
Az postoupím s montazi dal,budu hazet dalsi spousty otazek...
Drtic: V loketce?

Foto!Drtic píše:Ja mam spinaci hodiny v loketni operce...
tak v první řadě tyto věci jsou hezký opravdu jenom když fungují jak mají. jinak je to sprominutim sr_č.Sarkasmic píše:Takže,mám pár otázek k typu 091-B
Když topení chytne a z nějakého důvodu se vypne-jak dlouho ho pak nejde nahodit?
Kudy vám vede penzínová hadička od benz. pumpy k bufiku? Horem pres motor? Nebo nejako spodem???
Kde mate v motorovém prostoru umístěnou pojistku od bufíku?
Za jak dlouho to začne topit?
A pár otázek ke spínacím hodinám-tlačítko T1 a T2-t1 je čas kdy to sepne a t2 kdy to vypne? Jak to vlastne ma fungovat? Me to manualne nastartuje a topi to,ale hodiny to nejako nechtej sepnout...
na to sepnutí toho požadovanýho času dej vetsí prodlevu od casu kdy to ma topit, nesmí to byt mín jak pul hodiny. pro zkousku to nařid ráno a nastav to na poledne.Sarkasmic píše:tak,asi je to rozbitý. V 15:20 jsem nastavil čas sepnutí na 16:00. V 15:32 se topení rozběhlo,zapálilo a zhaslo, pak dioda uz jen blikala a v 16:00 se nestalo nic. Čekal jsem do 16:05-dioda stale blikala a topení stále nic,tak jsem ho zase vypnul. Ale na manualni start chytne,hori,topi....
na svíčce maš najít 11,..V. a jestli ten zvuk připomíná petardu, tak tomu bych se moc nesmál to si připrav k autu hasičák. ono se taky stane, že jde dřív benzín než to stačí nažhavit a pak při druhym sepnutí je tam benzínu jednou tolik. nebo nedejbože, když netěsní gumička do sejtka, to pak prochcává do topení cestou, kterou nemá - to je taky nepříjemnySarkasmic píše:Tak s hodinama uz mluvim- Travexovi velké Ď!
Ty starty-zezačátko nechtělo chytat,tedka nastartuje, ale vždycky až napodruhý. Napoprvý nažhaví,roztočí se,začne tlačit čerpadlo,začne bejt cejtit benzin,al topení nechytne. Chytne na podruhy hnedka,ale spis bouchne nez chytne...A pak hori. Ale proc napoprvý nechtne... Nevim. Presel sem vsechny spoje,zda se to nezavzdusnuje. Ale spis to vypada ze napoprve svicka nazhavi malo.
Nevite nekdo na kolik ma ta svickocivka zhavit?
žádnym spádem nic nepoteče to pal. čerpadlo je pístové a na sobě má hříbek, to je stopventil, takže pumpa nemaká - palivo neteče. každý NT musí být opatřeno tímto ventilem.Sarkasmic píše:Ano připomíná to petardu... Docela velkou.A plamen vyšlehne z fejfucku...
Kolem sejtka to neteče. Proste mi spis příde,že když to napoprvý nechytne a palivový čerpadlo si dá pauzu,že tam nateče spádem benzin z přivodní trubičky a pak-bum-a je filé.
Mě by hlavně zajímalo,jak toto odstranit. Na svíčkocívce naměřím 11.23 V... Tak a kde je chyba?
U mě bylo nejhorší naučit ho aby se točilo. Vždycky si provedlo test a vyplo se bez žhavení. Toto jsem odstranil výměnou drátů k palivovýmu čerpadlu,bo samy o sobě měli velkej odpor,ale co s tou petardou nevim...
svíčku jsem koupil u VW ty jediný mi to dokázali objednat. odrbej ty utahovací plosky pro klíč 22, musí tam být číslo - tak podle toho. made in ireland Beru. jestli ten žhavicí drátek má kovovou barvu, tak ve svíčce to nebude,ale vyndej ji a zkus ji přímo na baterce.Sarkasmic píše:Ahoj,no uvidime,ja ete zkusim poresit teda to cerpadlo. A ta svicka je k zakoupení u volva?
Zatím Ď!
A sme utoho, pořád říkám, je to hezký jen když to pracuje jak má. už mě fakt nic nenapadá. všechny problémy směřují k jednotce, ale taky ke komponentům umístěným v samotným termotopu, který dávaj špatý odpovědi jednotce.moje jednotka je taky vadná a jak sem řekl Hella už toto nedělá. za delší dobu sem zjistil pár tryků jak to rozeběhnout, jenomže pak je to zase nebezpčný že plamen hoří nekontrolovaně atd. atd... opravdu je to věda, že to vůbec (funguje), ale to neni jenom tohle topení. nedávno sem kupoval jednotku na první typ b5w a stála dvanáct.Sarkasmic píše:Tak jsme postoupili tak,že to nefunguje. Čerpadlo dává benzínu dobře,měřeno a dává přesně tolik kolik má, Ledaže by jednotlivý vstřiky byly moc dlouhy-nebo tak,ale benzinu protece akorat. Svicka je pekna,cista,napeti taky dobry.
Ale! Na první start topení nechytne,jen je cejtit benzin. Na druhej start vybouchne a běží-cca minutu nebo dve a pak se chcipne....
Ha kde je chyba???
Předtím už to šlo,na druhej start to bouchlo,ale pak to už běželo. Ted sem to nechal tejden spat a uz to nevali...![]()
Takový topení je k prdu...