B280F piska na volnobeh

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#1 B280F piska na volnobeh

Příspěvek od tomasss »

Tak mam dalsi problem - motor po ohrati na volnobeh piska. Nedeje se tak pokud je motor studeny. Taktez pokud otacky jsou vyssi nez volnobezne, piskani ustane, a vrati se par vterin po opetovnem nastaveni volnobehu. V motoru je novy olej i filtr, dneska jsem shodil vanu abych vyloucil ucpani saciho sita a vsechno krasne ciste. Bohuzel jsem nestihl vyzkouset shodit remeny, jsem si jisty ze to nedela ani alternator ani servo ani klimakompresor, jediny kandidat je vodni pumpa. Zkousel jsem ji poslouchat pres ocelovou tyc, ale takto se nezdalo ze by to slo odsud. Pripada mi jako by to slo odnekud pod sanim. Vyzkousel jsem starter sprejem netesnosti a nic jsem nenasel. Nejake napady?

Prikladam video - zvuk nutny...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12086
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 B280F piska na volnobeh

Příspěvek od Urvanej »

Neznalce by napadlo, jestli to někde opravdu nepíská tekoucí vzduch v sání. Zkusil bych asi jako první vyndat vzuchovej filtr, a tim bys vyloučil, že to nedělá o něco vířící proud vzduchu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 275
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

#3 B280F piska na volnobeh

Příspěvek od Fery »

Netěsnost za škrtící klapkou směrem k hlavám ...

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#4 B280F piska na volnobeh

Příspěvek od jarek.krizan »

Při prudkém přidání plynu z volnoběžných otáček píská také ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#5 B280F piska na volnobeh

Příspěvek od tomasss »

Urvanej píše:Zkusil bych asi jako první vyndat vzuchovej filtr, a tim bys vyloučil, že to nedělá o něco vířící proud vzduchu.
Piska uplne stejne s i bez filtru.
Fery píše:Netěsnost za škrtící klapkou směrem k hlavám ...
Netesnosti jsem dneska znova hledal starter sprejem, a proste nic. Ten motor se koupal ve vyparech a volnobeh se ani nehnul. Navic ten zvuk mi fakt nepripada jako sycivej...
jarek.krizan píše:Při prudkém přidání plynu z volnoběžných otáček píská také ?
Jakmile ten motor jde z volnobehu tak to prestane, je jedno jestli je to pomalu nebo rychle. Jediny co by mohlo byt zdrojem zvuku v souvislosti se vzduchem je, ze by to hvizdalo pri prutoku kolem klapky, je to mozny? Co s tim, uz mne bolej usi od radia nahlas :green:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4737
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#6 B280F piska na volnobeh

Příspěvek od Ondra. »

nepíská si to Marseillaisu??? :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“