srovnání generací volv

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#1 srovnání generací volv

Příspěvek od eLzyx »

jooo, tohle znám. Začala se mi sypat Š120L, tak jsem se jí zbavil (koupila jí teta i přes to, že jsem jí varoval, že je to klump) a škodovčička najezdila 50t km bez poruchy.
Začal se mi sypat Opel, věnován bratrovi, no problemo celých 150tkm. Akorát, auto se rozbilo vždy když jsem si ho půjčil (baterka, zalomený píst, ruplý čelní sklo atp.)
Prostě někdo má holt štěstí.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#2 V70 T5

Příspěvek od wickey »

holt i auto pozna krivy charakter woe :green: :green: 8)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

majtinek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 422
Registrován: 13 roků
Bydliště: Prahák
Vůz: Volvo

#3 V70 T5

Příspěvek od majtinek »

No nevim, jestli je to o charakteru....

Já měl celkově blbej rok, práce na prd, auto na prd, prachy žádný, dovolená žádná, tak jen čekám, kdy se to zlomí.

Práci už mám, teď čekám na zbytek - prachy, auto, dovolená :jaj:
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3225
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#4 V70 T5

Příspěvek od doktor »

Podle mě auta z roku 2004 a výš, u kterých neznáš servisní historii, tak jsou vždy loterie. Jednak se to začne sypat a jednak je to drahé jako kráva.
Stejně tak, když ti někdo řekne, že má auto od r. 2004, je první majitel a auto je naprosto spolehlivé, že na něm nemusel dělat jedinou věc, tak to taky není dobře, protože se pochopitelně zesype všechno na tvojí hlavu.

Zlaté dobré auta 90. let, kdy byla výbava i kvalita celkem na úrovni a servis nestojí takový majland. S ohledem na pokračující složitost zejména elektroniky a palivové soustavy, dále ohled na emise jde automobilový průmysl do kopru, alespoň co se týče spolehlivosti a servisních nákladů - toť můj soukromý názor.

Takže ideální prodejce je blbec, co všechno na autě opraví, vede si účtenky, vychytá mouchy a pak s tím, že ho auto už s3re, jej pošle dál - no a ten další po něm jezdí pak 5 let v klídku...
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#5 V70 T5

Příspěvek od LukášM »

doktor píše:Podle mě auta z roku 2004 a výš, u kterých neznáš servisní historii, tak jsou vždy loterie. Jednak se to začne sypat a jednak je to drahé jako kráva.
Stejně tak, když ti někdo řekne, že má auto od r. 2004, je první majitel a auto je naprosto spolehlivé, že na něm nemusel dělat jedinou věc, tak to taky není dobře, protože se pochopitelně zesype všechno na tvojí hlavu.

Zlaté dobré auta 90. let, kdy byla výbava i kvalita celkem na úrovni a servis nestojí takový majland. S ohledem na pokračující složitost zejména elektroniky a palivové soustavy, dále ohled na emise jde automobilový průmysl do kopru, alespoň co se týče spolehlivosti a servisních nákladů - toť můj soukromý názor.

Takže ideální prodejce je blbec, co všechno na autě opraví, vede si účtenky, vychytá mouchy a pak s tím, že ho auto už s3re, jej pošle dál - no a ten další po něm jezdí pak 5 let v klídku...
Doktore :good: Pro mě skutečné automobily končí rokem 2000...pak to začínají být přetechnizované, nesmyslně předražené a poruchové křápy :D A společnými kroky ve vývoji a hlavně v designu vypadá jedno auto jako druhé :roll:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#6 V70 T5

Příspěvek od eLzyx »

taková S60, V70, XC90 vypadá jako nějaké jiné auto? Kua to jsou to takové designerské ikony, že se některým automobilkám o tom ani nesní.
A přetechnizované? O co víc zbytečností je v S60 proti S/V/C70? Napadá mě jen DSTC, které proti STC má jen o dva senzory navíc(pravda oba se serou). Vždyť i motory a převodovky jsou v tom v podstatě a nebo některé i úplně stejné.
To bysme museli jít hluboko do historie, abysme sedostali k nepřetechnizovanému autu ... ad absurdum se dostaneme až k VOLským poVOzům :D
Naposledy upravil(a) eLzyx dne 25 říj 2011 13:29, celkem upraveno 2 x.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

majtinek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 422
Registrován: 13 roků
Bydliště: Prahák
Vůz: Volvo

#7 V70 T5

Příspěvek od majtinek »

doktor píše:Podle mě auta z roku 2004 a výš, u kterých neznáš servisní historii, tak jsou vždy loterie. Jednak se to začne sypat a jednak je to drahé jako kráva.
Stejně tak, když ti někdo řekne, že má auto od r. 2004, je první majitel a auto je naprosto spolehlivé, že na něm nemusel dělat jedinou věc, tak to taky není dobře, protože se pochopitelně zesype všechno na tvojí hlavu.

Zlaté dobré auta 90. let, kdy byla výbava i kvalita celkem na úrovni a servis nestojí takový majland. S ohledem na pokračující složitost zejména elektroniky a palivové soustavy, dále ohled na emise jde automobilový průmysl do kopru, alespoň co se týče spolehlivosti a servisních nákladů - toť můj soukromý názor.

Takže ideální prodejce je blbec, co všechno na autě opraví, vede si účtenky, vychytá mouchy a pak s tím, že ho auto už s3re, jej pošle dál - no a ten další po něm jezdí pak 5 let v klídku...
No a právě z toho důvodu chci starší auto, jednoduché a v benzínu. Nebylo to lehké vysvětlit mojí drahé polovičce, jelikož po prodeji pův. auta r.v. 2000 chtěla 2004 a mladší. Teď už chápe, že i auto z r. 1996 může sloužit daleko lépe něž nejaká nová vychytávka.
Problém už bude ale přesvedčit, že hranaté je taky krásné, třeba V70 I. generace :)
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#8 V70 T5

Příspěvek od Kuko28 »

Ono je to i povaze člověka - mě tam něco začně klepat, nebo se mi něco prostě nezdá, hned to řeším. Servisní intervaly dodržuji poctivě, spíš dokonce je ještě skracuji.

Soused koupil před skoro třemi lety starou pixlu (ne Volvo, Forda), údržba minimální (jednou za rok olej + co aktuálně upadne a je nutné pro provoz, jinak who cares). Když s tím byl v servisu, řekli mu, že aby to dostal do normálního stavu bylo by to tak za 25tis. Kč - spojka, výfuk, něco na nápravách, jak se ochladí mu to nestartuje (nafta) takže nejspíš žhaviče, baterka mele z posledního a spousta dalších věcí.

Investoval do toho 0 (slovy nula) Kč, jezdí dál (když nastartuje), STK si koupil načerno, a než to definitivně klekne, tak s tím prostě bude jezdit. Je pravda, že jezdí jen po městě a blízkém okolí, ale pneu sjeté na semislicky, postupně odchází výbava (klimoška teď aktuálně), spojka kope, z výfuku se valí černý dým....
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

majtinek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 422
Registrován: 13 roků
Bydliště: Prahák
Vůz: Volvo

#9 V70 T5

Příspěvek od majtinek »

Kuko28 píše:Ono je to i povaze člověka - mě tam něco začně klepat, nebo se mi něco prostě nezdá, hned to řeším. Servisní intervaly dodržuji poctivě, spíš dokonce je ještě skracuji.

Soused koupil před skoro třemi lety starou pixlu (ne Volvo, Forda), údržba minimální (jednou za rok olej + co aktuálně upadne a je nutné pro provoz, jinak who cares). Když s tím byl v servisu, řekli mu, že aby to dostal do normálního stavu bylo by to tak za 25tis. Kč - spojka, výfuk, něco na nápravách, jak se ochladí mu to nestartuje (nafta) takže nejspíš žhaviče, baterka mele z posledního a spousta dalších věcí.

Investoval do toho 0 (slovy nula) Kč, jezdí dál (když nastartuje), STK si koupil načerno, a než to definitivně klekne, tak s tím prostě bude jezdit. Je pravda, že jezdí jen po městě a blízkém okolí, ale pneu sjeté na semislicky, postupně odchází výbava (klimoška teď aktuálně), spojka kope, z výfuku se valí černý dým....
No, já měl taky auto a investoval jsem do něj 0 (slovy nula) kč - byla to Toyota Corolla '93, obsah 1.3 16V a jen jsem do ni lil benzín a měnil olej. Koupil jsem jí když měla 120.000 km, vyměnil rozvody, tlumiče a přední brzdy a odcházela z domova, když měla najeto 300.000km s původním výfukem a všechno funkční.... Bych se nedivil, kdyby někde ještě nebrázdila silnice se 150t km na tacho :-)
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3225
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#10 V70 T5

Příspěvek od doktor »

Kuko28 píše: ale pneu sjeté na semislicky, postupně odchází výbava (klimoška teď aktuálně), spojka kope, z výfuku se valí černý dým....
Tohle zase neuznávám.. aby někdo ošidil technickou a jezdil v autě nepřizpůsobilém , kterým může ohrožovat.

Ale servisovat forda z 90. let a forda z 2005 tak aby dobře sloužili, to bude asi jiná cenová kategorie.

Člověk aby se bál kupovat moderní naftové auto (ačkoliv všichni vidí údaj spotřeby 5L /100 a jsou z toho v tranzu), jenomže ono to pak jednoho dne nejede a hned to máme milej pane za 100.000 oprava, jen tak luskne.

Pumpaři se s tím taky nes3rou, viz polské příhraničí, takže ani neexistuje prevence
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#11 V70 T5

Příspěvek od Kuko28 »

No a právě z toho důvodu chci starší auto, jednoduché a v benzínu. Nebylo to lehké vysvětlit mojí drahé polovičce, jelikož po prodeji pův. auta r.v. 2000 chtěla 2004 a mladší. Teď už chápe, že i auto z r. 1996 může sloužit daleko lépe něž nejaká nová vychytávka.
Problém už bude ale přesvedčit, že hranaté je taky krásné, třeba V70 I. generace :)[/quote]

Samozřejmě, lehce se radí, ale z vlastní zkušenosti znám nepochopitelnou averzi nežného pohlaví k hranatým klasickým Volvům.

V cenové relaci kde se pohybuješ (co jsi dával tipy tak to bylo kolem 100tis.Kč) ale podle mě slušnou V70II ani v benzinu moc neseženeš. Bude to buď z prvních let výroby, nebo o pár let mladší a s půl mega na krku. Investice po koupi bude určitě značná.
V tom případě by skutečně stálo za zvážení vzít sice starší V70I (nebo možná 850), která bude stát polovic, do servisu taky sice vrazíš, ale životnost komponentů je přecejen vyšší než u novějších aut.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#12 V70 T5

Příspěvek od dali »

Podle mě zlatej věk nejlepších aut byl krátké období mezi okamžikem, kdy (někteří, leckterým se o tom může dodnes zdát) výrobci vyřešili protikorozní ochranu a auta přestaly mizet před očima a okamžikem kdy výrobci začali navrhovat auta a jejich komponenty na plánovanou životnost. Blbý je že nic neni věčný a většina aut z toho období už dneska má najeto 300-500 tkm, takže to s nima stejně jde z kopce a se*ou se na nich věci, který byste nevymysleli.

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#13 V70 T5

Příspěvek od Kuko28 »

doktor píše:
Kuko28 píše: ale pneu sjeté na semislicky, postupně odchází výbava (klimoška teď aktuálně), spojka kope, z výfuku se valí černý dým....
Tohle zase neuznávám.. aby někdo ošidil technickou a jezdil v autě nepřizpůsobilém , kterým může ohrožovat.

Ale servisovat forda z 90. let a forda z 2005 tak aby dobře sloužili, to bude asi jiná cenová kategorie.

Člověk aby se bál kupovat moderní naftové auto (ačkoliv všichni vidí údaj spotřeby 5L /100 a jsou z toho v tranzu), jenomže ono to pak jednoho dne nejede a hned to máme milej pane za 100.000 oprava, jen tak luskne.

Pumpaři se s tím taky nes3rou, viz polské příhraničí, takže ani neexistuje prevence

No právěže tohle je ještě relativně levný kousek z roku 98 - staré TD (žádný commonrail), náhradní díly za babku, plné vrakoviště.
Já bych se s tím sám bál jezdit, on v tom ještě veze dítě.... Ale doma investuje brutální částky do superextrabezpečných spotřebičů s milionem různých pojistek proti dětem aby se nezranili...
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#14 V70 T5

Příspěvek od Kuko28 »

Samozřejmě, auto bez investic, které je v dobrém stavu a vše funguje jak má je ideální. Já sice už kupoval jak nové tak ojeté auta, ale vždy to nějaké investice (i mimo běžný servis) vždy potřebovalo. Asi jsem holt měl koupit v nějakém normálním bazaru, tam jsou jen káry této kategorie :D
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#15 V70 T5

Příspěvek od LukášM »

eLzyx píše:taková S60, V70, XC90 vypadá jako nějaké jiné auto? Kua to jsou to takové designerské ikony, že se některým automobilkám o tom ani nesní.
A přetechnizované? O co víc zbytečností je v S60 proti S/V/C70? Napadá mě jen DSTC, které proti STC má jen o dva senzory navíc(pravda oba se serou). Vždyť i motory a převodovky jsou v tom v podstatě a nebo některé i úplně stejné.
To bysme museli jít hluboko do historie, abysme sedostali k nepřetechnizovanému autu ... ad absurdum se dostaneme až k VOLským poVOzům :D
Jenže to srovnáváš v podstatě stejná auta. Ale podívej se na rozdíl mezi 850/V70I a V70II popř. novější generace, rozdíl v cenách dílů je již značný. A co se týče designu, tak ten je si čím dál podobnější s ostatními auty, ani Volvo již není tak "jedinečné" jak bývalo. Je to dáno tím, že pro více automobilek pracuje pár dobrých designéru a ke všemu se vše optimalizuje pomocí grafických a aerodynamických softwarů.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#16 V70 T5

Příspěvek od LukášM »

dali píše:Podle mě zlatej věk nejlepších aut byl krátké období mezi okamžikem, kdy (někteří, leckterým se o tom může dodnes zdát) výrobci vyřešili protikorozní ochranu a auta přestaly mizet před očima a okamžikem kdy výrobci začali navrhovat auta a jejich komponenty na plánovanou životnost. Blbý je že nic neni věčný a většina aut z toho období už dneska má najeto 300-500 tkm, takže to s nima stejně jde z kopce a se*ou se na nich věci, který byste nevymysleli.
:good: Občas mě trápí jen bezpečnost starších aut, protože v tohle ohledu člověk nic neovlivní...
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

majtinek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 422
Registrován: 13 roků
Bydliště: Prahák
Vůz: Volvo

#17 V70 T5

Příspěvek od majtinek »

LukášM píše:
dali píše:Podle mě zlatej věk nejlepších aut byl krátké období mezi okamžikem, kdy (někteří, leckterým se o tom může dodnes zdát) výrobci vyřešili protikorozní ochranu a auta přestaly mizet před očima a okamžikem kdy výrobci začali navrhovat auta a jejich komponenty na plánovanou životnost. Blbý je že nic neni věčný a většina aut z toho období už dneska má najeto 300-500 tkm, takže to s nima stejně jde z kopce a se*ou se na nich věci, který byste nevymysleli.
:good: Občas mě trápí jen bezpečnost starších aut, protože v tohle ohledu člověk nic neovlivní...

Plně souhlasim.
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#18 V70 T5

Příspěvek od eLzyx »

LukášM píše:
eLzyx píše:taková S60, V70, XC90 vypadá jako nějaké jiné auto? Kua to jsou to takové designerské ikony, že se některým automobilkám o tom ani nesní.
A přetechnizované? O co víc zbytečností je v S60 proti S/V/C70? Napadá mě jen DSTC, které proti STC má jen o dva senzory navíc(pravda oba se serou). Vždyť i motory a převodovky jsou v tom v podstatě a nebo některé i úplně stejné.
To bysme museli jít hluboko do historie, abysme sedostali k nepřetechnizovanému autu ... ad absurdum se dostaneme až k VOLským poVOzům :D
Jenže to srovnáváš v podstatě stejná auta. Ale podívej se na rozdíl mezi 850/V70I a V70II popř. novější generace, rozdíl v cenách dílů je již značný. A co se týče designu, tak ten je si čím dál podobnější s ostatními auty, ani Volvo již není tak "jedinečné" jak bývalo. Je to dáno tím, že pro více automobilek pracuje pár dobrých designéru a ke všemu se vše optimalizuje pomocí grafických a aerodynamických softwarů.
nechápu ... V70 II je stejné generace jako S60, tj. technicky téměř shodné auto jako generace S/V/C70. Čili potvrzuješ má slova a zároveň se je snažíš vyvrátit :no:
Ano třeba "nová" S80 je již trošku podobná zbytku automobilového světa, nicméně zbytek modelů je poměrně snadno identifikovatelný jako Volvo (a to i ve zpětném zrcátku).
Ad pár dobrých designerů - u Volvo je až na S/V/XC60 za všechny modely počínaje 850 konče novou V70 (III.gen) a S80(II.gen) zodpovědný stále jeden a ten samý šéfdesigner - Peter Horbury.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#19 V70 T5

Příspěvek od LukášM »

eLzyx píše:nechápu ... V70 II je stejné generace jako S60, tj. technicky téměř shodné auto jako generace S/V/C70. Čili potvrzuješ má slova a zároveň se je snažíš vyvrátit :no:
Ano třeba "nová" S80 je již trošku podobná zbytku automobilového světa, nicméně zbytek modelů je poměrně snadno identifikovatelný jako Volvo (a to i ve zpětném zrcátku).
Ad pár dobrých designerů - u Volvo je až na S/V/XC60 za všechny modely počínaje 850 konče novou V70 (III.gen) a S80(II.gen) zodpovědný stále jeden a ten samý šéfdesigner - Peter Horbury.
Ten začínal už designem Volva 480, ale v té době pracoval převážně pro Ford. Hlavním designérem Volva 850 byl Jan Wilsgaard, který mimochodem přepracoval 1800 na ES :good: Od roku 2005 byl hlavním designérem Volva bývalý designér Mercedesu Steve Mattin. Horbury ale mimo jiné pracoval pro Ford, Land Rover, Aston Martin, Lincoln, Mazdu :roll: Svá specifika má samozřejmě Volvo design pořád, ale některé prvky jsou shodné pro všechny vozy z rodiny. BTW: jako vyjímečného považuji Chrise Bangle, který stojí za BMW řady 7 E65, protože prvky které použil byly opravdu jedinečné (nicméně spustu lidí je nedokázalo pochopit :roll: )

Já ale nikde nesrovnávám S60/V70II. Jen píšu, že je rozdíl mezi 850/V70I vs. V70II (popř. tebou zmiňované S60). Podívej se třeba na spotřební materiál jako brzdy atd. prostě rozdíl tam je. Co se týče spolehlivosti, tak starý motor Audi tdi dle mého nemá konkurenci. Třeba ještě 120kW D5 je relativně spolehlivá se slušnou spotřebou, ale třeba o D5 136 kW už jsem tolik chváli nečetl (jeden v rodině jezdil bez problémů). Co se týče benzínových motorů, tak tam moc změn asi neproběhlo.
Naposledy upravil(a) LukášM dne 25 říj 2011 15:31, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#20 V70 T5

Příspěvek od eLzyx »

nevim, mě přijde spotřebák mezi těmito dvěma generacemi naprosto cenově shodný. Samozřejmě se bavím o originálních dílech. Nějaké čínské či polské repliky mě netrápí.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#21 V70 T5

Příspěvek od LukášM »

eLzyx píše:nevim, mě přijde spotřebák mezi těmito dvěma generacemi naprosto cenově shodný. Samozřejmě se bavím o originálních dílech. Nějaké čínské či polské repliky mě netrápí.
Já porovnával V70I a V70II, např. Ferodo brzdy apod. Sám nevím, jestli koupit novější generaci nebo ne, ale vzhledem k převážení dětí bude rozhodování jasné :)
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#22 V70 T5

Příspěvek od dali »

Podle mě je to taky zčásti daný rozměrama toho spotřebáku. Třeba 850 včetně R má vepředu 280mm kotoučky, s kterýma je na pováženou brzdit z povolených dálničních 130km/h. Takřka jakákoli V70II má 305mm. Najdou se ale i opačný případy třeba rozvody na 2.5D/TDI stojí minimálně 1,5 násobek toho co rozvody na D5 a interval výměny u D5 je o čtvrtinu delší.
U věcí typu ramena, tyčky řízení, tyčky stabilizátoru pokud vím jsou ceny řádově pobobný s tím že u P2 aut je o dost víc položek spotřebáku na složitější zadní nápravě.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#23 V70 T5

Příspěvek od eLzyx »

třeba na takové 850/x70 I. jsou na ramenech nevýměnné čepy. Na S60/V70 II. jdou vyměnit samostatně.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“