teče karburátor na 240

Kategorie věnovaná dvojkám

Moderátor: wickey

This topic is 14 years a 9 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Anonymous

teče karburátor na 240

Příspěvek od Anonymous »

Byl jsem až doposud šťastným uživatelem Volva 244 DL, ale teď mi začal téci-odkapávat benzín z karburátoru do motorového prostoru a jedu na
5 litrů 15 km a smrdí benzínem a průserem.
Můžete mi někdo poradit na koho se obrátit. Nerad bych kupoval nový karburátor (cca za 17 000.-). A ten vůz se mi tuze líbí.[/quote]

crtec
Offline
Příspěvky: 310
Registrován: 17 roků
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bydliště: Nedvědice

Příspěvek od crtec »

Ty tam maš stromberg karburator (hruska s vickem pro dolivanui oleje)?
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5602
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

OT - 1974 - snad najstarsia dvojka na fore :) - fajn :)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2038
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

Nazdar Hynku,
jak rozumíš karburátorům a motorům?
Ptám se proto, že by tady lítala slova jako jehlový ventil, plovák, přeplavovat, dýza a pod.

Pokud nevíš, co to melu, mám jen jednu radu - jeď do servisu.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

standa píše:Nazdar Hynku,
jak rozumíš karburátorům a motorům?
Ptám se proto, že by tady lítala slova jako jehlový ventil, plovák, přeplavovat, dýza a pod.

Pokud nevíš, co to melu, mám jen jednu radu - jeď do servisu.
TO JE OČ TU BĚŽÍ - do kterýho ???

Zatím mě s tím všude odmítají, že na takovýhle šunky nemají věci a podobně, prostě se jim do toho nechce. Motorům i karburátorům sice trochu rozumím ale stejně to nemám kde dělat.
Ale i tak si rád nechám poradit, těm slovům rozumím a dovedu si představit o co kráčí. Už jsem dokonce jednu diagnózu po telefonu dostal, že je to přizadřená jehla, která nezavírá přívod.
Ale kde by mi to mohli opravit jsem se nedozvěděl

Díky Hynek

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

wickey píše:OT - 1974 - snad najstarsia dvojka na fore :) - fajn :)
Ono to chce trochu upřesnit:

Papíry jsou sice z r. 1974,
ale kastle je velmi pravděpodobně z r.1981,
a motor - co já vím, snad z r. 1984.

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2038
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

kdyby blbě zavíral plovákový ventil, tak by se tzv. přeplavoval karbec a motor by dostával vééélmi bohatou směs. u studenýho motoru bys to snad nepoznal, ale teplý motor by se určitě nechoval normálně - a to by jsi nám napsal.

pokud máš karbec DVG (poznáš ho podle žluté zátky pro dolévání oleje, která je umístěna mimo střed víka), tak by mohl téct benzín kolem regulačního šroubu bohatosti směsi. šroub je na dně plovákové komory. vyšroubuj ho (trubkový klíč 8 mm, nezapomeň počet otočení ;) ), nahraď O-kroužek (nekupovat u Volva :badgrin: ), smontuj (pokud jsi zapoměl, jak hluboko byl zašroubován, tak základní nastavení je tuším 3 otáčky) a

šťastnou cestu
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
This topic is 14 years a 9 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „200 - opravy“