Byl jsem až doposud šťastným uživatelem Volva 244 DL, ale teď mi začal téci-odkapávat benzín z karburátoru do motorového prostoru a jedu na
5 litrů 15 km a smrdí benzínem a průserem.
Můžete mi někdo poradit na koho se obrátit. Nerad bych kupoval nový karburátor (cca za 17 000.-). A ten vůz se mi tuze líbí.[/quote]
teče karburátor na 240
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 115
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
-
Offline
- Příspěvky: 3843
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
- Dal poděkování: 53 poděkování
- Dostal poděkování: 25 poděkování
OT - 1974 - snad najstarsia dvojka na fore
- fajn 


_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1749
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
- Dostal poděkování: 2 poděkování
Nazdar Hynku,
jak rozumíš karburátorům a motorům?
Ptám se proto, že by tady lítala slova jako jehlový ventil, plovák, přeplavovat, dýza a pod.
Pokud nevíš, co to melu, mám jen jednu radu - jeď do servisu.
jak rozumíš karburátorům a motorům?
Ptám se proto, že by tady lítala slova jako jehlový ventil, plovák, přeplavovat, dýza a pod.
Pokud nevíš, co to melu, mám jen jednu radu - jeď do servisu.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
TO JE OČ TU BĚŽÍ - do kterýho ???standa píše:Nazdar Hynku,
jak rozumíš karburátorům a motorům?
Ptám se proto, že by tady lítala slova jako jehlový ventil, plovák, přeplavovat, dýza a pod.
Pokud nevíš, co to melu, mám jen jednu radu - jeď do servisu.
Zatím mě s tím všude odmítají, že na takovýhle šunky nemají věci a podobně, prostě se jim do toho nechce. Motorům i karburátorům sice trochu rozumím ale stejně to nemám kde dělat.
Ale i tak si rád nechám poradit, těm slovům rozumím a dovedu si představit o co kráčí. Už jsem dokonce jednu diagnózu po telefonu dostal, že je to přizadřená jehla, která nezavírá přívod.
Ale kde by mi to mohli opravit jsem se nedozvěděl
Díky Hynek
-
Offline
- Příspěvky: 1749
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
- Dostal poděkování: 2 poděkování
kdyby blbě zavíral plovákový ventil, tak by se tzv. přeplavoval karbec a motor by dostával vééélmi bohatou směs. u studenýho motoru bys to snad nepoznal, ale teplý motor by se určitě nechoval normálně - a to by jsi nám napsal.
pokud máš karbec DVG (poznáš ho podle žluté zátky pro dolévání oleje, která je umístěna mimo střed víka), tak by mohl téct benzín kolem regulačního šroubu bohatosti směsi. šroub je na dně plovákové komory. vyšroubuj ho (trubkový klíč 8 mm, nezapomeň počet otočení
), nahraď O-kroužek (nekupovat u Volva :badgrin: ), smontuj (pokud jsi zapoměl, jak hluboko byl zašroubován, tak základní nastavení je tuším 3 otáčky) a
šťastnou cestu
pokud máš karbec DVG (poznáš ho podle žluté zátky pro dolévání oleje, která je umístěna mimo střed víka), tak by mohl téct benzín kolem regulačního šroubu bohatosti směsi. šroub je na dně plovákové komory. vyšroubuj ho (trubkový klíč 8 mm, nezapomeň počet otočení

šťastnou cestu
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé