Re: S60 2,5T AWD GEARTRONIC 2003

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#1 S60 2,5T AWD GEARTRONIC 2003

Příspěvek od Kuko28 »

Prepis auta na SVK neni žiadny velký problém. Ja som to sice absolvoval v opačnom garde (zo SVK do ČR), ale v podstate je to len pár úkonov (za ktoré samozrejme musíš štátu zaplatiť):

1. odhlásiť v ČR - zdarma
2. prevozné značky - zo SVK ma stáli asi 70euro, platia tuším mesiac + povinné ručenie už na cestu (rieši sa na VINko)
3. kontrola originality - cca 100Euro
4. STK + prihlásenie do registra (tu neviem slovenské ceny, ale v ČR som dal za STK 1500Kč - dovozová je trochu drahšia ako normálna - prihlásenie/značky 800kč)
5. vystavenie čistopisu velkého TP - urobí úrad zdarma (teda poplatok je už asi v rámci registrácie), ja som to mal za 2 týždne

Keď to sumarizujem:

povinné ručenie - tak či tak ho budeš musieť uzavrieť
kontrola originality - tak či tak to budeš musieť absolvovať
značky - tak či tak ich musíš nafasovať (ak teda nekupuješ auto v rámci okresu)

takže ako extra výdavok zostávajú prevozné značky a prípadne STK ktorú by si na inom auto mohol mať platnú. Plus trochu behania po úradoch.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#2 Dovoz auta z EU - přesunuto z bazaru

Příspěvek od Hájčus »

Kuko28 píše:to Hajcus
Nejaké náklady pri dovoze zo zahraničia budeš mať vždy. Je to na zvážení, či kúpiť slušné auto a priplatiť si za byrokraciu, alebo ušetriť a kúpiť nejaký naleštený vrak z bazaru. Ideálne je samozrejme kúpiť doma s platnou STK v dobrom stave, ale to holt musíš mať aj trochu šťastia.
Ja som napr. svoju Xsaru bral v rámci rodiny, takže sice som dal viac korún za lajstrá, ale mal som overené auto s jasnou históriou
To samozrejme souhlasim. Stejne je to z nemecka, ale proste jde o princip, vsak sme boli bratia kurna!
Jenze ja to auto v zasade nepotrebuju, to by byla jen takova tresinka do vozoveho parku.. :) pro radost, protoze se mi libi a i vykonove. mel bych dvakrat silnejsi, nez ted tu mou eko-zdechlinku (v dobrem..) :) ...OT
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 101
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800

#3 Predám Volvo S80 T6 2.8, 200kw, 1999, za 3000€

Příspěvek od Kopeček »

Kuko28 píše:to Hajcus

dovoz ze SVK do ČR jsem absolvoval loni, byla to Xsara r.01, tak snad ti pomůžou moje zkušenosti:

Úkony v SVK
- odhlášení + převozní značky - cca 70Eur
- kontrola originality (slovenská specialitka) - cca 100Eur
- už v ČR jsem si udělal povinné ručení na základě VIN

Úkony v ČR:

- emise - 500kč
- dovozová STK - 1500Kč - slovenská STK tady neplatí
- ekopoplatek - splňoval jsem Euro 3 takže za 0kč, nevím jak je na tom tahle T6
- přihlášení na značky - 800kč
- čistopis velkého TP - zdarma, není nutno překládat, připraveno asi za 2 týdny
OMYL!!!
Všichni jen krmíte slovenské úředníky a zbytečně. Kontrola originality je nesmysl, který se dá obejít tím, že auto, které je registrované na SK, odvezeš (přihlášené na SK) z SK do CZ (nebo jinam do EU), tam přihlásíš na základě dokladu o nabytí (kupní smlouva) a platné nebo nové STK+ME, přestože je dosud registrováno na SK. CZ strana si odebere originál slovenského TP a vystaví kopii s vyznačením o přidělení CZ registrace (vždy ale nutná pojistka - povinné ručení v novém státě). Na tomto základě je SK policie povinna!!! provést vyřazení. Vše je na základě Směrnice EU č. EC37 z r.1999. CZ strana dokonce vrátí slovenské SPZ, které jsou mým majetkem (dal jsem za ně 66,-€) a tyto jsem ani nemusel odevzdávat na dopravce. Měli poprvé sice protažené xichty, protože jsem s nimi vyje***l, ale nadělají kulový.
CZ (nebo jiné) orgány následně do 30 dnů jsou povinny oznámit do země, kde bylo vozidlo registrováno, že je registrováno v jiném státě EU a protože nemůže být registrováno ve dvou současně, je SK strana povinna toto vyřadit z registru. Bez poplatků a nesmyslné kontroly originality, odhlášení na SK a převozních značek! Přiložená směrnice je na netu i v CZ jazyce, pouze v SK ji nepřeložili kompletně, aby parchanti mohli dál okrádat lidi...
Absolvoval jsem to opakovaně, vím, o čem mluvím...
EUdir1999_37_EC.pdf
(47.95 KiB) Staženo 111 x
Ještě dodatek: slovenská STK platí v ČR. Stejně jako jiná STK v jakémkoliv státě EU!
Chce to jen být trochu tvrdší na úředníky a trvat na dodržování evropských směrnic. Ty jsou nadřazeny zákonům daného státu.
Naposledy upravil(a) Kopeček dne 11 říj 2011 23:25, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#4 Predám Volvo S80 T6 2.8, 200kw, 1999, za 3000€

Příspěvek od eLzyx »

Kopeček - dobrá práce :good: mám rád lidi, co se sebou nenechají vyje*ávat.
Taky jsem zápasil s úředním šimlem, kdy jsem s čerstvou TK na mé jméno šel přihlašovat auto a neměl jsem evidenční kontrolu na samostatném lejstru. Proč? Protože je součástí TK. Proř bych měl platit další 250?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 101
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800

#5 Predám Volvo S80 T6 2.8, 200kw, 1999, za 3000€

Příspěvek od Kopeček »

eLzyx píše:Kopeček - dobrá práce :good: mám rád lidi, co se sebou nenechají vyje*ávat.
Taky jsem zápasil s úředním šimlem, kdy jsem s čerstvou TK na mé jméno šel přihlašovat auto a neměl jsem evidenční kontrolu na samostatném lejstru. Proč? Protože je součástí TK. Proř bych měl platit další 250?
Prostě těm zmr**m nedáme ani korunu navíc :-)
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#6 Predám Volvo S80 T6 2.8, 200kw, 1999, za 3000€

Příspěvek od Kuko28 »

to Kopeček

Zní to sice hezky, ale pro mě je tam spousta ALE (nejsem právník a věřím že v legislativě EU vs lokální je pořádný guláš, nedělám si taky žádné iluze o znalostech úřadníků, jen prostě mi tam pár věcí neštimuje):

1. když přihlašuješ v ČR vůz ze zahraničí, jeden ze žádaných dokumentů je "Odhlášení v zemi původu" - jsme v Unii od 2004, jak to že na ten tvůj postup zatím nikdo nepřišel, všechny dopravní odbory ho ignorují a zatím jsem o tom nikde ani nečetl - a přitom kšeft z dovozem je dost veliký byznys, že by to ještě nikdo nezjistil jak ušetřit na převozních značkách?

2. STK - no nevím, když tady jezdíš na cizích značkách tak je jasné že platí STK ze země původu, ale při dovozu máš i na stanici STK speciální položku "Dovozová STK" - zase na to za ty roky nikdo nepřišel že by si koupil auto v zahraničí a jezdil na jejich STK? Jasně, taky jsem absolvoval STK na slovenských značkách, s tím oni problém nemají, ale značky mi dali až po odhlášení ze SR a právě této dovozové STK.
Ono to možná souvisí se samotnou STK - tipnul bych, že její obsah bude v různých zemích rozdílný. Já byl např. včera a kontrolují i povinnou výbavu. A už jen tenhle detail se liší země od země.

3. KO - tahle zvrhlost byla zavedena cca 2-3 roky zpět, takže už se to určitě muselo porovnávat i s legislativou unie. A zase proti tomu nikdo (EU, dovozci, úřady) neprotestoval?

Byl bych skutečně rád, kdyby ty postupy fungovali a nemuseli bychom zbytečně platit úřadům, ale bojím se že to nebude tak jednoduché. Ale je to hodně zajímavé téma, klidně to můžeme rozjet v nějakém samostatném vlákně ať tady neblokujeme prodej.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Predám Volvo S80 T6 2.8, 200kw, 1999, za 3000€

Příspěvek od Sergej »

Rozsah kontroly je normovany ale aj tak sa meni od stanice k stanici. Zakladny rozsah je urcite rovnaky v ramci EU, najviac sa lisi poctivost jej vykonavania. Napr na STK by mali merat aj hluk auta a tstovat tlmice, zatial som vsak taku STK neabsolvoval (raz sa mi technik vyhrazal ze to zobere na merania hlucnosti, ale nemal som chut sa s nim hadat ze ten vyfuck nie je az taky hlucny)
Dovozova STK musi byt aj u nas, ale v pripade platnej STK z inej clenskej krajiny EU je mozne na pracovisku STK poziadat o tzv. administrativnu STK, kedy pracovnik len skopiruje udaje z povodnej STK do lajstra tej ktorej krajiny.
KO je samozrejme vymysel EU, ale vyzadovany rozsah je slovenska specialita, proste niekto bol privelmi snazivy (a ziskuchtivy). Osobne si mysli ze nema zmysel pri autach starsich 10 rokov. A pri novsich autach aj tak nezabrani vyvozu kradnutych aut a naslednemu predaju - auto sa ukradne a vystavia sa mu nove papiere, identifikacne znaky sa nemenia.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#8 Predám Volvo S80 T6 2.8, 200kw, 1999, za 3000€

Příspěvek od Kuko28 »

Samozrejme, aj samotná STK je docela fraška. Včera som ju to (Praha) absolvoval:

-mrkol na podvozok zospoda - takže vizuálna kontrola
-skúsil vole na prednej náprave
-skúška brzd na tých krútiacich sa valcoch
-kontrola osvetlenia + povinnej výbavy
-kontrola svietivosti (velmi rýchla)
-mrkol na rozmer pneu a VIN

Koniec - 750Kč

Pri dovozovej to bolo to isté + lepšie skontrolovali VIN - 1500Kč

Kontrola Originality - na lajstru mám napísané že VIN súhlasí s údajmi v papieri + meranie hrúbky laku na niektorých miestach karosérie - 90Euro....

Nehovoriac o tom, že za 2500-3000Kč sa dá zohnať STK bez jej absolvovania. A tie vraky čo s takýmto niečím vyrazia na cestu....

O svoje auto, jeho dobrý stav ohladom na bezpečnosť a prevádzkuschopnosť sa predsa starám sám a pre svoje dobro. A myslím že každý, kto má aspoň trochu rozumu to robí tiež. Tie trapné úradné papierovačky sú len ďalším ľahkým príjmom pre štát a dovodom zamestnať pár úradníkov....
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Predám Volvo S80 T6 2.8, 200kw, 1999, za 3000€

Příspěvek od Sergej »

Tak KO je o niecom inom ako kontrole laku, ak by si dal dolu koberce tak zbadas take kontrolne nalepky vacsinou na miestach ktore spajaju dolezite diely - hrnce tlmicov, motorova prepazka, ukotvenie sedadiel (naco ?), VIN, tabulka s udajmi a VIN, napojenie zadneho kufra na podvozok (okolie rezervy na V940). KOntroluju aj skla. Cielom by malo byt zistit zvarenie aut z viacerych darcov. Tiez sa kontroluju skryte identifikacne znaky - zabudovane cipy, specialne nity (s logom - BMW) a pod.
Ale inak suhlas, zlodejom to velke problemy nesposobi.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 101
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800

#10 Predám Volvo S80 T6 2.8, 200kw, 1999, za 3000€

Příspěvek od Kopeček »

Kuko28 píše:to Kopeček

Zní to sice hezky, ale pro mě je tam spousta ALE (nejsem právník a věřím že v legislativě EU vs lokální je pořádný guláš, nedělám si taky žádné iluze o znalostech úřadníků, jen prostě mi tam pár věcí neštimuje):

1. když přihlašuješ v ČR vůz ze zahraničí, jeden ze žádaných dokumentů je "Odhlášení v zemi původu" - jsme v Unii od 2004, jak to že na ten tvůj postup zatím nikdo nepřišel, všechny dopravní odbory ho ignorují a zatím jsem o tom nikde ani nečetl - a přitom kšeft z dovozem je dost veliký byznys, že by to ještě nikdo nezjistil jak ušetřit na převozních značkách?

2. STK - no nevím, když tady jezdíš na cizích značkách tak je jasné že platí STK ze země původu, ale při dovozu máš i na stanici STK speciální položku "Dovozová STK" - zase na to za ty roky nikdo nepřišel že by si koupil auto v zahraničí a jezdil na jejich STK? Jasně, taky jsem absolvoval STK na slovenských značkách, s tím oni problém nemají, ale značky mi dali až po odhlášení ze SR a právě této dovozové STK.
Ono to možná souvisí se samotnou STK - tipnul bych, že její obsah bude v různých zemích rozdílný. Já byl např. včera a kontrolují i povinnou výbavu. A už jen tenhle detail se liší země od země.

3. KO - tahle zvrhlost byla zavedena cca 2-3 roky zpět, takže už se to určitě muselo porovnávat i s legislativou unie. A zase proti tomu nikdo (EU, dovozci, úřady) neprotestoval?

Byl bych skutečně rád, kdyby ty postupy fungovali a nemuseli bychom zbytečně platit úřadům, ale bojím se že to nebude tak jednoduché. Ale je to hodně zajímavé téma, klidně to můžeme rozjet v nějakém samostatném vlákně ať tady neblokujeme prodej.
ad 1) pokud při dovozu dopravní odbor požaduje odhlášení v zemi původu, je tento postup protizákonný. jsou povinni přihlásit vozidlo registrované v iné zemi (EU) a až pak následně oznámit do země původu novou registraci, aby tato mohla vozidlo vyřadit z evidence.
ad 2) stk jednotlivých zemí se navzájem uznávají, opět je to pouze o tom, že úředník nezná zákon a zjednodušuje si to. osobně jsem opakovaně! přihlašoval auto v čr i sk na německou stk. pokud je platná už jen pár měsíců, vyplatí se udělat novou, protože někdy chtějí překlad dokladu o stk, ten může být dražší, než stk.
ad 3) ano, ko je zvrhlost, kdy vysypeš peníze a za tyto ti ani nikdo nic negarantuje (když se podepíše pod to, že auto je "čisté"). a proč nikdo neprotestuje? nevím, asi proto, že jsme národ tupých ovcí, které si nechají líbit téměř vše.

a proč na to nikdo nepřišel? ale přišel. já. a věř, že jsem trávil hodně večerů u netu pročítáním nařízení, zákonů, evropských směrnic atd. a když jsem takto vyvážel auto z sk do čr poprvé, volal jsem do bratislavy na min. dopravy, kde jsem na dotaz, jaké doklady potřebuju k vývozu do čr, dostal odpověď, že KO, platnou STK, pojistku, převozky atd... pak jsem se zeptal, jestli to jde i mnou popsaným způsobem, tedy podle směrnice EU a dostalo se mi odpovědi, že o této možnosti vědí, ale nedoporučují ji, protože lidí by obcházeli KO. takže jinými slovy, ano, jde to, ale to tě pak nemůžeme okrást. auto jsem prodával do zlína a tam jsem dopředu zavolal taky. úředník mi sdělil, že touto (mojí) cestou to jde a nemají s tím problém. na slovenskou kontrolu originality prý doslova serou, protože to je cár papíru, kdy - cituji "...minulý týden tu byla dvě auta s platnou, novou KO a obě se zjistila ve zlíně jako kradená...".

takže můžeš o mém postupu polemizovat, myslet si o něm, co chceš, proč to tak 99% lidí nedělá, to ti odpovědět neumím, ale faktem je, že to funguje a opakovaně jsem to tak dělal. a v případě tvých pochyb ti klidně mailem pošlu kopii slov. techničáku, kde je vyznačeno přihlášení ve zlíně, přestože ještě v den přihlášení bylo auto přihlášeno na slovensku.
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1194
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#11 Dovoz auta z EU - přesunuto z bazaru

Příspěvek od VanThomas »

Přesunuto, zajímavé téma - bylo by škoda, kdyby umřelo s inzerátem...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#12 Dovoz auta z EU - přesunuto z bazaru

Příspěvek od Kuko28 »

to Kopeček

Jseš frajer :ROFL:

Jak ale píšeš, zjevně s těmi převody děláš častěji, já to absolvoval jednou, takže jsem skutečně nepátral, jen se podíval na net co úřad vyžaduje a to jsem dodal.

Jsou to teda ale pořádný svině když nutí lidi dělat zbytečnou byrokracii a ještě za to extra platit. EU fakt nemám rád, ale za tohle "zjednodušení a unifikaci" má u mně jedno malé (a bezvýznamné) plus. Teď už jen donutit ten státní aparát se tím řídit.

KO by podle mně nemusela být tak špatný nápad, samozřejmě by se to muselo dělat všude a pořádně. To co předvádí na SVK teď je fraška, někdo si vyloboval přes zákon hezký zlatý důl.

V každém případě, já se pár let nechystám obměňovat vozový park, ale snad tyhlo info někomu pomohou co nejdřív.

Díky
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#13 Dovoz auta z EU - přesunuto z bazaru

Příspěvek od doktor »

Kopečkův postup vypadá pěkně, ale hlavní zádrhel bych viděl v tom,
že když někde v Německu koupíš auto, tak německý majitel bude chtít nejspíš vše odhlásit , aby s tím měl klid a nespokojí se slibem, že tu jeho registraci odhlásí až český úřad někdy za měsíc.

Protože pokud auto není z tvého jména odhlášené, tak musíš platit povinné ručení.

Pak může nastat situace, že někomu prodáš auto na Slovensko, dáš mu doklady a za měsíc či dva zjistíš, že se s tím furt nic neděje. Když pak něco vyvede, tak registrace je pořád na tebe, povinné ručení se čerpá tobě.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#14 Dovoz auta z EU - přesunuto z bazaru

Příspěvek od Kuko28 »

Ano, nejspíš v zahraničí to skutečně tak bude.

Já osobně když jsem prodával tak jsem hned na druhý den vůz odhlásil na nového majitele.

Někteří to řeší že si třeba dají tenhle úkon do smlouvy jakože to má udělat kupující, ale na to bych se nespoléhal.

V každém případě, jestli panuje důvěra mezi stranami, tak to fungovat může, jestli ne, tak holt se musí platit poplatky.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 76
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 9

#15 Dovoz auta z EU - přesunuto z bazaru

Příspěvek od zvady »

Pri prihlásení v SR by som sa držal tohto,lebo tak či tak to chce každý úradník ako to tu popisujú:
http://www.minv.sk/?prihlasenie-dovezeneho-vozidla-zo-zahranicia
_________________
AutoCS.cz

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 178
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC 90 V8 (LPG)
Bydliště: Brno

#16 Dovoz auta z EU - přesunuto z bazaru

Příspěvek od Corek »

Oživil bych to tu a zeptal se, jestli máte někdo zkušenosti s převozkama koupenýma v CZ.

Dík
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“