do topení cestou, kterou nemá - to je taky nepříjemny .Sarkasmic píše:Tak s hodinama uz mluvim- Travexovi velké Ď!
Ty starty-zezačátko nechtělo chytat,tedka nastartuje, ale vždycky až napodruhý. Napoprvý nažhaví,roztočí se,začne tlačit čerpadlo,začne bejt cejtit benzin,al topení nechytne. Chytne na podruhy hnedka,ale spis bouchne nez chytne... A pak hori. Ale proc napoprvý nechtne... Nevim. Presel sem vsechny spoje,zda se to nezavzdusnuje. Ale spis to vypada ze napoprve svicka nazhavi malo.
Nevite nekdo na kolik ma ta svickocivka zhavit?
to tam máš len pár dní - po pár rocích zkoumání na všechno přijdeš
_________________
valícíse kamení
valícíse kamení
-
Offline
- Příspěvky: 1597
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Nezavisle topeni
Ano připomíná to petardu... Docela velkou. A plamen vyšlehne z fejfucku... Kolem sejtka to neteče. Proste mi spis příde,že když to napoprvý nechytne a palivový čerpadlo si dá pauzu,že tam nateče spádem benzin z přivodní trubičky a pak-bum-a je filé.
Mě by hlavně zajímalo,jak toto odstranit. Na svíčkocívce naměřím 11.23 V... Tak a kde je chyba?
U mě bylo nejhorší naučit ho aby se točilo. Vždycky si provedlo test a vyplo se bez žhavení. Toto jsem odstranil výměnou drátů k palivovýmu čerpadlu,bo samy o sobě měli velkej odpor,ale co s tou petardou nevim...
Mě by hlavně zajímalo,jak toto odstranit. Na svíčkocívce naměřím 11.23 V... Tak a kde je chyba?
U mě bylo nejhorší naučit ho aby se točilo. Vždycky si provedlo test a vyplo se bez žhavení. Toto jsem odstranil výměnou drátů k palivovýmu čerpadlu,bo samy o sobě měli velkej odpor,ale co s tou petardou nevim...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 184
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 8
Nezavisle topeni
žádnym spádem nic nepoteče to pal. čerpadlo je pístové a na sobě má hříbek, to je stopventil, takže pumpa nemaká - palivo neteče. každý NT musí být opatřeno tímto ventilem.Sarkasmic píše:Ano připomíná to petardu... Docela velkou. A plamen vyšlehne z fejfucku... Kolem sejtka to neteče. Proste mi spis příde,že když to napoprvý nechytne a palivový čerpadlo si dá pauzu,že tam nateče spádem benzin z přivodní trubičky a pak-bum-a je filé.
Mě by hlavně zajímalo,jak toto odstranit. Na svíčkocívce naměřím 11.23 V... Tak a kde je chyba?
U mě bylo nejhorší naučit ho aby se točilo. Vždycky si provedlo test a vyplo se bez žhavení. Toto jsem odstranil výměnou drátů k palivovýmu čerpadlu,bo samy o sobě měli velkej odpor,ale co s tou petardou nevim...
měl sem to taky, vyměnil sem pal. čerpadlo za nový a rány se už neobjevily. to starý čerpadlo maká, ale dává víc paliva - možná proto ty rány.
ano test probíhá cca 5 sekund a jestli je něco v nepořádku tak se topení vypne přestože dioda na hodinách bliká.
můj názor, test probíhá skrz hlídač plamene - je na něm závyslý.
napětí na svíčce je máš ok. mimochodem svíčka stojí cca 1000 kč - takže at je radši v pohodě.
_________________
valícíse kamení
valícíse kamení
-
Offline
- Příspěvky: 1597
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Nezavisle topeni
Ahoj,no uvidime,ja ete zkusim poresit teda to cerpadlo. A ta svicka je k zakoupení u volva?
Zatím Ď!
Zatím Ď!
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 184
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 8
Nezavisle topeni
svíčku jsem koupil u VW ty jediný mi to dokázali objednat. odrbej ty utahovací plosky pro klíč 22, musí tam být číslo - tak podle toho. made in ireland Beru. jestli ten žhavicí drátek má kovovou barvu, tak ve svíčce to nebude,ale vyndej ji a zkus ji přímo na baterce.Sarkasmic píše:Ahoj,no uvidime,ja ete zkusim poresit teda to cerpadlo. A ta svicka je k zakoupení u volva?
Zatím Ď!
_________________
valícíse kamení
valícíse kamení
-
Offline
- Příspěvky: 1597
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Nezavisle topeni
Tak jsme postoupili tak,že to nefunguje. Čerpadlo dává benzínu dobře,měřeno a dává přesně tolik kolik má, Ledaže by jednotlivý vstřiky byly moc dlouhy-nebo tak,ale benzinu protece akorat. Svicka je pekna,cista,napeti taky dobry.
Ale! Na první start topení nechytne,jen je cejtit benzin. Na druhej start vybouchne a běží-cca minutu nebo dve a pak se chcipne....
Ha kde je chyba???
Předtím už to šlo,na druhej start to bouchlo,ale pak to už běželo. Ted sem to nechal tejden spat a uz to nevali...
Takový topení je k prdu...
Ale! Na první start topení nechytne,jen je cejtit benzin. Na druhej start vybouchne a běží-cca minutu nebo dve a pak se chcipne....
Ha kde je chyba???
Předtím už to šlo,na druhej start to bouchlo,ale pak to už běželo. Ted sem to nechal tejden spat a uz to nevali...
Takový topení je k prdu...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 184
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 8
Nezavisle topeni
A sme utoho, pořád říkám, je to hezký jen když to pracuje jak má. už mě fakt nic nenapadá. všechny problémy směřují k jednotce, ale taky ke komponentům umístěným v samotným termotopu, který dávaj špatý odpovědi jednotce.moje jednotka je taky vadná a jak sem řekl Hella už toto nedělá. za delší dobu sem zjistil pár tryků jak to rozeběhnout, jenomže pak je to zase nebezpčný že plamen hoří nekontrolovaně atd. atd... opravdu je to věda, že to vůbec (funguje), ale to neni jenom tohle topení. nedávno sem kupoval jednotku na první typ b5w a stála dvanáct.Sarkasmic píše:Tak jsme postoupili tak,že to nefunguje. Čerpadlo dává benzínu dobře,měřeno a dává přesně tolik kolik má, Ledaže by jednotlivý vstřiky byly moc dlouhy-nebo tak,ale benzinu protece akorat. Svicka je pekna,cista,napeti taky dobry.
Ale! Na první start topení nechytne,jen je cejtit benzin. Na druhej start vybouchne a běží-cca minutu nebo dve a pak se chcipne....
Ha kde je chyba???
Předtím už to šlo,na druhej start to bouchlo,ale pak to už běželo. Ted sem to nechal tejden spat a uz to nevali...
Takový topení je k prdu...
kdyžtak ještě neco zkus a dej vědet.
_________________
valícíse kamení
valícíse kamení
-
Offline
- Příspěvky: 1597
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Nezavisle topeni
Takže po výměně svíčky to chytá už i napoprvý. Chytne to tak po 10ti vteřinách,hoří to,vypne se to,znovu to žhaví,hoří to vypne se to a skončí to... Takže momentálně asi začínám sázet na to benzínový čerpadlo....
Jinak kdyby někdo potřeboval: Svíčka pro typ 091B má označení 0102.022.301.
Vyrábí to firma BERU a pod kódem BE GH649 ji umi objednat v obyč. autodílech za bratru 1200 s dph.
Jinak kdyby někdo potřeboval: Svíčka pro typ 091B má označení 0102.022.301.
Vyrábí to firma BERU a pod kódem BE GH649 ji umi objednat v obyč. autodílech za bratru 1200 s dph.
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 184
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 8
Nezavisle topeni
[quote="Sarkasmic"]Takže po výměně svíčky to chytá už i napoprvý. Chytne to tak po 10ti vteřinách,hoří to,vypne se to,znovu to žhaví,hoří to vypne se to a skončí to... Takže momentálně asi začínám sázet na to benzínový čerpadlo....
čerpadlo jde objednat stojí kolem pěti.
čerpadlo jde objednat stojí kolem pěti.
_________________
valícíse kamení
valícíse kamení
-
Offline
- Příspěvky: 1597
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Nezavisle topeni
eště mě tak napadá-nemohlo by za to zavzdušnování čerpadla????
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
Nezavisle topeni
Sarkasmicu, až vyzkoušíš to nový čerpadlo, který na tebe u mne čeká, tak bude jasno. Já jsem měl se svým původním čerpadlem podobné potíže, jen se moje topení po druhém startu udrželo v chodu. Po výměně vše ok.
Nové čerpadlo Webasto i s poštovným stálo 650,-Kč .
Nové čerpadlo Webasto i s poštovným stálo 650,-Kč .
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 1597
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Nezavisle topeni
JJ,stando,k tobe se chystam,ale momentálně sem bez výfuku a za týden budu bez technický,tak si tu jen z dlouhý chvíle rejpu do soustavy topení a hledám chybu... Hned jak bude kučera úřadovat a dorazí mi díly,tak zajedu na STK a pak hurá k tobě....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
Nezavisle topeni
Tak jak to, Sarkasmicu, pokračuje?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 1597
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Nezavisle topeni
No od té doby,co jsem zjsitil že to čidlo je optické,to startuje pařádně,ale v chodu se to pořád moc neudrží. Pokud to valí na plnej céres tak bufík vyloženě štěká a z výfuku vyplyvuje saze-takže bych to viděl že webastovo čerpadlo má moc velký dávky paliva. Bufíku se pak nelíbí jak hoří a scípne...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 1597
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Nezavisle topeni
Takže topíme! A zapínáme se dálkově (Díky Stando...)
Poznatky:
Webasto čerpadlo je slabý a dává málo benzínu.
Tipy pro další kutily:
Zkontrolovat zda oba termospínače uvnitř topení vedou proud,když jsou studený
Dobře vyčistit ten rozprašovací a větrací mechanizmus
Nejlépe nevou svíčku
Vyčistit čidlo hlídače plamene
a mělo by to topit. U mě byl ještě problém se studenakama v RJ topeni.
Pokud by někdo potřeboval s něčím poradit,měl semto řezdělaný asi 20x a vládnu snad všemi schématy které k tomu na netu existujou. V dohledné době bych měl mít i origo volvo servisní příručku pro topení 091B
TO DRTIC: prosím postni konecne tu fotku spinacich hodin v loketce...
Poznatky:
Webasto čerpadlo je slabý a dává málo benzínu.
Tipy pro další kutily:
Zkontrolovat zda oba termospínače uvnitř topení vedou proud,když jsou studený
Dobře vyčistit ten rozprašovací a větrací mechanizmus
Nejlépe nevou svíčku
Vyčistit čidlo hlídače plamene
a mělo by to topit. U mě byl ještě problém se studenakama v RJ topeni.
Pokud by někdo potřeboval s něčím poradit,měl semto řezdělaný asi 20x a vládnu snad všemi schématy které k tomu na netu existujou. V dohledné době bych měl mít i origo volvo servisní příručku pro topení 091B
TO DRTIC: prosím postni konecne tu fotku spinacich hodin v loketce...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
Nezavisle topeni
Není zač
Jenom bych zpřesnil, že čerpadlo Webasto dává na jeden zdvih míň paliva. Ardic má nižší frekvenci pulsů, takže to musí dohnat dávkou jednoho flusu...
Konečně mohu porovnat Ardicy a Webasta/Ebry: Ardic je kovářsky prostý, průhledný, nezáludný a účinný ve své jednoduchosti, říšské výrobky jsou precisní, vymazlené a vybavené tolika bezpečnostními prvky, až je div, že fungují
Jenom bych zpřesnil, že čerpadlo Webasto dává na jeden zdvih míň paliva. Ardic má nižší frekvenci pulsů, takže to musí dohnat dávkou jednoho flusu...
Konečně mohu porovnat Ardicy a Webasta/Ebry: Ardic je kovářsky prostý, průhledný, nezáludný a účinný ve své jednoduchosti, říšské výrobky jsou precisní, vymazlené a vybavené tolika bezpečnostními prvky, až je div, že fungují
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 300
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
Nezavisle topeni
Tož gratulace. Jak tak na to koukám, byl to běh na dlouhou trať.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: videoice